Goed en klantvriendelijk bedrijf!

Super ervaring gehad. Ik heb al een aantal keer contact met ze gehad en je wordt altijd netjes en juist geholpen. Verkopen zeer goede producten!

Relaxte onderbroek

Chille onderbroek ook voor bij het sporten!

Perfecte pasvorm

Een opvallende en perfect zittende short. Hier mag je in gezien worden.

Sehr gute Qualität und passt perfekt

Schnelle Lieferung in einer goldenen Verpackung. :-) Sehr gute Qualität und Passform. Sehr angenehm zu tragen. Der goldene Bundstreifen ist der Hammer! :-) Absolut top, kann ich nur weiter empfehlen.

Goed boxers leuk kleuren

Goed verzending leuk dat je zelf een kleuren samenstel kan maken ik zal vaker bestellen

Top boxers

Top service en snel

Fantastisch, Ga zo door!!

Snelle levering! En fijn stof! Goed promotie materiaal! Alleen ze mogen iets meer aandacht besteden aan de verpakking hoe ze het verzenden.

Geweldige boxers

Super gave boxers! Pasvorm is top en stof is van hoge kwaliteit. Ook fijn dat er geen labeltje zit aan de binnenkant, maar dat de tekst bedrukt is. Dit geeft een nog fraaiere uitstraling.

Goed materiaal

Zit goed. Stevig materiaal. Goede pasvorm

Top kwaliteit!

Zoals de titel al zegt! Top kwaliteit onderbroek! Gelijk 3 stuks besteld omdat de website mij al kon overtuigen! Na het ontvangen had ik bewondering voor de mooie verpakking! En na het passen bewondering voor de goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Top onderbroeken

Zitten super en goede kwaliteit

Prachtige underwear. Zit heel goed. Heel mooie kwaliteit. Aanrader.

Prachtige onderbroeken voor mannen. Mooie kwaliteit. Perfecte pasvorm.

Super onderbroeken

Fijne onderbroeken goeie kwaliteit

Goede service en heerlijke kwaliteit

De service van Golden Ass is goed. De prijs kwaliteit van de onderbroeken is ook goed!

Goede kwaliteit

Kwaliteit is top, zit niet te strak, goede pasvorm, stof zit heel fijn

Echt super fijn

Ze zien er echt leuk uit en zitten super lekker! De verschillende keuze uit kleuren zijn allemaal ook echt leuk en heb er geen moment spijt van, zou her iedereen aanraden die twijfelt je krijgt zeker geen spijt!

Supper

Supper snelle levering en hele mooie en fijne boxers

Fantastisch!

De pasvorm is perfect en blijft mooi na vaak wassen!

Gute Qualität

Perfekt

Mooie verpakking en gelukkig kan het door de brievenbus.

Ik heb ze nog niet geprobeerd omdat ik mijn nieuwe kleding (ook onderbroeken) eerst in de was doe. Qua stijl en vorm en elasticiteit ziet het er goed uit.

Geweldige pasvorm!

Boxers met een ultiem comfortabele pasvorm. Heerlijk zijdezacht!

Echt super

Ze zien er niet alleen goed en mooi uit maar zitten ook echt heel goed. De vorm zit echt lekker en past echt perfect, ga hier zeker nog meer bestellen!

Ze zitten super fijn Stof kwaliteit is top Mooi design Gewoon super fijne ondergoed

Geweldig ondergoed.

Geweldig ondergoed. Het zit perfect en ik zal er zeker meer van bestellen.

Top kwaliteit

Onderbroek zit perfect mooie kwaliteit en goed aansluitend

Over Golden Ass

Op zoek naar hoge kwaliteit boxers? Een boxershort waarmee je comfortabel de dag mee doorkomt? Golden Ass® staat voor elegantie en exclusiviteit. Door de gouden band en hoge kwaliteit stof geven we de onderbroek een extra luxe twist.