Perfect passende boksbroeken

Ik heb twee boksbroeken van Fairtex gekocht, rood en blauw. Deze zijn inderdaad snel geleverd, binnen een dag. Deze broeken passen perfect, lekker ruim en geven daarbij veel bewegingsvrijheid. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik ben er zeer tevreden mee. De afhandeling is goed en correct.

Alles werd vlot en netjes verstuurd. Retour was met vertraging en na telefonisch contact perfect in orde gebracht.

Correct in hun bestelling..

Alles prima

Juiste maat net zoals op de foto

Zeer klantvriendelijk!

Klantvriendelijke en snelle service

Je vind er zowat alles voor de vechtsporter

Voor mij ( kick- en thaiboksen ) is sepai de ideale partner voor coaching en training . In combinatie met hun collega’s in Eindhoven waan je je in Willy wonka wonder land !

weet niet wanneer mijn bestelling toekomt

ik heb een pakket gekocht van een bokszak en de ophanging , ik werd telefonisch verwittigd dat dit in 2 zendingen ging gebeuren , volledig geen probleem mee , voor de eerste zending had ik een track en trace , voor de 2e niet dit ging maandag toekomen , hele dag thuisgeweest niet gezien , email gestuurd deze zou dinsdag toekomen , hele dag thuis niets gezien , moest ik nu eens 2 track en trace gehad hebben dan was dit een vele betere score , en tot nu toe nog altijd geen bokszak :(

Dag Milan, Tim van Sepai Sports hier! Bedankt voor je review. Om even samen met je te overlopen. Je plaatste op 19/7 een bestelling bij ons van een bokszak + ophangsysteem. Deze heeft een levertijd van 3-5 werkdagen. Ik heb extra telefonisch contact met je opgenomen dat je bestellg in 2 delen verstuurd wordt: de ophanging met B-Post en de bokszak met GLS. Op 21/7 is er een nationale feestdag waardoor we deze werkdag niet kunnen meetellen. We zien echter dat je bestelling vandaag geleverd wordt .. 5 werkdagen na je bestelling dus. Het klopt dat GLS niet automatisch een track & trace verstuurd zoals B-Post dit wel doet; je had dit altijd extra kunnen navragen bij ons maar aangezien ik je telefonisch heb gesproken, gingen we er vanuit dat deze informatie wel voldoende was voor je. Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog een nieuwe bestelling bezorgen waarmee je ons wél met een voldoende beoordeeld maar jammer genoeg hebben we de snelheid van werken bij transportbedrijven niet zelf in de hand. Veel sportplezier!

Super snelle levering

Vlotte levering en goed verpakt. Wel jammer dat je voor omruiling enkel in de winkel terecht kan en het niet online kan regelen.

Hi Susan, bedankt voor je reactie! Je hoeft echter niet per sé naar de winkel komen om te retourneren. We sturen altijd een flyer mee waarmee je een retour kunt doen en alle producten aan ons kunt terugsturen. Onthoud dat vast voor de volgende bestelling 😉

Eenvoudig besteld en snel in huis.

Afmetingen short

De afmetingen van de short waren eigenlijk echt teleurstellend, de band van de short spant zeer hard maar de maat rond de billen is immens groot waardoor de short niet mooi past en duidelijk toch veel te groot (breed) is.

Dag Jordy, bedankt voor je bericht en jammer dat de maat van het FAIRTEX MUAY THAI broekje niet helemaal was zoals verwacht. Je bestelde een XS dus ik naam aan dat je sowieso de bestelling deed voor een kind. Het klopt dat Fairtex ruimere maten hanteert. Zo heeft ieder merk zijn eigen kenmerken uiteraard. Je kan ons, bij twijfel over de juiste maat, in de toekomst altijd contacteren via onze klantenservice & dan helpen we je graag verder. Wat deze bestelling betreft; die kun je uiteraard gewoon aan ons retourneren. Verder zien we wel dat je bestelling snel en vlot werd geleverd en dat er verder geen problemen waren. Als het dus enkel over de maat was van je gekozen item, hopen we uiteraard dat je je 3 op 10 nog even wil herbekijken ... Zó slecht deden we het ook weer niet ;-) Groetjes, Tim van Sepai Sports

Slecht

Heb het product meer dan een week geleden besteld en nog niet binnen. Kan het nergens vinden en krijg geen mailtje of iets.

Hi Justin, bedankt voor je bericht en review. Het lijkt er op dat hier iets niet helemaal goed gaat. Kun je ons even een mailtje sturen naar info@sepai-sports.be met je bestelnummer? We vinden namelijk nergens een bestelling van je terug en kijken dit uiteraard graag voor je na. Groetjes, Tim van Sepai Sports

Tevreden zoals altijd

Altijd snel geleverd, en het beste aanbod in België!

Netjes geleverd, goede producten

Eenvoudig on line te bestellen. Enkele dagen reeds bij mij thuis geleverd. Top

Mooi product voor een mooie prijs

Vlotte levering

Zeer vriendelijk.zeer snel levering en als er iets niet goed is bevoordeeld verkeerde maat..je krijg geld terug zonder problemen...TOP..

Uitstekende service. Vriendelijk en behulpzaam bij bestellen.

uitstekend

de hulp op mijn vraag was perfect. dochtertje is zeer tevreden.

Prima afhandeling.

Goede ervaring. Wel had ik nog graag een bevestiging van versturing van de bezorgdienst willen ontvangen.

Aanrader!

Zeer snelle verzending, kan ik niets op aanmerken.

Teleurgesteld

Teleurgesteld... niet over het product maar over de keuze van transport. Wie beloofd zijn klant levering de dag nadien en werkt dan samen met BPost? Dat kan toch helemaal niet?! BPost heeft tegenwoordig 7- 10 dagen nodig voor het leveren van een gewone brief. Het bestelde pakket was 4 dagen onderweg ipv beleoofde 1 dag. Hierdoor was het artikel te laat. Het artikel op zich is top maar, aub, verander van transporteur.

Dag Petra, bedankt voor je bericht. Echter werken wij al jaren positief samen met B-Post en ondervinden (bijna) nooit problemen. Het was eerder zo dat je een Twins Muay Thai short TTBL72 besteld had, waarbij de website op de productpagina aangeeft dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen is (groene tekst onder de producttitel). Als je dus aangeeft dat je artikel 4 dagen onderweg geweest is, was dit helemaal naar verwachting van wat we aangeven. Hopelijk heeft dit je wat opklaring gegeven! Groetjes, Sepai Sports

Ruim assortiment en mooie aanbiedingen. Ik had mijn bestellingen na een paar dagen al in huis. Ik zal hier zeker nog vaker bestellen!

Zaterdag besteld, woensdagavond ontvangen. Vlekkeloos verkopen. Topwinkel

Altijd professioneel advies en altijd tijd voor een praatje.

Bij Sepai sport vindt ik wat ik nodig heb voor mijn club. Gemakkelijk on-line bestellen of fysiek gaan shoppen. Maakt niet uit. Tim helpt iedereen met de glimlach voort. Ook een geweldige na service. Topwinkel!

Super, zeer vriendelijk en vlug geholpen

Direct kunnen bestellen, top materiaal!!!

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.