Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en retourneren geen probleem

Twee producten besteld welke de volgende dag geleverd zijn. Een product retour gedaan en had snel het bedrag terug gestort gekregen. Wel retourkosten voor eigen rekening.

Product werkt niet

Ik heb een emmer 5kg voor 50000 L mineral+control besteld . Deze is Zeeland snel geleverd en gelijk betaald. Alles zit erin bjj een vijver inhoud van 10000 L . maar tot men spijt is er totaal geen resultaat te zien . Mvg Patrick Clarysse

Prima service, denken mee met bestelling

Denken mee met bestelling

Anti worm werkte deze keer wel.

In alles tevreden

Alles ging naar wens

Voor herhaling vatbaar !

Heel vlotte, snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

vlot en snel

goeie berichtmelding van de status van de bestelling

Ben heel tevreden over jullie

Op tijd geleverd en visvoer nog een lange houdbaarheid, kan ik van andere niet zeggen.

Stip en kwaliteit

Werken zeer stipt en komen afspraken ook na, snel geleverd en zoals omschreven . Aanrader, ik ben alvast klant .

Goed geholpen met wat ik nodig had aan onderdelen :-)

Ze namen de tijd om me te helpen met welke onderdelen ik nodig had voor mijn pomp en de aansluiting naar 3 inch. Fijn !

Mijn bestelling was vrij snel geleverd en het product doet het ook waar ik hem voor kocht.

Super service, snel verstuurd, goed verpakt

Zeer goede service een aanrader

Snelle verzending, prima product

Duidelijke website. Goed product, lage prijs. We zijn zeer content

uitstekend

Op vooraf gestelde vraag omtrent verzending van een breekbaar product werd prompt gereageerd. Zeer correcte en snelle levering.

prima en snel

duidelijke site en snel geleverd

Correcte afhandeling en vervanging van mijn defecte bestelling.

geweldige service

Snelle levering over de grens

Tis vaak in het weekend dat ik iets nodig heb voor de vijver, als ik dan bestel bij Top Koistore weet ik meteen of het op voorraad is en snel geleverd. Top!

Goed materiaal, snelle levering!

Ok

Zoals het moet zijn. Alles naar wens verlopen.

Snelle levering en goed advies

Na een telefoontje met Koen de artikelen besteld die ik nodig had en binnen een paar dagen had ik die binnen. Goed advies en snelle levering

zeer goed

vlotte bediening

Redelijk

Jullie leveren teoude serra testsets heb ik ook al eerder gemeld in een review

Hallo Hans, Bedankt voor uw feedback. En vervelend dat het product niet naar wens was. Zoals al aangegeven in de mail is de Sera test set die u ontvangen heeft houdbaar tot februari 2025. De test sets moeten ten minste tot de houdbaarheidsdatum perfect werken. Mocht dat niet zo zijn laat het ons zeker even weten. Zoals ook aangegeven in de mail mag u het product ook retour sturen mocht u deze liever niet willen houden. Neem in dat geval even contact met ons op voor de verdere afhandeling. Mvg, Susanne

Piet Mondriaanstraat 2 a

5753DJ Deurne