BEN GOED GEHOLPEN

ga zo door

Uitstekend resultaat

Wouter is echt een topper! Verstaat goed je wensen. En vertaald dat in een uitstekende website!

Ik werd snel geholpen. Uitgebreid uitleg, neemt voldoende tijd

De site is echt mooi opgebouwd, ben ik heel erg tevreden. Heel vriendelijk geholpen, zonder haast en nam voldoende tijd mij.

Open communicatie en heldere afspraken

Wouter helpt je waar hij kan, dat werkt fijn samen, ik heb er een mooie website voor teruggekregen en daar ben ik blij mee.

Super goede ervaring

Wouter is altijd hulpvaardig. En zeker geduldig met mensen die niet alles van computers en programma's afweten. Helpt ook met zaken die buiten de afgesproken zaken liggen.

Snelle reactie

We zijn blij met onze website die snel online was. Er wordt mee gedacht voor goede oplossingen en de communicatie is snel en duidelijk.

Goede website tegen scherpe prijs!

Goede website tegen scherpe prijs!

Één woord super.

Wij hebben onze website laten bouwen door Websitedesigner.nu en wij zijn super tevreden hierme. Alles verliep perfect. Goede communicatie en denken met alles me. Wilt u een website laten bouwen dan raad ik u aan dat bij websitedesigner.nu te laten doen. Websitedesigner.nu super bedankt nog voor de webshop.

Uitstekende vakkennis

Nadat ik had besloten om een eigen business op te willen zetten en een eigen website wilde starten kwam in eerste instantie in contact met een websitebouwer. Toen de website in concept zover klaar was zocht ik naar een webhost die mij kon helpen met de content en die vond ik ook in Wageningen Hier was ik echter niet tevreden over en zo kwam ik bij Wouter Wamelink van Websitedesigner.nu terecht. Hij heeft mij in 3 weken tijd geholpen met het herdesignen en business klaarmaken van de website. Nu is de website helemaal klaar en wordt ik nog steeds van goed advies voorzien om mijn business tot een succes te maken. Al met al is Websitedesigner.nu zeer aan te bevelen als je ook een professionele website wilt laten bouwen.

Wouter heeft een fijne manier van werken en ik ben heel blij met het resultaat.

Websitedesigner..nu heeft een heel goede (responsive, commercieel) en mooie site gemaakt voor een mooie prijs. Wouter heeft goed naar mijn wensen geluisterd en alles verwerkt wat ik in mijn site wilde hebben. Ook heeft hij goede adviezen gegeven wat betreft SEO en kun je je website door hem laten onderhouden en beveiligen voor een mooi bedrag per maand.

Fijne man, die echt maatwerk levert voor een scherpe prijs!

Wouter neemt alle tijd om ons uitleg te geven. In deze nieuwe wereld van Whoocommerce en Wordpress. We zijn erg blij met onze mooie website. Als we iets willen dan probeert Wouter daar echt iets moois van te maken. Hij heeft ook zelf allerlei leuke ideeen. Wouter neemt ook de tijd om allerlei adviezen te geven. Soms duurt het wel wat lang voor hij reageert. Maar de reaktie komt zeker.

Zeer goede ervaring mee!

Maakt in korte tijd een mooie en goede website. Denkt mee en Is prettig in de communicatie. komt afspraken na. Kortom een aanrader!

Site is naar volle tevredenheid opgebouwd

Wouter heeft alle tijd genomen om goed te luisteren wat voor een site ik wil. Deze vertaalslag heeft hij perfect vertaald naar een hele mooie site waar ik erg trots op ben!

Goed service

Zeer tevreden met de samenwerking

Vakkundig.

De dienstverlener is vakkundig. Reageert snel en probeert een oplossing te bedenken.

Prachtige website gemaakt. Chapeau!!

Van a tot z een prettige samenwerking gehad. Het resultaat was nog veel beter dan ik had gehoopt. Voor wie een functionele website wil en een goede prijs kwaliteitverhouding, gewoon doen!

Een super begeleiding; een aanrader!

Een super begeleiding; een aanrader.

Super tevreden met m'n nieuwe webshop!

Prettige communicatie en goede tips gekregen voor het indelen van mijn webshop. Goede uitleg gekregen over hoe ik mjjn webshop het beste bij kan houden. Zeker een aanrader!

Over WebsiteDesigner.nu

Hallo! Fijn dat je iets over ons wilt vertellen. We horen graag jouw mening en ervaring om onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor je tijd. Mocht je vragen hebben kan je ons bereiken op 06-15549090.