Heerlijke ontspanning

Zeker na de Corona periode heb ik eindelijk weer genoten van de fijne behandeling, de leuke gesprekken en de ontspannen sfeer. Echt heerlijk!

Wat een goede, lieve zorg voor de klant.

Ik ben al jaren klant van de Alpha bedum huidverzorgingspraktijk. Ik kan dus met een gerust hart zeggen dat de behandelingen bij Janneke super zijn. Een terechte 10. Charlotte

Ik voel ik altijd een prinses

Ik ben al lange tijd vaste klant bij Janneke en dat ik hier al jaren kom, zegt genoeg. Janneke is een professionele schoonheidsspecialiste met verstand van zaken en daarnaast een hartelijke, gezellige vrouw. Ik verheug me altijd op een afspraak, want laat me graag in de watten leggen en mooi maken door Janneke. De massages zijn natuurlijk mijn favoriet, Tot slot vind ik het belangrijk te investeren in goede verzorging voor thuis en daarvoor zijn de Medex producten ideaal.

Als je bij Janneke weg komt, voel je je weer helemaal TOP!

Goede ervaring. Heerlijk ontspannen.

Fijn mens, fijne omgeving en professioneel.

Ik kom al jaren bij Janneke, en dit met veel plezier. Een mooi mens met een fijne persoonlijkheid! Je komt binnen in een ontspannen omgeving, de professionaliteit en fijne produkten maken dat je er met een glimlach weer vandaan komt. Kan niet anders dan 5 sterren geven, een absolute vakvrouw!

Al 20 jaar een tevreden klant

Janneke is een heel fijne en vakbekwame schoonheidsspecialiste. Sinds mijn puberteit heb ik last van een moeilijke huid. Ik ben bij diverse schoonheidsspecialistes onder behandeling geweest. De afgelopen 20 jaar bij Janneke en tot grote tevredenheid. Ze weet mijn huid op de juiste manier te behandelen.

Een echte aanrader!

Geregeld kom ik bij Janneke voor een onderhoudsbeurt. Door haar hartelijke ontvangst, voel ik me altijd meer dan welkom. Janneke is een echte vakvrouw. Ze heeft kennis van zaken, ze luistert goed naar je wensen/ideeën en geeft eerlijk advies. Kortom een echte aanrader!

Inmiddels al jarenlang naar volle tevredenheid mijn fijne vaste plek voor mijn huid.

Als je een afspraak bij Janneke hebt kom je terecht bij een vakvrouw. Die naast haar kunde en vakkennis ook nog eens een warme persoonlijkheid is. Ze kent je huid en de oplossingen die helpen ter verbetering. Dit gecombineerd met de fijne, zachte producten zorgt ervoor dat ik altijd met een goed gevoel de salon verlaat. Daarnaast houdt Janneke ook rekening met wie je als persoon bent en past daar bijvoorbeeld de stappen in het proces op aan. Zo vind ik het prettig om mijn gezicht schoon te maken met water in de avond, dus zoeken we samen naar een proces waar dat in voor komt. Voor mij zijn mijn afspraken bij Janneke echt een moment van rust en aandacht voor mijn huid.

Heerlijke ontspannen gezichtsbehandeling in fijne sfeer.

Een heerlijke ontspannen gezichtsbehandeling inclusief verven van wimpers en wenkbrauwen voelt als een metamorfose. In een fijne relaxte omgeving zorgt Janneke voor een deskundige behandeling. Ik kan het iedereen aanraden.

Kom al langer als 10j bij ALPHA en bevalt me nog steeds prima!

Ga altijd met veel plezier er heen en kom als herboren er weer vandaan.Heerlijke producten en ruiken heerlijk! Ik word altijd professioneel geholpen en krijg goeie tips mee!

Heerlijk ontspannen in een fijne omgeving met een vakvrouw als Janneke

Ik werd hartelijk ontvangen met een kop koffie. Even lekker kunnen kletsen om vervolgens heerlijk verwend te worden. Een lekker muziekje op de achtergrond. Ik vind het ook fijn dat uitgelegd wordt wat er precies gaat gebeuren en welke producten er gebruikt worden.

Genieten in vertrouwde handen

Door een verleden met huidproblemen waarvoor talloze ziekenhuisbezoekjes zocht ik een schoonheidsspecialiste die ik kon vertrouwen en met wie ik samen kon zorgen voor een mooi verzorgde huid voor de toekomst. We zijn inmiddels jaren verder, en ik ben super tevreden! Een goed verzorgde huid is zó belangrijk, een moment voor jezelf zó heerlijk, ik kijk altijd weer uit naar mijn genietmoment in vertrouwde handen!!

