Prima en snel

Doen wat ze zeggen

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Goede kwaliteit rollator die eenvoudig te monteren is. De levering was 1 werkdag.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator

Heel tevreden

Alles online kunnen regelen en de bestelling snel thuis bezorgd

Lange levertijd

Op de site staat 2 tot 3 werkdagen. Helaas ben ik een week verder en nog niets ontvangen. Je krijgt wel netjes meteen antwoord via de mail. Ik heb inmiddels elders besteld en had de buikband de volgende dag binnen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Buikband
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Marlou, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Wij betreuren het ten zeerste dat uw bestelling nog niet is geleverd en begrijpen dat dit een bron van frustratie voor u is. Zoals besproken in onze eerdere e-mailcorrespondentie, zijn we in contact met de vervoerder om te achterhalen waar uw pakket zich bevindt. Helaas hebben we tot op heden nog geen duidelijkheid kunnen krijgen over de exacte locatie van uw bestelling. Wij willen u verzekeren dat we er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra wij meer informatie hebben over de status van uw pakket, zullen wij de order annuleren en ervoor zorgen dat u hiervan op de hoogte wordt gesteld. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de vertraging die u hierdoor ervaart. Mocht u nog verdere vragen hebben of indien wij u op een andere manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij danken u voor uw geduld en begrip in deze situatie en hopen dat we deze kwestie spoedig naar tevredenheid kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen-voor-ouderen

Het helpt!!

Mijn rollermate maakt dat ik rechter op loop dan met eenrollator. Ik denk dat ik hier bijna altijd genoeg steun al zal hebben. Bij mijn fysiotherapeut is iedereen verbaasd dat dit bestaat!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Roller mate

Snel en adequaat

Snel gehandeld

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rl

goede ervaring

goede

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nog steeds niets ontvangen na circa 2 weken.

Slecht, geen feedback over bestelling.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Richard, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Wij betreuren het ten zeerste dat uw bestelling niet zoals gepland is aangekomen en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. Wij willen u graag informeren dat wij wel degelijk hebben geprobeerd te communiceren met u zowel telefonisch als per e-mail. Hierbij hebben wij u ook een track en trace-nummer verstrekt om de status van uw zending te volgen. Uw pakket is op 31 mei verzonden via GLS. Het spijt ons te moeten vernemen dat uw postcode niet klopt, waardoor de bezorging niet kon plaatsvinden zoals gepland. Het lijkt erop dat het pakket nu waarschijnlijk retour komt. Zodra wij het retour ontvangen, zullen wij er onmiddellijk voor zorgen dat het opnieuw naar het juiste adres wordt verzonden. Wij bieden nogmaals onze excuses aan voor deze vervelende situatie en de vertraging die dit heeft veroorzaakt. Uw geduld en begrip worden zeer gewaardeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben of aanvullende assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij hopen dat wij deze situatie spoedig naar tevredenheid kunnen oplossen en u uw bestelling snel zult ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen Voor Ouderen

Onvolledig adres

Op de track and trace ontdekte ik een onvolledig adres. Zonder twijfel stuurde het bedrijf een nieuw paar senioren pantoffels naar het juiste adres. Geweldige service! Beide pakketten kwamen aan. Waarvan er eentje terug kan via retourbon. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Senioren pantoffels

Geweldig goede service

Geweldig service en ook snel geleverd Dus in een woord geweldig

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Knie

Een eerlijk bedrijf .

Het eerste loopje verstuurd met post nl nooit aangekomen ook was het aan gekruist dat het afgeleverd zou zijn. Heb een mail gestuurd naar hulpmiddelen voor ouderen. Zij hebben mij telefonisch contact opgenomen heb uitgelegd wat er gebeurd was de man antwoordde dat zij een tweede zouden op sturen , met een ander koerier bedrijf glas en heb het een paar dagen later goed ontvangen Bedankt

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Looprekje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Geleverd product zeer snel ontvangen Fietsframe met goede uitleg en doet precies aan alle verwachtingen Derhalve aan te bevele5

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Fietsframe
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik ben blij met de kniestep maar de levering van 1 tot 2 dagen was bij mij niet het geval dat was jammer maar jullie konden daar niks aan doen lag aan post nl

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniestep

Snel en goed geleverd

Kwaliteit erg goed, snel geleverd, makkelijke website.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Brace

Doen wat ze beloven.

Drempelhulp besteld en de volgende dag in huis. Goede prijs en uitstekende kwaliteit. Erg blij mee.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Drempelhulp

Snel geholpen

hangt aan het plafond

is een geweldige uitkomst om uit bed te komen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? triangel
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Ik werd keurig gebeld toen de levering iets vertraagd was

De levering was iets vertraagd maar ik werd keurig op de hoogte gesteld. Vervolgens kwam de pakket dienst het pakket netjes boven bij mij afleveren. Dank

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Geweldige pantoffels en een goede pasvorm, zitten en lopen fijn.

Geef veel steun , vooral omdat ik moeilijke voeten heb i.v.m. mijn reuma.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Mooie compacte radio voor senior

Gebruiksvriendelijk Mooi afgewerkt Eenvoudige bediening Fijn geluid

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bbrain radio

Radio makkelijk te bedienen

De radio is makkelijk te bedienen en de handleiding die erbij zit, is prima te volgen.

vlotte versturing

Prettige soepeleafhandeling

Levering langer dan normaal.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? SOS Alarm

Snelle levering goede service

Snelle levering goede service

Molenstraat 24

5751 LD Deurne

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.