goede en snelle bediening

goede en correcte service.

Zeer snelle levering

Top! Zeker aan te bevelen.

Alle afspraken waren nagekomen, wat wil je meer?

Prijs/kwaliteit zeer goed, snelle levering. Top. Alle nodige materialen voor de gevechtssport zijn bijna leverbaar.

Top bezorging

Top bezorging. Tevreden klant.

Ideaal

Het pakje werd per direct overhandigt aan bpost.

Snelle levering vriendelijk advies

Topklasse

Topkwaliteit en op tijd geleverd

Snelle levering, goed verpakt

Zeer tevreden.

TOP

Snel en correcte levering

Aankoop pads en handschoenen

Uitstekend verder geholpen en zeer vriendelijk ! Vaste klant vanaf nu !

Super mooi broekje

Snelle goede service en zelfs telefonisch fijn geholpen toen ik geen keuze kon maken

Vlotte aankoop

Eenvoudige en duidelijke webshop en vlotte levering.

Vlotte en snelle service

Vlotte en snelle service, pakket was zorgvuldig verpakt.

top kwaliteit en je word altijd vriendelijk geholpen!

heb al 2 keer een uur in de wagen gezeten om naar hier te komen en is zeker de moeite waard! zelfs online is de service top!

Goede ondersteuning

Bestelling online, snelle service en levering. Vlotte communicatie. Zeker een aanrader.

Altijd snelle topkwaliteit

heel hulpvaardig en correct

zie hierboven

Simply perfect

Exactly what I wanted Large assortiment Fast delivery Good quality/price I recommend sepia sport

Alles correct verlopen

2de bestelling bij Sepai Sports, net als vorige keer alles correct verlopen. Pakje was een dag later toegekomen dan gepland maar dit lag aan BPost en niet aan Sepai Sports. Ik zal hier zeker nog bestellen.

Goede kwaliteit en snelle service

Laat op de namiddag besteld en het pakje kwam de dag erna al aan. Zeer blij met de handschoenen.

prima service

Uitstekende kennis van zijn produkten en van het vechtsportwereldje. Duidelijke en eerlijke informatie

goede service!

Ondanks het niet kunnen leveren van hetgeen ik had besteld, is mij telefonisch een prima advies gegeven over een alternatief. Enkele dagen later de spullen binnen gekregen en erg tevreden.

Levering totaal verkeerd gelopen

Zonder enige verwittiging heeft de besteller GLS het pak neergezet naast het huis, waar ik het een week later volledig doordrengt van de regen heb teruggevonden. En dit terwijl ik van Sepai Sports een track & trace van BPost had doorgekregen, die nog steeds het eerste stadium aangaf.

Dag Frank, bedankt voor uw review maar wat jammer dat GLS op deze manier uw bestelling heeft bezorgd. We hebben u de laatste dagen meerdere malen telefonisch en ook via de mail proberen te bereiken om tot een oplossing te komen, maar we krijgen u jammer genoeg niet te pakken. In de eerste plaats dus, in naam van onze transporteur, onze welgemeende excuses en probeer ons alsnog even te contacteren. Sepai Sports

...

Spullen zijn van slechte kwaliteit. shirt is na een keer dragen gescheurd. de klantenservice is afschuwelijk ik kreeg niks vergoed.

Beste Dean. Laat ik vooropstellen dat we uiteraard steeds een zo goed mogelijke kwaliteit proberen te leveren. Het is duidelijk te lezen dat u in dit geval niét tevreden bent over de geleverde kwaliteit. Dat kan natuurlijk zo zijn en dat is je volste recht. In het eerste contact met u hebben we meteen een reactie gegeven op je vraag, ik begrijp dat dit niet het antwoord was waarop u had gehoopt. Alleen vinden wij het vanzelfsprekend dat als er daarna door uw vader en moeder aan de telefoon in dermate dreigende taal gesproken wordt over de telefoon, dat iedere vorm van coulance vanuit ons hierdoor komt te vervallen. Wij zijn een onderneming die klantentevredenheid al meer dan 20 jaar hoog in het vaandel draagt ... maar daarnaast zijn we in de eerste plaats ook gewoon mensen met grenzen. Ik wens je in ieder geval toch nog veel sportplezier met je bestelde artikelen.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.