Ontspannend en een deskundige behandeling.

Janneke is super professioneel en heel kundig. Ze geeft de juiste adviezen, waardoor je huid er weer stralend uitziet. De sfeer is ontspannen in een gezellige salon.

Na heel veel jaren ga ik nog steeds met plezier naar Janneke!

Een goede verzorging van de huid, een ontspannen behandeling, gezellige en ook serieuze gesprekken, een heerlijke massage, elke keer weer fijn om heen te gaan.

Warm en professioneel

Al vele jaren bezoek ik Alpha Bedum en dat met veel plezier. Naast de professionele behandeling, voel ik me daar ook altijd erg welkom en de sfeer is warm en gezellig. Ik ga altijd tevreden de deur uit!

Deze schoonheidssalon is de salon waar huidverbetering en ontspanning samenkomen

Janneke is serieus in haar werk en besteedt veel zorg en aandacht aan je. Ze is enthousiast over de producten die ze gebruikt in haar salon zonder opdringerig te worden. Mooie salon, fijne muziek, een relaxte plek om te zijn.

Altijd vriendelijk, netjes en verzorgd.

Verzorging, ontspanning en gezelligheid; wat wil je nog meer?

Een behandeling bij Janneke voelt altijd als een cadeautje: terwijl we gezellig kletsen verzorgt Janneke mijn huid met de meest heerlijke producten. Ik kom altijd als herboren weer thuis 😁

Al jarenlang voor mij dé schoonheidsspecialiste

Ik ben bij Janneke terecht gekomen doordat ik last had van rosacea. Door de zeer fijne behandelingen én de fijne producten van Medex heb ik weinig tot geen last meer. Janneke geeft zeer goed advies , je voelt je gehoord en na een behandeling voel je je weer als herboren!

Al meer dan 15 jaar trouwe klant

Goed advies, fijne producten en elke 6 weken weer een topbehandeling!

Fijne salon en heerlijke behandelingen.

Even tijd voor jezelf en heerlijk ontspannen. Mooie verzorgde ruimte en goede producten. Janneke neemt de tijd, geeft je persoonlijke aandacht. Ik ga er altijd met plezier heen!

Prettig en vakkundig

Janneke van Alpha Bedum is een prettige en vakkundige schoonheidsspecialiste. De keuze hoe intensief of frequent je je wilt laten behandelen of welke producten je wel of niet wilt gebruiken is aan jou; er wordt geen druk uit geoefend. Janneke is altijd op zoek naar verbetering, innovatie en diensten die ze toe kan voegen ten behoeve van de klant en het vak. Het aanbod is breed en goed wat mij betreft.

Altijd een heerlijk en voldaan gevoel als ik een huidmetamorfose heb gehad

Janneke geeft je een gevoel alsof je na de behandeling een totaal nieuw persoon bent, die er weer weken tegen aan kan. Fijne betrouwbare gesprekken en een heerlijke behandeling.

Zeer ervaren schoonheidsspecialiste!

Bij Janneke voel ik mij altijd op mijn gemak. Ze weet echt alles over de huid. Alle behandelingen doet ze zeer zorgvuldig. Ik kom er altijd weer ontspannen weg. En mijn huid ziet er na de behandeling ook heel goed verzorgd en jonger uit.

Na behandeling met meer zelfvertrouwen de deur uit.

Er is aandacht voor mijn uiterlijk op een deskundige, betrokken wijze. De ambiance is zeer verzorgd, professioneel en aangenaam.

Over Alpha Bedum Huidverzorgingspraktijk

De meeste klanten laten zich om de 6 weken behandelen. Een regelmatige behandeling is noodzakelijk om de conditie van de huid op peil te houden en hiermee het proces van ouder worden te vertragen. Ouder worden we allemaal en dat mag je ook zien, maar het gaat erom dat je er verzorgd uit blijft zien en daar ga ík je bij helpen. Heb je specifieke huidaandoeningen, zoals acné, rosacea, pigmentvlekken, couperose of steelwratjes dan wil ik je graag helpen om dit voor je op te lossen. Wil je advies over uw huid en meer weten over de verschillende behandelingen, neem dan contact met mij op.