Snelle levering, goed product en geen verzendkosten, waardoor je vaak gaat afhaken, omdat de producten dan te duur gaan worden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hoofdsteuntje stoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik ben heel tevreden met Hulpmiddelen voor ouderen.

Mijn vraag om inlichtingen over het product was in een dag beantwoord. Het product heb ik om 16.00 besteld en werd de volgende dag om 11.00 geleverd. Super snel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? dementie vriendelijke radio.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Top geregeld en zeer hoog klantenservice en communicatie

Meegedacht en meegehandeld tot een bevredigende deal. Netjes teruggebeld en komen 100% hun woorden na. Netjes verpakt en een fatsoenlijke bezorger. Top Top echt Top. Vaders is er helemaal wijs mee en de thuiszorg verteld dat hij helemaal vrolijk is

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? DHB+ radio voor dementie en ouderen

Helemaal goed, snel binnen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Knork

Vriendelijk geholpen

geen ervaring met hulpmiddelen. Werd heel vriendelijk geholpen. Service is prima

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? ~vergrootglas flexibel

Niet dementie vriendelijk

Nergens staat waar de enter knop is te vinden, ook niet op de afbeelding op de doos en ook niet op de knop zelf. Het display is in het Engels zodat mijn moeder nog steeds niet weet welke dag het is vandaag.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie vriendelijke radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Vera Nuus, Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de dementieradio niet aan uw verwachting voldoet. De knop waar de de USB in verwerkt zit kunt u uitklappen. (de 2e knop van links volledig in zwart) Als deze knop uitgeklapt is komt u in het menu terecht waar u diverse instelling onder andere de taal kunt instellen. Om te enteren kunt u de zwarte knop indrukken tussen de knoppen "next" en "back". De radio is zo ontworpen dat hij zo eenvoudig mogelijk te bedienen is. Hopelijk lukt het op deze manier zodat uw moeder de radio makkelijk kan bedienen. U kunt altijd ons bellen voor verdere uitleg. (0493-314860) Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

Prima Produkten voor de verzoring van mijn Moeder

Problem met de levering werd meteen perfekt opgelost.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Medilotion
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Snelle levering en het is een top apparaat.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniekruk

snelle vriendelijke service

Prettig dat artikelen thuis bezorgd kunnen worden

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? dekmantel scootmobiel

goed geholpen

uitvoerig voor ge licht

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? scootmobiel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Wat het al vermeld, vijf sterren

Heerlijk nekkussen, had ik eerder moeten aanschaffen en supersnelle levering. Vandaag besteld morgen geleverd. Topbedrijf !

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Nekkussen

prima levering

snelle correcte levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? dementieradio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering, goed contact, zeer goed product en goede prijs

De radio voor men ouders is heel snel geleverd, heel goed contact met de verkoper en heel goede prijs...Toppie

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? DAB+ radio voor dementen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering en persoonlijke benadering

Radio besteld voor mijn bijna blinde vader, kleur bleek niet leverbaar, ik werd gebeld om een andere kleur te leveren. Kreeg goede voorlichting door vriendelijke medewerker

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio

Prima site

Gelijk gebeld over een produkt wat niet meer op voorraad was. Heel erg netjes.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pantoffels
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Mijn hulpvraag werd goed gehoord en er werd meegedacht naar oplossingen. De verkoper was ook bereid om uitleg te geven over zaken, die ik nog niet nodig had, maar waar ik wel geïnteresseerd in was.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Allerlei openers en scharen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

snel geleverd tegen een prima prijs

goede website, uitstekende prijs, snelle bezorging, goede informatie en een goed product.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? radio

zeer goed

Er was een paar schoenen met de verkeerde schoenmaat verzonden. Maar dat was zeer snel hersteld.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? schoenen

Verzending kan beter

Het zou fijn zijn om de track en trace gegevens op tijd te melden. ik heb de mail met de gegevens ontvangen op het moment dat het pakket afgeleverd werd. Daarnaast zou een keuze in verzendmethoden prettig zijn. De huidige pakket dienst, dpd, bied niet de mogelijkheid om het pakket een andere keer af te geven. Met de dienst dpd predict kan dit wel. Ik zou het heel fijn vinden als ik deze optie zou kunnen kiezen of kan kiezen om via een ander (dhl of postnl) te versturen, ik ben zeker bereid om hiervoor extra te betalen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? meerdere
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Beste Pieter, Hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling. Wij stellen het op prijs dat u verbeterpunten aanbrengt. We gaan op kort termijn de mogelijkheden verkennen. Mocht dit uit te voeren zijn implementeren wij dit in onze website. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen voor ouderen

Zeer goed, enkel hebben wij ons hulpmiddel niet kunnen gebruiken omdat ons dierbare overleden is.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchestoel op wielen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goede radio, info website mag wat duidelijker

Op zoek naar een radio geschikt voor mijn dementerende vader kwam ik op hulpmiddelen voor ouderen terecht. De radio die ik vond leek geschikt, de prijs was OK en ik kon met een creditcard betalen. De gebruiksaanwijzing van de radio vond ik elders op internet (maar daar vond ik de radio niet), wat voor mij de doorslag gaf de radio te bestellen. Die gebruiksaanwijzing had natuurlijk op de website van hulpmiddelen voor ouderen moeten staan. De bezorging verliep niet geheel naar wens. De indruk was dat bezorging de volgende (werk)dag zou zijn. Ik had op vrijdag besteld en verwachtte de radio zaterdag of maandag, hij kwam pas dinsdag. De verzending werd uitgevoerd door DPD. De informatie van DPD over de bezorging was heel slecht. Pas dinsdagochtend wist ik dat de radio die dag bezorgd zou worden, maar er werd niet aangegeven hoe laat.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementievriendelijke Radio met DAB

Snel en goedkoop

Het pakket was goedkoop en zeer snel verzonden

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.

Prima geregeld

Ik had gedacht dat ik de handy handle nodig zou hebben maar dit bleek niet zo. Perfect gereld dat ik die zonder kosten kon terugsturen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? diverse

prettige communicatie

Ik koos Hulpmiddelen voor ouderen vanwege de beloofde snelle levering binnen 1 dag. nadat ik de bestelling geplaatst had, werd ik direct gebeld met de mededeling dat de levering vanuit Engeland vertraagd was en werd mij een duurder alternatief geboden tegen dezelfde lage prijs. snelle en duidelijke communicatie. ik heb toch gewacht op de oorspronkelijke bestelling omdat deze een betere oplossing bood. uiteindelijk levering na 1 week.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? transferplank

goed en snel

Goede klantenservice en snelle reactie. Top

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.