Goede bestelmogelijkheden en vlotte levering

Overzichtelijke website. Ik ben zeer goed geholpen en werd op de hoogte gehouden van de door mij bestelde artikelen. Goed verpakt, goed en snel verzonden. Een aanrader. Peter.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bedsteun, toiletverhoger
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Te veel portokosten het wordt niet allemaal huis bezorgd moet het zelf af gaan Is geen zorg voor oud

Te hoge portokosten wordt niet aan huis bezorgd moet het zelf afhalen klopt niet voor ouderen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Geachte Marijke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en uw feedback. Het spijt ons te horen dat de levering van uw bestelling niet volgens plan is verlopen en dat u te maken kreeg met ongemakken door de afhandeling van de bezorging. We begrijpen dat het erg frustrerend kan zijn wanneer een pakket niet direct aan huis geleverd kan worden, vooral als PostNL voor een gesloten deur komt te staan. Wij zijn afhankelijk van onze logistieke partners, zoals PostNL, om de bezorging uit te voeren en het is gebruikelijk dat pakketten naar een servicepunt worden gebracht als er niemand thuis is om de levering in ontvangst te nemen. Dit wordt gedaan om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig en beschikbaar blijft voor afhaling op een tijdstip dat u mogelijk beter schikt. Wat betreft de verzendkosten begrijpen we dat deze als hoog kunnen worden ervaren. De kosten worden bepaald door verschillende factoren, waaronder het gewicht, de grootte van het pakket en de afstand die moet worden afgelegd. Wij streven ernaar om onze klanten de meest economische verzendopties te bieden zonder in te boeten aan de kwaliteit en betrouwbaarheid van de levering. Wij waarderen uw feedback zeer, omdat het ons helpt onze dienstverlening continu te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen hebben of meer informatie wensen over onze verzendbeleid, dan staan wij graag tot uw beschikking. Wij hopen dat u ondanks deze ervaring in de toekomst besluit om ons opnieuw te vertrouwen voor uw behoeften. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere assistentie nodig heeft. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen Voor Ouderen

Er gaat wel wat verkeerd

Ik had 2 kniebrace's besteld, kreeg er maar een geleverd. Na een mailtje werd de tweede opgestuurd maar in een andere maat. Weer een mailtje, na een paar dagen had ik de juiste in huis. Al met al meer dan een week bezig geweest. Ze blijven en vriendelijk de mail beantwoorden en het komt uiteindelijk wel goed, maar kost wel wat moeite.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniebrace's
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Makkelijk binnen en vervoer auto

Jammer dat als je net een lengte van 1,77 hebt de medium rollator te klein is en de large net te groot

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator

Vlug geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rolstoel kussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Deze pantoffels waren snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pantoffels

Snel geleverd, goed product

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Invouwbaar looprek
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Vorige week een hielwigkussen besteld, moest nu toch een hoes bij. Medewerker heeft goed geholpen om de hoes apart te kunnen bestellen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hielwigkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed bedrijf lossen als op

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Goed

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Mobiele telefoon voor blinden
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Geachte Hermann, Naar aanleiding van uw vorige review willen we graag onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw recente bestelling. We hebben uw feedback serieus genomen en hebben getracht om contact met u op te nemen om het probleem te bespreken en een passende oplossing te bieden. Helaas hebben we meerdere keren geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, maar tevergeefs. Daarnaast hebben we een e-mail gestuurd naar het door u opgegeven adres, echter hebben we geen reactie ontvangen. We hebben vernomen dat uw adresgegevens onjuist bleken te zijn, wat heeft geleid tot het terugkeren van het pakketje. Dit zou middels de track en trace die u heeft gekregen ook bij u bekend kunnen zijn. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en we willen graag de gelegenheid krijgen om dit recht te zetten. Daarom nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen bespreken wat er mis is gegaan en om ervoor te zorgen dat we een passende oplossing kunnen vinden. Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen en om ervoor te zorgen dat uw bestelling alsnog bij u aankomt zoals gewenst. We hopen dat we de kans krijgen om het vertrouwen te herstellen en u alsnog een positieve ervaring te bieden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om van u te horen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

Alles bestens, gerne wieder!

Unkomplizierter Ablauf, prima Qualität!

• k.A.
  • k.A.

Was heel goed

Goed geholpen en ze nemen de tijd voor je

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollater plus rolstoel

Vriendelijk behulpzaam

Knie step geleverd op moment zoals beschreven staat. Ivm blessure wil ik de step langer huren. Duidelijke telefonische uitleg hoe dit te doen, door vriendelijk man

Goede communicatie

Bestelling gedaan, kon pas 1 maand later geleverd worden. Na 1 maand gebeld wanneer het geleverd wordt en ingesproken. Wordt snel op gereageerd. Helaas hebben we de bestelling retour gedaan 3 dagen geleden. Gelijk creditnota gekregen, nu het geld nog retour en dan zijn we helemaal tevreden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Schoenen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

5 dagen geleden besteld, nog niks gezien.

