Service zoals het hoort.

Grote keuze en goed overzicht van de producten. Vriendelijk, direct en informatief.

Kwaliteit

Broek is heel goed qua maat en stof En legging ook dik oke!

Vlug ontvangen

SNELLE LEVERING

BESTELLING BINNEN OP DE ZELFDE DAG ...

voor mij niet meer

6.50 euro verzendkosten. Product te klein... als je dan retour wil zenden betaal je weer verzendkosten. Uiteindelijk ben je meer kwijt aan verzendkosten dan aan het product zelf...

Heel snel afgehandeld

Heel snel afgehandeld Zeer vriendelijke

Breekplanken besteld voor 15u en geleverd s'anderdaags. Top!!

Venum scheenbeschermers

Ben tevreden van mijn scheenbeschermers, de levering verliep ook zeer vlot.

Zeer professionele aanbeveling rekeninghoudend met al mijn noden!

Door een technisch probleempje even moeten wachten op antwoord, doch zeer correcte aanbeveling en snelle levering!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit maar te klein voor mij :'(

Goede service!

Na een paar keer gebruiken ging mijn gekochte product al stuk. Het duurde wel even voordat ik eindelijk contact met ze had, maar daarna naar alle tevredenheid opgelost: ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen.

Gewoon top. -Juist product -Top product -Top service, beknopte bevestigingsmail, tracking, snelle levering, factuur erbij Hier bestel ik zeker opnieuw.

super tevreden. Een aanrader

Super diensten: snelle antwoord via berichte, om 14 besteld, de dag nadien in de voormiddag gekregen. TOP SERVICE

Super goede levering.

Levering is tegen het perfecte aan. Snelle reactie als je het bedrijf wilt bereiken. Enige minpuntje is dat er geen track and trace code op het pakketje zit. Voor de rest, prima service!

Klantvriendelijkheid is top!

Na een bokszak te bestellen, wat heel makkelijk en correct verloopt online, bleek deze beschadigd door de leveringsdienst. Hier treft Sepai Sports natuurlijk geen schuld maar hebben dan onmiddelijk actie ondernomen. Een nieuwe bokszak is onderweg en hopelijk wordt deze nu niet beschadigd. Heel vlot te bereiken wat een pluspunt is!

Uitstekend!

Alles ging vlot en perfect, kreeg ook advies van de winkel zelf! Topservice!

Zeer tevreden over de hele ervaring.

Zeer tevreden. Op tijd geleverd. Kwalitatief een prima artikel. Ik wil zelfs nog kledij bestellen maar kan mijn maat niet vastleggen. Ik heb een Extra Extra Large nodig maar de site aanvaardt geen enkele keuze in deze optie. Wat nu?

Vlotte levering met persoonlijke aanpak!

Kort na mijn bestelling nam Tim contact met me op om de levering af te spreken. Alles verliep perfect, en ik ben zeer teveel over mijn aankoop!

Kwaliteit voor een aanvaardbare prijs

Snelle levering,.. De prijs kwaliteit verhouding van de topfighter producten is heel goed. Als je thai pads koopt van twins of fairtex betaal je snel 100euro meer. Ik nog van geen enkel ander merk volledig met leder afgewerkte pads gevonden in deze prijsklasse. Zeer tevreden!

Snelle service, reageert snel

Snel geleverd, en reageert ook snel

Bokshandschoenen besteld, op verwachte datum geleverd.

Perfect boxing bag

I ordered a professional boxing bag from Sepai Sports, which had a very good price quality ratio. The bag arrived in 2 days, exactly corresponding the description on the website. So I am satisfied.

zeer snelle levering

zeer snelle levering

Snel en kwaliteitsvol.

De matten die ik bestelde werden binnen de week geleverd, ruim op tijd voor mijn doeleinden. Ook de kwalieit van de producten (ik kocht reeds eerder bij Sepai Sports) is steeds uitstekend.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.