fantastische service

Had een aantal gevechtsportmatten besteld. Levering was na telefonisch contact op een moment dat ik thuis was. De matten werden binnen gedragen, niks op aan te merken. Goede service.

Top winkel

Alles is altijd op tijd en het zijn goede producten

fijne ervaring

telefonisch goede raad gekregen, snelle afhandeling van de bestelling, artikelen waren zoals besproken.

Super webshop met mooi gamma.

Producten van goede prijs/kwaliteit. Levering was netjes op tijd.

zeer trage levering als het zelfs nog aankomt

Er wordt op de site gegarandeerd 'voor 15u besteld volgende dag in huis'. Na een vijftal dagen heb ik mijn bestelling nog niet aangekregen. Garandeer dit niet op je site als het niet zo is bij enkele van men vrienden duurde het ook langer als de beloofde dag.

Hi Zjef, bedankt voor je review. We kunnen niet anders zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt. We zijn dit keer niet in staat geweest om je pakket op de beloofde tijd af te leveren. Even ter verduidelijking .... Je had op 22/9 een bestelling geplaatst bij ons, en daar zat onderanderen 1 paar Venum bokshandschoenen bij die we eigenlijk op 21/9 hadden moeten binnenkrijgen bij ons. Echter is die levering vanuit Venum opgeschoven naar 28/9 waardoor we jouw order dus nog niet hebben kunnen verwerken. We hebben hier echter wel over gecontacteerd, maar misschien is dat bericht niet goed bij je aangekomen. We doen er alles aan om de bestelde producten zo spoedig mogelijk bij jou te krijgen! - Team Sepai

In 1 woord, TOP !!!!

Met passie voor de sport werden we geholpen... wat een passie had die man. Hij hielp mijn kieskeurige zoon bij het kiezen van de voor hem perfecte bokshandschoenen, scheenbeschermers en shortje. Hiervoor zit ik graag een uur in de auto. Op de terugweg naar huis zei mijn zoon... "Zo'n lieve man, die van de vechtwinkel", en je weet wat ze zeggen... de waarheid komt uit een kindermond. Doe zo verder en TOT ZIENS!!!

Kan niet beter

Alles verlopen zoals hoort

Alles is top

Alles is gewoon top levering was heel snel, Handschoenen waren beetje te klein voor mij (mijn fout verkeerd besteld) heb gebold en mocht direct langskomen en wissellen, was heel vriendelijk heel veel aanbod aan sport materialen dus als ik het met 1 woord moet omschrijven gewoon TOP!

Correcte vlugge service

Tevreden en snelle respons bij vragen via de chat!

Perfect !

Vlugge levering zonder problemen.

Betrouwbaar, vriendelijk en kwaliteit

Erg positief, zeker een aanrader!

Correct en snel. Goede communicatie.

Alles prima geregeld. Vlotte en correcte service.

Correct !

Het product werd tijdig en zonder schade geleverd.

Service zoals het hoort.

Grote keuze en goed overzicht van de producten. Vriendelijk, direct en informatief.

Kwaliteit

Broek is heel goed qua maat en stof En legging ook dik oke!

Vlug ontvangen

SNELLE LEVERING

BESTELLING BINNEN OP DE ZELFDE DAG ...

voor mij niet meer

6.50 euro verzendkosten. Product te klein... als je dan retour wil zenden betaal je weer verzendkosten. Uiteindelijk ben je meer kwijt aan verzendkosten dan aan het product zelf...

Hi Marleen, bedankt voor uw feedback en wat vervelend dat de maat van het artikel niet goed was. Ik begrijp ook zeker de frustratie hierover mbt retourneren. Het klopt inderdaad dat retourkosten altijd voor eigen rekening zijn, hoe groot of klein de bestelling ook is. Daarbij versturen wij gratis bij bestellingen vanaf 50€ ... In uw geval werd er een bestelling geplaatst voor een artikel van € 16.99 ... Ik hoop dat u zich ook wat in onze situatie kunt verplaatsen, dat wij voor dit type van bestellingen geen gratis verzending én gratis retourkosten kunnen aanbieden want dan zijn ook wij inderdaad uiteindelijk meer kwijt aan verzendkosten dan dat we iets verdienen aan een aankoop. Ik hoop dat we u in de toekomst nog zeker een keer terugzien bij ons & moest u dan extra advies nodig hebben bij uw aankoop ... contacteer ons dan zeker eens via WhatsApp, mail of gewoon via de telefoon. Grtjs, Team Sepai

Heel snel afgehandeld

Heel snel afgehandeld Zeer vriendelijke

Breekplanken besteld voor 15u en geleverd s'anderdaags. Top!!

Venum scheenbeschermers

Ben tevreden van mijn scheenbeschermers, de levering verliep ook zeer vlot.

Zeer professionele aanbeveling rekeninghoudend met al mijn noden!

Door een technisch probleempje even moeten wachten op antwoord, doch zeer correcte aanbeveling en snelle levering!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit maar te klein voor mij :'(

Goede service!

Na een paar keer gebruiken ging mijn gekochte product al stuk. Het duurde wel even voordat ik eindelijk contact met ze had, maar daarna naar alle tevredenheid opgelost: ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen.

Gewoon top. -Juist product -Top product -Top service, beknopte bevestigingsmail, tracking, snelle levering, factuur erbij Hier bestel ik zeker opnieuw.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.