Goede prijs, snelle levering

Netjes de volgende dag kant en klaar thuisbezorgd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator Rolstoel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Super snelle reactie, afwikkeling en hele vriendelijke medewerkers

Ik wilde graag informatie over een kniestep. Uitgebreide informatie gekregen van een uitermate vriendelijke en behulpzame medewerker. Ondanks dat het bedrijf vanwege vakantie gesloten is, ben ik geholpen. Chapeau! Kersiena Oosterveen-Roze thans Staphorst

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniestep en handgreep

Goed behandeldd

Goed aan de afspraak gehouden en snelle reparatie

prima,de tas mag sterker zodat er iets meer als 5kg in kan

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator

Perf3ct

Snel, vakkundig, no nonsense

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Deurkluisje

vlotte bezorging

dat er geen nederlandse beschrijving bij was

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bed hekje

Goed en duidelijk

Prettig

Snelle levering!

Duidelijke website, snelle levering. We werden netjes gebeld dat 1 product later geleverd zou worden. Prettige communicatie en fijne service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Toetsenbord, druppelbril erg handig!
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Geweldige klantenservice en super rollator

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. De rollator rijd heerlijk, de handgrepen zijn heel comfortabel en hij ziet ook nog mooi eruit! Hij is stevig en zo klein opvouwbaar dat hij ook makkelijk in de kleine kofferbak van mijn auto past. Er waren onduidelijkheden mbt de leveringsomvang van de rollator waardoor ik contact met de klantenservice via de email had. De aangelegenheid werd snel opgepakt, de medewerker was heel vriendelijk en het probleem was snel opgelost. Ik zal er zeker weer bestellen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator Track 4.0
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Hele goede ervaring en goede service, klantvriendelijk

Super goede ervaring en hele goede service klantvriendelijk

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Prima en goed verzorgd

Snelle en goede levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Trapleuningen

Goede snelle levering

Alles keurig netjes verpakt en snel thuis ontvangen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ergonomische messen en kaasschaaf

iWalk 3.0 Order - top service and response

I ordered the iWalk 3.0 and sent an email inquiry regarding whether the iWalk was in stock and expected the delivery time. I received a very quick response (within 2 hours) and placed my order. The iWalk was delivered much quicker than expected and it was already assembled and in perfect condition. Thank you!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? iWalk 3.0

Prima hulpmiddel

Ik heb in het verleden de 2.0 gehad. Deze 3.0 is duidelijk een verbetering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? I-WALK 3.0
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering en mooie producten.

Bestellen gaat makkelijk en de levering is netjes en snel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Appelschilmachine

Viel tegen

Het voldeed niet helemaal aan mijn verwachtingen. Het draaikussen is niet functioneel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Handsteun voor de auto met een draaikussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De informatie was duidelijk en helder. Kortom, een aanrader

Na een aantal vragen was de informatie duidelijk en helder. De bestelling kwam goed aan. Kortom, een aanrader.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Een kussen ter ondersteuning van de lage rug

Helemaal prima.

Tevreden.

Goede prijs

Goede prijs en supersnelle levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Triangle greep
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ze heeft het nog niet kunnen gebruiken !

Paar weekjes Wachten .

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Vlotte aflevering en kwaliteit was zoals ik verwacht had.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sleutelverdikker

goede ervaring

Heel prettig contact per telefoon gehad en goed advies.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rolstoel

Snel en betrouwbaar!!

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Een vraag wordt snel beantwoord en de levering verloopt goed!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Handwringer

Super snelle service.

De antenne van de dementie vriendelijke radio was gebroken door een valpartij. Op mijn vraag of deze is na te bestellen ; Mijnheer we gaan het proberen. Ondanks de Paasdagen, na enkele dagen een nieuwe antenne in de bus. Gratis. Dank U wel voor de geweldige service. Mede namens mijn vrouw die heel blij is met de radio. Met vriendelijk groet, Cees van der Rijken.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie vriendelijke radio

Fantastisch geholpen

Bij H.V.O. een bloeddrukmeter gekocht. Compleet met opberghoes en batterijen. Goed en correct geadviseerd. Snel geleverd en goede prijs. Ik ben zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bloeddrukmeter

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.