Vlotte en correcte service

bechermhelm

Voor de levering en verdere info is er contact via Whatsapp Kwalitatief product De keuze voor de maat is niet zo duidelijk

Super materiaal, vriendelijke en goede service

Top kwaliteit Goede hulp gekregen

Snelle reactie + levering

Snelle reactie bij vragen + levering was mooi op tijd!

Artikel netjes bezorgd

Door vertraging van een container uit Azië duurde de levering wat langer, echter na wat updates via mail is artikel netjes bezorgd. Voor mij voldoende vertrouwen om zeker nog eens een bestelling te doen.

Snelle verzending, zelfs tijdens de feestdagen en degelijk materiaal

Eerst getwijfeld welk model ik zou kiezen voor in mijn sportclub, maar na advies van de verkoper toch voor het juiste model gekozen. De pads zijn zeker de investering waard.

geen communicatie en geen levering

ik plaatste mijn order op 19/12 om13h18 rekening houdend met de info op de website "bestelling geplaatst voor 15h, vertrek zelfde dag". ik ben geduldig en hou rekening met de eindejaarsdrukte. Echter op 26/12 nog steeds geen pakje. Ik stuur een mailtje om info te krijgen. geen reactie van sepai sports. Ik heb weer geduld en stuur terug een mailtje op 3/1. uiteraard ook hierop weerom geen reactie. Ik bel op 4/1 in de volle namiddag en het is mailbox. Centjes ontvangen lukt maar leveren blijkbaar niet. bestaan ze nog eigenlijk?

Dag Ann, bedankt voor je review en wat vervelend dat je bestelling er nog niet is. We zijn de afgelopen dagen ook niet aanwezig geweest ivm stocktelling. Kun je ons nogmaals contacteren aub? We zien namelijk nergens een bestelling op jouw naam en ook op het aangegeven tijdstip is er online niets bij ons binnengekomen. We zoeken graag zo spoedig mogelijk mee naar een oplossing voor je. Grts, Sepai Sports

super

snelle service n heel vriendelijk

Altijd content met het product en de service

Als ik iets bestel ben ik zeker dat ik het zal krijgen en dat het een goed product is. Het is een zeer betrouwbare website!

Perfecte service

Verpakking is open geweest bij laatste bestelling, maar er ontbreekt niks. Ik stuur een persoonlijk bericht met video.

Tevredenheid

Lange wachttijd door omstandigheden

Prima service na verloop, evenals de kwaliteit van de producten. Thanks!

Correct en op tijd

Het gekochte product voldoet aan mijn verwachting. Levering is zoals vermeld op de webshop, dag na werkdag bij jou thuis. Top!

Duidelijke webshop met goeie aankoop als gevolg.

Was op zoek naar Belgische webshop voor boksmateriaal en ben bij de goede terechtgekomen. Duidelijke uitleg met goede aankoop als gevolg.

Good service, good price, good quality

Nothing to mention, happy customer!

topservice

heel vlotte service van bestelling tot levering!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Online snel advies gekregen. De levering was netjes en verzorgd ingepakt.

Correcte afhandeling en levering

Een karatepak besteld voor mijn zoon en 2 dagen later hadden we die in de brienvenbox voor pakketten. Supersnelle levering en pak is van goede kwaliteit

fast, good, intelligent pricing

wie "vechtsportartikelen kopen" zegt, bedoelt eigenlijk Sepai shoppen. hun online shop vinkt alle hokjes en zorgt voor een uitstekende klantenervaring. nog van dat! G

Super bediening

Super gemakkelijk in de groei. En zeer goede kwaliteit

Top service!

Zoals gewoonlijk zijn wij weer perfect bij gestaan met raad en daad. Wij zijn zeer tevreden klanten.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.