Goede kwaliteit. Ze zitten perfect en zeker een aanrader ik ben er heel blij mee.

Hele goede kwaliteit zit echt super

Super fijne stof hele leuke kleurtjes

Sehr bequem

Sehr bequeme Unterwäsche. Mir gefällt das Design. Gerne wieder

Voor de eerste keer besteld

Zeer snelle levering, goed product

Voor alsnog perfect

Voor alsnog een prima ervaring. Ik verwacht dat de kwaliteit ook goed is op langere termijn en dan bestel ik zeker meer.

Eenvoudige bestelprocedure met snelle afwikkeling

Zie boven aangevuld met een mooi product.

Fijne boxershort.

Prachtige boxershort, Fijn materiaal, sluit mooi aan. Bestellen ging makkelijk en bezorging was heel snel. Super

Bestellen ging makkelijk en levering de volgende dag was eindelijk een goede zaak om e.v.t. vaker te bestellen.

Snelle service en een geweldig lekker zittende boxers en zwembroek

Goede website, goed product, snel geleverd en zit heerlijk

Fijne broekies!

Mooie fijne boxer's, en snel geleverd!

Very Nicee

Superfijne boxers.. fijne stof, band is goed & sterk, zit hartstikke fijn. Blijft zitten, gaat niet alle kanten op als je zit, ligt, bukt ect ect.. PS: ik zelf draag mijn boxers altijd maatje groter. Een maatje groter beschikbaar was geweldig!

Super service, had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Even geïnformeerd en toen kon ik met geen enkele probleem ze opsturen en laten omwisselen voor de juiste maat. Na dat ik het terug had gestuurd had ik binnen een week weer de juiste binnen. Helemaal top !!!

Top kwaliteit en top service

De kwaliteit van de boxershorts is goed, ze passen prima, de kleuren zijn mooi en ze zitten heerlijk

Een golden ass voor een golden ass :-)

Cadeautje voor mijn vriend omdat hij zo’n lekker kontje heeft :-) Tekst op de band toepasselijk en de boxer zit ook mooi! ‘Oog wil ook wat’ :-)

Een golden ass voor een golden ass :-)

Snelle levering en goede kwaliteit

Super snelle levering en goede kwaliteit. Na het wassen behouden ze de kleur en fit.

Snelle levering en goede kwaliteit

Erg goeie kwaliteit en een mooie prijs.

Mooie producten, goeie kwaliteit, snelle levering en mooie prijs.

Top boxers

Zitten top !

A lovely product to wear

So easy to order and the size fits perfectly. They arrived in good time and feel so good on. Buy these boxers you will not be let down and look amazing on. I will definitely buy this product again.

Mooie kwaliteit!

Mooie boxer van goede kwaliteit.

Goede en snelle service.

Boxershorts zien er goed uit, nog niet gedragen, kan pasvprm dus nog niet beoordelen.

Top kwaliteit

Ik ontving mijn producten netjes op tijd. De kwaliteit van de producten is geweldig. De boxershorts zitten heerlijk!

Telaat.

Voor 17:00 besteld de volgende de dag bezorgd stond er.. Kon nog mooi voor mijn vakantie. Niet dus. Een week later pas bezorgd.

Over Golden Ass

Op zoek naar hoge kwaliteit boxers en zwembroeken? Een boxershort waarmee je comfortabel de dag mee doorkomt? Golden Ass® staat voor elegantie en exclusiviteit. Door de gouden band en hoge kwaliteit stof geven we de onderbroek een extra luxe twist. De perfecte samenstelling van katoen en elastaan zorgen voor de ultieme stretch! Zo sluiten onze onderbroeken het mooiste aan op ieder lichaam. Onze zwembroeken zijn perfect voor een dagje zwemmen, om mee te sporten en om lekker een zonnige dag mee door te komen. Door de gouden rits sluit je de broekzak af en raak je nooit je spullen kwijt.