Bestelling ging soepel, gebracht op de afgesproken dag en tijd.

Het bestelde item voldoet aan de verwachtingen,

Mijn ervaring met het bestellen was goed , alleen achteraf bleek de foto die bij bestellen had gezien niet helemaal te voldoen met de werkelijke producten.

Super snelle levering, zeer tevreden

Dit is prima.

Een keurig hekwerk. Simpel te plaatsen. Je kan niet naast je bed hangen. Geweldige hulp met opstaan. Je moet wel in het bezit zijn, van een fatsoenlijke matras.

Snelle levering. Goed product. Prima informatie over levering.

Snelle levering van goede producten.

Duidelijk klok met goede mogelijkheden

De klok is besteld voor onze moeder. We waren eerst sceptisch over hoe ze zou reageren en dat was helemaal niet nodig geweest. Ze was er heel blij mee, vooral de foto mogelijkheid vond ze heel fijn. Oude foto’s van dierbaren erop gezet en ze genoot er erg van. Ook de agenda functie is een uitkomst. Voor mijn zus die verder af woont kan zo alles meekrijgen en zelf beslissen wat een goede tijd is om aan te komen bij mams Heel blij dat we deze keuze gemaakt hebben. Ook de levertijd en levering verliepen goed.

Zie bovenstaande.

goed behandeld

goede contacten. Pakje goed aangekomen. Het product bevalt goed. Alleen moet ik nog een extra steun aan het bad maken Ik ben zeer tevreden. met vriendelijke groet Peter van den Bos

Goede behandeling

Ondanks een foute adres van mij toch , zeer aduquat ingegrepen Door u,Bedankt daarvooor

in een woord : prima

niet naar complimentjes vissen.

snel en correcte afhandeling

prima apparaat is makkelijk te bedienen.

Ik heb bij H.V.O een pill box reminder besteld. Deze werd snel geleverd, maar helaas bleek dit apparaat niet te werken. Na telefonisch contact werd mij verteld dat een nieuw exemplaar zou worden opgestuurd. Inmiddels heb ik dit exemplaar ontvangen, ik vind het netjes hoe dit snel en zonder verdere rompslomp is opgelost.

Is oké

Is oké

Goed product

Voor mijn moeder een Oer speler aangeschaft. Helemaal naar verwachting. Ze is er blij mee.

Handige producten snel geleverd

Veel handige artikelen die het dagelijks leven makkelijker maken. Snelle levering. Aanrader.

Het helpt mij goed in de revalidatie na knieoperatie.

Het is handig dat je thuis kunt oefenen in elk verloren moment. Ook haal je het snel te voorschijn en je hoeft niet op een hometrainer te klimmen. Dus ik ben er blij mee.

Goed product, maar bezorging duurde lang

Ruim twee weken later kreeg ik het product, zonder enig bericht hierover. Daar had beter over gecommuniceerd kunnen worden.

Beste mevrouw Roos, Wij willen u graag onze welgemeende excuses aanbieden. Onze werkwijze is om onze klanten direct per mail dan wel per telefoon te laten weten wanneer een artikel niet voorradig is. Helaas zijn we bij uw bestelling vergeten contact met u op te nemen. Onze service staat heel hoog in het vaandel en zijn blij dat u deze beoordeling hebt ingevuld. We nemen dit hoog op en verbeteren dit in de toekomst. We hopen u de volgende keer wederom te mogen verwelkomen bij Hulpmiddelen-voor-ouderen. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen.nl

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.