Super winkel

Altijd correct afgehandeld en op tijd geleverd. Kwalitatief materialen en kledij met een prijs aangepast voor ieders behoefte.

Uitstekend sportmateriaal

Superblij met het uitstekend sportmateriaal (focus mitts & shin guards). Dit alles werd de dag zelf nog verstuurd.

alles zoals beloofd

snelle en juiste levering, topkwaliteit

Altijd correct.

Altijd correct en betrouwbaar. Levering steeds zoals afgesproken.

TOP

je krijgt wat je koop met een zéér goede service zowel via bestellen als in de winkel.

Correcte levering

Alles zoals verwacht.

een topzaak

alles was perfect

Zoals altijd bij Sepai Sports was mijn bestelling weer snel aangekomen en heel professioneel verpakt

Sepai Sports is meer dan online shoppen. Je kan er ook terecht, als je nog twijfelt tussen meerdere modellen, voor professioneel advies. Ik heb hier als clubeigenaar al meerdere keren besteld, en dit zal ook zeker niet de laatste keer geweest zijn! A++++++

Snel antw, goede service

Snel antw, goede service

Het product ziet er gebruikt uit

Het artikel ziet er gebruikt uit. Zou het mogelijk zijn om het in te ruilen voor een nieuw dat er ook echt nieuw uit ziet alsjeblieft?

Wat Je verwacht van een professionele ondernemer

Vriendelijk en behulpzaam, antwoord tijdig op berichten. Duidelijk en snelle verzending van mijn bestelling die geen standaard afmetingen of gewicht had. hier kom ik zeker terug!

een goede en snelle levering van de bestelling, waar voor je geld

Goed materiaal en snelle vlotte levering

Slechte service retourneren op eigen kosten

Beschrijving artikel klopt niet waardoor verkeerde aankoop.. zware stof( precies zware nylon) ipv de beloofde flinterdunne parachutestof en wanneer je het wilt terugsturen heb je de verzendingskosten aan je been.

Correct en altijd op tijd geleverd

Tim antwoord altijd zo vlug mogelijk via whatsapp wanneer je een vraag hebt en dit op een vriendelijke manier. Hij geeft jou het gevoel dat je belangrijk bent voor hem en niet alleen op een zakelijke manier.

High level personal service

De materialen die ik voor mijn club besteld worden altijd snel en correct geleverd. Met de zaakvoerder Tim kan je altijd telefoneren als je vragen hebt. Filip Swennen van SFDOJO

alles snel geleverd

topmateriaal aan een heel goede prijs!

Prima materiaal

Was snel geleverd zoals afgesproken

Eenvoudig bestellen, prima en snelle levering

X

Snelle dienst, top kwaliteit

Snelle levering zoals afgesproken

Goede opvolging, communicatie

Ik had een vraag over een item en nam contact op via de chat. Heel snel antwoord en actief gezocht naar een oplossing. Heel tevreden over de service, hier ben je graag klant!

Vlot bereikbaar, correcte communicatie, kwalitatieve producten

Ik plaatste een bestelling waarvan de levering niet de dag nadien gebeurde. Na contact op Whatsapp werd meteen duidelijk dat ik zelf over het hoofd had gezien dat het artikel niet op voorraad was en de levering 3-5 werkdagen kon duren. De verkoper antwoordde me snel en vriendelijk. Kort nadien werden de producten opgestuurd in een nette verpakking. Positieve winkel ervaring, zeker aan te bevelen.

Ik ben heel goed geholpen. Enorm snelle service en levering. Materiaal is hoogwaardig aan lage prijs. Bedankt!!

Correct en snel

Correct en snel

Hutten 4

2400 Mol

0032(0)14322507

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.