Fijn apparaat super snelle levering

Voor mijn moeder met Altzheimer heb ik een BBrain Senioren Muziekspeler gekocht. Ik heb op het bijgeleverde stickje haar klassieke en jazz- lievelingsmuziek gezet. Zij kan nu dankzij de uiterst eenvoudige bediening ervoor kiezen om naar de interne muziek of radio te luisteren. Ze vond de geluidskwaliteit prachtig. Ik vond er wat weinig lage tonen inzitten maar zij is er blij mee en daar gaat het om.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain Senioren Muziekspeler
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed en prettig geholpen. Klantgerichte service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain Radio met DAB

GEWELDIG!

Mijn bestelling toch op tijd ontvangen zodat ik het kon meenemen op vakantie voor mijn moeder. Goeie service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? dementie radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed geholpen direct uit voorraad nieuwe rollator.

Zie boven

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator

Prima radio.

Het heeft wat lang geduurd maar dan heb je ook wat. De Bbrain radio muziekspeler is echt een uitkomst. Hij doet precies wat je er van kan verwachten. Een uitkomst voor veel ouderen. Oma weer gelukkig.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bbrain radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Uitstekend produkt en een nog betere service. Erg klantgericht! Toppers!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Mijnheer, Heb hielbeschermer geprobeerd Maar heb geen goed gevoel bij: Gaat schuiven en hiel is nog heel gevoelig. De 3 dikke naden zijn pijnlijk. Valt mij tegen. Misschien kan ik nog retourneren? Uw antwoord tegemoetziende. m. vr.. gr Ank den Hollander

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Geachte Ank den Hollander, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Vanzelfsprekend kunnen producten retour indien ze niet aan uw verwachting voldoen. Echter vragen wij per e-mail (info@hulpmiddelen-voor-ouderen.nl) uw verzoek kenbaar te maken zodat wij uw gegevens hebben en contact op kunnen nemen voor verdere afhandeling. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen voor Ouderen

Goede informatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

We zijn daar al verschillende keren in de winkel geqeest. En zullen zondig daar een volgende keer zeker weer gebruik van maken..

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollater, douche beugel. Douchestoel, krukken.

Fantastisch geholpen. Mensen met ervaring

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? scootmobiel

Geweldige service

Voor een goede kennis schoenen besteld, per ongeluk een maat te klein. Ik kon de schoenen retour zenden en de goede maat was ook al onderweg. Super service!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? comfort schoenen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Door uw naam voelde ik mij meteen meer dan 10 jaar ouder.

Ik heb nu een klok voor een oudere die ook dementerend moet zijn. Dat is niet mis! Wat zegt dat over mij: echt een reden om zo’n klok aan te schaffen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Klok

Goede kwaliteit

Ik kocht een V kussen en die bevalt me geweldig de van goede kwaliteit

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Een V kussen en sloop
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

goede service

er werd direct gereageerd op mijn mails , goede informatie en service

Goede prijs, snelle levering

Netjes de volgende dag kant en klaar thuisbezorgd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator Rolstoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Super snelle reactie, afwikkeling en hele vriendelijke medewerkers

Ik wilde graag informatie over een kniestep. Uitgebreide informatie gekregen van een uitermate vriendelijke en behulpzame medewerker. Ondanks dat het bedrijf vanwege vakantie gesloten is, ben ik geholpen. Chapeau! Kersiena Oosterveen-Roze thans Staphorst

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniestep en handgreep

Goed behandeldd

Goed aan de afspraak gehouden en snelle reparatie

prima,de tas mag sterker zodat er iets meer als 5kg in kan

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator

Perf3ct

Snel, vakkundig, no nonsense

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Deurkluisje

vlotte bezorging

dat er geen nederlandse beschrijving bij was

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bed hekje

Goed en duidelijk

Prettig

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering. We werden netjes gebeld dat 1 product later geleverd zou worden. Prettige communicatie en fijne service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Toetsenbord, druppelbril erg handig!
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Geweldige klantenservice en super rollator

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. De rollator rijd heerlijk, de handgrepen zijn heel comfortabel en hij ziet ook nog mooi eruit! Hij is stevig en zo klein opvouwbaar dat hij ook makkelijk in de kleine kofferbak van mijn auto past. Er waren onduidelijkheden mbt de leveringsomvang van de rollator waardoor ik contact met de klantenservice via de email had. De aangelegenheid werd snel opgepakt, de medewerker was heel vriendelijk en het probleem was snel opgelost. Ik zal er zeker weer bestellen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator Track 4.0
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Hele goede ervaring en goede service, klantvriendelijk

Super goede ervaring en hele goede service klantvriendelijk

Prima en goed verzorgd

Snelle en goede levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Trapleuningen

Goede snelle levering

Alles keurig netjes verpakt en snel thuis ontvangen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ergonomische messen en kaasschaaf

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.