heel erg goed

ik kon bestellen wat ik nodig had en het is heel snel geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hand brace
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

snel besteld en snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? valmatras
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prima hulpmiddel en vlot geleverd

Makkelijk bestellen goede prijs en snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Brees
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Dementie radio bleek bij aflevering geknakte antenne te hebben. 1 telefoontje was genoeg om nieuw antenne opgestuurd te krijgen. Toen gelijk een 2e radio besteld alles dag later geleverd. Voor wat betreft de radio. Dit is echt een ontwerp waarbij voorgedacht is. Werkt geweldig, niet allen voor mensen met dementie, maar ook voor mensen met rheuma waarvoor knoppen snel te klein zijn of ze te lang de knoppen indrukken waardoor de preset van een zender weer wijzigt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Order snel en netjes afgehandeld.

Order snel en netjes afgehandeld

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bed triangel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Wat nog fijn zou zijn is een bestellingsbevestiging. Nu blijft ff onduidelijk of t gelukt is.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Badzitje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Beste Johanna, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Na elke bestelling krijgt u direct een bevestigingsmail. Helaas verdwijnen de mails wel eens in de ongewenste/spam mail. Wellicht is uw bevestigingsmail, factuur en verzendmail hier ook in terecht gekomen. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-Voor-ouderen

Snelle levering, snelle reactie op mail en vlekkeloos retour zenden. Top!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Lipobra
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Werd prima te woord gestaan en beloftes worden waargemaakt

Door de corana epidemie duurde het wat langer om onze bestelling binnen te krijgen . Hierover telefonisch contact gehad en keurig binnen de datum zoals afgesproken kwam onze bestelling binnen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? osas kussen

Prima geen probleem

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Looprek xxl

Handige fietstrainer

Het is een prima hulpmiddel voor beweging als je niet meer zo mobiel bent. Makkelijk in gebruik vanuit je stoel en licht in gewicht bij verplaatsen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Fietstrainer

Goede service.

Producten op tijd binnen. Als je vragen hebt staan ze direct voor je klaar.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? stressballen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Vriendelijk en product naar wens

Ik had in het weekend besteld en heb op dinsdag gebeld omdat ik geen bezorg mail had gekregen. Kreeg vriendelijke man aan de telefoon, ook leuk, gewoon mensen ipv call center robots, product kwam uit Duitsland dus was ws onderweg. Twee dagen later is het (stoel zitting met lift) bezorgd bij mij 89 jarige moeder op de Waddeneilanden. Die is er heel blij mee. Klaar.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Stoel zitting lift

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rolstoelhandschoenen

Prima en snel geregeld

Allemaal keurig geregeld en prima op tijd geleverd!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pen

Snelle levering.

Een mooie site en snelle levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Oer muziekspeler

Snel en professioneel

Ik heb eerst gebeld voor informatie. Daarna meteen besteld en het was de volgende ochtend in huis. Goede service!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Iwalk 2.0

Snel geleverd!

Goede ervaring met dit bedrijf.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Opstapje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

ik heb een telefoongesprek gehad, ik kreeg heel netjes en duidelijk uitleg en tekst. Wat ik echt fijn vindt, vandaag besteld morgen in huis

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bad steun en verzorgings artikelen

Goede ervaring

Telefonisch correct te woord gestaan, juiste informatie en snelle levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Schoenen

Goede muurbeugels, perfecte afhandeling

Een goede muurbeugel. Makkelijk te bestellen en te betalen via de website. Snelle verzending.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Muurbeugel

Snelle, correcte levering

Bestelprocedure was gemakkelijk. Geleverde product voldoet aan verwachting De levering was snel en correct.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio muziekspeler
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? ?
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Na misverstand is het probleem naar behoren opgelost en is alles goed gekomen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hielbeschermer
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Vervanging van bestaande duimbrace.

Had reeds goede ervaring met bestaande duimbrace en deze was aan vervanging toe.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Comfort Cool duimbrace
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Wat ik nodig had (Harley kussen) was snel gevonden. Helaas was het kussen dat ik had uitgezocht niet op voorraad .. de levertijd was ongewis vanwege Corona.. ik kreeg daar nog dezelfde dag bericht van en kon de dag erop samen met medewerker Rob zoeken naar een gelijksoortig kussen dat ze wel op voorraad hadden. De dag daarop had ik dat kussen in huis. Prima service, goede bereikbaarheid (per mail, niet per telefoon!!!).

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Zitkussen (drukverdeling) van Harley

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.