duidelijke website, en wat ze beloven komen ze na. goede service. Zeer goede prijs kwaliteit verhoud

duidelijke eerlijke en handige informatie op de website. Intuïtieve website en altijd snel antwoord als ik vragen had. Prima service en wat ze beloven zijn ze nagekomen.

• Klantenservice

prima kozijn , nette levertijd . goed afgeleverd , chauffeur die alles in het werk stelt om het kozijn zo dicht mogelijk op het werk te plaatsen .

• Klantenservice

Goede communicatie en komt afspraken na

Goede communicatie. Komt afspraken na en weet waar hij over praat.

perfecte service

Na plaatsing bleek dat er 3 ramen niet voldeden, binnen 2 weken heeft Partum ze alle 3 vervangen.

Afspraken nagekomen

Goed product en redelijk snel geleverd

Goede service en Kwaliteit

Zeer goed geholpen door klanten service tijdens het bestel proces. De Voordeur en zijlicht werd geplaatst door monteur die deze zeer netjes en goed heeft geplaatst. al met al was alles top.

Super, top kozijnen

Goede levering en vakkundig gelost. Super mooie kozijnen en voldoen aan de verwachtingen . Makkelijk te bestellen via de site. Goede uitleg waar je op moet letten ,voordat je besteld.

Fantastische pui

Oerdegelijk en strak design. Wil je je tuin bij je huis betrekken? Kies dan voor een harmonica pui van partumonline!

• Klantenservice

Alles online besteld, maar als ze denken dat het niet klopt nemen ze contact met je op. Dan nemen ze samen even alles door. Service is top! Doen wat ze beloven. Goed in prijs. Kwaliteit perfect

Het waren mooie kozijnen

Goed en snel geleverd Netjes op de oprid gezet Makelijk zelf te plaatsen

Jammer

Via deze weg wil ik mededelen dat ten alle tijden de oplossingsgerichtheid van dhr. F.Kingma ons zeer positief heeft verrast. Reageert snel en is altijd bereid geweest om oplossingen aan te bieden. Helaas doet Partumonline zaken met een uitvoerende partij waar wij enorm veel last van gehad hebben. Tot juridische stappen aan toe. Als dhr. F.Kingma wil dat zijn product goed wordt geplaatst zou ik willen adviseren om toch verder te kijken dan die ene partij waar hij zaken mee doet voor het plaatsen van kozijnen in Zuid-Holland. Het product is conform hetgeen hij aanbied op zijn site. Mooi en degelijk product. Door de tekortkoming van de uitvoerende partij en het juridische verhaal (minimaal 1 jaar gaande) kan ik maar een 6 toekennen.

Uitstekende klantenservice

Ik had een foutje gemaakt met het kozijn en Partumonline heeft zijn uiterste best gedaan met het zoeken van een oplossing. Ik ben erg tevreden over het kozijn en de service! Als ik weer een kozijn nodig heb dan zal ik hier zeker weer bestellen! Nu de wanden stuccen en de rest van de keuken nog afmaken.

Top product

Partumonline.nl is door de heer Yilmaz aanbevolen. - De producten van Partumonline.nl zijn mooi en zeer scherp geprijsd. - Service gericht en kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden over de geleverde kozijnen, die inmiddels ook door de heer Yilmaz is geplaatst en netjes afgewerkt.

Probleem netjes opgelost

Begin maart kozijn besteld, zou 4 april geleverd worden. Uiteraard toen al rekening gehouden met iets uitloop, het is immers druk. Vrij snel volgde een (automatische?) email dat het kozijn was besteld, maar dat de levertijd inderdaad iets uit zou lopen, week 14. Week 14 kwam... en ging. Ik kreeg geen updates meer, geen reactie op mail en kreeg ze telefonisch niet te pakken, dus ik klom in de pen om er hier wat over te schrijven. Gelukkig werd er toen toch gereageerd - ze belden me persoonlijk op met een verontschuldiging voor de late reactie en we hebben vrij snel een afspraak gemaakt voor de levering. Die levering heeft zojuist naar tevredenheid plaatsgevonden, met een kleine attentie voor het ongemak. Ik heb geen verstand van kozijnen maar het ziet er netjes en solide uit. Op basis van deze (uiteindelijke) ervaring zou ik er wel weer klant zijn mocht ik nog een kozijn nodig hebben.

