Zeer goede begeleiding via whatsapp en de volgende dag geleverd

Iets te lang wachten op bestelling

Idem

Oerdegelijke producten

Al het materiaal die we al bestelden zijn oerdegelijk en niet stuk te krijgen. Ook snelle levering.

Proactieve oplossing

Na initieel een probleem met de levering door Sepai gebeld en dezelfde dag nog spullen persoonlijk geleverd. Prima opgelost.

Dag Mark, je bestelde bokszak heeft een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. Deze wordt geleverd door GLS en niet door B-Post (omwille van het gewicht). Er werden vorige week op donderdag én op vrijdag telkens afleverpogingen gedaan maar er was niemand aanwezig op dat moment. Hierdoor is de bokszak terug bij ons aangekomen. Op het telefoonnummer wat door jou werd opgegeven bij je bestelling, krijgen we ook geen verbinding (melding "nummer niet in gebruik"). In plaats van meteen een review van 1/10 achter te laten, zou je ons misschien eerst even telefonisch kunnen contacteren. We kijken uit naar je contact. Mvg, Sepai Sports

Vlot afgehandeld

Goede kwaliteit, snelle levering. Top!

Heel professioneel

Zeer goed geholpen en correcte informatie gekregen.

Super levering!

Houdt zich aan de afspraken, zeer goede kwaliteit handschoenen!

Snel ontvangen hetgeen ik wenste!

Snel ontvangen hetgeen ik wenste

Bokshandschoenen en bokszak bestand 13 december, bokshandschoenen aangekomen maar zak nog niet!

Bokszak nog altijd niet aangekomen Hij is 1 keer hier gekomen maar helemaal beschadigd dus hebben we hem terug gestuurd en nog altijd niet geleverd!. We zijn nu al 12 dagen verder dan de bestelling

Wat vervelend voor je dat je op kerstnacht om 4u30 je tijd moet steken in het schrijven van een slechte review ivm een geplaatste bestelling. Dat is uiteraard het laatste waar je mee bezig wil zijn op zo'n moment. Aan je review te lezen, is er iets misgegaan met de levering? We hebben hier echter geen melding van ontvangen via onze klantendienst. Niet via mail, niet via telefoon, whatsapp of andere wegen. We zijn dus een beetje verrast en vragen ons af wat er precies gebeurd is? Uiteraard laten wij hier bij ons nooit beschadigde artikelen vertrekken, dus er moet iets fout gegaan zijn bij de transporteur. Zou je me even kunnen bellen op het nummer 014 32 25 07 om even samen te kijken wat er gebeurd is en hoe we dit zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen.

Degelijk materiaal en snelle levering

Degelijk materiaal en snelle levering

Uitstekende service, steeds bereikbaar. En correcte afhandeling van alles.

Super vriendelijk

Goede klantenservice

Vlotte levering van het gevraagde artikel

Alles ok

Goede service en topkwaliteit producten

Steeds goede service van Tim en de producten zijn gewoonweg van topkwaliteit.

Belofte op site wordt nie nagekomen

Op de site staat voor 15u bestelt, dag erna geleverd. Mijn spullen waren voor 15u bestelt en was pas na 2dagen geleverd

Dag Kevin, bedankt voor je bericht en opmerking. We kregen jouw bestelling inderdaad op 14/11 om 14u28 binnen. Om 14u46 stond je pakje al klaar en enkele uren later is alles met B-Post meegegeven om jouw kant op te gaan. Hiervan heb je telkens ook tussentijdse berichten gekregen in jouw mailbox. We zien dan inderdaad ook dat B-Post er een dag langer over gedaan heeft om je pakket tot bij jou te brengen. Helaas kunnen we héél veel zelf controleren en beïnvloeden, maar niet hoe de chauffeurs het doen nadat we alle pakjes hebben overhandigd. Jammer dat je óns hiervoor dan ook beoordeeld met een 6/10 .. Hopelijk heb je toch nog veel plezier aan je bestelde artikelen. Tim van Sepai Sports

Gewoon goed

Correcte prijs goede kwaliteit zeer fijne uitleg over de aangeboden materialen graag weer

Zaterdag besteld , dinsdag in huis .

Super , alles snel geleverd

Top service!

Artikel snel en correct geleverd.

Zeer behulpzame verkoper en heel goed materiaal!

Ik heb online windels en handschoenen gekocht. Via WhatsApp meer uitleg gekregen over de verschillende handschoenen die ik op het oog had. Verkoper gaf zijn eerlijke mening, zeer tevreden over!

kapot pakketje

pakketje helemaal kapot sturen een bericht nooit geantwoord

Beste Seppe, bedankt voor je bericht/feedback. Ik begrijp je verrassing als een pakje toekomt waarvan de doos stuk is gegaan tijdens het transport. Ik wil in de eerste plaats even aangeven dat we jouw bericht hierover op maandag hebben ontvangen, echter is maandag onze sluitingsdag. Op dinsdag hebben we in de vroege ochtend een container met nieuwe collecties binnen gekregen waardoor we die dag amper berichten in onze klantendienst hebben kunnen behandelen. Vervolgens was het 1 november; een feestdag (waarbij we overigens heel de dag hebben doorgewerkt om onze nieuwe voorraad verwerkt te krijgen). In jouw bericht via WhatsApp van afgelopen maandag, stelde je ook geen directe vraag en je gaf aan dat de producten ook zonder schade zijn toegekomen. Ik begrijp dat B-Post beter hoort te doen, door pakjes onbeschadigd aan te leveren. Maar om ons hiervoor een 2/10 te geven en aan te geven dat je Sepai Sports niet zou aanbevelen? Dat vinden we lichtjes overdreven ... Ik wens je toch véél sportplezier met je scheenbeschermers en hopelijk tot snel weer een keer. Tim van Sepai Sports

alles op tijd en goeie opvolging

dank voor het telefoontje dat het kleur niet meer in stock was, goeie opvolging, professioneel!

Topmerken en kwaliteit

Al te vaak wordt goedkope bescherming (bokshelm) aangeboden in winkels of via het internet. Bij Sepai Sports weten ze wat veilig sporten is.

Prima opvolging

Mijn bestelling was niet op voorraad. Dit werd evenwel prima opgevolgd en gecommuniceerd.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.