Goede service en snelle levering

Fijne web shop overzichtelijk, snelle levering binnen 1 dag Geleverd helemaal in de gekke tijden van corona waar bij veel bedrijven die het niet aan kunnen, maar deze wel Top bedankt

snelle levering duidelijke communicatie

goede en duidelijke communicatie over levering. komen afspraken na.

Duidelijk aangegeven dat product niet op voorraad was en daardoor de levertijd langer ging duren. In dit geval was aangegeven 1 week en na 1 week netjes afgeleverd.

Trapgrepen

Ga nu veel makkelijker de trap op en af met mijn slechte knieën.

Top Service!

Wij hebben de Bbrain familie G2 voor mijn vader aangeschaft. Wij hadden problemen met het installeren van de bbrain familie G2 problemen. Hier werd door hulpmiddelen voor ouderen direct actie op ondernomen, na prettig mail contact werd er een nieuw apparaat toegestuurd.

Snelle levering en goede service

Bestelling ging simpel Snel een telefoontje dat de levering iets langer zou duren. Keurig!

Prima produkt, snel geleverd

De houten boekensteun die wij bestelden is degelijk en voldoet uitstekend!

Alles prima geregeld

Ik kan meedelen dat er goed na de wensen is geluisterd en daar bekwaam op is gehandeld

De schoenen werden vlug en goed verpakt geleverd.

Zie hierboven.

Het was een hele goede ervaring

Wat ik besteld had was er niet en er werd mij per mail een prima alternatief geboden. Dit hebbik geaccepteerd en vlot ontvangen.

Goede Service heldere communicatie

Ondanks de drukte ivm Corona hadden wij onze spullen op de afgesproken datum binnen. Top Service

Positief

Ik had iets besteld maar werd gelijk telefonisch benaderd, dat het desbetreffende product niet meer in het assortiment zat. Men bood wel een alternatief iets duurder maar mocht voor hetzelfde bedrag weg. Ik wist niet precies wat voor product het was. Maar was positief overrompeld door het meedenken. Het product kwam na 1 dag thuis helaas hadden we al een soortgelijke bedsteun. Gebeld en ook hier werd weer gelijk meegedacht. Product retour en al heel snel geld terug. Dit is zeer prettig en ook servicegericht. Complimenten

Werd direct gebeld dat een artikel niet leverbaar was en dit ook bij betaling achteraf direct gecorrigeerd dmv creditfactuur!Vind wel verzendkosten vrij hoog!

Positief

Goede communicatie en snelle levering!

Snel besteld, snel in huis, apparaat naar wens.

Snel besteld, snel in huis, apparaat naar wens.

HET IS EEN GEWELDIGE AANKOOP VOOR ONZE 47JARIGE SLECHTZIENDE GEESTELIJK GEHANDICAPTE ZOON.

DE EENVOUD WAAR ONZE ZOON PRIMA MEE OM KAN GAAN, WAS EEN GEWELDIG KADO VOOR ZIJN VERJAARDAG.

Mijn eerdere slechte beoordeling was niet juist en onterecht. Verdient betere beoordeling.

Na mijn review werd snel contact opgenomen. Niet ontvangen mail berust op misverstand van mijn kant, was wel verzonden zat in spam box. Bedrijf komt betrokken over en hecht veel waarde aan goede naam en service. Goede communicatie over verloop en status van bestelling. Levering volgens afspraak. Prima afhandeling.

voor de eerste maal is alles prima gegaan

Producten en levering voldoet aan mijn verwachting.

Duidelijke website en snelle levering.

Product werkt zoals is beschreven en makkelijk te gebruiken.

Snelle bezorging

Verpakking was stuk, inhoud niet beschadigd

Veiliger geworden.

Het is een stuk veiliger en meer zekerheid gekregen.

Mooi muziek toestel: OER

Snelle levering en een mooi apparaat dat mijn moeder van 86 probleemloos kan bedienen :-)

Goede snelle service!

Snelle levering en super service

Bestelling ging soepel, gebracht op de afgesproken dag en tijd.

Het bestelde item voldoet aan de verwachtingen,

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.