Super service, super tevreden!

Besteld, betaald, ‘s anderdaags geleverd. Heel vlot verlopen dus!

Zeer tevreden.

Snelle reactie op een vraag via whatsapp. De fysieke winkel is te ver voor mij waardoor advies over de maat en het product vlot via whatsapp konden plaats vinden. Snelle en correcte levering.

Reeds jaren klant,nog nooit teleurgesteld!!!

Kwam snel aan

Scheenbeschermers zijn niet goed

Na 1 keer gebruik hadden de booster scheenbeschermers bij mijn dochtertje serieuze wonden achtergelaten boven op beide voeten. Volgens sepai sports is dit normaal.

Dag Kimberly, bedankt voor je reactie. We hebben inderdaad reeds contact gehad via de mail en aangegeven dat vechtsporters dit wel vaker meemaken met nieuwe uitrusting, vooral scheenbeschermers. Deze durven bij het eerste gebruik inderdaad wel vaker wondjes te maken op bepaalde plaatsen waar ze wat schuren over de huid (tenen, aan de enkel of zoals bij jullie op de wreef). Hier hebben we echter niet meteen een oplossing voor. We deden een voorstel in de richting van enkelkousen, die waarschijnlijk net de plaats van de wondjes bedekken en daardoor nieuwe wrijving voorkomen; maar dit werd helaas een beetje weggelachen langs jouw kant. Hopelijk kan je dochter toch weer snel aan de bak! Tot een volgende keer .. Sepai Sports

Alles zoals beloofd. Vlot en duidelijk.

Alles ging vlot en duidelijk. Bestelling on line. Per mail wist ik wanneer het pakje geleverd werd.

Uitstekend advies en snelle levering

Ruim aanbod aan kwaliteitsvolle artikelen. Uitstekend advies en snelle levering van de artikelen.

Keurig op tijd volgens afspraak.

Snelle levering. Aangenaam aanbod

Aanbod in verschllende prijs categorieën, aangenaam voor zowel startende als gepassioneerde sporters. Snelle levering en duidelijk aanbod, aan te raden.

Top materiaal en altijd behulpzaam!!!!

Correct

Perfect passende boksbroeken

Ik heb twee boksbroeken van Fairtex gekocht, rood en blauw. Deze zijn inderdaad snel geleverd, binnen een dag. Deze broeken passen perfect, lekker ruim en geven daarbij veel bewegingsvrijheid. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Ik ben er zeer tevreden mee. De afhandeling is goed en correct.

Alles werd vlot en netjes verstuurd. Retour was met vertraging en na telefonisch contact perfect in orde gebracht.

Correct in hun bestelling..

Alles prima

Juiste maat net zoals op de foto

Zeer klantvriendelijk!

Klantvriendelijke en snelle service

Je vind er zowat alles voor de vechtsporter

Voor mij ( kick- en thaiboksen ) is sepai de ideale partner voor coaching en training . In combinatie met hun collega’s in Eindhoven waan je je in Willy wonka wonder land !

weet niet wanneer mijn bestelling toekomt

ik heb een pakket gekocht van een bokszak en de ophanging , ik werd telefonisch verwittigd dat dit in 2 zendingen ging gebeuren , volledig geen probleem mee , voor de eerste zending had ik een track en trace , voor de 2e niet dit ging maandag toekomen , hele dag thuisgeweest niet gezien , email gestuurd deze zou dinsdag toekomen , hele dag thuis niets gezien , moest ik nu eens 2 track en trace gehad hebben dan was dit een vele betere score , en tot nu toe nog altijd geen bokszak :(

Dag Milan, Tim van Sepai Sports hier! Bedankt voor je review. Om even samen met je te overlopen. Je plaatste op 19/7 een bestelling bij ons van een bokszak + ophangsysteem. Deze heeft een levertijd van 3-5 werkdagen. Ik heb extra telefonisch contact met je opgenomen dat je bestellg in 2 delen verstuurd wordt: de ophanging met B-Post en de bokszak met GLS. Op 21/7 is er een nationale feestdag waardoor we deze werkdag niet kunnen meetellen. We zien echter dat je bestelling vandaag geleverd wordt .. 5 werkdagen na je bestelling dus. Het klopt dat GLS niet automatisch een track & trace verstuurd zoals B-Post dit wel doet; je had dit altijd extra kunnen navragen bij ons maar aangezien ik je telefonisch heb gesproken, gingen we er vanuit dat deze informatie wel voldoende was voor je. Hopelijk kunnen we je in de toekomst alsnog een nieuwe bestelling bezorgen waarmee je ons wél met een voldoende beoordeeld maar jammer genoeg hebben we de snelheid van werken bij transportbedrijven niet zelf in de hand. Veel sportplezier!

Super snelle levering

Vlotte levering en goed verpakt. Wel jammer dat je voor omruiling enkel in de winkel terecht kan en het niet online kan regelen.

Hi Susan, bedankt voor je reactie! Je hoeft echter niet per sé naar de winkel komen om te retourneren. We sturen altijd een flyer mee waarmee je een retour kunt doen en alle producten aan ons kunt terugsturen. Onthoud dat vast voor de volgende bestelling 😉

Eenvoudig besteld en snel in huis.

Afmetingen short

De afmetingen van de short waren eigenlijk echt teleurstellend, de band van de short spant zeer hard maar de maat rond de billen is immens groot waardoor de short niet mooi past en duidelijk toch veel te groot (breed) is.

Dag Jordy, bedankt voor je bericht en jammer dat de maat van het FAIRTEX MUAY THAI broekje niet helemaal was zoals verwacht. Je bestelde een XS dus ik naam aan dat je sowieso de bestelling deed voor een kind. Het klopt dat Fairtex ruimere maten hanteert. Zo heeft ieder merk zijn eigen kenmerken uiteraard. Je kan ons, bij twijfel over de juiste maat, in de toekomst altijd contacteren via onze klantenservice & dan helpen we je graag verder. Wat deze bestelling betreft; die kun je uiteraard gewoon aan ons retourneren. Verder zien we wel dat je bestelling snel en vlot werd geleverd en dat er verder geen problemen waren. Als het dus enkel over de maat was van je gekozen item, hopen we uiteraard dat je je 3 op 10 nog even wil herbekijken ... Zó slecht deden we het ook weer niet ;-) Groetjes, Tim van Sepai Sports

Slecht

Heb het product meer dan een week geleden besteld en nog niet binnen. Kan het nergens vinden en krijg geen mailtje of iets.

Hi Justin, bedankt voor je bericht en review. Het lijkt er op dat hier iets niet helemaal goed gaat. Kun je ons even een mailtje sturen naar [email protected] met je bestelnummer? We vinden namelijk nergens een bestelling van je terug en kijken dit uiteraard graag voor je na. Groetjes, Tim van Sepai Sports

Tevreden zoals altijd

Altijd snel geleverd, en het beste aanbod in België!

Netjes geleverd, goede producten

Eenvoudig on line te bestellen. Enkele dagen reeds bij mij thuis geleverd. Top

Mooi product voor een mooie prijs

Vlotte levering

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.