Erg blij met mijn boodschappen karretje

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Boodschappen karretje

Top product

Handig gebruik

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Sprekend horloge

Leuke produkten

Goed product snelle levering prijs niet te overdreven

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Blikafsluiters
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Artikel besteld maar duurde wat lang.Contact gehad en bleek dat het pakket zoek was dus een nieuwe opgestuurd gekregen en was er de volgende dag. Dus top service

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Compressie bh
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Een ouderen telefoon gekocht. Die zou meteen verstuurd worden. Na twee dagen nog geen bericht dus gebeld. Er was iets fout gegaan, maar er werd alles gedaan om het goed te maken. De telefoon werd alsnog, op tijd, geleverd en we kregen een telefonisch bericht dat e.e.a. was geregeld. Dat is service zoals het hoort!

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ouderen telefoon
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Snel en overzichtelijk op de website, makkelijke betaling snelle levering

nvt

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? hiel wig kussen

goed beheerste dame

telefoon gekocht. netjes en zakelijk doch vriendelijk afgehandeld

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? telefoon senioren

Product niet zoals verwacht

Zowel het product was niet zoals verwacht ( maar ik had misschien een verkeerde inschatting gemaakt) , alsook werd het geleverd in de verkeerde kleur ( besteld in beige, op papier staat ook beige maar het product zelf is rood.)

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Antislip matje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Nee

Geachte Ilse, Via deze weg willen we u bedanken dat u de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Het is jammer dat u ons geen betere beoordeling hebt kunnen geven, maar ook wanneer u niet tevreden bent, zijn we blij als u dat laat weten. U kunt een bericht naar onze klantenservice sturen met uw gegevens zodat wij uw bestelling kunnen nakijken. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen

helemaal tevreden

voor mijn ouders zochten we een simpel te bedienen radio , deze senioren radio is perfect , 1 knop voor aan en uit en naar behoeven uit te breiden met meer functies indien nodig. precies wat oudere mensen nodig hebben.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? senioren radio
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prima service van hulpmiddelen voor ouderen

De service is heel goed, netjes gebeld dat produckt niet op voorraad was en of ik wildr wachten. Afgelopen week nog eens gebeld, produckt was binnen ze zouden het versturen. Allen jammer dat de pakketdienst fouten heeft gemaakt. Maar de mevrouw aan de klantensevice van hulpmiddelen voor ouderen, heeft t toen ik er met de pakketdienst niet uit kwam van mij overgenomen en gezorgd dat mijn pakket vandaag alnog aankwam. Dank je wel Sandra ook namens mikn moeder

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Trip stok dop

prima onderbroek

werkt goed

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? entusia heren boxer
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Het was allemaal in orde en snel geleverd

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Easy swipe
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Dik in orde zeer naar wens

Correcte afhandeling en handige hulpmiddelen en goed service.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bij het eten
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

snelle levering en snelle afhandeling

Ik heb goede ervaringen met ze. snelle levering en ook als er iets niet naar wens is een snelle afhandeling. Precies wat je mag verwachten.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? i walk 3.0

dubbel gevoel

Het product is prima maar de verzending ging minder goed.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? bed papagaai

Prima geleverd

Prima levering, snel en goed

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Easywpe

Geweldig product

De Doff N Donner is een geweldige ervaring werkt perfect

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Doff N Donner
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Vlotte service en betrouwbare firma

Donderdag besteld, volgende dag al in huis. Artikel in perfecte staat. Ik geef dit bedrijf een dikke 10.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Senioren telefoon

Weet nog niet

Telefonisch contact was goed, levering snel en goed verpakt. Alleen beviel het artikel zelf niet, dus helaas terug moeten sturen. Heb het geld nog niet terug, dus kan dit nog niet beoordelen, maar ik ga ervan uit dat dat allemaal goed komt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hoofdkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Het looprekje is licht goed wendbaar en ik ben er blij mee

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Looprekje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Bestelling eerst niet geleverd, maar razendsnel gecorrigeerd.

Mijn bestelling werd niet geleverd. Na de melding daarover is bliksemsnel gereageerd, waardoor de kruk gelukkig binnen 24 uur binnen was.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? N.v.t.
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prima service voor een correcte prijs

Alles perfect verlopen. De Wheeleo is nu in Amerika.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wheely
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nogal hard en ruw voor op de (oude) blote huid.

Ik ben nog aan het wennen. Enig ongemak is met zo'n band niet te vermijden, vrees ik. Maar hij zou wat huidvriendelijker en zachter mogen zijn voor de oude huid. Het is ook nogal een delicate plaats waar dat ding steun moet geven.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Liesbreukband
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Mooi product

De radio voor mensen met dementie.is een prachtig product. Makkelijk te bedienen en mijn moeder is er blij mee. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain radio voor mensen met dementie

Snelle verzending.

De ene dag bestellen en de anderedag in huis.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hulpmiddelen bij douchen.

Kerkstraat 2 5751 BH Deurne

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.