correcte levering en service

product goed ontvangen nu nog hopen dat het bij koudere temperaturen werkt tegen draadalgen

Snel en betrouwbaar

top service, na bestelling snel geleverd.

Goede producten voor een normale prijs. Ik wist niet precies wat ik hebben moest maar na 1 telefoontje en een mailtje ter verduidelijking was alles snel bekend en dezelfde dag nog verstuurd.

Super snel geleverd en goedkoop

Super snel geleverd en goedkoop

Zeer snel pakket gehad. Net goede kwaliteit. Prima prijs. Helemaal tevreden.

behulpzaam

telefoon wordt gewoon door een persoon opgenomen als je vragen hebt. verder goed geholpen. een tip, creditcard als betaalmiddel toevoegen

Prijs kwaliteit juiste verhouding,en snel bezorgd

Alles verliep vlot van bestelling tot levering.

Alles verliep vlot van bestelling tot levering.

Zeer correct mooie prijs

Zijn zeer correct en juiste manier om bestellingen en betalingen echt tevreden

Fijne webwinkel en ook makkelijk telefonisch bereikbaar

Dit is mijn 2e bestelling in de afgelopen 3 jaar. Beide ging het om een vijverpomp van het merk Aquaforte. Deze pompen zijn energie zuinig, goudelrits vriendelijk en makkelijk schoon te maken. Ook werd een fout in mijn laatste bestelling zonder probleem gecorrigeerd. Kortom een webwinkel die ik kan aanbevelen.

Goede prijs, op tijd geleverd

Goede prijs, op tijd geleverd

prachtig

Vrij op tijd en goede bediening!!

Niets op aan te merken

Snelle en perfecte afhandeling, zeer goede en snelle communicatie van het antwoord op mijn vragen omtrent het artikel. Een plezier om te bestellen.

In één woord "uitstekend"

"uitstekend"

Goede service en snelle levering

Perfecto

Top klantenservice. Mooie zaak aardige eigenaar verkopen alleen maar kwaliteit

Super ervaring

Online besteld en naar 1-2 werkdagen de Auga Variopress 14000 ontvangen. Achteraf nog een paar onderdelen nodig gehad om de Auga Variopress 14000 aan mijn oude pump te koppelen. Kort langs gereden en de koppeling ontvangen. Alles werkt zoals gewenst.

Gewoon zoals ik verwachtte

Ben tevreden

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering tegen een concurrerende prijs

Koivoer besteld 2 zakken werd 1 geleverd mail gestuurd en volgende dag binnen.

Mijn Koi voer snel en als goedkoopste geleverd

Duidelijke en correcte communicatie

Mooie en overzichtelijke website. Duidelijke communicatie en correcte leveringen

Goede shop, goede prijs, prompte levering

Mooi aanbod qua prijs en gratis verzending. Mijn vijver-bacteriën werden vlot geleverd met prima route-informatie over mijn zending