iWalk 3.0 Order - top service and response

I ordered the iWalk 3.0 and sent an email inquiry regarding whether the iWalk was in stock and expected the delivery time. I received a very quick response (within 2 hours) and placed my order. The iWalk was delivered much quicker than expected and it was already assembled and in perfect condition. Thank you!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? iWalk 3.0

Prima hulpmiddel

Ik heb in het verleden de 2.0 gehad. Deze 3.0 is duidelijk een verbetering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? I-WALK 3.0
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering en mooie producten.

Bestellen gaat makkelijk en de levering is netjes en snel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Appelschilmachine

Viel tegen

Het voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Het draaikussen is niet functioneel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Handsteun voor de auto met een draaikussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De informatie was duidelijk en helder. Kortom, een aanrader

Na een aantal vragen was de informatie duidelijk en helder. De bestelling kwam goed aan. Kortom, een aanrader.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Een kussen ter ondersteuning van de lage rug

Helemaal prima.

Tevreden.

Goede prijs

Goede prijs en supersnelle levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Triangle greep
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ze heeft het nog niet kunnen gebruiken !

Paar weekjes Wachten .

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Vlotte aflevering en kwaliteit was zoals ik verwacht had.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sleutelverdikker

goede ervaring

Heel prettig contact per telefoon gehad en goed advies.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rolstoel

Snel en betrouwbaar!!

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Een vraag wordt snel beantwoord en de levering verloopt goed!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Handwringer

Super snelle service.

De antenne van de dementie vriendelijke radio was gebroken door een valpartij. Op mijn vraag of deze is na te bestellen ; Mijnheer we gaan het proberen. Ondanks de Paasdagen, na enkele dagen een nieuwe antenne in de bus. Gratis. Dank U wel voor de geweldige service. Mede namens mijn vrouw die heel blij is met de radio. Met vriendelijk groet, Cees van der Rijken.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie vriendelijke radio

Fantastisch geholpen

Bij H.V.O. een bloeddrukmeter gekocht. Compleet met opberghoes en batterijen. Goed en correct geadviseerd. Snel geleverd en goede prijs. Ik ben zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bloeddrukmeter

Correct en snel

Het retourneren van het artikel was geen enkel probleem en werd snel afgewerkt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? keukenkruk
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

bestelling werd geannuleerd - geen verder bericht

Heb een bestelling geplaats voor een badverkleinerer, betaling via Klarna. 2 dagen later ontvang ik via Klarna de informatie dat Hulpmiddelen voor ouderen de bestelling geannuleerd heeft.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Beste Heike Jagt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op 3 februari hebben wij u proberen te bellen en een mail verstuurd. Wellicht is de mail aan uw aandacht ontsnapt of zit in de ongewenste/spam mail. Hieronder zullen wij alsnog een kopie van de mail toevoegen "Geachte Heike Jagt, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling. Helaas is door een vergissing aan onze kant de badwandverkorter nog online op onze website. Deze is al even niet meer leverbaar. Ons welgemeende excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u geen alternatief aanbieden. We crediteren uw order en storten het aankoopbedrag terug. Waarschijnlijk is dat morgen zichtbaar op uw rekening. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag." Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

Snel besteld en geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wigkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

perfect, net wat ik nodig had

ideaal , net wat we zochten en in feite reeds lang nodig hadden doch de aankoop werd steeds uitgesteld

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? metalen staaf om aan vast te houden

Is goed

Is goed, maar de naam hulpmiddelen voor ouderen? Het is niet alleen voor ouderen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Meeknippende schaar

super

super

Ja gewoon netjes

Jammer dat er maandag geen telefoon op wordt genomen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchezak voor een been
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Iets duurder maar heel snelle levertijd vergeleken met andere aanbieders. Geen verzendkosten (ik kocht er twee).

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Harley rugsteun

Deskundige hulp

Ik ben snel en deskundig geholpen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Verzwaarde OXO lepel

Niet tevreden

Ik had maat 40 besteld en ontving maat 6. Volgens mij is dat maat 39. Soms heb ik maat 39 en soms maat 40. Dus ala. De pantoffels hadden volgens de site losse inlegzooltjes. De zooltjes moesten met geweld worden verwijderd. steunzolen in de pantoffels gedaan en toen bleken ze te klein. Ik kan de pantoffels niet terugsturen, omdat de inlegzooltjes zijn beschadigd met het uit de pantoffels halen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pantoffels
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Yvonne, Allereerst hartelijk dank voor het het invullen van de beoordeling. Het spijt ons om te horen dat de pantoffels niet aan uw verwachtingen voldoet. Maat 6 betreft een Engelse maat en kan licht afwijken van de Europese maten. Maar maat 6 komt wel overeen met de Europese maat 40. Alle pantoffels die wij verkopen zijn de zolen vast verwerkt aan de zool. Ze zijn er dus niet uit te halen. Op de website word dit ook niet vermeld. Wellicht heeft u bij onze comfortschoenen gekeken waarvan de zolen er wel makkelijk uit t halen zijn. U mag altijd contact opnemen met ons voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

Hele goede ervaring

Een rugsteun besteld en ik werd gebeld dat er probleem was met het verzenden en dat het een dag later werd geleverd. Ik vind dit een hele goede service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rugsteun
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Had al gebeld zou wel makkelijker zijn om het pakketje te kunnen volgen met trax en trace code

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bij zet tafeltje

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.