Dus, niet goed!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Vlokken kussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Carroll, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling van de vlokken kussen langer duurde dan verwacht, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Het spijt ons te horen dat de levertijd van 3 tot 5 werkdagen voor het vlokken kussen niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen graag verduidelijken dat deze levertijd duidelijk vermeld staat bij het artikel zelf, zodat onze klanten op de hoogte zijn van de te verwachten wachttijd. Desondanks begrijpen we volledig dat het wachten op een bestelling frustrerend kan zijn, en we willen u verzekeren dat uw bestelling binnen de aangegeven levertijd zal arriveren. Ons team doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie en vertrouwen erop dat uw bestelling spoedig bij u zal aankomen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals dank voor uw feedback en het vertrouwen in ons bedrijf. Team Hulpmiddelen voor Ouderen

Correcte en vlotte reactie

On line bestelling werd helemaal correct afgehandeld. Binnen redelijk korte tijd werd het artikel afgeleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hielwig kussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering van een uitstekend product

Dankzij een tip van een zorgmedewerker kwam ik op het spoor van een vrijwel ideaal radiotoestel voor een dementerende vriendin.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain radiotoestel

Vandaag besteld morgen in ‘huis’

Het was eenvoudig een loeplamp te bestellen en even later het afleverpunt te wijzigen. De loeplamp was goed ingepakt en op het aangekondigde moment afgeleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Loeplamp

Goede service, zeer klantvriendelijk

Goede afhandeling, correct en snelle levering

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Rollator heel snel geleverd en prima verpakt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator

Fijne service

Ik heb over mijn vragen direct contact gehad en alles is naar wens afgehandeld.

Tube knijpers

Ik ben erg geschrokken van de prijs verzenden 7.95 .Terwijl ik twee tube knijpers kocht voor 6.95. Deze twee konden makelijk in een envelop opgestuurd worden waar de kosten vele malen minder van zijn .

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Tube knijpers
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte J. Hellevoetsluis, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We vinden het spijtig te vernemen dat u teleurgesteld bent over het gebruik van standaard dozen voor kleinere zendingen en dat u onze service als onbevredigend heeft ervaren. Graag willen we verduidelijken dat we begrijpen dat het ontbreken van track en trace bij brievenbuspakketten voor sommige klanten een bron van frustratie kan zijn, omdat deze zendingen helaas af en toe zoekraken tijdens het verzendproces. Om dit te voorkomen en ervoor te zorgen dat uw bestellingen veilig en op tijd bij u aankomen, hebben we ervoor gekozen om voor kleinere zendingen gebruik te maken van standaard dozen in plaats van brievenbuspakketten. Onze intentie is altijd geweest om de kwaliteit van onze service te waarborgen en ervoor te zorgen dat uw bestellingen zo efficiënt mogelijk worden afgehandeld. We betreuren het dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Uw opmerkingen zijn voor ons van onschatbare waarde, en we zullen deze gebruiken om onze processen verder te verbeteren en uw toekomstige ervaringen met ons te optimaliseren. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals dank voor uw feedback en het vertrouwen in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

Aanrader voor iedere oudere.

-> !! Zeer gebruiksvriendelijk en zeer waardevol voor ouderen en anderen die het allemaal niet meer zo goed weten. Ik ben Zorgprofessional en Begeleider specifieke doelgroepen. Muziek spreekt de mensen aan en dit apparaat geeft de mogelijkheid om ouderen en mindervaliden tot een bepaalde zelfstandigheid naar hun favoriete programma's, gesproken boeken en muziek te luisteren. -> Minpunten zijn dat het materiaal als 'goedkope Chinese meuk' aanvoelt en de stekkers van in- en output scheef/los en wiebelend zijn en het USB-tje er moeilijk in te friemelen is. Van mij had het zwaarder van gewicht mogen zijn om te ontmoedigen het als een 'tasje' overal mee te 'sleuren'. Overbrengen van muziek/gesproken boeken naar USB gaat niet zo makkelijk als beschreven indien je niet goed bekent bent met computers en software orogramma"s. Gelukkig heb ik als 60-plussers hulptroepen kunnen inschakelen. -> Ondanks de minpuntjes, raad ik dit apparaat ten zeerste aan, omdat het zinvol en van grote waarde is voor het welzijn/welbevinden van de mensen. Geweldig hulpmiddel om kwaliteit van leven naar een hoger niveau te tillen ! Mijn 95-jarige moeder met dementie geniet er zichtbaar en met volle teugen van !! Maar óók medebewoners die nu vaker in haar appartementje 'op visite' komen omdat muziek gezelligheid brengt en mensen aantrekt. Het kan dus ook een sociale funtie hebben. Hoe mooi is dàt !

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain radio DAB+ met muziekspeler.

Snelle levering, snelle terugbetaling

Helaas was mijn artikel voor mij niet goed omdat het te klein was. Maar daar kan hulpmiddelen voor ouderen niks aan doen. Het artikel werd heel snel geleverd, nog voor de verwachte datum en mijn geld werd na ontvangst van retour gelijk weer teruggestort

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.