super

snelle service n heel vriendelijk

Altijd content met het product en de service

Als ik iets bestel ben ik zeker dat ik het zal krijgen en dat het een goed product is. Het is een zeer betrouwbare website!

Perfecte service

Verpakking is open geweest bij laatste bestelling, maar er ontbreekt niks. Ik stuur een persoonlijk bericht met video.

Tevredenheid

Lange wachttijd door omstandigheden

Prima service na verloop, evenals de kwaliteit van de producten. Thanks!

Correct en op tijd

Het gekochte product voldoet aan mijn verwachting. Levering is zoals vermeld op de webshop, dag na werkdag bij jou thuis. Top!

Goede uitleg enz

Goede uitleg enz

Betrouwbaar

+ Goede prijs kwaliteit + Veel keuze + Makkelijk bestellen - lange levertijd. wel binnen de vooropgestelde aangekomen maar 1 week was wel lang.

Duidelijke webshop met goeie aankoop als gevolg.

Was op zoek naar Belgische webshop voor boksmateriaal en ben bij de goede terechtgekomen. Duidelijke uitleg met goede aankoop als gevolg.

Good service, good price, good quality

Nothing to mention, happy customer!

topservice

heel vlotte service van bestelling tot levering!

Snel geleverd, goede kwaliteit

Online snel advies gekregen. De levering was netjes en verzorgd ingepakt.

Correcte afhandeling en levering

Een karatepak besteld voor mijn zoon en 2 dagen later hadden we die in de brienvenbox voor pakketten. Supersnelle levering en pak is van goede kwaliteit

fast, good, intelligent pricing

wie "vechtsportartikelen kopen" zegt, bedoelt eigenlijk Sepai shoppen. hun online shop vinkt alle hokjes en zorgt voor een uitstekende klantenervaring. nog van dat! G

Super bediening

Super gemakkelijk in de groei. En zeer goede kwaliteit

Top service!

Zoals gewoonlijk zijn wij weer perfect bij gestaan met raad en daad. Wij zijn zeer tevreden klanten.

Het Whatsapp-en vooraf om tot het juiste product te komen, is zo gemakkelijk en efficiënt

Snelle en goede bediening

snelle en goede bediening

snelle reactie en levering

snelle reactie en levering

Alles zeer vlot verlopen!

Van online bestelling tot de bezorging op de volgende dag alles perfect in orde!

Wauw

Zeer snel en correct

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.