Lever tijd is langer en geen contact met Klantenservice

Er wordt gezegd dat er de volgende dag geleverd wordt, dit was niet het geval. Heb 3dgn er op moeten wachten. Uiteindelijk is de BB brain geleverd en bleek niet te werken. Geprobeerd de klantenservice te bereiken maar krijg geen contact met hun.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BB Brain
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Jannetje, Allereerst hartelijk dank voor het invullen van een beoordeling aan ons. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn ontstaan. U heef ons maandagmiddag 29-11-2021 proberen te bellen. Wij zijn maandagmiddag gesloten en zijn dan alleen per e-mail bereikbaar. Dat is de reden dat we niet bereikbaar zijn. Op onze website zijn artikelen geselecteerd doormiddel van een groene "vlag" die snel leverbaar zijn, soms al dezelfde dag en anders de volgende dag. De Bbrain kalenderklok is dat niet. Deze is vanuit de leverancier verstuurd en heeft bij PostNL helaas een dag vertraging gehad. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Rob Smits Hulpmiddelen-voor-ouderen

vlotte bezorging

PRIMA

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? toilet-frame

Goed geholpen

Beste, Na overleg met de medewerker heb ik het bestelde artikel, beensteun, teruggestuurd, omdat het artikel niet past op de rolstoel die ik heb. Helaas voor mij, maar ik ben vriendelijk geholpen en dat is ook wat waard..

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Beensteun voor rolstoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

prima survice

ruime keus ,goed contact snelle levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? doppen voor stokken

prima geholpen

prima geholpen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Tafellamp

Stok voldoet aan eisen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wandelstok voor slechtzienden
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Houden zich aan afspraken.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Beurer Voetmassage EMS FM250
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Doen wat er gezegd wordt. Misschien wat #duidelijker over verzendzijd. Produkt prima.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Valhelm/hoedje

Top ervaring

Snelle en goede levering en product (toetsenbord) voldeed geheel aan mijn verwachtingen. En was heel makkelijk aan te sluiten.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Toetsenbord
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

blij met de vlotte hoofdbescherming door mijn "helm"

We vonden het wel lastig, dat nadat we mijn hoofd goed hadden opgemeten, toch beide helmen te klein waren. Lastig dat er geen retourformulier bijgesloten was en dat we de verzending toch betalen moesten, terwijl we toch beide helmen om hebben geruild.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? 1 cap en 1 hoedje

geen problemen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? radio

Goede samenwerking.

Nadat ik mijn bestelling had doorgegeven, kreeg ik al gauw een telefoontje van een mevrouw van de hulpmiddelen. Zij vertelde mij, dat het product nog door de fabrikant geleverd moest worden. Ik vertelde haar, dat ik zou wachten. Het product werd zelfs eerder geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bankverhogers

Zeer snelle levering

10.00 besteld, 17.00 uur in huis!!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bbrain radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Perfecte en snelle verzending en goede service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ddoff.'n Donner
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De levering was zeer snel en goed!

Uitstekend.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Bestelling werd dezelfde dag nog geleverd, fantastisch.

De bestelling had een zeer goede prijs én werd zeer snel bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Kortom eerste kennismaking, zeker niet de laatste.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain radio

Snelle levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Papieren slabbetjes
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed geregeld, fijn telefonisch overleg, absoluut nette retour regeling.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dames pantoffel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Duidelijk en snel. Prima clubje.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Verhogers

Zeer goede ervaring

Duidelijke website, snelle levering. perfect geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator Goliat XXL - zilver - tot 200kg

Fijne website/winkel en bestelproces

Het artikel,was goed te vinden en de maten en kleuren stonden er duidelijk bij. Veel betaalmogelijkheden, oa ook achteraf en meteen een pdf factuur zonder te hoeven vragen. Het juiste artikel werd snel en netjes verpakt bezorgd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ribcap Lenny

Erg goede serviceverlening.

Het bestelde product voor mijn moeder moest retour omdat het niet passend te maken was op het elektrisch onderstel van haar bed. Een dag later was het bedrag alweer terug gestort.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bed-opstahulp met steunvoet.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Goed besteld, goed geleverd en achteraf betalen. Helemaal goed.

Goed besteld, goed geleverd en achteraf betalen. Helemaal goed.9

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.

Bevalt goed

Is allemaal goed gegaan met de bestelling en levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Matrasbeschermer
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prima product en prima bezorging.

Radio is geweldig voor mijn vader met Alzheimer. Hij gebruikt alleen aan/uit knop enfin. Dat hij zo zelf muziek aan en uit kan zetten. Binnen 1 dag geleverd. Top!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio voor dementerende

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.