Na een niet ontvangen product direct een nieuwe toegestuurd gekregen en hij lag een dag later op de deurmat, goed contact en top service vanuit hun.

Goed te doen

Het is prima te doen alleen beetje jammer dat het niet helemaal mooi terug in model komt verder ben ik er heel erg blij mee!!

Zitten lekker

Fijne zwembroek!

De zwembroek heeft een fijne stof, een rits en binnen in de zwembroek zit een klein vakje wat handig is voor bijvoorbeeld de sleutel van je kluisje. Zo’n. Fijne zwembroek heb ik nog nooit gehad. Echt een aanrader!

Geweldige pasvorm

Zit enorm comfortabel. En een leuke uitstraling

Super kwaliteit

Super fijne en goeie kwaliteit boxers en zwembroek. Het zit erg lekker en de zwembroek heeft zelfs een rits voor je kostbare spullen erg handig.

Zeker een 10 waard

Mijn ervaring is Over de Golden Ass Hij zit Heel Goed en Lekker en ik Vindt het een Gaaf merk ik vlog het ook op insta en ik zal het ook heel Gaaf om een Kijkje te nemen achter de schermen en waar het is wie weet zal Leuk zijn om de modellen in het echt te zien inplaats via Insta Groet Rovil

Geweldige service en top kwaliteit

De site is erg gemakkelijk te bedienen en bij vragen wordt je goed en snel geholpen! Het bestelde item was de volgende dag al op de deurmat gevallen en toen ik hem uitpakte zag hij er beter uit dan ik in gedachten had. De stof is erg zacht en doet me denken aan een betere kwaliteit dan van andere merken. Ik beveel het daarom zeker aan om er ook is een te proberen en te ervaren.

Uitstekend goed opgelost!

Verkeerde onderbroeken ontvangen! Had er 3 besteld en kreeg er maar 1 binnen en in de verkeerde maat. Bleek dat er 2 bestellingen waren verwisseld. We hebben vervolgens gecontacteerd en de volgende dag hadden we de goede onderbroeken binnen! Uitstekend snel opgelost vandaar de ruim voldoende die ik geef.

Erg fijn.

De ondergoed zit erg goed en fijn. De zwembroek is voor mij wel wijder, maar wel kort. Verder zit ook deze erg fijn. De rits in de zwembroek gebruik ik erg vaak voor mijn telefoon wat dus super is!

Toffe Merk

Hij zit heel Goed en ik ben er heel blij mee daarom gelijk aan een 10 gegeven ik heb een foto gemaakt maar als nog zit deze heel goed

Super kwaliteit en service

De boxers zitten erg lekker, en zijn van een mooie en comfortabele stof en pasvorm. Je kunt zoals ook aangegeven de zelfde maat bestellen als van je andere merken boxers deze maar klopt precies.

Alles is snel en prima geregeld.

Positief en klantvriendelijk

Helemaal top!

Goede kwaliteit, zit lekker, ziet er leuk uit... top!

Iedereen verdient een Golden Ass.

Mijn Golden Ass wordt verwent door een lekker zittende boxer van zachte stof zonder hinderlijke naden en met stevige band. Op de band staat duidelijk vermeld waar de boxer voor dient !!

Goede kwaliteit! Zitten erg fijn!

Zal er snel meer bestellen

Mooie kleuren, goede pasvorm, prettige brede gouden band, krachtige naam!

Draag comfort perfect. Nog geen ervaring met wassen/drogen.

Goeie kwaliteit en zit perfect :)

Goede kwaliteit onderbroeken

Ze zitten enorm fijn en de kwaliteit is goed. Heb ook het idee dat de kleur niet gauw vervaagd naarmate je het hebt gewassen. De kleuren zijn overigens best uniek als ik kijk naar andere bekende merken. De gouden rand vind ik persoonlijk echt mooi

Zit volgens zoon heerlijk

Snelle levering. Zit heerlijk, We gaan meer bestellen

Heel mooi

Heel mooi

Perfect stylish

Perfect zittende boxers

Super mooie boxe en top kwaliteit.

De kleuren zijn goed net zoals de maat en de kwaliteit. De band is zeer goed afgewerkt.

This brand is one of my favorites!

It’s hard to compete with the larger underwear brands out there, but Golden Ass is now their competition. They have great customer care on top of their amazing underwear line that is extremely comfortable and looks amazing. I’m always excited to be wearing my pairs and I will continue to get more and more!

Goede boxers. Goed en mooi materiaal

Nimrodel 16 5663TE Geldrop

Over Golden Ass

Op zoek naar hoge kwaliteit boxers en zwembroeken? Een boxershort waarmee je comfortabel de dag mee doorkomt? Golden Ass® staat voor elegantie en exclusiviteit. Door de gouden band en hoge kwaliteit stof geven we de onderbroek een extra luxe twist. De perfecte samenstelling van katoen en elastaan zorgen voor de ultieme stretch! Zo sluiten onze onderbroeken het mooiste aan op ieder lichaam. Onze zwembroeken zijn perfect voor een dagje zwemmen, om mee te sporten en om lekker een zonnige dag mee door te komen. Door de gouden rits sluit je de broekzak af en raak je nooit je spullen kwijt.