Snel en goede service

Binnen een dag de iPad weer als nieuw, top

Goede communicatie reparatie 's El en keurig volgens afspraak.

Correcte en vlotte afhandeling

Direct duidelijkheid.

Snel en vakkundig geholpen

Door de medewerkers netjes te woord gestaan. Ik had 2 iPhones met een probleem en met vakkundige kennis is eerst gekeken of er zonder reparatie maar door schoonmaken een probleem kon worden verholpen. Dus niet direct geld willen verdienen maar nog echt service verlenen. De andere telefoon was een gebarsten scherm en ook die is netjes en snel (kon er op wachten) gerepareerd.

Accu snel vervangen

Ondanks dat Oneplus mobieltjes geen dagelijkse kost zijn, toch gewoon de accu vervangen van mijn 3 jaar oude OP6T (accuduur is weer als vanouds). Vooraf duidelijk gecommuniceerd over de duur en kosten van de reparatie.

Prima service.

Hele snelle en goede service.

Goede en snelle service

Accu goed en vakkundig vervangen. Ook overzetten van gegevens van oud naar nieuw toestel is vakkundig gedaan.

Goede klantenservice

Zeer goede klantenservice!! Zeker 5 sterren verdient! Ga zo door!

SUPERSNEL

Als de nood aan de man is er mobiel service centrum. Binnen twee uur een scherm gerepareerd, echt super, niet goedkoop maar dat lag meer aan het het merk van de telefoon

Werd goed geholpen.

Snel en goed goed geholpen. Mijn scherm was binnen uurtje klaar.

Vakkundig geholpen

Netjes geholpen

Goed behandeld

Mijn mobiel was in no time gerepareerd!

Zeer goed ervaren

Erg goed geholpen alleen hadden geen kabelhaspel van 30 meter telefoonkabel voor de rest erg prettige winkel

Uitstekend geholpen

Uitstekende snelle service

Ik werd heel snel geholpen en ze hebben zelfs wat extra’s gerepareerd wat niet helemaal goed was aan mijn mobiel! Super goede service en ik raad ze zeker aan.

We zijn goed geholpen.

Goede en vriendelijke service

'S ochtends gebeld, ik kon direct terecht. Binnen een uur was mijn scherm gemaakt en ik ben duidelijk geïnformeerd over de garantie. Wel prijzig

Reparatie mooi snel gedaan, klaar terwijl u wacht...super en de prijs was ook okay!!

Zeer goed geholpen

Nieuwe batterij laten monteren in mijn samsung galaxys7 edge. Heel netjes uitgevoerd.

Top !

Goede service van begin tot eind !

Zeer snel

Een nieuwe batterij binnen 1 uur in mijn iPhone

Heel goede service

Ik ben heel vriendelijk en goed geholpen. Kon mijn mobiel snel weer ophalen. Keurig en goed bedrijf.

Over Mobiel Service Centrum Vriezenveen

Mobiel Service Centrum is de specialist in telefoon en tablet reparatie Voor de reparatie van uw telefoon of tablet, bent u bij Mobiel Service Centrum aan het juiste adres. Of het nu gaat om een reparatie van een telefoon of tablet scherm of om het vervangen van een telefoon batterij of accu, wij staan altijd voor u klaar. Wij repareren mobiele telefoons van de volgende merken: - Apple - Samsung Galaxy - Huawei Reparatie Daarnaast verkopen wij ook nieuwe en refurbished telefoontoestellen en kunnen wij u voorzien van het juiste abonnement dat past bij uw behoefte en gebruik.