Correct en snel

Het retourneren van het artikel was geen enkel probleem en werd snel afgewerkt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? keukenkruk
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

bestelling werd geannuleerd - geen verder bericht

Heb een bestelling geplaats voor een badverkleinerer, betaling via Klarna. 2 dagen later ontvang ik via Klarna de informatie dat Hulpmiddelen voor ouderen de bestelling geannuleerd heeft.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Beste Heike Jagt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op 3 februari hebben wij u proberen te bellen en een mail verstuurd. Wellicht is de mail aan uw aandacht ontsnapt of zit in de ongewenste/spam mail. Hieronder zullen wij alsnog een kopie van de mail toevoegen "Geachte Heike Jagt, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling. Helaas is door een vergissing aan onze kant de badwandverkorter nog online op onze website. Deze is al even niet meer leverbaar. Ons welgemeende excuses hiervoor. Helaas kunnen wij u geen alternatief aanbieden. We crediteren uw order en storten het aankoopbedrag terug. Waarschijnlijk is dat morgen zichtbaar op uw rekening. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag." Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

Snel besteld en geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wigkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

perfect, net wat ik nodig had

ideaal , net wat we zochten en in feite reeds lang nodig hadden doch de aankoop werd steeds uitgesteld

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? metalen staaf om aan vast te houden

Is goed

Is goed, maar de naam hulpmiddelen voor ouderen? Het is niet alleen voor ouderen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Meeknippende schaar

super

super

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Ja gewoon netjes

Jammer dat er maandag geen telefoon op wordt genomen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchezak voor een been
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Iets duurder maar heel snelle levertijd vergeleken met andere aanbieders. Geen verzendkosten (ik kocht er twee).

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Harley rugsteun

Deskundige hulp

Ik ben snel en deskundig geholpen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Verzwaarde OXO lepel

Niet tevreden

Ik had maat 40 besteld en ontving maat 6. Volgens mij is dat maat 39. Soms heb ik maat 39 en soms maat 40. Dus ala. De pantoffels hadden volgens de site losse inlegzooltjes. De zooltjes moesten met geweld worden verwijderd. steunzolen in de pantoffels gedaan en toen bleken ze te klein. Ik kan de pantoffels niet terugsturen, omdat de inlegzooltjes zijn beschadigd met het uit de pantoffels halen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pantoffels
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Yvonne, Allereerst hartelijk dank voor het het invullen van de beoordeling. Het spijt ons om te horen dat de pantoffels niet aan uw verwachtingen voldoet. Maat 6 betreft een Engelse maat en kan licht afwijken van de Europese maten. Maar maat 6 komt wel overeen met de Europese maat 40. Alle pantoffels die wij verkopen zijn de zolen vast verwerkt aan de zool. Ze zijn er dus niet uit te halen. Op de website word dit ook niet vermeld. Wellicht heeft u bij onze comfortschoenen gekeken waarvan de zolen er wel makkelijk uit t halen zijn. U mag altijd contact opnemen met ons voor verdere informatie. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

Hele goede ervaring

Een rugsteun besteld en ik werd gebeld dat er probleem was met het verzenden en dat het een dag later werd geleverd. Ik vind dit een hele goede service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rugsteun
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Had al gebeld zou wel makkelijker zijn om het pakketje te kunnen volgen met trax en trace code

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bij zet tafeltje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Perfect verlopen, uitermate vriendelijk behandeld na telefonisch contact

Nvt

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Blij met een uitvinding zoals de OER muziekspeler

Wat was ik blij toen ik het internet afzocht opzoek naar een simpel te bedienen Radio of iets dergelijks. Mijn vader was in het ziekenhuis terecht gekomen en kon zich nauwelijks nog bewegen of iets. bij de OER muziek speler hoeft er enkel een klepje ophoog te worden getikt en (je eigen) muziek speelt. Dat moest mijn vader (verzot op Andre Rieu muziek) nog wel lukken. De muziekspeler werd keurig verpakt geleverd en het pakket was goed te volgen met track en trace. helaas duurde het allemaal wat langer door de feestdagen, maar daar kan niemand wat aan doen, en dat was van te voren ook bekend. Helaas overleed mijn vader een dag nadat de muziekspeler binnen kwam. Ik nam contact op met hulpmiddelen voor ouderen en ik mocht de muziek speler retour sturen en mijn betaling is netjes terug gestort, deze service verliep vlot en goed.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? OER muziek speler
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed product precies wat ik heb verwacht

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Gripbalken
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Keurige, heldere en duidelijke website.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hoefijzerkussen

Snelle afhandeling en levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? valmatten
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Heel handig apparaat, Gemakkelijk hulpmiddel voor het instappen en uitstappen uit de auto

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Uitstap voor auto
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

correcte bezorging en afhalen.

De afhandeling van mijn verzoek was snel en correct. Het ophalen van het bed evenzo. Vriendelijk personeel. Gewoon tevreden.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Geweldig product en geweldig vriendelijke service

Ik bestelde flexibele schoenen voor mijn man, die benen en voeten gezwachteld heeft. Omdat ik er niet zeker van was of hij erin zou passen heb ik gebeld. Geen probleem als ze niet pasten, gratis retour en eventueel andere optie. De schoenen zijn perfect! Zolang naar gezocht!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Schoenen

Goed met verbeterpuntje

Er is snel en goed geleverd wat bij deze producten erg prettig is. Nu kwamen de producten van verschillen bedrijven en dus verschillende bezorgers. Dat is in mijn geval niet helemaal goed gegaan. Dit zou vermeld kunnen worden, nu dacht ik bij de eerste levering alles binnen te hebben.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sokaantrekker en handy en pantoffels en knopenhulp
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goede service, op tijd geleverd!

Ik werd zelfs even gebeld ter controle van de bestelling!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douchekruk

uitstekend

Fijne website: makkelijk te navigeren, prijzen staan duidelijk aangegeven. Verrassend snelle levering ondanks de kerstdrukte. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. De lotion aanbrenghulp is zeer handig in gebruik

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? lotion aanbrenghulp en tubeknijper
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Klasse service, héél snel levering.

Een spoed bestelling, geen probleem 24uur geleverd! Een bedrijf voor ouderen die snel een hulpmiddel willen hebben!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Douche stoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goede kwaliteit en zit comfortabel

Nvt

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Comfort schoenen

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.