Liefde voor het product en zeer hoge service

Op een zondag langs mogen komen op het bedrijf, daar vriendelijk ontvangen en na veel toelichting over het product ook nog even koetjes mogen aaien op de boerderij met onze dochter. Een mooie harmonicadeur besteld met 4 panelen. De levering duurde iets langer, door de huidige verbouwing drukte. Dit is vooraf netjes gemeld en verder geen probleem! De deur hebben we zelf gemonteerd. Er bleek een scharnier beschadigd te zijn en we hadden wat problemen met ons slot. Hiervoor is Freerk 2 keer terug gekomen en heeft alles netjes opgelost en achter gelaten. Kortom hele fijne service en de deur is een ontzettende toevoeging aan de uitstraling van ons huis!

• Klantenservice

Mooie harmonica deuren met deskundig advies.

Wij kozen voor de harmonica deuren, 5 stuks. Deze zelf geplaatst. De deuren kwamen eerder dan de opgegeven levertijd, dat was prettig. Zeer deskundige telefonische adviezen gehad van dhr. Kingma en zijn medewerkers. Altijd bereid om uitgebreid te ondersteunen en keuzes te maken. De deuren zelf plaatsen ging hierom goed, maar het blijft wel een precieze klus, de adviezen waren dus meer dan welkom!

mooi produkt

Op de site word alles heel duidelijk uitgelegd zowel de verkoop en informatie van de vouwwanden en niet vergeten de montage uitleg.

• Klantenservice

Super netjes geholpen. Voor het bestellen een aantal vragen per app beantwoord gekregen en na het bestellen nog een telefoontje gekregen of de kleuren uit de bestelling correct waren daar deze niet overeen kwamen. Zeer netjes te woord gestaan, levering zeer netjes en kwaliteit ook nog eens goed! En dat voor een, in vergelijking met vele anderen, klein prijsje! Helemaal top!

• Klantenservice

De mannen, met name Freerk, reageert snel. Ondanks dat iedereen het druk heeft in deze tijd waarin iedereen aan het klussen en verbouwen is, kon de pui op tijd geleverd worden. Helaas een barst in de ruit tijdens/na het plaatsen , maar dit werd netjes opgelost! Mooie pui, in vele kleuren mogelijk. Bedankt!

• Klantenservice

mooi kozijn, goede levering met bijbehorende service!

vanaf het inmeten tot het afleveren goede service!

• Klantenservice

Afstellen van de openslaande deuren is lastig

Mooie spullen en goede kwaliteit

• Klantenservice

komen afspraken na, niets is teveel, goeie communicatie kwaliteit goed en prijs is betaalbaar

• Klantenservice

Zeer goede service en klantvriendelijk.

De bestelling was binnen een handomdraai geplaatst door de zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Ook het personeel was zeer vriendelijk en ze geven je goede handige tips voor het installeren van het kozijn. Het enige minpuntje was de iets langere lever tijd maar dit kwam doordat de Corona crisis en desondanks werden we steeds op de hoogte gehouden van de status vanbinnen bestelling. We zullen onze volgende bestelling zeer zeker ook weer hier plaatsen.

• Klantenservice

De liefde voor het product spat er vanaf.

Altijd spannend om iets als een harmonicaschuifpui en glaswand met klapkiepraam online te bestellen. Maar de service, hulp en persoonlijke aandacht die je na het online bestellen krijgt, maakten dat we er vertrouwen in hadden. En het eindresultaat is prachtig. Partumonline heeft liefde voor het product en het vak. Dat merk je in alles. De uit 5 delen bestaande harmonicadeur schuift supermakkelijk open. Zelfs onze kinderen kunnen de schuifpui daardoor open doen. Een tevreden klant is waar ze het voor doen.

• Klantenservice

Prachtig kozijn naar eigen wensen

Het bestellen ging heel eenvoudig en je kunt van alles naar wens instellen. Op deze manier een perfecte vouwwand gekregen voor onze woonwensen. Keurig geleverd. Zeer degelijke kwaliteit. Geen 10 omdat de communicatie bij vertraging van het product beter kan. En mijn tip is om kleurstaaltjes beschikbaar te maken, want de kleur is iets anders geworden dan ik in mijn hoofd had.

