Uitstekend!

Alles ging vlot en perfect, kreeg ook advies van de winkel zelf! Topservice!

Zeer tevreden over de hele ervaring.

Zeer tevreden. Op tijd geleverd. Kwalitatief een prima artikel. Ik wil zelfs nog kledij bestellen maar kan mijn maat niet vastleggen. Ik heb een Extra Extra Large nodig maar de site aanvaardt geen enkele keuze in deze optie. Wat nu?

Vlotte levering met persoonlijke aanpak!

Kort na mijn bestelling nam Tim contact met me op om de levering af te spreken. Alles verliep perfect, en ik ben zeer teveel over mijn aankoop!

Kwaliteit voor een aanvaardbare prijs

Snelle levering,.. De prijs kwaliteit verhouding van de topfighter producten is heel goed. Als je thai pads koopt van twins of fairtex betaal je snel 100euro meer. Ik nog van geen enkel ander merk volledig met leder afgewerkte pads gevonden in deze prijsklasse. Zeer tevreden!

Snelle service, reageert snel

Snel geleverd, en reageert ook snel

Bokshandschoenen besteld, op verwachte datum geleverd.

Perfect boxing bag

I ordered a professional boxing bag from Sepai Sports, which had a very good price quality ratio. The bag arrived in 2 days, exactly corresponding the description on the website. So I am satisfied.

zeer snelle levering

zeer snelle levering

Snel en kwaliteitsvol.

De matten die ik bestelde werden binnen de week geleverd, ruim op tijd voor mijn doeleinden. Ook de kwalieit van de producten (ik kocht reeds eerder bij Sepai Sports) is steeds uitstekend.

Top winkel!

Mooie producten voor de correcte prijs. Prima service.

Kort en krachtig

Veel keuze, wel niet veel solden in januari maar toch tevreden over de ontvangen handschoenen

Altijd uitstekende service

Tim is altijd heel behulpzaam geweest. Snelle levering van goede productie

Goed voor beginners

Good

Online advies was top!

Binnen enkele seconde antwoord gekregen op mijn vragen via WhatsApp. Vriendelijk personeel met goed advies. Twee dagen later pakketje binnen NL.

Topservice! Kom zeker eens tot de winkel.

90% tevreden.

Contact voor aanschaf product prima en vriendelijk. (Whatsapp) Levering gewoon top! Supersnel. Product bleek licht beschadigd (achterplaat bokspop) en aanwijzingen dat het mogelijk een retourproduct was. Leek gebruikt. Maakt opzich niet uit, hij bokst nog even prettig. Dit wel even gemeld, echter in tegenstelling tot contact vóór de aankoop nu geen enkele reactie. Bericht was wel gelezen. Jammer. Voor de rest tevreden en bedrijf betrouwbaar.

Goede materialen

Materialen zijn goed . persoon die leverde kon wel wat vriendelijker zijn.Door omleidingen is ons huis iets moeilijker te vinden maar daar kunnen wij niks aan doen.

goede prijs kwaliteit

voldoende informatie via de site en goede levering

super service

Eerst gebeld, goed en correcte uitleg gekregen. Top produkten

Perfecte snelle service!!

Super blij met Victory bokszak muursteun. Geweldig ook gratis bezorgd in Nederland.

Volhard

Snelle levering, degelijk verpakt en kwalitatief gerief. Dank u

Goede service, snelle verzending en geweldige zak (Venum Tear Drop Bag - Black/Ice)... Top!

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.