• Kwaliteit van producten N.v.t.
  • Klantenservice

Fijn geholpen en value for money!

Fijn geholpen door het bedrijf en met een adviesgesprek per telefoon ivm de lock down was het toch spannend om 2 harmonicadeuren van 4m te bestellen. Nu trotse eigenaar van 2 prachtige deuren. Wel is de monteur 3 keer langs gekomen (direct na bellen en zonder wachttijd) om een kleinigheid te repareren. Dit kan echter gebeuren en als je het goed oplost is het leed snel verdwenen.

• Klantenservice

Ze doen wat ze beloven. Goede communicatie en planning

Website is overzichtelijk en voorzien van goed bruikbare content. Ook de whatsapp tool en verdere communicatie (email en telefonisch) verliep prima. Alles werd volgens planning op tijd geleverd en geplaatst. Al met al een zeer prettige ervaring om zaken mee te doen en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ook de plaatsing die in samenwerking met "Uw Rechterhand" verzorgd werd was goed gecoördineerd en volgens offerte kundig uitgevoerd en ook weer allemaal binnen de juiste planning. Bedankt Freerd en Ed.

• Klantenservice

Zowel ordering en aanpassing daarna prima verlopen. Het plaatsen is vakkundig uitgevoerd. Dus gewoon TOP! Ik beveel Partumonline van harte aan!

Fantastisch team en product

Zowel door leverancier als aannemer zeer professioneel geholpen. Naar volle tevredenheid.

Conform afspraak, prima kwaliteit

Van begin tot eind prima. De pui is keurig over het huis gedraaid, netjes op aanwijzing neergezet. Bij het zelf plaatsen was een telefoontje voldoende om duidelijkheid te krijgen over de montagehandleiding (die niet briljant is).

Prima prijs kwaliteit

Het bestellen en was makkelijk en ook het contact was snel en goed. Wel een wat latere levering dan gepland door de Corona. Het minpunt vind ik de ventilatieroosters in de de zijlichten. Deze sluiten slecht af en komt nog best wat kou doorheen. Het grootste probleem was echter de man de alles kwam plaatsen. Niet echt een vakman.

Top kwaliteit

Beste aluminium kozijn verkopen

• Klantenservice

Goede leverancier die zijn afspraken nakomt.

Prima communicatie aan de start van het traject. Uitwisselen van tekeningen en dergelijke en eventuele tips obv ervaring. Materialen werden netjes afgeleverd en in overleg geplaatst op de plek die voor ons handig was. Aluminium vouwwanden gekocht prima product. Enig verbeterpunt zou zijn een update na ongeveer de helft van de levertijd om de verwachte levertijd af te geven.

Uitstekend!

Zeer prettig contact en alle afspraken worden netjes nagekomen. In feite is een 10 best gerechtvaardigd, maar er moet wat te wensen blijven ;-)

In een woord Uitstekend

Goede service, top kwaliteit en toch betaalbaar. Volgende project gaat ook naar Partumonline.

• Klantenservice

Prachtige pui, super service van Partumonline

Wij zijn heel goed geadviseerd over de pui die wij wilden aanschaffen. Wij hadden een redelijk gecompliceerde vraag. Op de derde verdieping in het centrum van de stad moest deze harmonicapui geplaatst worden. Met een takel moest de pui omhoog getild worden maar alles prima geregeld! Wij zijn zeer tevreden en genieten elke dag van ons mooie (aange)zicht!