ok

correct afgeleverd. Materiaal voldoet aan de gestelde eisen.

Prima service en snelle levering

Professioneel advies.

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

Gemakkelijk te bestellen goede service en snelle levering

Top levering

Besteld en snel geleverd. Ander artikel dat minder goed werkte kan geretourneerd worden.

Snelle levering in drukke periode

Door de onverwachte kou deze winter, wilden we een heater voor de vijver aanschaffen, om bevriezingen te voorkomen. Vrij kort dag allemaal. Eind van de middag gebeld of het product er was en het nog opgestuurd kon worden voor snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan. Daarna snel besteld en betaald en volgende dag levering in huis! Top!

Altijd goed

Heel tevreden

Top zaak vooral met de koicavepas

Altijd gezellig en goede prijzen en advies

Super snelle levering

S avonds bestelling geplaatst en volgende dag al in huis

Super bedrijf zeer professioneel, vriendelijk en verstand van zaken.

Voor de aanschaf van de Aquaking Red Label combi trommelfilter zijn wij erg goed geholpen, prima uitleg over het filter hoe het werkt, waarom zo een filter beter werkt, of het pomp gevoed of gravite opstelling beter is, hoe we alles moesten aansluiten, ook toen we het filter hadden gekocht konden we bellen voor informatie, daarna hadden wij een probleempje met de trommel dat lag niet aan Topkoistore, dat heeft Koen prima opgelost er kwam iemand langs van Red Label dus zeer tevreden zijn wij. Inmiddels bestellen wij regelmatig via webshop van dit bedrijf ook een prima service. Wij wonen in Almere dus gaan niet maandelijks langs.

Top product was niet op voorraad maar goed geïnformeerd

Ietsje vriendelijker

Vijver verwarmer besteld via Google. Bevestiging vd betaling ontvangen via de email. Daarna geen bericht meer ontvangen , geen reactie op de mail en geen track&trace. Daarna de winkel gebeld ,de eigenaar was in eerste instantie wat kribbig en zei "je moet rustig aan doen" en het probleem wordt veroorzaakt door de post. Later bleek dat de verkoper een storing met de email had (?) en daarom niet kon reageren. Daar heb ik wel begrip voor. Telefonisch heb ik alsnog de track&trace gekregen, en die bleef maar op "niet verwerkt staan". In de tussentijd heb er nog 1 gekocht, zodat de vijver niet dicht vroor. Uiteindelijk is de eerst bestelde verwarmer ook aangekomen , echter veel te laat. Afijn nu heb ik er 2..... De vissen hebben de vorstperiode gelukkig overleeft dus dat is het belangrijkste :)

zeer goed

zeer goede prijs , juiste en snelle levering

Super snel, simpel bestellen en keurig verpakt

Top behandeling

Goed te woord gestaan en in de winkel direct en goed geholpen.

Goede service en snelle levering van de bestelde producten.

Snelle verzending

Snelle bezorging en goede contacten via Facebook

zeer goede service !!

Ik heb hier nu al één en ander gekocht, en kan alleen maar zeggen dat alles prima in orde was. Zelfs al heb je een verkeerd artikel besteld, kan je het zonder problemen terug sturen. Misschien enig nadeel is dat je de verzending dan wel zelf moet betalen, wat bij sommige andere bedrijven niet is. Maar dat is dan weer een luxe bij grote concurrenten.

Alles is zoals vermeld staat

Ik heb de doos open gedaan ,maar nog niet geïnstalleerd,van de moment dat het gaat vriezen moet ik mijn waterval uitzetten ,deze beluchter gaat er dan in

Fijne online shop

Goede prijs kwaliteit producten en ze leveren goede service

Product precies wat ik wilde hebben

Vijvernet snel en netjes geleverd, geen reiger die mijn koi opeet.

Snelle levering prima product

Uitgebreide en duidelijke beschrijving van product. Waar voor je geld

Top, snel en netjes

Goed verpakt en netjes ontvangen. Prima!

snell reactie en snelle levering

zeer tevreden van de bestelling bij TOPKOISTORE

Geweldige service!

Besteld, geïnformeerd, geleverd de volgende dag!