Had al gebeld zou wel makkelijker zijn om het pakketje te kunnen volgen met trax en trace code

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bij zet tafeltje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Perfect verlopen, uitermate vriendelijk behandeld na telefonisch contact

Nvt

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Blij met een uitvinding zoals de OER muziekspeler

Wat was ik blij toen ik het internet afzocht opzoek naar een simpel te bedienen Radio of iets dergelijks. Mijn vader was in het ziekenhuis terecht gekomen en kon zich nauwelijks nog bewegen of iets. bij de OER muziek speler hoeft er enkel een klepje ophoog te worden getikt en (je eigen) muziek speelt. Dat moest mijn vader (verzot op Andre Rieu muziek) nog wel lukken. De muziekspeler werd keurig verpakt geleverd en het pakket was goed te volgen met track en trace. helaas duurde het allemaal wat langer door de feestdagen, maar daar kan niemand wat aan doen, en dat was van te voren ook bekend. Helaas overleed mijn vader een dag nadat de muziekspeler binnen kwam. Ik nam contact op met hulpmiddelen voor ouderen en ik mocht de muziek speler retour sturen en mijn betaling is netjes terug gestort, deze service verliep vlot en goed.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? OER muziek speler
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed product precies wat ik heb verwacht

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Gripbalken
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Keurige, heldere en duidelijke website.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hoefijzerkussen

Snelle afhandeling en levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? valmatten
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Heel handig apparaat, Gemakkelijk hulpmiddel voor het instappen en uitstappen uit de auto

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Uitstap voor auto
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

correcte bezorging en afhalen.

De afhandeling van mijn verzoek was snel en correct. Het ophalen van het bed evenzo. Vriendelijk personeel. Gewoon tevreden.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Geweldig product en geweldig vriendelijke service

Ik bestelde flexibele schoenen voor mijn man, die benen en voeten gezwachteld heeft. Omdat ik er niet zeker van was of hij erin zou passen heb ik gebeld. Geen probleem als ze niet pasten, gratis retour en eventueel andere optie. De schoenen zijn perfect! Zolang naar gezocht!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Schoenen

Goed met verbeterpuntje

Er is snel en goed geleverd wat bij deze producten erg prettig is. Nu kwamen de producten van verschillen bedrijven en dus verschillende bezorgers. Dat is in mijn geval niet helemaal goed gegaan. Dit zou vermeld kunnen worden, nu dacht ik bij de eerste levering alles binnen te hebben.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sokaantrekker en handy en pantoffels en knopenhulp
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goede service, op tijd geleverd!

Ik werd zelfs even gebeld ter controle van de bestelling!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchekruk

uitstekend

Fijne website: makkelijk te navigeren, prijzen staan duidelijk aangegeven. Verrassend snelle levering ondanks de kerstdrukte. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. De lotion aanbrenghulp is zeer handig in gebruik

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? lotion aanbrenghulp en tubeknijper
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Klasse service, héél snel levering.

Een spoed bestelling, geen probleem 24uur geleverd! Een bedrijf voor ouderen die snel een hulpmiddel willen hebben!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douche stoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goede kwaliteit en zit comfortabel

Nvt

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Comfort schoenen

Snel en duidelijke informatie

Product werd snel geleverd. Stond veel informatie bij en deze was erg duidelijk. Product nog niet gebruikt want is een kerstcadeau dus kan daar nog niet veel over vertellen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Grijptang
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

tafeltje zeer handig en tevreden

aan 1e exemplaar zat een klein defect na contact met Ouderen voor zorg snel en prima een nieuw tafeltje ontvangen zede was prima en gebruiker is er zeer tevreden over.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Luxes bijzettafeltje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Uitgebreid assortiment voor de oudere mens.

Na de info op de, duidelijke, site bestudeerd te hebben met aanvullend een vriendelijk telefoon gesprek, en dat met redelijke prijzen, ben ik gaan bestellen. Ook de afhandeling ging geheel naar verwachting dus ik ben een zeer tevreden klant.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchekruk, rollator, ecosox.

perfect

snelle levering en goed bereikbaar voor vragen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Snelle levering, goed product

Goede website, prima product, snelle levering.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

heel fijne website en geweldige schoenen gekocht!

super!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? schoenen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Wij waren heel blij dat het in onze woon plaats kan en niet naar helmond hoeven voor hulp middelen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rolator

snelle reacties bij vragen

Doen wat ze beloven

Produkt is snel en netjes verzonden.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering, goed product en geen verzendkosten, waardoor je vaak gaat afhaken, omdat de producten dan te duur gaan worden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hoofdsteuntje stoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik ben heel tevreden met Hulpmiddelen voor ouderen.

Mijn vraag om inlichtingen over het product was in een dag beantwoord. Het product heb ik om 16.00 besteld en werd de volgende dag om 11.00 geleverd. Super snel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? dementie vriendelijke radio.

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.