Erg goed! Lekkerste plantaardige shake op de markt!

Erg goed! Berry de Mey bied de lekkerste plantaardige shake op de markt. Een extra smaak zoals bijvoorbeeld aardbei zou helemaal fantastisch zijn.

• Service

Snelle levering, super service! En de smaak is natuurlijk ongeëvenaard. Er is geen enkele plantaardige shake die zo goed smaakt als deze. Chapeau!

• Service

Topkwaliteit waar je voor betaald maar ook krijgt!

Als personal trainer en client van berry de mey!! Adviseer ik iedereen zijn producten zeker als je op een verantwoorde en gezonde manier je doelen wilt bereiken!!!

Top product

Aangeraden door Bibark Shah en beste product dat in heb gebruikt tot hiertoe.

• Service

Beste prijs/kwaliteit voor vegan eiwitten!

Erg lekkere, goed betaalbare pea protein isolate. Gebruik het al 1-2 jaar, mixed prima en goed aminozuurprofiel.

Berry is en blijft top

Als je bij Berry besteld weet je dat je kwaliteit krijgt en de service uitstekend is. Absolute aanrader

• Service

Zeer goed, bestellen en zonder vertraging leveren!

Ik heb nu 2 artikelen bij Berry besteld, een t-shirt en wat supplementen. Beide bestellingen zijn goed verpakt en de volgende dag binnengekomen.

• Service N.v.t.

Snelle service, goede producten die echt werken

Zie boven

Pea Protein chocola

De smaak is doeltreffend, goede vervanger voor dierlijke producten. Ik hoop dat ze ooit nog is banaan kunnen maken :)

Top service en producten

Zijn zeer bereid je te helpen als je vragen hebt of komen met oplossingen als iets niet lukt. Deze website is zeker aan te raden.... Ben ook zeer te spreken over de blogs met nuttige informatie en de recepten....

• Service

De lekkerste plantaardig shake tot nu toe.

De lekkerste plantaardig shake tot nu toe gebruikt.

Snelle levering, goede smaak

Snelle levering, en kwalitatief goede vegan eiwit. De meeste zijn erg poederig, maar deze smaakt top, is niet te zoet en zo kom ik gemakkelijk aan mijn eiwitten als vegan sporter.

• Service

Goede producten voor vegetariërs! Lekker en snel.

Goede producten voor vegetariërs! Lekker en snel.

Goede uitstekende producten

BCAA en Vegan eiwitten smaken goed

• Service

Duidelijke site en snelle levering

• Service

Produkt goed maar levering nirt goed

Produkten zijn super,maar de levering kan nog wel beter.moest meerdere malen contakt opnemen zodat het geleverd kon worden op mijn adres.

• Service

Snelle levering, goede producten.

• Service

het is lekker en goed voor de spieren

het is lekker en goed om op te drinken.

• Service

Snelle levering en top kwaliteit producten

Klantvriendelijk!!

Fijne service en proteïne

Ik gebruik al bijna 2 jaar de vegan proteïne en vind hem heerlijk :)

Goede kwaliteit supplementen

De hoogwaardige supplementen maken de niet altijd even handige webshop meer dan goed

Top kwaliteit

Erg makkelijke website duidelijk en overzichtelijk. Goede service en feedback. Ben erg tevreden over de kwaliteit van de supplementen.

• Service

Goed te mixen en lekkere smaak.

Dit wordt mijn nieuwe vaste eiwit Shake

• Service

Lekker en niet te zoet, goede snel levering

Over Berry de Mey Nutrition

DEMEY88 by Berry de Mey Nutrition Welkom in de webwinkel van Berry de Mey. Als je op zoek bent naar werkzame en hoogwaardige voedingssupplementen en sportvoeding, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Het assortiment bestaat uitsluitend uit producten waarvan De Mey weet dat ze werken. Hoogwaardige eiwitshakes met een perfecte smaak, voor een beter herstel van spieren na de training. Eetlustremmers die je hongergevoel verminderen en je helpen bij je gevecht tegen overgewicht. Energie-boosters, waarmee je intensiever kunt trainen en waardoor je je gewoon beter voelt. DEMEY88 by Berry de Mey Nutrition is bedoeld om mensen zoals hemzelf de middelen te geven om te bereiken wat ze willen.