• Klantenservice

Probleem met sluiting is perfect opgelost

Zoals in een eerdere beoordeling had ik aangegeven, dat met de horren erin de kozijnen boven voor en achter met geen mogelijkheid dicht te krijgen waren. Freerk is dat uit gaan zoeken en heeft het probleem gevonden en zelf ter plekke opgelost. De ramen sluiten nu perfect, en de Hulk is er niet bij nodig. Bedankt voor de goede service Zeker een aanrader.

Zeer fijne partij!

Vanaf het begin van het proces tot aan het leveren en gebruiken prettig contact gehad. Maatvoering uitgebreid besproken en tekeningen ter controle gestuurd voordat deze naar de fabriek gingen. Levering goed regelt en flexibiliteit ivm vergunningen in de binnenstad. Alles bij elkaar erg tevreden met de harmonicadeur (b3xh2,5) kozijn (b3xh2,5) kozijnen (b1,5xh4) en zou zo weer bij Partumonline.nl bestellen.

Heel goed bedrijf

Goed geholpen.

• Klantenservice

Freerk een man van zijn worden belde me op omdat ik vragen had of mij harmonica deur beantwoorde ze meteen, hij hield me constant op de hoogte van de bestelling wanneer die bezorgd werd het enigste hij werd met een klein beetje schade bezorgd de bezorger was nog niet eens weg en hij had al een team geregeld die de schade kwam maken op een zondag had ik een vraag of het glas dat geleverd was nog geen 5 min had ik al antwoord ik wil Freerk bedanken voor de hele prettige samenwerking

• Klantenservice

Keurig opdracht behandeld en geleverd

Nog nét niet geplaatst, maar ziet er prima uit

Zeer behulpzaam

• Klantenservice

Goed, duidelijke offerte en nette uitvoering

Prima ervaring en genieten dagelijks van onze harmonica duur

• Klantenservice

Top contact en super vriendelijk.

Er goed in communicatie, super vriendelijk alles wat zij verkopen wat ik nodig heb koop ik bij partumonline! Toppers!

• Klantenservice

Prima product en prettige service

Kunststof kozijn geleverd volgens de opgegeven specificaties. Een onvoorzien probleem is naar behoren opgelost. Tevreden klant.

Zeer goede kozijnen

Een hele prettige ervaring met partumonline. Mooie goede stevige kozijnen. Wat je besteld krijg je ook.

• Klantenservice

Degelijke spullen geleverd voor een mooie prijs!

Van begin tot eind is er veel tijd genomen om mij als klusser te begeleiden in het inmeten en later zelf plaatsten van de geïsoleerde vouwwand. Het is zoals beloofd een erg degelijke constructie en voldoet aan alle verwachtingen. De levertijd bleek na het bestellen ineens erg tegen te vallen maar die is na overleg toch een flink aantal weken gereduceerd. Toen ik na het plaatsten nog enkele zaken nodig bleek te hebben voor de definitieve afwerking werden deze ook nog eens netjes kosten loos nageleverd. Het enige wat ik een beetje heb gemist is meer detail foto’s can het kozijn zodat je je beter een beeld kunt vormen voor je het aan schaft. Dit werd zeker gecompenseerd door de bouwtekeningen van het kozijn maar foto’s zouden een completer beeld hebben gegeven. Wanneer ik in de toekomst soortgelijke kozijnen nodig heb zal ik ze zeker weer hier bestellen.

Prima volgens afspraak

Prima , alles volgens afspraak. Zelfs eerder geleverd.

Alle afspraken nagekomen

Alles wat er besproken is naar alle tevredenheid uitgevoerd en ik ben deskundig goed geholpen. Er zat 1 klein onderdeel niet bij en dat hebben ze netjes snel geleverd.

• Klantenservice

Nette uitvoering en goede service

Alles prima geregeld via internet website is duidelijk en bij vragen snel antwoord.