Betrouwbaar

Je koopt online kozijnen, en dat is toch een beetje vreemd, het is geen boek bij Bol.com. Kozijnen uitgekozen op de site en aangegeven dat ik de zaak ingemeten wou hebben. Zeer veel keuze mogelijk.... Heb getwijfeld of ik het wel zou doen. Heel veel online vragen gesteld en altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Super, ik kan het iedereen aanbevelen. Mooie materialen , en zij hebben een goed team voor het plaatsen. Kortom meer dan tevreden. Bedankt Freerk

• Klantenservice

Goede communicatie bij vragen over te plaatsen kozijnen.

Handig online bestellen van kozijnen. Installatie instructies te vinden op de website om de kozijnen zelf te plaatsen. Het is overigens geen eenvoudige doe het zelf klus, maar met een goed voorbereiding goed te doen. Telefonisch overleg gehad om de juiste keuze te maken. Slechts 10% aanbetaling.

• Klantenservice

Zeer mooie kozijnen, en goede service.

Fijne ervaring met dit bedrijf. Goede communicatie, en zeer goede producten. Echt een aanrader!

Super happy!

Amazed by the personal and attentive customer experience! Was helped personally by the owner of the company and he was very friendly and helpful. Made sure my order was exactly what I wanted and helped making sure no mistakes were made before having the window and balcony door was ordered for production. Only negative I can think of was the contractors that installed everything organised by Partumonline. They use an external company for that part and you’d be better off organising that yourself. They were very uncommunicative, ignored calls and emails and left the job really badly done. Shame to end such a positive experience with such a negative one!

• Klantenservice

Prima communicatie over en levering van kozijn

Levering van tuindeur met 2 zijlichten prima verlopen. Goede communicatie over product, prijs, voortgang productie en levering. Montage volgens afspraak op dag van levering.

Super kozijnen

Snelle levering, vriendelijke bezorgers, goede kwaliteit en voldoende montage middelen

• Klantenservice N.v.t.

Maakt zijn afspraken waar en komt ze na.

Duidelijke offerte in goed overleg opgesteld. Fabricage bleek anders dan verwacht. Resultaat: Een oplossing werd aangebracht die meer gebruiksgemak bied dan geofreerd. Top! Service en klanttevredenheid hoog in het vaandel. Ze plaatsen echter zelf niet. Het bedrijf die zij als partner inschakelden voor montage werkte welliswaar keihard maar liet het helaas technisch bij mij op paar punten afweten. Dit zorgde voor wat spanning met montage bedrijf en veel extra eigen werk.

Prima bedrijf

Goed contact onderling, optijd geleverd super kwaliteit Prima gemonteerd

• Klantenservice

Goede service voor de goedkoopste prijs

Via Google gezocht naar kozijnen, uiteindelijk bij partumonline terecht gekomen. Mooie online berekening wat de kozijnen moeten kosten op de manier zoals je hem zelf kan samenstellen. Uiteindelijk de goedkoopste van meerdere leveranciers. Uiteindelijk mooie kozijnen geleverd gekregen, die ook nog eens super makkelijk zelf te monteren zijn. Absolute aanrader.....

Top service ook na 1 foute kozijn goed opgelost

Na zoeken na kozijnen kwam ik uit op de site partumonline. Deze site is duidelijk en je kunt zelf de kozijnen samenstellen. Ik heb 3 draaikiep kozijnen 1 schuifpui en 1 terrasdeur besteld. Bij levering zag alles er netjes uit. Er werd je nog rustig alles uitgelegd over de montage en wat je het beste kunt doen. Alle kozijnen pasten zoals het hoort behalve de schuifpui die was te groot gemaakt in de fabriek (kan gebeuren maar nooit leuk) Hierna gelijk contact opgenomen en alles is binnen 24 a 48 uur opgelost en snel een nieuwe schuifpui geleverd. Top service.

• Klantenservice

Kwaliteit , afspraken en prijs zeer goed

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn kozijn incl. horren en screen. Alles volgens afspraak op tijd geleverd en gemonteerd Ook in het offerte traject goed bijgestaan

• Klantenservice

Kozijnen zijn netjes op tijd geleverd

na een paar contacten zijn mijn wensen goed overgekomen en uitgevoerd. Zeer tevreden over levering en afhandeling.

Prima service!

Wederom een goed passend en afgewerkt raam van Partum! Bedankt Freerk voor de punctuele bezorging! Eijkenboom

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Houten en stalen kozijnen vervangen voor kunstof.

Gewoon goed

Saaie koop,er gebeurde gewoon wat je verwacht.

Mooi draaikiep kozijn!

Klant vriendelijk en ik ben zeer tevreden over de service.

Netjes afgeleverd

Even nog gebeld voor de bijzondere wensen die ik wilde.

plezierig en correct

Goed matriaal en een zeer correcte afhandeling. Aanrader

• Klantenservice

Goede kwaliteit met scherpe prijzen

3 kozijnen en een deur voor de schuur, netjes geleverd en prima zelf te installeren. De klantenservice was zeer behulpzaam met vragen over maatvoering en bezorging.

• Klantenservice

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

kozijn met openslaande tuinderijen, netjes geleverd en altijd behulpzaam met vragen en uitleg over hoe zelf te monteren.

perfecte afhandelibg

uitstekend kozijn geleverd en uitmuntende montage door RCA Timmerwerken Zeer tevreden

Super !!

Rond 18 Aug een kozijn besteld en vandaag 12 Sept geleverd. Voor levering netjes een mail gekregen met dag van levering en daarna nog telefonisch contact over dag van levering. Dag van levering een telefoontje/berichtje dat de wagen in aantocht is. Kozijn is netjes in de voortuin gezet. Hele klantvriendelijke mensen. Het volgende kozijn gaat zeker hier vandaan komen...

• Klantenservice

Goed geholpen en scherpe prijzen!

Ik heb bij Partumonline.nl vier raamkozijnen en een voordeur met zijlichten besteld. Alles prima en netjes binnen de aangegeven week geleverd. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden via de mail over de status van de bestelling(wat erg fijn is). Door de hulp van de klantenservice en de aanwijzingen op de website, zijn de kozijnen prima zelf te monteren als je een beetje handig bent. Kortom, prima kozijnen tegen een scherpe prijs! Ps. Vandaag weer een nieuwe bestelling bij jullie gedaan!

• Klantenservice

Fantastische materialen,en service top!!!

Dit bedrijf heb ik gevonden via google.Je kan alles bestellen op de website,en als je er niet uitkomt zijn deze mensen via de telefoon om je bij te staan,zodat je alles goed kan berekenen welke maten je nodig heb. Top Zaak!!!

• Klantenservice

Een goede service, duidelijke uitleg, goed meedenken, top geregeld allemaal!!!

Online op zoek gegaan naar kunststof kozijnen, zo kwamen wij bij Partumonline uit, gebeld en Freerk gaf alle info waar we vragen over hadden, de spullen opgehaald, en gemonteerd. Perfect allemaal, ook bij vragen goed bereikbaar. Ondertussen de overige kozijnen voor het huis zojuist ook besteld, een mooie scherpe offerte en er is wederom goed meegedacht met onze wensen. Als de schuur verbouwd gaat worden komen we zeker weer bij jullie terug.