Mijn vader loopt weer veel zelfverzekerder!

Mijn vader liep wat onzeker doordat hij minder spierkracht heeft en steeds slechter gaat zien. Maar de slechtziendestok geeft hem meer zekerheid bij zijn Ommetjes.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Slechtziendenstok

Webshop Okay

Makkelijke site en snel geregeld. Alleen de track&trace werkte niet 100%

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Slikgel

Snel en correct levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Tas voor scootmobiel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Heb een maand tot nu nog niks ontvangen

Geen beste ervaring. Na een masnd nog niks ontvangen. Wel een factuur ontvangen van hun.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Zou een hielbeschermer ontvangen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Hilda Boersmaa, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas kunnen wij niet anders zeggen dat uw review 100% terecht is. De levering van de hielbeschermers laten nog op zich wachten. Inmiddels hebben wij elkaar telefonisch gesproken en uw order geannuleerd. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

Heel netjes en beleefd

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Eindelijk een prettig hoofdkussen!

Dit hoofdkussen is precies het kussen wat ik zocht. Voldoet geheel aan de verwachting en beschrijving. Enige nadeel is dat het kussen geen ritssluiting heeft. Ik persoonlijk vond het kussen te dik dus heb ik een deel van de vulling eruit gehaald.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rhombo-fill hoofdkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nette en snelle reactie zeer goede service en telefonisch goed te bereiken .

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prima , snel, to the point

Volgende keer graag weer

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Triangel

Voor 13 uur besteld volgende dag in huis snel veel keuze

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Zitkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dienblad rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering en betaalbaar goede site

Uitstekend.

Snelle levering en goed verpakt. Mooie grote stevige tas,ben er heel blij mee.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Scootmobiel tas.

Snel en goed geholpen

Binnen heel korte tijd stond er een monteur op de stoep om te helpen

Alles OK mijn dank

Alles OK !

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniebrace
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

zowel de prettige hulp van de medewerkers als de snelheid van de bezorging!

zie bovenste zin.....

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? pols en duimbrace +een duimrace van Comfort cool
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed, maar helaas lange levertijd.

Goed, maar helaas een lange levertijd van ruim één maand voordat ik hem kreeg. Jammer, omdat ik hem snel nodig had. Wel vertelde de verkoper, dat de oorzaak bij de uitgever lag, en hij daar niets aan kon doen. De wandelstok was goed verpakt en is verder tot volle tevredenheid!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wandelstok

Goeie service!

Fijne service. Persoonlijk contact is top

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Loep

Goed product

Helaas heeft de bezorgdienst een verkeerd huisnr op de label gezet. Kreeg bericht dat het bezorgd was, niet dus, bedrijf ging er gelijk achteraan na mijn telefoontje, TOP. Binnen half uur wist ik waar het bezorgd was, heb het toen opgehaald. Die mensen vertelden, dat de bezorger aan belde, pakket vd deur zette en gelijk weg ging, vertelde nog even, uw pakket en weg was hij, voordat zij konden reageren. Maar ben blij dat het is opgelost en blij jet mijn bestelling

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Glijplank
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Er werd de dag vd bestelling contact opgenomen dat de rollator niet op voorraad was een het nog het land binnen moest komen. Of dit een probleem zou zijn. Voor ons geen probleem en daarna alsnog is het redelijk snel geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator

uitstekend

prima produkt, alleen kijken of ik het op het 'moment supreme' (;-( ) 'echt' kan gebruiken..

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? alarmhorloge
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Een goede ervaring om goede hulp te krijgen.

Ik werd snel en goed geholpen met de vraag en kreeg snel goede service van een goede monteur voor de servicebeurt van onze scootmobielen.

GOED

en vriendelijk personeel

Helemaal goed

Aanvankelijk werd er een deel van mijn bestelling geleverd. Een telefoontje was voldoende. Daags erna hadden we alles binnen. Prima service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Postoperativief ondergoed

Gewoon zoals het hoort!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

prima NB: ik wens verder geen mails te ontvangen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? gliding bord

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.