Geweldig product

De Doff N Donner is een geweldige ervaring werkt perfect

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Doff N Donner
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Vlotte service en betrouwbare firma

Donderdag besteld, volgende dag al in huis. Artikel in perfecte staat. Ik geef dit bedrijf een dikke 10.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Senioren telefoon

Weet nog niet

Telefonisch contact was goed, levering snel en goed verpakt. Alleen beviel het artikel zelf niet, dus helaas terug moeten sturen. Heb het geld nog niet terug, dus kan dit nog niet beoordelen, maar ik ga ervan uit dat dat allemaal goed komt.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hoofdkussen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Het looprekje is licht goed wendbaar en ik ben er blij mee

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Looprekje
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Bestelling eerst niet geleverd, maar razendsnel gecorrigeerd.

Mijn bestelling werd niet geleverd. Na de melding daarover is bliksemsnel gereageerd, waardoor de kruk gelukkig binnen 24 uur binnen was.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Prima service voor een correcte prijs

Alles perfect verlopen. De Wheeleo is nu in Amerika.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Wheely
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nogal hard en ruw voor op de (oude) blote huid.

Ik ben nog aan het wennen. Enig ongemak is met zo'n band niet te vermijden, vrees ik. Maar hij zou wat huidvriendelijker en zachter mogen zijn voor de oude huid. Het is ook nogal een delicate plaats waar dat ding steun moet geven.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Liesbreukband

Mooi product

De radio voor mensen met dementie.is een prachtig product. Makkelijk te bedienen en mijn moeder is er blij mee. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain radio voor mensen met dementie

Snelle verzending.

De ene dag bestellen en de anderedag in huis.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Hulpmiddelen bij douchen.

Prima geholpen.

Telefonisch fijn geholpen. Bezorging snel. Zeer tevreden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Senioren pantoffels

Makkelijk en handig

Snelle verzending. Prima mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? iWALK 3.0 - handsfree kruk

NIETS ONTVANGEN

WAARSCHIJNLIJK FOUT ADRES DIT MOET ZIJN: H.J. MAAS BELTSTRAAT 110-42 7512AB ENSCHEDE

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Geachte H.J. Maas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Ook al ligt het buiten onze invloed, we hebben ons uiterste best gedaan om te zorgen dat uw bestelling spoedig mogelijk bij u geleverd wordt. Helaas is dit niet gelukt en heeft u uw bestelling nog niet binnen en dat vinden we ontzettend vervelend. Wij verzenden vandaag nogmaals uw bestelling en hopen op een snelle en correcte levering. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen voor Ouderen.

Klantvriendelijk, communicatie heel goed

Product was eerst niet in voorraad, ik werd per email op de hoogte gehouden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Nailmaid
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Nette prijs en komen afspraken na

Overzichtelijke site. Goede keuzemogelijkheden, komen afspraken na

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Drempelhulp
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

Heel correcte afhandeling !

een van de medewerkers, nam contact op over een artikel. Met vraag of de taalkeuze juist was nl. Frans of Nederlands. Heel alert van die persoon, moest Nederlands zijn....... Heb hem zeer bedankt voor zijn mee denken.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? diverse producten

niets aan te merken

Alles goed gegaan levering betaling en bestelling

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Handy help

Niets ontvangen

Pakket is afgeleverd bij postkantoor. Kan ik zelf niet ophalen. Geen vervoer en niet in staat te tillen. Was gewoon thuis.

• Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? N.v.t.

Geachte Cees, Bedankt voor het invullen van onze beoordelingsformulier. Wat vervelend om te lezen dat PostNL het pakket niet geleverd heeft aan uw huisadres. Wij weten ook niet wat daar de reden voor is. Mocht u uw e-mail aan ons richten dan kunnen wij eventueel ook gepast actie ondernemen. Helaas hebben wij de koeriersdiensten niet in ons beheer waardoor wij ook afhankelijk zijn van hun functioneren. Met vriendelijke groet, Team Hulpmiddelen-voor-Ouderen

100 % service en snelle afwerking

zoals hierboven

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? buikband

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Ribcap

Geweldige

Het was snel binnen en goed aangekomen

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Tolet verhoogen
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

De radio voor mijn moeder is snel geleverd en voor een goede prijs. Heel goede ervaring.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? BBrain dementievriendelijke Radio met DAB

Toppie

Zeer tevreden over de snelle levering

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Doff N` Donner
  • Beveelt u Hulpmiddelen-voor-ouderen aan? Ja

prima product en snelle levering

prima rollator en snelle levering binnen 24 uur

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? rollator

Goed afneembaar.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Kussens

Snelle reactie.

Meteen gereageerd op de mail die ik had gezonden.

• Welk product heeft u aangekocht bij Hulpmiddelen-voor-ouderen? Schoenen

Kerkstraat 2 B

5751 BH Deurne

Over Hulpmiddelen voor ouderen

Als u in een situatie terecht komt waardoor u de dagelijkse levensbehoeften niet meer zelfstandig kan uitvoeren, kan het zijn dat een hulpmiddel u die ondersteuning kan bieden. De hulpmiddelen kunnen u weer vertrouwen en zelfstandigheid geven. Wat voor ons belangrijk is, is dat mensen hun zelfstandigheid blijven behouden. www.hulpmiddelen-voor-ouderen.nl is een webwinkel die hulpmiddelen verstrekt aan senioren, andere hulpbehoevenden of geblesseerden. Maar ook gehandicapten en mensen die onder behandeling zijn bij fysiotherapeuten. Wij hebben met zorg en aandacht voor u de hulpmiddelen geselecteerd en hopen zo dat de zelfstandigheid behouden kan blijven.