Prettig, gemakkelijk.

December 2023 kozijn besteld. Voor eind maart 2024 waren deze geplaatst. Alles snel en keurig gegaan. Naar Schagen gereden om een keuze te maken. Wij werden daar op een prettige en deskundige manier geholpen. Er werd ons niet een duurder product aangeprezen dan wat wij wilden. Alle merken werden uitgelicht op een zelfde wijze.

• Klantenservice

Super kwaliteit en service!

Wij hebben een 6m brede vouwwand en nieuwe kozijnen met HR+++ glas besteld voor het hele huis. Vooraf een aantal keer contact gehad waarbij we erg goed geholpen zijn door de medewerkers van Partum. Het leveren van de producten verliep ook zeer prettig. Van te voren krijg je te horen waneer ze komen en de spullen zijn netjes met een kraan op de oprit gezet waar ze zo min mogelijk in de weg stonden. Tijdens het plaatsen van de vouwwand en kozijnen hadden we nog enkele vragen en ook hier werden we meteen kundig te woord gestaan door Freerk waarna we door konden met het plaatsen. De kozijnen zelf zijn van het merk Deceuninck Elegant en zien er erg strak uit en voelen zeer degelijk aan.

• Klantenservice

Alles netjes en op tijd geleverd. De prijs is ook heel goed Goede communicatie, en als je contact opneemt wordt je super geholpen. Dus een aanrader

Geweldig geholpen en resultaat

Geweldige combinatie van zelf bestellen alsof je een lampje koopt in een webshop en toch de ondersteuning krijgen die je fijn vindt als je 'wat grotere bedragen' uitgeeft.

• Klantenservice

Zeer goede kozijnen en netjes geleverd

Prima ziet er mooi uit

Ik vind de kozijnen mooi en goed uitzien maar er is 1 ding aan het kozijn met 2 x2 openslaande deuren en dat deze niet geleverd zijn met gelijksluitende cilinders

• Klantenservice

Op tijd, en volgens afspraken !

Een fijne samenwerking en prachtig product.

• Klantenservice

Bij levering miste ik een klein doosje met afwerk matriaal, na 1 mailtje werd me dat toegezonden en verder prima afgehandeld. Voor de rest is alles prima verlopen.

• Klantenservice

Netjes geleverd en ook een goede installateur geregeld

De installateur heeft alles netjes en vakkundig afgewerkt.

Uitstekend geholpen

Heb een verdieping voorzien van nieuw kozijnen. Ben erg tevreden over het product en over het hele proces van koop tot montage. Ben tussentijds ook goed op de hoogte gehouden. De montage team was ook erg betrouwbaar en hebben ook goede na service geboden.

• Klantenservice

Goede communicatie en keurig afgeleverd volgens afspraak

Alles volgens afspraak gemaakt en afgeleverd met prima kwaliteit van het geleverde.

Zeer goede kwaliteit

De kozijnen zijn altijd goed,,vragen enof opmerkingen worden altijd snel beantwoord. Levertijden zijn altijd oké. En de service is ook goed.

• Klantenservice

Uitstekende service en prijs/kwaliteit en montage van deze leverancier.

Na afspraak is de montagemedewerker keurig wezen inmeten , na enkele weken is het kozijn en deur keurig afgeleverd daarna afspraak gemaakt voor montage . Ook hier werd keurig en netjes gewerkt incl. afvoer oude materialen. Wij zijn dik tevreden over dit bedrijf .

Goed bedrijf.

Alleen maar goede en fijne ervaring met Partumonline. Goed contact via mail of WhatsApp. Mooie en goede kwaliteit kunststof draai-kiep raam b.v. Aluplast 7000 New verdiept kozijn met verborgen scharnieren. Duidelijke montage handleidingen bijgeleverd, ook op YouTube. Foto's komen nog als ik de kunststof draai-kiep ramen gemonteerd heb.

erg goed

De bestelling levering en montage alles is in een keer goed gegaan. Ook een hele goede montage bedrijf met wie partum samenwerkt, Fijne hardwerkende betrouwbare jongens. Alles was heel duidelijk werd goed op de hoogte gehouden in de diverse fases, Kan zeker partum aanraden. Ook erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van de kozijnen.

