Goede kwaliteit! Zitten erg fijn!

Zal er snel meer bestellen

Mooie kleuren, goede pasvorm, prettige brede gouden band, krachtige naam!

Draag comfort perfect. Nog geen ervaring met wassen/drogen.

Goeie kwaliteit en zit perfect :)

Goede kwaliteit onderbroeken

Ze zitten enorm fijn en de kwaliteit is goed. Heb ook het idee dat de kleur niet gauw vervaagd naarmate je het hebt gewassen. De kleuren zijn overigens best uniek als ik kijk naar andere bekende merken. De gouden rand vind ik persoonlijk echt mooi

Zit volgens zoon heerlijk

Snelle levering. Zit heerlijk, We gaan meer bestellen

Heel mooi

Heel mooi

Perfect stylish

Perfect zittende boxers

Super mooie boxe en top kwaliteit.

De kleuren zijn goed net zoals de maat en de kwaliteit. De band is zeer goed afgewerkt.

This brand is one of my favorites!

It’s hard to compete with the larger underwear brands out there, but Golden Ass is now their competition. They have great customer care on top of their amazing underwear line that is extremely comfortable and looks amazing. I’m always excited to be wearing my pairs and I will continue to get more and more!

Goede boxers. Goed en mooi materiaal

Helemaal prima

Zit goed, en staat mooi! Alleen de print op het elastiek komt niet helemaal mooi uit bij de stiksels, maar dat is een detail. Verder helemaal top!

Uitstekende kwaliteit en goede service!

De onderbroeken zitten erg fijn en ze waren binnen een aantal dagen binnen. Ik heb drie kleuren maar ga mijn “collectie” zeker uitbreiden

Gave brand met veel potentie

Onderbroeken zitten erg prettig door de combinatie van materialen en fijne pasvorm. De achterliggende context voor het design maakt het niet een “normale” onderbroek maar echt een eyecatcher met letterlijk en figuurlijk een gouden randje. Echt tof! Ik kom zeker terug voor nog een set.

Boxers zitten perfect niet te los niet te strak als je een goeie maat heb besteld natuurlijk, leuke kleuren die ook bij de goude band passen!

Zeer mooie boxers die heerlijk zitten

De boxers hebben een heel mooi ontwerp en zitten heerlijk, een echte aanrader dus! Daarnaast goed geïnformeerd over de bestelling en fijn contact gehad.

Goed en klantvriendelijk bedrijf!

Super ervaring gehad. Ik heb al een aantal keer contact met ze gehad en je wordt altijd netjes en juist geholpen. Verkopen zeer goede producten!

Relaxte onderbroek

Chille onderbroek ook voor bij het sporten!

Perfecte pasvorm

Een opvallende en perfect zittende short. Hier mag je in gezien worden.

Sehr gute Qualität und passt perfekt

Schnelle Lieferung in einer goldenen Verpackung. :-) Sehr gute Qualität und Passform. Sehr angenehm zu tragen. Der goldene Bundstreifen ist der Hammer! :-) Absolut top, kann ich nur weiter empfehlen.

Goed boxers leuk kleuren

Goed verzending leuk dat je zelf een kleuren samenstel kan maken ik zal vaker bestellen

Top boxers

Top service en snel

Fantastisch, Ga zo door!!

Snelle levering! En fijn stof! Goed promotie materiaal! Alleen ze mogen iets meer aandacht besteden aan de verpakking hoe ze het verzenden.

Geweldige boxers

Super gave boxers! Pasvorm is top en stof is van hoge kwaliteit. Ook fijn dat er geen labeltje zit aan de binnenkant, maar dat de tekst bedrukt is. Dit geeft een nog fraaiere uitstraling.

Goed materiaal

Zit goed. Stevig materiaal. Goede pasvorm

Top kwaliteit!

Zoals de titel al zegt! Top kwaliteit onderbroek! Gelijk 3 stuks besteld omdat de website mij al kon overtuigen! Na het ontvangen had ik bewondering voor de mooie verpakking! En na het passen bewondering voor de goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Over Golden Ass

Op zoek naar hoge kwaliteit boxers en zwembroeken? Een boxershort waarmee je comfortabel de dag mee doorkomt? Golden Ass® staat voor elegantie en exclusiviteit. Door de gouden band en hoge kwaliteit stof geven we de onderbroek een extra luxe twist. De perfecte samenstelling van katoen en elastaan zorgen voor de ultieme stretch! Zo sluiten onze onderbroeken het mooiste aan op ieder lichaam. Onze zwembroeken zijn perfect voor een dagje zwemmen, om mee te sporten en om lekker een zonnige dag mee door te komen. Door de gouden rits sluit je de broekzak af en raak je nooit je spullen kwijt.