Filters

6

Matig

Onvolledige levering. 5 dagen moeten wachten op levering. Deze bestond uit wat kleine PVC hulpstukken. Na mail werd er beloofd dat deze opgestuurd werden en de dag erop geleverd werden. Ik heb mijn werken moeten uitstellen en nogmaals enkele dagen moeten wachten op levering.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jim, Wat vervelend. Ik zie dat de nalevering inderdaad vertraging had bij PostNL. Helaas gebeurd dit de laatste tijd wel vaker vanwege extra drukte. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Susanne TOP Koistore

10

Altijd snel geleverd

Alle bestellingen worden snel afgehandeld en geleverd. 1 keer een artikel gehad dat niet voorradig was. Toen is er telefonisch een alternatief geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service, levering en product

Vriendelijk chat contact, snelle levering. Goed product! Wat ik ervan verwachtte! Weet jullie te vinden;-)

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Correcte communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbare webshop voor vijver artikelen

Had een vijverfilter met UV lamp besteld. Lamp bleek echter niet goed te functioneren. Er werd gelijk een nieuw exemplaar naar mij verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering

al heel veel materiaal gekocht toch bijna alles voor mijn nieuwe vijver doch spijtig genoeg nooit eens een extra korting gekregen...

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service

Prijs/kwaliteit zeer goed. Levertijd ok, service zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Wat de naam zegt Top!!Koi store

Contact gehad Spullen besteld met zeer goeie prijs Snelle levering Zeer goeie ervaring

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Wacht na 3 weken zonder enig zonder enig bericht op mijn nalevering,wel betaald.zal er deze week wel even achter aan moeten...grr

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Fokke, Wij hebben u één dag na uw bestelling via de mail geïnformeerd dat het artikel dat op nalevering staat helaas pas eind juni geleverd kan worden. De rest van uw bestelling hebben wij direct verzonden. Wellicht is deze e-mail in uw spam e-mail box terechtgekomen? Mocht dit voor u toch nog te lang duren laat het ons even weten, dan zullen wij het artikel dat nog op nalevering staat aan u crediteren. Mvg, Susanne TOP Koistore

10

Top service en snelle reactie op mail

Ik had een pomp besteld, helaas werd het verkeerde type geleverd. Na mailwisseling de volgende dag alsnog de goede pomp gekregen, alles op hun kosten uiteraard.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

pakket is heel goed toegekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

TOPPIE

vertrouwen !!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima verlopen

Goed

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima bedrijf

Laatste keer niet tevreden over levertijd

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goede ervaring al mijn vragen werden beantwoord ivm bouw materialen voor een koi vijver

Zeer goede ervaring, al mijn vragen werden beantwoord ivm bouw materialen voor een koi vijver. Alle materialen waarden mooi in gepakt en compleet!

  • Aanbevelen? Ja
2

Komen beloofde levertijden bij lange na niet na!

Bestelling was volgens koistore over gedragen aan postnl. Dit was in de postnl app niet zichtbaar. Na een week te hebben gewacht toch maar contact opgenomen met koistore. Inmiddels had ik bij 2 andere webshops ook bestellingen gedaan(2 dagen later geplaatst dan mijn bestelling bij koistore) Deze 2 bestellingen werden gewoon bezorgd door postnl. Maar volgens koistore lag de lange levertijd aan postnl. Na mijn telefoontje was het "ineens" zichtbaar in de postnl app, en werd mijn bestelling werd de na 2 dagen geleverd. Ze waren me denk ik gewoon vergeten bij koistore. Jammer dit.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede prijzen, veel keuze

Top Koistore blijft mijn favoriet qua keuze en prijs! Alleen spijtig dat de laatste levering redelijk lang op zich heeft laten wachten, maar dit kan altijd gebeuren door overmacht, vandaar 1 sterretje minder, anders zeker 5 sterren waard!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snelle levering voor een prima prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastisch

vlotte communicatie, vlug geleverd, goede prijs, TOP hé

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Een deel van de bestelling kon niet worden geregeld. Hier werd ik keurig van op de hoogte gehouden tot de levering. Producten oa glas werd netjes afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

snelle levering

goede snelle services

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, laagste prijs.

Snelle levering en laagste prijs van Secoh luchtpomp.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima verlopen

iets wat late levering ma.besteld do.geleverd aan einde dag

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle servise

Ik ben zeer tevreden over de levering.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd