snelle levering en zeer goede prijs

Deze leverancier biedt niet alleen een product aan voor een lage prijs, ze leveren ook echt, en snel!

Snel en goedkoop

Overzichtelijk,snelle verzending en ook nog eens de goedkoopste

Snelle levering en prima service

Binnen 48 uur geleverd!

Snelle en goede service.

Er wordt snel gereageerd.. gehandeld en verzonden .. en ook bij een verkeerd product word er netjes gehandeld en waar nodig gecompenseerd !

De pomp werkt goed

Snelle en correcte levering !

Top !

Wat beloofd is wordt nagekomen

Wat beloofd is wordt nagekomen, levering binnen een paar dagen en alles keurig verpakt.

Snelle goede levering en goede prijs / kwaliteit verhouding

product goed, levertijd mag sneller

levertijd was niet zoals aangegeven, product werd pas naar 4 dagen aangeboden bij gls, gls deed er vervolgens ook nog eens 4 dagen over om te leveren waarbij gls ook niet op de aangegeven datum aankwam maar zonder bericht een dag later.

Snel en netjes afgeleverd en mooie prijs

Uitstekende service en heel snel.

Uitstekende service en heel snel.

Perfecte servic

Goede prijs kwaliteit

Goede prijzen en snelle levering.

Snelle levering van goede spullen.

Snelle levering van goede spullen.

Snelle levering goede service !

Goede service, had verkeerde pomp besteld netjes mogen omwisselen voor de juiste vijverpomp.

Heel vriendelijk en super snel geleverd

Was mijn eerste bestelling maar heel content. Je wordt met mails goed op de hoogte gehouden ivm je bestelling. En super snel geleverd.

Ik ben tevreden over de service.

Ik ben tevreden over de service en de uitleg die ik kreeg toen ik iets langer op mijn levering moest wachten door een stockbreuk.

De pvc pijp is geen 50mm, heb je een vulstuk??

Waarschijnlijk Amerikaanse maten!!

Beste J.C. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Zou u ons kunnen laten weten wat exact het probleem is, zodat we een kans krijgen dit op te lossen? Mvg, Koen TOP Koistore

Duidelijke site , goede produktomschrijving

Zeer vlotte afhandeling van het bestelde materiaal en vlotte en snelle levering. Hartelijk dank

Top snelle levering

Geen gezeur bestellen leveren daar hou ik van en dat doen ze

Prima bestelproces, voorraad beheer kan beter.

Bestellen ging makkelijk, alle mails waren helder en duidelijk. Procedure prima, helaas nadat ik mijn track en trace code kreeg ontving ik een mail dat mijn bestelde product, niet leverbaar was. Topkoistore bood mij een ander product aan, dat kwam netjes op tijd en naar volle tevredenheid binnen. Mijn koi zijn blij. Ik ga zeker nog een keer bestellen om te kijken of het dan wel goed gaat.

Top en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Verrassend snel en goed in deze coronatijd

Op dinsdag een Superfish 2000 vijver skimmer besteld en de volgende dag in het water gezet. Ongeveer 5 minuten laten werken en al het vuil van het oppervlak (7,5 m2) verdwenen. Deze skimmer ook vanwege het lage energieverbruik (25w) én lage prijs gekozen. Bedankt voor de supersnelle levering.