Zeer vriendelijk.zeer snel levering en als er iets niet goed is bevoordeeld verkeerde maat..je krijg geld terug zonder problemen...TOP..

Uitstekende service. Vriendelijk en behulpzaam bij bestellen.

uitstekend

de hulp op mijn vraag was perfect. dochtertje is zeer tevreden.

Prima afhandeling.

Goede ervaring. Wel had ik nog graag een bevestiging van versturing van de bezorgdienst willen ontvangen.

Aanrader!

Zeer snelle verzending, kan ik niets op aanmerken.

Teleurgesteld

Teleurgesteld... niet over het product maar over de keuze van transport. Wie beloofd zijn klant levering de dag nadien en werkt dan samen met BPost? Dat kan toch helemaal niet?! BPost heeft tegenwoordig 7- 10 dagen nodig voor het leveren van een gewone brief. Het bestelde pakket was 4 dagen onderweg ipv beleoofde 1 dag. Hierdoor was het artikel te laat. Het artikel op zich is top maar, aub, verander van transporteur.

Dag Petra, bedankt voor je bericht. Echter werken wij al jaren positief samen met B-Post en ondervinden (bijna) nooit problemen. Het was eerder zo dat je een Twins Muay Thai short TTBL72 besteld had, waarbij de website op de productpagina aangeeft dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen is (groene tekst onder de producttitel). Als je dus aangeeft dat je artikel 4 dagen onderweg geweest is, was dit helemaal naar verwachting van wat we aangeven. Hopelijk heeft dit je wat opklaring gegeven! Groetjes, Sepai Sports

Ruim assortiment en mooie aanbiedingen. Ik had mijn bestellingen na een paar dagen al in huis. Ik zal hier zeker nog vaker bestellen!

Zaterdag besteld, woensdagavond ontvangen. Vlekkeloos verkopen. Topwinkel

Altijd professioneel advies en altijd tijd voor een praatje.

Bij Sepai sport vindt ik wat ik nodig heb voor mijn club. Gemakkelijk on-line bestellen of fysiek gaan shoppen. Maakt niet uit. Tim helpt iedereen met de glimlach voort. Ook een geweldige na service. Topwinkel!

Super, zeer vriendelijk en vlug geholpen

Direct kunnen bestellen, top materiaal!!!

Mooie zori's

Mooie zori's tegen schappelijke prijs.

Geen communicatie over korting

Ik heb online via een facebook COMBACK actie 10 % een bokszak besteld. Ik heb hier een screenshot van met mijn ordernummer op. Maar toen ik moest betalen was het gewoon aan de volledige prijs. Ik liet dit al eens via jullie WhatsApp weten maar kreeg geen antwoord! Hoe kan dit?

Enkel staat er op de website : voor 15:00 besteld volgende dag in huis… terwijl ik 5 dagen heb moeten wachten… opzich geen probleem maar zet het dan liever niet op je website

Hi Gary, bedankt voor je review. Ik begrijp de verwarring ivm de levertijden! Voor artikelen die we op voorraad hebben, geldt inderdaad de levertijd dat we de volgende werkdag leveren als je vóór 15u bestelt. Echter had je ook items besteld waar op de productpagina vermeld staat dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen bedraagt (zoals de King AeroDry t-shirt). Vandaar dat je wat langer hebt moeten wachten op je bestelling. We wensen je in ieder geval toch veel sportplezier en tot een volgende keer.

Prima.

Het enige jammere vond ik, dat ik mijn bestelling niet kon volgen via track&trace. Uiteraard heb ik het product wel op de vooraf vastgestelde datum thuisgeleverd gekregen.

Hallo! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. We zijn op de hoogte dat er voor Nederlandse klanten momenteel geen Track & Trace verstuurd wordt. Dit is een beperking langs de kant van de transporteur waar ze momenteel aan werken om dit op te lossen. Neem in de toekomst zeker contact met ons op en dan sturen we de Track & Trace handmatig even door voor je. Veel sportplezier en hopelijk tot snel weer ;-) Sepai Sports

De eigenaar geeft een goede uitleg over de producten.

Hallo! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Veel sportplezier en hopelijk tot snel weer ;-) Sepai Sports

Zeer goede en snelle service!! Mails worden onmiddelijk beantwoord.

Zeer vlotte service super goed

aanrader

klein foutje met de levering maar snel en vriendelijk recht gezet, reageert snel zeer tevreden

Zeer goede service

Zeer tevreden over de kwaliteit van de aankoop en de levertijd.

Positief

Zeer gebruiksvriendelijke webshop, voldoende keuze in artikelen, en binnen de 24u geleverd wat kan je nog meer verwachten :) good job!

Snel geleverd zoals beloofd, kwaliteit is top, niet de eerste keer dat ik bij Sepai iets koop

kwaliteit is top, niet de eerste keer dat ik bij Sepai iets koop, zal ook niet de laatste zijn. Jullie winkel raad ik altijd aan als het gaat over gevechtsport artikelen.

Product goed verpakt en snel verzonden. Bedankt voor de service

Is eenvoudig en vlot verlopen raad Sepai Sport zeker aan aan andere

Geweldige ervaring

De eigenaar van de winkel nam echt zijn tijd om gepaste uitleg te voorzien bij de bokshandschoenen. Hij kwam enorm professioneel over en heeft me echt verder geholpen in de keuze van handschoenen. Naar mijn mening de beste winkel in België in zijn assortiment. Zeker de moeite om tot daar te gaan!

Over Sepai Sports

Sepai Sports is de nummer 1 speciaalzaak voor al jouw vechtsportartikelen en sportvoeding. Bent u op zoek naar karatepakken, judopakken, jiu jitsu pakken, bjj pakken of ben je actief in de ringsporten en zoek je bokshandschoenen, scheenbescherming, bandages, kruisbescherming (tok), mondbescherming, hoofdbescherming, ... wij hebben het allemaal en leveren alles meteen uit onze eigen voorraad. Daarnaast kunt u bij Sepai Sports ook terecht voor bokszakken, trapkussens, armpadsm handpads, judomaten en nog veel meer. Bij ons vindt u de beste merken ter wereld zoals Adidas, Arawaza, Venum, Twins Special, King Pro Boxing, Booster, Topfighter, Ringhorns en nog veel meer.