super service

zeer vlotte service zondag besteld, maandag al in huis

Snel verstuurt zeer goede service

Alleen jammer dat het bij post niet helemaal lukt om het bij mij te bezorgen nog steeds onderweg

Toppie

Supersnel en zeer scherpe prijzen

Ik kreeg goede hulp van hun! Heb het toen besteld & had het de volgende dag al binnen! Top dus!

Netjes en snel te woord gestaan via de chat

Mijn eerste bestelling hier en was een stuk goedkoper dan waar ik eerst naar toe ging Netjes en snel te woord gestaan via de chat box Netjes en goed verpakt geleverd

Snelle levering en snelle service. Scherpe prijzen voor goede producten. Tevens snel antwoord op vragen.

Scherpe prijzen, goede service en snel geleverd!

Scherpe prijzen, goede service en snel geleverd!

Snelle service en laagste prijs

Volgens mij wel de goedkoopste leverancier van koi gerelateerde producten.

top store

super vlot afgehandeld en ge leverd

geweldig

Super service. Snelle levering Laagste prijzen.

ondermaats

op de site staat er levering max 3 dagen maar ik moest meer dan een week wachten en dan een bericht krijgen dat de leverancier niet leveren

Beste Erik, Ondanks dat wij u op de hoogte hebben gehouden van de vertraging vinden wij het heel vervelend dat u ruim een week heeft moeten wachten op het product. Wij doen er alles aan om dit te voorkomen. Als nieuwe klant heeft u een waardebon en kortingscode ontvangen. Daarnaast bieden wij aan om bij een volgende bestelling contact met ons op te nemen voor nog een extra korting op uw bestelling. Wij hopen dat u dit een passende oplossing vindt en u uw beoordeling wilt aanpassen. Mvg, Koen van den Heuvel TOP Koistore

Gewoon goed

Snelle levering en scherpe prijs van mijn favoriete koivoer

Snel antwoordt op vragen en goede service 👍🏻

Ze weet goed

Ze weer tevreden

Super service, snelle verzending

TOP Koistore heeft een super Service, reageert zeer snel op berichten en is flexibel in wijzigingen van orders. Verzending is ook zeer snel.

Topper!

Super tevreden over de service, weet je iets niet vraag het gerust. Je krijgt onmiddelijk antwoord. Scherpe prijzen,snelle levering, top service na verkoop...

Topwinkel

Ik ben erg tevreden over Top Koistore Supersnelle service en behulpzaam en erg klantvriendelijk, leuke aanbiedingen ,overzichtelijke website blij dat we hem hebben gevonden .

Beste prijzen en een goede uitleg 👍

Even bellen of appen met een vraag en daarna bestellen en de volgende dag geleverd voor een goede prijs.

Beter bestaat niet!!

Bestel er nu al ruim een jaar al mijn vijverspullen en voer en goedkoper vind ik het nergens en dat maakt onze hobby nog is extra leuk ook.

Echte aanrader

Zeer snelle en goede service en scherpe prijzen!

Goed contact, uitstekende prijs en snelle levering

Ben altijd zeer tevreden over de snelle communicatie met de eigenaar. De artikelen zijn scherp geprijsd en levering gaat prima. Zeer aan te bevelen!

Gewoon goed!

Goede prijs, snelle levering, goed contact

Super ervaring!

Voor alle vijvermaterialen en vragen over vijverbouw, visgezondheid kun je bij hun terecht. Kortom, ik hoef nergeens anders meer te zijn :)

Prima prijs en service.

Goede ervaring goeie service prima prijs.

Goede prijs , snelle verzending ,producten op voorraad

Goede prijs ,producten op voorraad ,goede communicatie en snelle verzending dag van bestelling en levering door post nl de dag erna .