Goede snelle service!

Zie bovenstaande.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wandelstok voor slechtziende.

zeer goed

Het is een goede product en snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bed papagaai plafond

Besteld artikel later geleverd

Zelf moeten vragen waar artikel bleef, zou op voorraad zijn.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Diana talks touch sprekend horloge
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Goede service!

Bbrain radio online besteld, snelle levering, maar was de verkeerde kleur. Zonder problemen kunnen omruilen in de winkel, heel behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon en in de winkel.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

The best decision I made to take care of my broken ankle.

As a highly active person and student, staying at home was not a full option for me. The Kniestep was wonderful for moving outside and even for cooking since allows you to use your hands while moving. Overall, I think is great it made my life significantly easier during the weeks of my recovery.

• Kniestep
  • Yes

Mijn ervaringen zijn zeer slecht

Mijn product zou worden geleverd door DHL bij een servicepunt. Omdat het servicepunt ‘geen plek’ had ????? Werd mijn bestelling teruggestuurd naar de afzender

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Brace
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Beste Willem, Hartelijk dank voor het invullen van uw beoordeling aan ons. Wat vervelend dat de levering niet is gegaan zoals u gewend bent van ons. Gelukkig hebben we diezelfde dag contact gehad en hebben we een nieuw exemplaar verstuurd naar u. Mocht u nog vragen hebben of een tip willen geven dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

Heb een drempelhulp gekocht bij hulpmiddelen voor ouderen besteld, kreeg na de bestelling een telefoontje van hun met de vraag of ik wel de goede maat had besteld. n.a.v. de maat tot mijn verbazing had ik een verkeerde maat door gegeven ze waren zo behulpzaam om mijn bestelling ongedaan te maken. En na het nameten van mijn maat heb ik de maat besteld wat ik nodig had. Wat een behulpzaam en vriendelijk personeel. Bedankt een dikke pluim voor jullie bedrijf.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Drempelhulp

Geweldige service

Binnen een dag kreeg ik mijn I. Walk3.0 Opgestuurd. Veel betere service dan kniestep.nl

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kniekruk IWalk3.0

Bevalt prima

Het is een heel handig wagentje, je zet het snel in en uitelkaar. Het manouvreert goed in drukke winkels

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Boodschappenwagentje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Dienblad handig op de trap te dragen.

Goed product, snel en goed geleverd.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Balance tray
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nette prijs en snelle levering. Top!

Duidelijke beschrijvingen en een nette prijs. Niets op aan te merken. En dan ook nog snel geleverd. Helemaal goed. Dank voor de snelle service!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Dementie radio Bbrain

Geweldige service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Radio

subliem in z,n eenvoud

ik ben een eenarmige Als bandiet.Daardoor moest ik vaak heen en weer lopen met 1 object in m'n linkerhand terwijl ik altijd rechtshandig was. Soit. Links doet het ook. met dit Dienblad(met een hoofdletter inderdaad) is het kilometers maken verleden tijd en kom ik weer aan hobby.s toe. Een uitkomst derhalve

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Balance Tray

Super snelle service

Ik ben heel blij met de snelheid en de scherpe prijs. Dank! Het is een verjaardagscadeau en de BBrain dementievriendelijke Radio met DAB vrijdag geven. Het is dus nog niet uitgepakt. Maar de omschrijving belooft een hoop plezier en een stuk minder onrust!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain dementievriendelijke Radio met DAB

Heel goed geholpen .

De rollator kwam laat binnen maar hij zorgde wel dat we hem nog op konden halen om 21.30 omdat we de dag er na om 8.30 moesten vertrekken na het vliegveld.heel goede service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Rollzmotion

heel goed

Heb het hulpmiddel ontvangen, het werkt prima voor het verschonen dekbed.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? my bedmaker
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Erg blij met mijn boodschappen karretje

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Boodschappen karretje

Top product

Handig gebruik

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sprekend horloge

Leuke produkten

Goed product snelle levering prijs niet te overdreven

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Blikafsluiters
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Artikel besteld maar duurde wat lang.Contact gehad en bleek dat het pakket zoek was dus een nieuwe opgestuurd gekregen en was er de volgende dag. Dus top service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Compressie bh
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Een ouderen telefoon gekocht. Die zou meteen verstuurd worden. Na twee dagen nog geen bericht dus gebeld. Er was iets fout gegaan, maar er werd alles gedaan om het goed te maken. De telefoon werd alsnog, op tijd, geleverd en we kregen een telefonisch bericht dat e.e.a. was geregeld. Dat is service zoals het hoort!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ouderen telefoon
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snel en overzichtelijk op de website, makkelijke betaling snelle levering

nvt

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hiel wig kussen

goed beheerste dame

telefoon gekocht. netjes en zakelijk doch vriendelijk afgehandeld

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? telefoon senioren

Product niet zoals verwacht

Zowel het product was niet zoals verwacht ( maar ik had misschien een verkeerde inschatting gemaakt) , alsook werd het geleverd in de verkeerde kleur ( besteld in beige, op papier staat ook beige maar het product zelf is rood.)

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Antislip matje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Ilse, Via deze weg willen we u bedanken dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Het is jammer dat u ons geen betere beoordeling hebt kunnen geven, maar ook wanneer u niet tevreden bent, zijn we blij als u dat laat weten. U kunt een bericht naar onze klantenservice sturen met uw gegevens zodat wij uw bestelling kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

helemaal tevreden

voor mijn ouders zochten we een simpel te bedienen radio , deze senioren radio is perfect , 1 knop voor aan en uit en naar behoeven uit te breiden met meer functies indien nodig. precies wat oudere mensen nodig hebben.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? senioren radio

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.