Fijne en vriendelijke communicatie, levering volgens afspraak.

Super tevreden

Ik vind het top. Ik heb een mooie fiets aangeschaft en de medewerkers hebben hele ,goede service geboden. Ze zijn behulpzaam en meedenkend. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Prima advies.

Vakkundig personeel!

Online bekijken & op locatie uitproberen

Fijn concept om wat je online ziet in de experience center te kunnen uitproberen. We twijfelden tussen twee frame-maten en hebben de juiste kunnen kiezen na het advies en daadwerkelijk uitproberen. Daarnaast ook fijne en snelle service. We hadden ook nog een krat voor op de fiets gekocht. Bij levering was deze al netjes op de fiets vastgemaakt.

goede service

De fietsen werden op de afgesproken dag bezorgt,. Waren netjes in elkaar gezet. Had voor de aanschaf telefonisch contact gehad en ben vriendelijk te woord gestaan en werden mijn vragen beantwoord.

Tot nu toe goede ervaring Prettig personeel Hoop dat het na de aankoop ook zo blijft

Ruim de tijd voor goed afvies

Vriendelijke ontvangst. Persoonlijke aandacht. Heb uiteindelijk een goede keuze gemaakt. Ben zeer tevreden.

Klantvriendelijke service met een glimlach

Ik kwam binnen om mij te oriënteren op een fiets. Werd gelijk goed geholpen. Er is onwijs veel informatie met mij gedeeld en om die informatie in praktijk te voelen mocht ik ook proef ritjes maken op verschillende fietsen. Ook met het afrekenen van de fiets ben ik goed geadviseerd. Ondertussen geniet ik van mijn fiets :)

fantastisch

Alles liep perfect

Prima service, niks op aan te merken.

Goed fietswinkel met minpuntjes.

Op dezelfde dag een fiets gekocht, betaald en opgehaald. Jammer dat je in de winkel niet met je creditcard kunt betalen; onderhandelen is dan geen mogelijkheid. Ook bij aanschaf van een nieuwe fiets van 3K of meer is een presentje, bijvoorbeeld een goed kettingslot, een waardevolle attentie en perfecte reclame. Tevens staat op de site een fiets aangeboden maar omdat de fiets niet met een 400 W accu wordt geleverd maart met een 500 W komt er nog eens €200 bij. Dat is geen correcte maar misleidende informatie.

Beste Richard, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback met ons. We betreuren ten zeerste dat het ontbreken van de mogelijkheid tot creditcardbetaling in onze fysieke winkels tot teleurstelling heeft geleid. Uw suggestie wordt op prijs gesteld en we zullen deze zeker in overweging nemen bij het verbeteren van ons betaalaanbod. Zoals u reeds heeft vernomen, biedt onze online webshop een breed scala aan betaalmogelijkheden, waaronder de optie om met een creditcard te betalen. Wij vinden het fijn dat u via onze webshop toch de kans heeft gekregen om gebruik te maken van de gewenste betaalmethode (creditcard) voor uw aankoop. Verder begrijpen we dat naast de reeds geboden voordelen, zoals de aanzienlijke korting (€300,-), de kosteloze eerste onderhoudsbeurt, onze zorgvuldige 100% rijklaarmaak-service en de snelle afhaalmogelijkheid, u mogelijk op zoek was naar nog een extra vorm van waardering. Helaas was het, gezien het totaalpakket aan voordelen dat was aangeboden, niet mogelijk om verdere uitzonderingen te maken. We vinden het jammer dat onze inspanningen om uw tevredenheid te waarborgen en onze waardering te tonen niet volledig tot uiting zijn gekomen. Uw feedback over en verwarring met betrekking tot de meerprijs voor de zwaardere variant van de accu heeft ons doen inzien dat er ruimte is voor verbetering in de manier waarop we deze informatie aan onze klanten presenteren. Onze intentie is om ervoor te zorgen dat onze klanten een volledig beeld hebben van de totale kosten, zodat ze weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Om mogelijke verwarring te voorkomen, hebben we ervoor gezorgd dat de meerprijs voor de 500Wh accu duidelijk wordt vermeld op de eerste pagina van het bestelproces, nog voordat u beslist om door te gaan naar de betaalfase. We vermoeden echter dat dit aan uw aandacht is ontsnapt. We zullen intern overleggen hoe we dit in de toekomst nog beter kunnen aanpakken. Nogmaals dank voor uw feedback namens het Fiets-Exclusief team. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe aankoop en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Fiets-Exclusief

