Professionele en betrokken service

Ik vind de site makkelijk te navigeren, het bestellen en betalen verliep soepel. Met mijn vragen werd ik snel en vriendelijk geholpen. Het bezorgen ging ondanks dat ik in Nederland woon soepel, zelfs in de Corona tijd. Enige kanttekening is dat de Corona vertraging niet bij de bezorgtijd van het artikel werd vermeld. Echter de klantenservice maakt dit meer dan goed. Ik zal zeker weten vaker bij Sepai Sports bestellen!

super

Geen problemen gehad en vrij snel geleverd

Snelle en klantgerichte service! Top!

Sepai Sports zorgt voor een persoonlijke en klantgerichte service. Snelle levering en snelle terugbetaling mocht het nieuwe product niet aan de verwachtingen voldoen. Topservice!

Super vriendelijk en behulpzaam!

Super vriendelijk en behulpzaam! Niets negatiefs op aan te merken, alles verliep vlot.

Correcte en eerlijke service

Super en snelle service

Je krijgt goede uitleg Snel geleverd Goed matriaal

Perfecte service

Correcte afhandeling.

Zeer goede service

Ik werd online zeer snel geholpen met oog voor wat ik nodig had! Zeer tevreden van de service die ze bieden!

Correcte service

Al wat goed materiaal besteld en tevreden van de service. Ook nu bij foutjes in een product snel en correct een oplossing aangeboden.

Hi Diego! Bedankt voor je score.

ik ben goed geholpen door een medewerker in eerste instantie was ik aan het kijken naar een ander product maar door goeie hulp en de juiste adviezen heb ik product genomen dat beter bij mij past en top kwaliteit is

Super goede service!

Top ervaring

Ultra snelle levering! Top!

Voormiddag besteld, dag nadien mooi verpakt geleverd. Uitstekend. Dikke aanrader.

Top winkel en medewrkers!

Doe zo verder!!

Goede communicatie - ik wacht nog op mijn bokszak

Ondanks dat ik mijn item nog niet heb gekregen, werd ik direct duidelijk geïnformeerd. Ik heb dus vertrouwen in dat Sepai Sports een betrouwbare winkel is. Over mijn aankoop kan ik dus nog niets zeggen.

Hi Gosia, bedankt voor je beoordeling en je zult ook over je bestelde COMBAT STAANDE BOKSZAK heel tevreden zijn. Jouw bestelling gaat over een pre-order die eind juli zal uitgeleverd worden zoals op de website staat vermeld. Uiteraard nemen we daartegen meteen contact met je op! Nog even spannend afwachten dus en je kunt bijna weer aan de slag :)

SUPER

Super, zeker aan te bevelen op tijd geleverd en super verpakt!

Netjes en snelle levering

Ook ondanks de Coronamaatregelen was de levering heel snel. Zaterdag besteld donderdag in huis...(Pinkstermaandag zat er tussen) Netjes verpakt. Aanrader!

Goeie service

Ik heb hele goeie ervaringen met dit bedrijf. De producten van Topfighter zijn betaalbaar en perfecte kwaliteit. En de verkoper weet waar hij het over heeft :)

Heb het pakketje nog niet ontvangen

Nog niet ontvangen

Dag Sam, bedankt voor je reactie en wat vervelend dat je pakje er nog niet is. Ik zie dat je op 2/6 om 15u47 je bestelling hebt geplaatst. Wij hebben je bestelling om 16u17 (een half uurtje later) reeds overhandigd aan B-Post. Vanaf daar zie ik dat er wel enige vertraging is. Dit is jammer genoeg nog steeds het gevolg van de huidige problematiek. Ik stel voor dat ik het persoonlijk voor je opvolg en ingrijp indien er zich verdere problemen voordoen. Hou zeker ook de Track & Trace in de gaten die je via e-mail van ons hebt ontvangen. Voor verdere vragen kun je uiteraard steeds terecht via onze klantendienst (email, Facebook Messenger, WhatsApp of telefonisch).

Kwaliteit en 100% vertrouwen!

De zaakvoerder handelt met kennis van zaken en heel veel ervaring. Verkoop is zowel online als in de winkel zelf. Online krijg je snel feedback en in de winkel neemt hij alle tijd voor u. Mijn volledige basisuitrusting heb ik in de winkel gekocht volledig afgestemd op mijn maat en behoeften. Sepai Sports heeft ook een eigen merk van vechtsportmateriaal. Ik raad Sepai Sports vaak aan vrienden en kennissen aan en krijg enkel positieve reacties.

Snelle, correcte service

Snelle, correctie service. Goed verpakt bij online bestellingen. Snelle levering.

Mooie spullen , goede kwaliteit, Perfecte communicatie

De spullen zijn van hele goede kwaliteit, voor zover ik nu in kan schatten. de communicatie met de verkoper was uitstekend, dit omdat GLS er een beetje langer over deed dan normaal om te leveren.

klantvriendelijk + topmateriaal!

Al meerdere aankopen gedaan bij Sepai Sports. Dit via verschillende kanalen. In de winkel en via mail kreeg ik steeds een volledige en juiste uitleg/aanbeveling inzake de producten. Online is alles vlot te vinden op een overzichtelijke site. Snel en duidelijk contact om de nodige praktische afspraken te maken. En dan alles tot in de puntje, en op de afgesproken tijdstippen afgeleverd. Eén woord: topservice!

Aangename beleving in een toffe winkel.

Vriendelijke kerel die een volledig gamma correct en op een eerlijke manier aanprijst. Weet waarover hij praat (was of is een goede beoefenaar van vechtsporten).

Ik had op korte tijd materieel nodig en gewoon na telefonisch contact werd alles snel thuis geleverd! Correct en simpel!

Altijd vriendelijk en uitstekende materialen

Beste winkel voor vechtsportmaterialen!

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.