Goede opvolging, communicatie

Ik had een vraag over een item en nam contact op via de chat. Heel snel antwoord en actief gezocht naar een oplossing. Heel tevreden over de service, hier ben je graag klant!

Vlot bereikbaar, correcte communicatie, kwalitatieve producten

Ik plaatste een bestelling waarvan de levering niet de dag nadien gebeurde. Na contact op Whatsapp werd meteen duidelijk dat ik zelf over het hoofd had gezien dat het artikel niet op voorraad was en de levering 3-5 werkdagen kon duren. De verkoper antwoordde me snel en vriendelijk. Kort nadien werden de producten opgestuurd in een nette verpakking. Positieve winkel ervaring, zeker aan te bevelen.

Ik ben heel goed geholpen. Enorm snelle service en levering. Materiaal is hoogwaardig aan lage prijs. Bedankt!!

Correct en snel

Correct en snel

In orde!

In orde

Klantvriendelijk

Altijd correct en op tijd geleverd en democratische prijzen.

Gewoonweg super!

Wat een service! Zeer overzichtelijke website, ruime keuze aan mooie prijzen maar vooral wat een logistiek! Het item is nog maar pas als besteld ingegeven of men krijgt al een beticht dat het item is aangemeld bij het koeriersbedrijf. Een dag later, nog geen 12 uur later zelfs wordt het pakket thuis afgeleverd! Van een service gesproken! Echt top!

Vlotte en snelle bestelling met uitstekend advies

Enkele vragen over producten werden snel en deskundig beantwoord. Alles ook zeer snel geleverd (met goede keuze van leveringsmogelijkheden) waarvoor dank.

Eerste ervaring en direct een schot in de roos

Eerste ervaring en direct een schot in de roos

Wat ik gevraagd heb, op korte tijd geleverd! Top

Wat ik gevraagd heb, op korte tijd geleverd! Top

prijs kwaliteit is goed

snelle levertijd , materiaal voldoet aan de verwachting

Correcte levering

Vriendelijk

goede en gemakkelijke site. Snelle levering!

zeer behulpzaam en vriendelijk

Goede en vriendelijke uitleg gekregen over de verwachting en kwaliteit van de bokszak. We komen zeker nog terug voor sportartikels.

Altijd mooi op tijd en netjes geleverd! Proficiat.

Vlotte service

Vlotte en correcte levering.

Snelle en goede dienstverlening

Goed en aangenaam context, met kennis van zake.

correcte en snelle service

heel goed

Volgende dag geleverd, perfect.

Zeer goede service.

Uitstekende service. Goede kwaliteit.

De bestelling verliep vlot. De blauwe jas was evenwel te klein en heb ik vlot retour kunnen sturen en Sepai Sports heeft correct teruggestort. Top!

Zeer goede service!

Niets op aan te merken, alles is zeer correct verlopen. De handelaar antwoord snel op al je vragen.

Slecht

Whatsap gestuurd maar geen àtwoordt

Dag Parvez, wat jammer dat je ons op deze manier een beoordeling geeft. We hebben nochtans afgelopen donderdag een heel gesprek gehad via onze Whatsapp klantenservice ivm jouw bestelling. Deze werd goed afgerond langs beide kanten ... We begrijpen dus niet goed waar deze 2/10 ineens op slaat? Ook kun je ons steeds bellen of mailen als daar je voorkeur naar uit gaat. Mvg, Sepai Sports

Goede service en levering en opvolging, doch

Ik heb een bit, een paar scheenbeschermers en een paar windels gekocht. Het bit en de scheenbeschermers zijn van goede kwaliteit, doch de windels zijn een heel stuk minder. Te dun, ze geven te weinig steun en als je ze moet strijken, horrible. Als alleenstaande man, moet je ook zulke dingen doen. Service en levering gebeuren zoals het hoort.

Super geholpen!

Het pak wat ik had besteld was te klein. Naar de winkel gegaan en daar werd goed geholpen door medewerker. Fijn om te kunnen passen en de verschillen in karate pakken te horen, zien en voelen. Hier komen we zeker nog vaker terug!

Altijd goede en snelle service

Als we iets bestellen of vragen hebben kunnen we altijd bij Tim terecht

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.