Super service, snel verstuurd, goed verpakt

Zeer goede service een aanrader

Snelle verzending, prima product

Duidelijke website. Goed product, lage prijs. We zijn zeer content

uitstekend

Op vooraf gestelde vraag omtrent verzending van een breekbaar product werd prompt gereageerd. Zeer correcte en snelle levering.

prima en snel

duidelijke site en snel geleverd

Correcte afhandeling en vervanging van mijn defecte bestelling.

geweldige service

Snelle levering over de grens

Tis vaak in het weekend dat ik iets nodig heb voor de vijver, als ik dan bestel bij Top Koistore weet ik meteen of het op voorraad is en snel geleverd. Top!

Goed materiaal, snelle levering!

Ok

Zoals het moet zijn. Alles naar wens verlopen.

Snelle levering en goed advies

Na een telefoontje met Koen de artikelen besteld die ik nodig had en binnen een paar dagen had ik die binnen. Goed advies en snelle levering

zeer goed

vlotte bediening

Redelijk

Jullie leveren teoude serra testsets heb ik ook al eerder gemeld in een review

Hallo Hans, Bedankt voor uw feedback. En vervelend dat het product niet naar wens was. Zoals al aangegeven in de mail is de Sera test set die u ontvangen heeft houdbaar tot februari 2025. De test sets moeten ten minste tot de houdbaarheidsdatum perfect werken. Mocht dat niet zo zijn laat het ons zeker even weten. Zoals ook aangegeven in de mail mag u het product ook retour sturen mocht u deze liever niet willen houden. Neem in dat geval even contact met ons op voor de verdere afhandeling. Mvg, Susanne

Alles ok

Alles altijd ok

snel het juiste product ontvangen

Snel het juiste product ontvangen

Goed.

Snelle levering .

Snel en correct

Alles werd snel geleverd.zeer tevreden

snel en goede kwaliteit

reageren altijd snel en behulpvaardig

Mijn vraag moest worden nagevraagd, op korte belde ze terug met het antwoord. Hierna kon ik meteen bestellen, top service en zeer vriendelijk contact geweest.

Ik had zelf het verkeerde product besteld. Terug gestuurd en zonder extra vragen geld terug gestort gekregen. Daarna het juiste product besteld en met 2 dagen binnen gekregen. Wel jammer dat ik 3 x zelf de verzendkosten moest betalen.

Raad het aan iedereen hier kopen vandaag.besteld. Morgen in huis ideaal

Breed aanbod

Goede prijs kwaliteit verhouding

Netjes verzorgd geleverd en op tijd

Snelle levering ,goeie pomp.

Snelle levering, goede pomp

Toppie

Perfect afgehandeld

Bedrijfsgegevens

Piet Mondriaanstraat 2 a

5753DJ Deurne

06-47884367

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.