Goed en snel geholpen

Scherm van IPhone 11 vervangen, kost een paar cent maar ook goed

Zeer goede ervaring.

Goede service. De afgesproken reparatie was binnen de afgesproken tijd afgerond. Kosten waren voorafgaand duidelijk gecommuniceerd.

Top zaak, word er prettig en vakkundig geholpen.

In de loop der jaren meerdere reparatie hier laten uitvoeren altijd top voor elkaar.

Hele goeie service

Vriendelijke verkoper, goede service alles werkmethode geregeld

Telefonisch goed bereikbaar en kunnen de mogelijkheden uitleggen. Service zoals aangeboden

Zeer goed!!

Vriendelijk personeel, Goed en persoonlijk advies, goede service, betrouwbaar, komen de gemaakte afspraken na.

Bij aankomst bleek nog achterkant defect van mobiel gelukkig hadden ze die ook nog op voorraad, dus gelijk maar laten vervangen. Snel gereed motto klaar terwijl u wacht is zeker waar.

Snel en goed geholpen.

Had een probleem met mijn Iphone, de medewerker gaf aan dat dit aan de batterij lag. Nieuw batterij terplekke geplaatst, kopje koffie voor het wachten. Probleem was hierna opgelost, prima service!

Prima geholpen bij de reparatie van een iPhone

Dezelfde middag de telefoon weer helemaal in orde (frontscreen vervangen)

Prima en snelle service

Goed advies, snelle service

Super service voor een betaalbare prijs.....

Super goede en kwalitatieve zorg voor uw telefoon of tablet

Snel en goede service

Binnen een dag de iPad weer als nieuw, top

Goede communicatie reparatie 's El en keurig volgens afspraak.

Correcte en vlotte afhandeling

Direct duidelijkheid.

Snel en vakkundig geholpen

Door de medewerkers netjes te woord gestaan. Ik had 2 iPhones met een probleem en met vakkundige kennis is eerst gekeken of er zonder reparatie maar door schoonmaken een probleem kon worden verholpen. Dus niet direct geld willen verdienen maar nog echt service verlenen. De andere telefoon was een gebarsten scherm en ook die is netjes en snel (kon er op wachten) gerepareerd.

Accu snel vervangen

Ondanks dat Oneplus mobieltjes geen dagelijkse kost zijn, toch gewoon de accu vervangen van mijn 3 jaar oude OP6T (accuduur is weer als vanouds). Vooraf duidelijk gecommuniceerd over de duur en kosten van de reparatie.

Prima service.

Hele snelle en goede service.

Goede en snelle service

Accu goed en vakkundig vervangen. Ook overzetten van gegevens van oud naar nieuw toestel is vakkundig gedaan.

Goede klantenservice

Zeer goede klantenservice!! Zeker 5 sterren verdient! Ga zo door!

SUPERSNEL

Als de nood aan de man is er mobiel service centrum. Binnen twee uur een scherm gerepareerd, echt super, niet goedkoop maar dat lag meer aan het het merk van de telefoon

Werd goed geholpen.

Snel en goed goed geholpen. Mijn scherm was binnen uurtje klaar.

Vakkundig geholpen

Netjes geholpen

Goed behandeld

Over Mobiel Service Centrum Vriezenveen

Mobiel Service Centrum is de specialist in telefoon en tablet reparatie Voor de reparatie van uw telefoon of tablet, bent u bij Mobiel Service Centrum aan het juiste adres. Of het nu gaat om een reparatie van een telefoon of tablet scherm of om het vervangen van een telefoon batterij of accu, wij staan altijd voor u klaar. Wij repareren mobiele telefoons van de volgende merken: - Apple - Samsung Galaxy - Huawei Reparatie Daarnaast verkopen wij ook nieuwe en refurbished telefoontoestellen en kunnen wij u voorzien van het juiste abonnement dat past bij uw behoefte en gebruik.