super materiaal voor mooie prijs

Snel geleverd, perfect

Hallo! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel sportplezier en hopelijk tot snel weer ;-) Sepai Sports

persoonlijke aanpak, supersnelle verzending

Bij online aankoop is er fijne persoonlijke begeleiding via whatsapp. De mensen van Sepai kennen hun assortiment door en door en leiden je vakkundig naar het product dat het best bij jou past - en zo heb ik nu eindelijk bokshandschoenen die helemaal perfect passen ;-) Bovendien ook nog supersnelle verzending, de volgende dag geleverd. Topservice!

Topproducten

snel en verzorgt

alles was mogelijk, ook als ik het op het laatste moment wouw veranderen

Heel snelle dienstverlening

Op woensdag om 17:11 besteld en om 17:12 al verzonden. Dag er na geleverd.

Top firma!

Snelle levering na de bestelling. Top!

Inorde

Na lange wachttijd contact opgenomen.foutje bij Bpost.ondertussen opgelost!

Good service happy client ;)

Super service ! Antwoord snel op Whatsapp ;)

Gemakkelijk te kiezen en bestellen en heel snel geleverd. Zeer professioneel allemaal.

Heel propere winkel met heel veel materiaal!!

top sport kledij

duidelijk, correct, kwalitatief, goede communicatie, gemakkelijk betalen, snelle levering; zeer goed verpakt

Super ervaring

Goede hulp Snelle levering

Gemakkelijk en top service!

Overzichtelijke site, vriendelijke en professionele uitleg. Extra info altijd beschikbaar dankzij de handige WhatsApp chat functie op de website.

Top service! Snel en correct.

Snelle service en correcte vlotte afhandeling. Ruime keuze aan bewezen kwaliteitsproducten.

Goed contact via whatsapp en alles perfect geleverd zoals afgesproken.

Vlekkeloze levering en goed product

Vlekkeloze levering en goed product

zeer vriendelijk en behulpzaam

snelle afhandeling duidelijke beschrijving en zeer flexibel bij dringende vragen of levering

Top vechtsport winkel!

Veel keuze en zeer professioneel!!!

Snelle service!

Snelle, correcte service!

Ik had moeilijkheden om mijn maat te kiezen online maar Tim was zeer behulpzaam en gaf mij een goede aanbeveling. Ik had mijn pak op zaterdag besteld (maandag was een feestdag) en het is op donderdag toegekomen. Uitstekende service, en een goede kwaliteit van materiaal

TOPSERVICE

Altijd top kwaliteit, heel goed communicatie tussen klant en winkel. Nooit problemen gehad!

Top, de levering was optijd en mijn artikel( venum bokshandschoenen elite ) zijn fantastisch

fantastische service

Had een aantal gevechtsportmatten besteld. Levering was na telefonisch contact op een moment dat ik thuis was. De matten werden binnen gedragen, niks op aan te merken. Goede service.

Top winkel

Alles is altijd op tijd en het zijn goede producten

fijne ervaring

telefonisch goede raad gekregen, snelle afhandeling van de bestelling, artikelen waren zoals besproken.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.