Correct telefonisch contact, bezorging netjes verzorgd.

Bij telefonisch contact werd eerlijk gezegd dat de gewenste Seniorentelefoon niet op voorraad was (in tegenstelling tot anderen die op hun site zetten 'op voorraad' en je na bestelling/betaling een week of meer laten wachten). Telefoons zouden echter de volgende dag binnenkomen en dat bleek ook zo te zijn; werd 's middags verstuurd en was dus toch snel binnen. Plus (ook weer in tegenstelling tot 'anderen'); telefoon kwam met duidelijke NL gebruiksaanwijzing!! Blij mee!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Maxcom MM42D Seniorentelefoon
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

uitstekende professionele producten tegen een redelijke prijs.

klein punt van kritiek: schrijf op de winkel website niet dat er binnen 24 uur geleverd wordt, terwijl dit 2 dagen is. Dit is heel vervelend als je monteur hebt laten komen om e.e.a. te monteren.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? beugels badkamer

Duidelijk, en goed

Mooi product.. goede service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Boodschappen trolly
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik bestelde een radio voor Dementerende ouderen. Binnen 24 uur was deze binnen. Had het eerst via bol.com besteld. Na 2 weken nog niks. Toen maar afbesteld (was overigens geen probleem. Ook daar zeer netjes behandeld). Dus de volgende keer als ik iets voor mijn moeder nodig heb, bestel ik het bij hulp middelen voor ouderen. Top.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio voor dementerende

heel goed binnen 2 dagen in huis

de bestelling was binnen 2 dagen binnen en het product is erg goed voor je buik

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? buikband

Geweldig!!

Zonder de iWALK zou ik de trap niet op en af kunnen gaan na de operatie van mijn achillespees ruptuur. Het geeft je ook de vrijheid om dingen zelfstandig te doen. Wat een uitkomt. I love it!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? iWALK 3.0
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Een rollator is een rollator, wat moet ik nog meer zeggen?

Prima product, moest even wachten op levering maar verder goed

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator en rugsteun

Makkelijk

Gebruikersvriendelijke website, snelle levering, uitgebreid assortiment.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Boodschappenwagen Carlett - Lett435

Goede., vriendelijke service

Nadat ik on line een hulpmiddel besteld had. Paste het niet. Ik ben toen naar de winkel gegaan Medewerker heeft met mij naar een andere oplossing gezocht. Heel blij mee.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Duimspalk

Prima webwinkel, mits...

Met de webwinkel zelf is weinig mis. Prima product voor een concurrerende prijs, uitstekend verpakt. Beter kan niet zou je denken. Mijn kritiek slaat dan ook niet op de webwinkel, maar op de door hen gebruikte vervoerder Packs, die er echt een potje van maakt. Zou de webwinkel gebruik maken van een van de bekende transporteurs (PostNL, DHL, DPD, GLS), dan zou ik een hogere waardering geven.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Doff'n Donner
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De bestelling is keurig bezorgd. Het was niet voor mezelf maar voor een ouder iemand die geen toegang tot de digitale wereld heeft.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Doff n donner
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prijs voor produkt veel te hoog.

Kwaliteit en prijs niet in verhouding. Retourneren voor eigen rekening is niet meer van deze tijd, een soort ontmoedigingsbeleid.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Na goede communicatie toch vlugge complete levering

In eerste instantie bleken er geen twee op voorraad te zijn, de medewerker belde daarover en zou het in de gaten houden. En toen toch 2 weken later de complete levering!! Top!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kuitbrace
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Uitstekende service, van de vorige bestelling werkte het pompje niet. Vervanging is per direct opgestuurd. Top!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Severo slikgel

prima /goed

goed advies,snelle reactie,en fijne behandeling.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hoofdsteun/douchstoel

uitstekend

duidelijke uitleg toen we kwamen kijken had alle tijd voor ons en mocht zoveel passen als ze wilde. Levering is ook soepel en netjes verlopen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? sta op stoel en rollator

Heel snelle levering

Zelfs in hun vakantie een heel snelle levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hugo-Claw
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Eerst niet fijn, na een paar weken keurig bezorgt

De rollator die ik besteld had was niet op voorraad, misschien hadden jullie een mailtje kunnen sturen hoe en wat, nu rekende ik er op dat hij er binnen een paar dagen was en dat was niet zo. Ik had hem vooruit betaald en als het mis gaat is dat toch veel geld.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Snel bezorgd

Fijne winkelwagen ik miste alleen een hollandse uitleg bij het in elkaar zetten van de wielen uiteindelijk iemand gevraagd die het wel wist maar toch zou een hollandse. Beschrijving het makkelijkste zijn

Fijne rollator.

Uitstekend product, licht in gebruik.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Een super telefoon gekocht voor me moeder

Eindelijk een telefoon met Sim kaart dat me moeder kan bedienen super blij mee. En ze denk dat het ook nog een gewone telefoon is

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Telefoon op Sim kaart

Top product

Beantwoordt prima aan de beschrijving. Fijn ook de snelle service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rugborstel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering, goed verpakt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio

Service heel goed.

Hoewel uitverkocht toch bij leverancier moeite gedaan en rechtstreeks laten verzenden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? I walker

Prima !!!

Helaas kon ik het door mij bestelde niet meer gebruiken, omdat mijn partner niet meer kan opstaan. Was geen probleem en kon het zonder redenen te noemen terugsturen. Top!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.