vlotte levering, mooi apparaat

Voor mijn moeder een BBrain dementievriendelijke radio/muziekspeler aangeschaft. De levering was vlot en goed geregeld. Het apparaat is niet goedkoop, maar echt super. Muziek geeft mijn moeder zoveel plezier! Op een usb-stick hebben we herkenbare muziek gezet en het apparaat voor haar op een heel simpele stand gezet. Fantastisch dat je dat kunt instellen door knoppen weg te draaien. Nu kan ze hem zelf aan en uit zetten en harder of zachter.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain radio/muziekspeler
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle service en zo nodig persoonlijk contact.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.

Prima snelle levering

Netjes op tijd geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Wat ik besteld heb bij jullie in eEn woord fantastisch

Super breukband geleverd door jullie

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Breukband voor de lies

Fantastisch hulpmiddel

Ik heb de iwalk 3.0 alvast gekocht om te oefenen voor straks na mijn voet operatie. Wist niet of dat ik er mee overweg zou kunnen. Ik heb nu mijn handenvrij, van een kruk krijg je zere handen en oksels. Wel een stok in het begin even erbij.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Iwalk 3.0
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snelle levering en makkelijk te monteren.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Trapladder voor bed

Geheel volgens verachting. Keurig

Keurig.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dab radio

Was heel goed..

Alleen die post.nl Vanaf maandags bericht gehad.Dat hij zou komen. en iedere keer we halen het niet. Wachten en wachten. En hem vrijdags pas gekregen. Ik snap zeker.Zoiets ligt niet aan jullie. Maar ik heb hem gekregen. Dank je ervoor. Het is een super product. Wens jullie een fijne weekend. Groetjes Marij.Penders.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Vierpoot wandelstok op wielen Wheeleo

Snelle Service

Oer-radio is prima product, snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Oer radio

Geweldige service

Direct antwoord op mijn mail en daarna snelle levering.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollator tas

BBRAIN Radio besteld.

Fantastisch hoe makkelijk het is voor mijn vader. Knoppen van de radio kunnen verstopt worden. Dat heb ik gedaan. Aan/uit en volume heb ik nog aanwezig staan.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Bbrain radio

Prima afhandeling

Prima afhandeling

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? zitkussen

Super snelle service

Na telefonisch contact bestelling meteen verzonden was al na 15 uur maar had bestelling toch de volgende dag

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Triangel voor papegaai

Bezorgdienst mag wel beter

De volgende dag afleveren was reveel gevraagd ‘t werd na het weekend . Het hulpmiddel werkt perfect dank u

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dubbele liesbreuk band

Geen fijn produkt

We kochten de balance/tray met anti-slip. Onze vorige kochten we ingeweven 20 jaar geleden, zonder anti-slip. Die anti-slip heeft in onze ogen geen enkel nut. Hij is gemaakt van een soort rubber en alle koekkruimels, koffie en taartjes die je op het blad knoeit krijg je er moeilijk uit. Niet hygiënisch naar ons idee. Hij zit weer in de doos en staat in de schuur. De oude witte (nu geel) gebruiken we weer. Geen aanrader.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? De balance-tray (dienblad)
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat vervelend dat het product niet voldoet aan uw verwachting. Deze opmerking hebben wij nog niet eerder gehoord. Het antislip blad is vrij eenvoudig schoon te maken met een natte doek (niet schoonmaken met een papieren doek zoals een keukenrol). Jammer dat u de Balance Tray niet meer gebruikt. Het is een sterk verbeterde versie ten opzicht van de vorige versie. Wij willen u met alle plezier een andere opsturen, maar dat heeft in dit geval niet veel zin lijkt ons. Wat ons betreft kunt u de Balance Tray terug sturen en krijgt u van ons het aankoopbedrag terug. Neemt u hiervoor contact op per e-mail naar [email protected] Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen Voor Ouderen

Geweldige service

Mijn schoonmoeder had snel nieuwe Gabriel pantoffels nodig. Na telefonisch contact wordt ik door de dame van Hulpmiddelen teruggebeld. Zij is speciaal voor mij naar het magazijn gelopen om te checken of de pantoffels nog voorradig waren. De volgende dag ontving ik ze al met de post; super service en een heel gelukkige schoonmoeder.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Gabriel pantoffels
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Aardige mensen, goede klantgerichte service. Helpdesk die de tijd voor je neemt en meedenkt. Bovendien was de radio die ik gekocht heb scherp geprijsd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De ervaring is goed. De antislip mat om op te staan zonder uitglijden is keurig op tijd bezorgd. Echter de prijs is aan de hoge kant. En de te verkrijgen kleuren passen bijna niet in elk interieur. Waarom b.v niet leisteengrijs, de mat moet fuctioneren en niet opvallen. Aanbeveling is voor het praktische, JA voor de prijs en kleur, NEE

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? anti slipmat

Prima elleboogkrukken

Het geleverde hulpmiddel voldoet aan mijn wensen, de service van de Webwinkel Hulpmidelen voor ouderen is goed. Het grote nadeel is de pakketdienst waar de webwinkel mee werkt. Deze functioneert niet hetgeen de totaal score beïnvloed. Je bestelt een hulpmiddel voor ouderen omdat je dat dringend nodig hebt. Volgens de webwinkel wordt het de volgende dag geleverd. Het kan dan niet zo zijn dat de pakketdienst bepaalt wanneer het geleverd gaat worden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? elleboog krukken
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geweldige service

Erg vriendelijk, extra moeite genomen om te zorgen dat ik de kniestep zo snel mogelijk kreeg.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniestep
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

vlotte afhandeling van mijn bestelling

Product was makkelijk te vinden en werd keurig verpakt de volgende dag geleverd zoals beloofd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? doff n donner

Zeer goede service!!

Pakketje zou kater worden bezorgd dan verwacht. Door handelen vanaf verkoper zijde toch tijdig bezorgd!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Schouder -en nekwarmtekussen is een geweldige uitvinding. Je bepaalt zelf hoe warm je ht wilt hebben. Zelfs de hoogste stand is aangenaamd. Dus je verbrand jezelf niet. Een aanrader.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Schouder-en nekwarmtekussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Hele snelle en goede service. Geweldig

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Deurdrempel

attent

ik had schoenen besteld , ontvangen ,maar bleken te klein. retour gestuurd en weer maat groter besteld, maar deze waren niet op voorraad. later kreeg ik een telefoontje vanuit het magazijn dat er alsnog een paar voorradig was ! zeer meegedacht en attent vond ik

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? schoenen

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.