Zeer snel ontvangen

Ik heb het product na het bestellen zeer snel ontvangen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Oorkussen

Pakket is nooit aangekomen

Na mijn bestelling kreeg ik het bericht dat m’n pakket zou worden overgedragen aan PostNL. Maar ik heb nooit in de track en trace kunnen zien dat PostNL het pakket had ontvangen. Na bijna 2 weken een mail gestuurd en dan wordt je gewezen op het feit dat zij twee track en trace codes hebben waaruit zou blijken dat het pakket op 28 door mij is ontvangen. Ik zei nogmaals dat dit dus niet zo was en dat ik ook helemaal niks van PostNL heb gehoord. Meestal sturen die de bevestiging dat ze het pakket hebben ontvangen en wanneer ze het gaan bezorgen. Nu gaan ze het bij PostNL navragen terwijl ik nog steeds zonder pakket zit. Het was bedoeld als kerst kadootje voor m’n moeder van 92 die macula degeneratie heeft en nog maar 5 procent ziet en graag een horloge gebruikt waarop ze kan “horen” hoe laat het is. Jammer dat er niet gewoon wordt gezegd: “we sturen een ander exemplaar en gaan kijken wat er mis is gegaan”. Lijkt me toch duidelijk dat het fout is gegaan bij de verzender en niet bij mij. Maar kennelijk is de klant geen koning meer, ook niet bij een bedrijf dat spullen voor ouderen maakt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Horloge wat spreekt voor blinden.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Willie, Hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling. Zoals we besproken hebben is er bij onze leverancier iets niet goed gegaan met de e-mail van de track en trace. Waarvoor ons excuus! U valt zeker niks te verwijten, echter zegt PostNL wel dat er geleverd is bij u. Dit willen "ze" eerst even uitzoeken. Tegenwoordig wordt er nauwelijks nog een handtekening gevraagd waardoor dit probleem regelmatig voorkomt. In veel gevallen is er toch geleverd maar misschien bij de buurman. We komen er snel op terug bij u. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen.

mooi product

redelijk simpel maar moet nog wel leren omgaan, ik vergeet bepaalde handelingen gauw, maar is een verademing ten opzichte van apple toestel

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.

Bestelling snel binnen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Vernevelaar

Drempelhulpen snel geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Drempelhulpen

nette service persoonlijk contact

prima service; netjes contact over niet op voorrraad zijn van bestelt artikel en meedenken over alternatief

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? sloffen, onderlegger

Geweldig zo,n snelle levering

Ik moest voor de operatie krukken hebben en door jullie snelle levering is het probleem snel op gelost. Uitstekend

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Krukken

Andere verwachting

Slechte levering [te laat] Niets verschillend met een normale vergelijkbare radio.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Harm Borger, Fijn dat u de tijd neemt om ons een boordeling te geven. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging later is dan gepland. Helaas heeft PostNL het druk en kan dit inderdaad voorkomen. Verder zijn wij heel erg benieuwd wat u verwachtingen zijn over de dementievriendelijke radio? Wij krijgen ontzettend veel positieve reactie hierop. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

Goede degelijke steun

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Drempelhulp

Heel snelle levering

Goed produkt,goede prijs en vlotte levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

prettige en snelle service.

Op de website uitgezocht. Zeer duidelijk wat je besteld. Daarna binnen een dag ontvangen, conform gestelde en specs op site. Perfect.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? douchekruk
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering en netjes verpakt

Makkelijk besteld en snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio

Teweinig geleverd.

Had 5 valbroeken besteld voor mijn en deze ook betaald. Gekregen 4 dus contact op genomen ze ging kijken wat er fout was gegaan of dat er nog een levering na zou komen (dit staat niet vermeld in de pakbon.) Er zou die dag nog terug gebeld worden. zit nog steeds te wachten op het telefoontje. Dus maar weer contact opnemen. Dit vind ik zo jammer. Dat een afspraak niet nagekomen word Mocht er een levering na komen vermeld dit dan in de brief. Hierdoor wordt mijn vertrouwen wel erg onzeker.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Val broeken voor ouderen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte JHT van den Hombergh, Hartelijk dank voor de beoordeling aan ons. Zoals u inmiddels weet staat er inderdaad 1 valbroek in nalevering. Helaas is het door de drukte niet eerder gelukt om u terug te bellen. We zullen alles in werking zetten om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen Voor Ouderen

Duidelijke communicatie

De producten werden in goede staat geleverd. We kregen wel veel mails wat de verzending betrof. Goede prijs

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? optrekbeugel voor bed

Prima service!

Duidelijke website. Bestelling en levering ging soepel en vlot.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio

Was snel geleverd

Ik had hem even nodig voor mijn enkelbreuk. Wat een geweldige step. Was echt een fijne uitkomst.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Step

Fijne ervaring

Heel goed, betrouwbaar. Fijne club

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sloffen

Goed en betrouwbaar

Ervaren en vriendelijke , behulpzame verkopers. Het product is eveneens zeer goed.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pantoffels
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle service en goeie kwaliteit

Zie eerste opmerking

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Pols-duim brace

Goef

Ythyy

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bedpapegaai
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Verschillende hulpmiddelen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Fijne steeklaken. Gemakkelijk in gebruik. Ook voor mantelzorgers en thuiszorg.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Glij steeklaken

Miskoop

Ik had er echt meer van verwacht voor 40,00. Maar helaas goedkope troep voor een hoop geld. En mijn schoonmoeder van 86 heeft er niks aan. Het vervormt teveel. Je moet er echt recht boven zitten voor het beste resultaat. Dat is vaak bij ouderen een probleem. Miskoop dus!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Vergrootglas met licht met pootjes
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Sylvia, Bedankt voor het invullen van een beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Helaas hebben we van u geen terugkoppeling gehad mbt het artikel. Het klopt wat u zegt dat een vergrootglas gemaakt van acryl alleen goed werkzaam is als er recht doorheen gekeken wordt. Mochten wij nog iets kunnen betekenen voor u dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

Klantvriendelijk en goede artikelen.

Ik heb de firma leren kennen als zeer behulpzaam en met grote bereidheid om de klant tevreden te stellen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio voor dementerende

eenvoudige hulp

als het wat moeilijker wordt is dit een goede hulp

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? grijstok

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.