Snelle levering en goed materiaal!

Verzorgend personeel in woonvorm, waar mijn gehandicapte dochter woont, is heel blij met het glijlaken.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? glijlaken

Pakketservice minder

Pakket is zonder adres voir mijn deur gezet in de regen. Vond ik wat minder.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pantoffels
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Fantastische radio voor mijn moeder die al die knoppen niet meer begrijpt. Nu kan ze weer zelf naar muziek luisteren.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dab dementie radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Het is wat het beloofd te zijn

Keurige afhandeling van bestelling tot en met levering. Product werkt zoals beschreven is.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Groupon forte
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik ben heel tevreden met de schoenen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? 8
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Alles verliep soepel en snel

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rolator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering van de goede producten.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wandelstok
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed product en prima service

Had elleboogkrukken besteld. Ze zijn super fijn met zachte handvaten. De bestelde kkeur was uitverkocht. Ik werd netjes gebeld of ik wilde annuleren of een andere kleur wilde. Andere kleur had ik binnen 2 dagen thuis.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Elleboogkrukken

Uitstekend en snelle levering

Zeer klantvriendelijk en effectief

Mbt kniestep : erg handig maar erg grote draaicirkel, daarom blijft wendbare rolstoel gebruikt worden

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniestep

Prima goede aankoop

Radio voor mijn 90jarig moeder besteld en ze is er heel blij mee. Handig qua hanteren van de knoppen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Heel erg tevreden met dit. Dankjewel

Loopt fijn en mooi

Ik had deze al een tijd op het oog en blij met de aankoop en heel licht

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.

gebruiksvriendelijk

radio makkelijk in te stellen. duidelijke instructie geweldig dat het aantal knoppen weg te draaien is waardoor het toestel op mogelijkheden van gebruiker kan worden ingesteld. tip twee mogelijkheden voor stickjes naast elkaar zodat je twee genres kunt opnemen. Via een knop kunt je dan 2 mogelijkheden instellen. Nu heb je radio en muziek; dan(bv knop van rustige muziek en knop voor activerende/vrolijke/ jaren 50 muziek.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bbrain

Supersnelle levering

Prima ervaring, product zoals is beschreven

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Bestelde rollator kwam later dan verwacht. Hier ben ik van te voren netjes van op de hoogte gebracht

Goed product

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Opgebeld dat het product niet op voorraad was, het duurde dus letterlijk 1 dag langer voor het bij mij thuis was! Ik wandel nu dus weer met een mooie nieuwe rollator # top service.

Bestelling netjes sfgehandeld.

Snel geleverd alleen bleek dat frame iets afwerk, gebeld en werd direct nieuwe opgestuurd. Deze was prima.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snel en netjes , kwaliteit.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Heerlijk om niet altijd met krukken te gaan. En ik kan nu zelf koffie en ontbijt maken. De kniestep heeft iets te grote draaicirkel. En post nl heeft me twee dagen voor niets laten wachten. Ik ben zelf 47 jaar. Jullie zouden ook de naam kunnen dragen: hulpmiddelen voor iedereen’ :)

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Huren van kniestep
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

goed hulpmiddel, op tijd geleverd

is mooi stevig, ook voor buiten

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator

Niet tijdig geleverd

Gebeld om zeker te weten dat het product voorradig Is en zoals wordt gezegd dezelfde dag verzonden, morgen in huis!! Pas dagen erna geleverd. Zonder bericht of een telefoontje!! Niet netjes! Voelt niet fijn! Wel het juiste product ontvangen!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sloffen voor ouderen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Beste John, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op de verwachte dag is aangekomen. We begrijpen hoe vervelend dit moet zijn geweest, zeker wanneer u specifieke verwachtingen had op basis van ons telefonisch contact. Helaas zijn er soms onvoorziene omstandigheden die vertragingen in onze verzending veroorzaken. We doen ons uiterste best om dit te voorkomen en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. We hadden u echter beter op de hoogte moeten houden van de status van uw bestelling en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en het gebrek aan communicatie. We waarderen het dat u ondanks de vertraging tevreden bent met het ontvangen product. Uw feedback helpt ons om onze processen aan te scherpen en onze communicatie te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen-voor-Ouderen

Kwaliteit voor een betaalbare prijs

Op advies van de ergotherapeut heeft mijn 91-jarige moeder de klassieke rollator 286i voor binnen en buiten aangeschaft. Stevig materiaal en solide en zeer prettig in het gebruik.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Klassieke rollator 286i voor binnen en buiten

goede ervaring

Product was laat besteld door het ziekenhuis, a 2maal bellen is het als nog tijdig geleverd top.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator

Molenstraat 24

5751 LD Deurne

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.