Snel besteld en snel geleverd!!!! Nou Al n paar weken bezig, en voel mij goed!!!

Top producten

• Service

Beste supplementen en duidelijke uitleg van Nederland

Beste supplementen en duidelijke uitleg van Nederland. En als je vragen hebt wordt er snel gereageerd en word je goed geholpen. Kortom top producten met goede vakkennis een goede behulpzaamheid

• Service N.v.t.

Eindelijk een lekkere pea protein

Gewoon lekker! Eindelijk een lekkere pea protein, ik kan niet meer zonder.

• Service

Heb de pea proteine voor mijn vrouw besteld aangezien ze lactose intolerant is.ze gaat er super op.voor iedereen die lactose intolerant is zeer aan te bevelen om toch je proteines binnen te krijgen na kracht sporten

• Service

Al vijf jaar een tevreden klant.

Ik gebruik al jaren de Casein, Whey protein isolate, BCAA en Creatine van Berry de Mey. Smaak is altijd goed! Makkelijk te shaken (ook zonder blender). De producten van Berry doen zijn werk heel goed. Ik heb een drukke baan en een sportief privé leven. De producten van Berry geven mij minder en minder lang spierpijn. En meer energie gedurende de dag. Ze zijn goed bereikbaar via de mail bij vragen of opmerkingen.

Een extra BOOST!!

Super producten! Ze geven je net dat extra wat je nodig hebt om verder te komen met sporten.

Goede duidelijke website

Kwaliteit producten Overzichtelijke website Duidelijk verhaal Verzendkosten voor kleinere bestelling aan de hoge kant.

Pea protein isolate

Super lekker! Ik doe het elke dag door mijn yoghurt. Chocolate is mijn favoriete smaak.

Heerlijke Whey Pure Chocolade

Snelle levering en effectieve sportvoeding.

Levering kan beter

Produkten zijn top,alleen heb al meerdere keren problemen met de levering van de produkten

geweldige service

de bestellingen worden snel en accuraat verstuurd !

• Service

Super tevreden! Heerlijke smaken van de PEA!

Prima service, snelle levering. Zeker aan te raden!

Lekker bezig

Berry is altijd klasse met kwaliteit producten, levering en klantenservice. Nu hard werken

Very good

I liked the speed of delivery, I also Ike their branding look and feel

Mooi pruduct

Fijn dat er voor veganisten een goed product met proteïne verkrijgbaar is.

• Service

Lekkerste proteine shakes die er bestaan!

Super lekkere proteine shakes met hele goede voedingswaarden. Ook de andere producten zijn super, zoals de bcaa’s. Deze hebben naast de werkende functie van de aminozuren ook nog een hele lekkere framboos smaak voor door je water tijdens het sporten!

• Service

Snelle levering van goede kwaliteisproducten

• Service

Smaakt is goed, lost makkelijk op.

Smaakt goed, lost makkelijk op. Een aanrader!

Goede kwaliteit producten!

Op tijd geleverd en hoogwaardige producten. Erg belangrijk!

• Service

Fijn product goed van smaak

Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met Berry de Mey producten

Goed van smaak

Prima product

Heerlijke vegan eiwitshake

Ik heb een keer chocolate flavour geprobeerd van de Pea Protein. Heerlijk! Na iedere workout beloon ik mijzelf met een koude chocolademelk.

Heel goed ben tevreden

Goede zorg voor het product en snel geleverd

Over Berry de Mey Nutrition

DEMEY88 by Berry de Mey Nutrition Welkom in de webwinkel van Berry de Mey. Als je op zoek bent naar werkzame en hoogwaardige voedingssupplementen en sportvoeding, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Het assortiment bestaat uitsluitend uit producten waarvan De Mey weet dat ze werken. Hoogwaardige eiwitshakes met een perfecte smaak, voor een beter herstel van spieren na de training. Eetlustremmers die je hongergevoel verminderen en je helpen bij je gevecht tegen overgewicht. Energie-boosters, waarmee je intensiever kunt trainen en waardoor je je gewoon beter voelt. DEMEY88 by Berry de Mey Nutrition is bedoeld om mensen zoals hemzelf de middelen te geven om te bereiken wat ze willen.