• Klantenservice

Prettig, deskundig en service gericht bedrijf.

Prettig bedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers. De vaste timmerman Luuk van 'Luukse timmerwerken' heeft de voordeur geplaats. Ook hij is deskundig en vriendelijk. Het eindresultaat mag er zijn.

• Klantenservice

Fijn bedrijf om kozijnen en deuren te bestellen

Aangezien ik zelf de kozijnen en deuren monteer en daar geen ervaring mee had, heb ik diverse keren contact met partumonline opgenomen via telefoon en chat. Altijd snel en duidelijk antwoorden gekregen. Het bestellen gaat uiterst eenvoudig en makkelijk via de webshop. Ik heb partumonline uiteindelijk gekozen vanwege hun scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders en het ruime aanbod van leveranciers en mogelijkheden.

• Klantenservice

alles geleverd zoals besteld en binnen de levertijd

snelle reactie en geleverd zoals het hoort Top !

Maken beloftes waar

Partumonline neemt je mee in het gehele traject, zodat je weet waar je staat in het besteltraject. Daardoor kon de montage heel goed in m'n verbouwingsplanning ingepland worden, wat niet altijd een vanzelfsprekendheid is. Producten, in ons geval aluminium kozijnen, zagen er mooi en goed afgewerkt uit voor een acceptabele prijs. Bij verder vervangen van resterende kozijnen, kom ik zeker weer bij Partumonline uit. Ook het nadien aanleveren van certificaten werd heel snel opgepakt.

top geregeld

levering iets later later maar was geen probleem. ondanks vakantie werden kozijnen toch afgeleverd door de chauffeur.

• Klantenservice

Goede site op tijd geleverd

Slordig gemaakte kozijnen

Niet echt aan te raden. Productie kwaliteit is laag, deur scharnieren zitten of 3 mm te hoog of te laag waardoor uiteindelijk niets echt goed past. Wordt wel opgepakt maar duurt lang en geeft veel werk. Profielen zijn niet strak gezaagd en hebben op sommige plekken zwarte vul stukjes. Ook kleur keuze is beperkt. Ipv monumenten zwart groen is het nu donker groen.

• Klantenservice

Beste Andre, Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze service. We hebben het probleem met de scharnieren onderkend en opgelost, maar begrijpen dat de wachttijd voor het bestellen van een nieuwe deurvleugel frustrerend kan zijn. Wat betreft de profielen, ze zijn op een specifieke manier verbonden volgens het ontwerp van het systeemhuis, wat de zaagsnede op die plek verklaart. De zwarte vulstukjes zijn essentieel voor de juiste afwatering en vochtkering, zoals bedoeld in het ontwerp. Wat betreft de kleuren, we hebben de opties tijdens het offertestadium uitvoerig met je besproken. We hebben duidelijk aangegeven dat RAL 6064 niet beschikbaar was voor dit profiel en hebben een alternatief voorgesteld in RAL 6012, waar je mee akkoord bent gegaan. We hopen dat we je vertrouwen kunnen herstellen en dat we in de toekomst alsnog aan je verwachtingen kunnen voldoen. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Snelle levering en goede kwaliteit

Aluminium harmonica pui besteld levering ging echt super snel

rvk timmer&bouwbedrijf

Wij doen al 5 jaar kozijnen afnemen bij dit bedrijf. Goede kwaliteit. Goede nazorg fijn personeel. Op naar de volgende 5 jaar met vriendelijke groet rvk timmer&bouwbedrijf

zeer goed levering

bestelling gaat eenvoudig goede communicatie wat de status is. voor levering word tijdig gemeld. chauffeur belt netjes op als hij onderweg is en geeft dan door hoe laat hij er is.

Kreekwaard 35 1824DT Alkmaar