Snel geleverd, goede uitleg

Uitstekende service bij het afleveren van de fiets. Ook tijdens bestelproces goed en snel bereikbaar voor het stellen van enkele vragen. Binnen enkele werkdagen was de fiets geleverd!

Goede service, veel keuze

Ik ben in de vestiging in Alphen aan de Rijn geweest. Er stonden veel fietsen waardoor ik meerdere fietsen kon proberen om te ervaren welke fiets het beste paste bij wat ik zocht. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn vragen werden kundig beantwoord Door deze hulp heb ik een keuze kunnen maken voor een hele mooie fiets waar ik erg blij mee ben. Ik raad iedereen aan om naar het Experience Centrum te gaan als je twijfelt tussen een paar type fietsen.

Snel en netjes geleverd!

De fiets op woensdag avond besteld en vrijdag morgen netjes binnen het tijdslot van 2 uur afgeleverd. Hele goede service, top mannen! Niks op aan te merken. Een dikke 10

Goed en duidelijk advies

Ik had een mooie fiets op internet gezien, maar door goed en duidelijk advies heb ik een fiets gekocht die veel beter bij mij past en voldoet aan mijn wensen en waar ik de fiets voor wil gebruiken.

Klantvriendelijk, goede service en top advies!

Echt een aanrader deze fietsenzaak. Ze nemen de tijd voor je. Geven goed advies en denken maximaal met je mee! Echt een topper!

Super service, veel fietsen op voorraad en heel tevreden

Vanwege mijn lengte was er nergens een e-bike met framemaat 65 op voorraad en zou ik lang moeten wachten. Na zoeken op internet bij Fiets-exclusief terecht gekomen. Wat een vriendelijke mensen met veel geduld. Zij hadden wél mijn gewenste fiets op voorraad (Gazelle Orange) en ook mijn vrouw heeft een prachtige fiets uitgekozen. We hebben rustig kunnen "oefenen" buiten en na de koffie onze fietsen besteld. 4 dagen later zijn onze e-bikes al bezorgd. Ook nu weer wat uitleg door een heel vriendelijke meneer. Inmiddels al een paar tochten gemaakt en wat een genot is dit zeg. Kortom: super tevreden!!!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering conform afspraak.

Voorlopig zeer tevreden

We hebben de fiets nog geen week in huis. Die moet zich nog bewijzen. Met de prijs en de afhandeling van de aankoop zijn we voorlopig zeer tevreden.

Snelle vriendelijke service

We zijn zeer vriendelijk geholpen. Telefonisch informatie ingewonnen. De medewerker dacht echt met ons mee. Binnen een week de nieuwe fiets in huis.

Snelle en perfecte service en vriendelijk personeel.

Goed geholpen. Personeel met vakkennis en passie. Snel geleverd.

Snel, secuur en klant vriendelijk

Ik heb vorige week donderdag een mooie nieuwe gazelle mogen ontvangen. Fiets kon snel geleverd worden met een mooie korting. Levering ging ook goed en de fiets zag er top uit!

Snel, duidelijk en makkelijk besteld.

We hebben een fiets voor m’n dochter besteld en bij Fiets - Exclusief was dit de beste prijs. Het hele proces verliep soepel, binnen 3 dagen kon de fiets worden bezorgd. Eenmaal thuisbezorgd was de fiets ook netjes afgemonteerd.

Heel fijn geholpen

Zeer persoonlijk geholpen en alle tijd voor ons genomen!

Goede ervaring

Goed geholpen met uitzoeken van een fiets en opties bekeken. Fiets is netjes afgeleverd.

H Kamerlingh Onnesweg 12

2408 AW Alphen aan den rijn