Volhard

Snelle levering, degelijk verpakt en kwalitatief gerief. Dank u

Goede service, snelle verzending en geweldige zak (Venum Tear Drop Bag - Black/Ice)... Top!

Ok

Alles in orde

Snelle en goede service

Super !

Goede en snelle service

Snelle service bij postorder. In de shop word je deskundig geholpen. De verkoper kent zijn producten. Ik wou een harde bokszak, en die heb ik gekregen. De kwaliteit is top.

Goede service - snelle levering

Tevreden met service en product

Maak je een bestelling en is het bestelde materiaal niet binnen, na enkele minuten krijg je telefoon voor je verder te helpen of meer info te geven. Top

Gemakkelijk bestellen en betalen. Snel geleverd. Snelle respons op vragen

Gemakkelijk bestellen en betalen. Snel geleverd. Snelle respons op vragen

Correcte en snelle levering!

Ben een tevreden klant!

Zeer tevreden klant

Het was een zeer snelle service , waarvoor dank .zeer vriendelijk en behulpzaam via chat

Een onvolledige maar zeker geen slechte service.

Ik koop een bokszak aan met bokshandschoenen maar er werd niets verteld over hoe we de bokszak bevestigen. Hierdoor moet ik opnieuw verzendingskosten betalen en duurt het langer voor ik kan beginnen boksen

Dag Nathan, bedankt voor je review en opmerkingen. Je geeft aan dat we een onvolledige service geleverd hebben? Echter geven wij op de productpagina van de Topfighter "Flex Hitter" duidelijk aan wat er meegeleverd wordt met de bokszak; namelijk een vierpuntsketting + musketon. Een plafond- of muurbevestiging staat hier inderdaad niet bij vermeld, waardoor je er van uit kunt gaan dat dit niet meegeleverd wordt. In het filmpje (tevens op de productpagina beschikbaar) waar we de verschillende bokszakken bespreken, wordt uitgelegd hoe de bokszak bevestigd moet worden en wordt er nogmaals besproken wat er bij je aankoop meegeleverd wordt. Op deze manier proberen wij steeds zoveel mogelijk informatie mee te geven over je aankoop. Heb je nu in de toekomst toch nog twijfels over iets bij het plaatsen van je bestelling, maak dan zeker gebruik van onze klantendienst door bv een WhatsApp'je te sturen. We helpen u dan héél graag verder.

Heel vlotte bestelling en levering

Produkt van prima kwaliteit.

Kwalitatief product voor scherpe prijs

Zoals altijd super snel geleverd en TOP materiaal !!!

Zoals altijd super snel geleverd en TOP materiaal !!!

Topservice van A tot Z

Werd zoals telefonisch als via mail bijgestaan. Niets op aan te merken. Al mijn bestellingen ifv mijn vechtsport zal ik hier zeker blijven voortzetten.

Zeer goede prijs/kwaliteit van de Thaipads en de bokshandschoenen

Voordat ik bestelde al goede klantenservice. De TF leren thaipads van superieure kwaliteit. Twee paar kinder bokshandschoenen ook boven verwachting voor de prijs. Thanks!

Super rap geleverd

Zeer tevreden en geen fake site

zeer goede service en snelle levering

Zeer goede ervaring en vlotte levering

Topservice!

Kwaliteitsvol product, degelijk verpakt en snel geleverd. De gratis sleutelhanger was een mooi extraatje :-)

goede en snelle bediening

goede en correcte service.

Zeer snelle levering

Top! Zeker aan te bevelen.

Alle afspraken waren nagekomen, wat wil je meer?

Prijs/kwaliteit zeer goed, snelle levering. Top. Alle nodige materialen voor de gevechtssport zijn bijna leverbaar.

Top bezorging

Top bezorging. Tevreden klant.

Ideaal

Het pakje werd per direct overhandigt aan bpost.

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.