Ik heb onlangs een trust let’s fly rollator gekocht. Prijs is goedkoopste wat ik via internet kon vinden en de levertijd was uit voorraad. Hier kan ik weer een paar jaar mee lopen. Enige kleine minpuntje dat je geen bericht krijgt wanneer het bestelde verstuurd is en wanneer je het hoogstwaarschijnlijk ontvangt. Verder ben ik blij met het geleverde.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Trust let’s fly rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Verwarrende website

Het is goed zoeken op de website voor het artikel met de laagste prijs want deze winkel verkoopt exact dezelfde artikelen voor uiteenlopende prijzen. Ook kan het gebeuren dat een artikel 1 dag later ineens duurder is. De afhandeling van bestellingen is goed.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Zelfopenende scharen

Zeer tevreden over product

Het douchekrukje is zeer fijn en stevig. Bestelling en bezorging is perfect verlopen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchekrukje

Heel goed!!

Doen wat ze zeggen!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bbrain
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De kniekruk werd snel bezorgd. Helaas beviel deze niet maar mocht ik hem gratis weer terugsturen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniekruk
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed product snel in huis

Goed product snel in huis.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kussen voor rolstoel

Goede info

Gebeld dat product er even niet was echter de beloofde levertijd was keurig

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Klik aan
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Klopt deels niet met de omschrijving

Volgens de gebruiksaanwijzing moet de mat op een natte vloer worden gelegd en vervolgens moeten de noppen worden aangedrukt, waardoor de mat dan zou vastliggen op de vloer. Dat lukt helaas niet en het lukt evenmin op een droge en gladde vloer. Volgens ons zitten er niet de juiste noppen onder. Dus ligt de douchemat los. De douchemat is wel zacht aan de voeten en aan te raden voor mensen met polyneuropathie. Door hulpmiddelen voor ouderen is er actie ondernomen bij de leverancier, hetgeen plezierig was, echter de leverancier kon zich niet in klacht herkennen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? zachte douchemat

waardeloze bezorging

We hebben nog steeds niets ontvangen. Volgens DHL zijn ze al bijna een week aan het sorteren, maar ze nemen niet eens de moeite om ons te vinden. We zullen wel een mail krijgen dat we niet thuis waren, maar dat klopt niet.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? doppen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Makkelijk te gebruiken

Ik gebruik ze tijdens het fietsen zodat ik mijn scheenbenen niet kapot stoot bijvoorbeeld tegen de trapper bij op en afstappen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Scheenbeschermer s

Een snelle levering

Ik ben zeer tevreden met de bestelling.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bedpan
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nadat mijn product was geleverd, wisten we niet hoe we dit goed moesten gebruiken. Op het moment dat ik hun belde waren ze niet bereikbaar. Wat heel fijn was dat ze me terug belde, dat vond ik al heel prettig. Ook namen ze alle tijd om mee te denken hoe we het probleem konden oplossen. Top ervaring.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? oer-radio

Goede hulpmiddelen!

Tevreden met wat ik heb besteld. En met een vraag of ik een gele penverdikker mocht is zelfs rekening gehouden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? penverdikkers, schaar en een 5 in 1 opener, deze ivind ik persoonlijk een 4 in 1 pener omdat het haakje waar je een lipje van een blikje mee omhoog kunt halen te dik is.

Alles klopt

Betrouwbaar

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hand/duimband

Goede service!

Helaas was er een lange wachttijd voor de levering plaats kon vinden. Maar dit was van tevoren gemeld dus dat is netjes.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Stoelkussen

Vlug geleverd goede service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Verhoging toilet
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Zeer snelle levering, goed product

Ik heb vrijdag ik. een valmat voor mijn oude vader besteld die helaas een paar keer uit bed is gevallen. Fijn dat de buitenkant vd mat met een nat doekje schoongemaakt kan worden. De mat doet zijn werk en ik ben er tevreden over.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Een valmat

Perfecte communicatie over levering

De voortgang van de bestelling en levering werd goed gecommuniceerd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Washandjes

Klantvriendelijke betrokken

Erg prettig

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Tilkussen

tevreden

Mijn bestelling voldeet aan mijn verwachting

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? zit fiets

Prima service, snelle levering

Vandaag besteld, morgen in huis. Omdat niet alle producten in voorraad waren, even een belletje of ze het mochten vervangen door gelijkaardig product. Inpakken mocht iets netter, was bij levering enigszins door elkaar gehusseld.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? washandjes, handschoenen

een betrouwbare website

een betrouwbare website die doet wat het belooft. ga zo door

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? stres Ball
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

In één woord geweldig

Goede service after sales en vlotte levering . Aanrader

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Mes
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Blij dat zo'n instelling bestaat!

Als je ouder wordt, ben nu 81 jr, & je nog ouder wilt worden, kunnen we niet buiten hulpmiddelen voor ouderen. Veel succes. M.r.gr. Cor Mondeel

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Een fietstrainer

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.