Lekker vegan eiwitpoeder

Ik heb veel vegan eiwitpoeders geprobeerd en dit is toch wel echt een van de lekkerste.

• Service N.v.t.

Nette service!

• Kwaliteit product N.v.t.

Snelle service en levering

Zoals gezegd goede service en snelle levering

• Service

Prima leveringen, altijd gelijk geleverd!

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de leveringen. Omdat ik een lactose intolerantie heb ben ik overgestapt naar de vegan whey gemaakt van erwten. Dit is prima te pruimen!

• Service

Ik ben tot nu tevreden over de producten van Berry de Mey

Het is nog wat moeilijk omschrijven van mijn exacte ervaringen zijn gezien ik nog maar net ben begonnen de het gebruik van de producten van Berry de Mey. Wel kan ik aangeven dat het volledig waar is wat betreft de goede smaken van de whey producten. In verhouding met andere merken is dit een plezier om te drinken. Resultaten kan ik nog niets over zeggen, gezien ik net ben begonnen. Maar overstappen naar andere merken komt zeker niet in mij op.

• Service

Goede producten, website en service

Al een lange tijd koop ik hier mijn producten. Altijd op tijd geleverd en als er iets is, wordt het keurig opgelost.

Mooie producten ,

Super goeie producten, en een snelle levering tegen redelijke prijzen.

Altijd top!

Smaak goed, levering altijd snel.

Lekker

Goed in de smoothie! 2 scoops gemixt met andere ingrediënten

Box 3 slaat aan bij bij

Ik sport veel en door middel van deze producten heb ik meer energie en voel ik me sterker. Nadeel wel is bij sommige producten dat je buik wat rommeliger wordt. Meer naar de wc etc

• Service

Zeer goed oplosbaar en een goede smaak!

Ik vind het de perfecte smaak,niet te zoet,en het lost zeer goed op in water.(een klein min punt is dat jullie geen cappuccino als smaak hebben)Dat de producten van Berry zo goed zijn had ik niet anders verwacht,door zijn jarenlange ervaring met voeding voor de wedstrijden en off season. MVG

Super producten

Mijn ervaring met Berry's producten is dat ze ondersteunend zijn in mijn zware trainingen. Ze geven net dat zetje met een laatste rep en het herstel gaat veel sneller van de spieren. Kortom het zijn gewoon top producten. Heel erg blij mee.

Goed spul, snelle levering

Top spul, goed dat het ook vegan spullen heeft.

• Service

Lekker makkelijk, goede prijs kwaliteit

Sinds ik de pea eiwitten gebruik van Berry voel ik meteen stuk fitter en minder gevoel van honger.

Best ever!

Gebruik de producten al jaren. Ben 62 jaar en in de shape van m'n leven!

• Service

Snel besteld en snel geleverd!!!! Nou Al n paar weken bezig, en voel mij goed!!!

Top producten

• Service

Beste supplementen en duidelijke uitleg van Nederland

Beste supplementen en duidelijke uitleg van Nederland. En als je vragen hebt wordt er snel gereageerd en word je goed geholpen. Kortom top producten met goede vakkennis een goede behulpzaamheid

• Service N.v.t.

Eindelijk een lekkere pea protein

Gewoon lekker! Eindelijk een lekkere pea protein, ik kan niet meer zonder.

• Service

Heb de pea proteine voor mijn vrouw besteld aangezien ze lactose intolerant is.ze gaat er super op.voor iedereen die lactose intolerant is zeer aan te bevelen om toch je proteines binnen te krijgen na kracht sporten

• Service

Al vijf jaar een tevreden klant.

Ik gebruik al jaren de Casein, Whey protein isolate, BCAA en Creatine van Berry de Mey. Smaak is altijd goed! Makkelijk te shaken (ook zonder blender). De producten van Berry doen zijn werk heel goed. Ik heb een drukke baan en een sportief privé leven. De producten van Berry geven mij minder en minder lang spierpijn. En meer energie gedurende de dag. Ze zijn goed bereikbaar via de mail bij vragen of opmerkingen.

Een extra BOOST!!

Super producten! Ze geven je net dat extra wat je nodig hebt om verder te komen met sporten.

Goede duidelijke website

Kwaliteit producten Overzichtelijke website Duidelijk verhaal Verzendkosten voor kleinere bestelling aan de hoge kant.

Pea protein isolate

Super lekker! Ik doe het elke dag door mijn yoghurt. Chocolate is mijn favoriete smaak.

Over Berry de Mey Nutrition

DEMEY88 by Berry de Mey Nutrition Welkom in de webwinkel van Berry de Mey. Als je op zoek bent naar werkzame en hoogwaardige voedingssupplementen en sportvoeding, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Het assortiment bestaat uitsluitend uit producten waarvan De Mey weet dat ze werken. Hoogwaardige eiwitshakes met een perfecte smaak, voor een beter herstel van spieren na de training. Eetlustremmers die je hongergevoel verminderen en je helpen bij je gevecht tegen overgewicht. Energie-boosters, waarmee je intensiever kunt trainen en waardoor je je gewoon beter voelt. DEMEY88 by Berry de Mey Nutrition is bedoeld om mensen zoals hemzelf de middelen te geven om te bereiken wat ze willen.