Een tevreden klant.

De levertijd was helaas door omstandigheden langer dan verwacht. Medewerkers van Partumonline, zowel middels telefonisch alsook de bezorger waren zeer vriendelijk. We waren enigszins huiverig voor het plaatsen van een kunststof raam, gezien ons meer dan 100 jaar oude huis (dat zeer weinig respect lijkt te willen ophebben met waterpassen). Maar het raam moest geplaatst worden in een zijkamertje met toegang tot een kattenren. Het raam, de zogenaamde houtnerf en de kleuren stellen niet teleur. Het ziet er leuk uit, zit keurig in de oude opening, sluit en opent zeer makkelijk, ik ben dik tevreden.

• Klantenservice

Hij is nog niet geïnstalleerd

Waar kan ik een handleiding vinden

zeer tevreden klant

zeer goede kwaliteit

Mooie kunststof kozijnen

Lange levertijd, maar een goed product

Had niet beter gekund !

Heb mijn huis geheel laten voorzien van kunststof ramen en deuren (triple glas) door partumonline. Heb gekozen voor aluplast . Top materiaal en top service. Ze denken mee ,zijn goed bereikbaar, goede duidelijke website en geen bijkomende kosten. P.S normaal reageer ik niet op het maken van een review. Maar ik vond alles echt ok bij Partumonline, vandaar !

• Klantenservice

Fijne website en top service

Alle kozijnen voor onze woning zelf besteld en geplaatst. Prima prijs en kwaliteit, en de vragen worden direct beantwoord. Een aanrader!!

• Klantenservice

Helemaal top! Super vriendelijk en behulpzaam.

Helemaal top! Super vriendelijk en behulpzaam.

• Klantenservice

Gewoon goed. Kunststof kozijnen besteld. Duidelijke communicatie. Zeer netjes afgeleverd en prima product!!!!!!

Prijs kwaliteit product super

Alles zoals afgesproken, goed bij huis afgeleverd, is een aanrader

• Klantenservice N.v.t.

Onze ervaringen met partumonline is uitstekend. Goede levering en zeer klantvriendelijk.

PRIMA

Alles is gedaan zoals afgesproken en voor een zeer redelijke prijs.

• Klantenservice

Goede service, vriendelijk, goede informatie

Komen afspraken na en ik geloof dat de kwaliteit ok is

Niet duur, goed product

Bestellen is eenvoudig, prijs is goed. Goede feedback over het productie en leverproces.

• Klantenservice

Goede service, prima kwaliteit.

Goed en betrouwbaar bedrijf

Mooi kozijn laten plaatsen. Bedrijf komt afspraken na, levert goed materiaal en hanteert goede prijzen

Netjes geleverd, goede producten

Geen aanmerkingen, verre van dat. Heel nette kozijnen en degelijke kwaliteit. Enig jammer punt dat de spijkers van de glaslatten behoorlijk lang zijn en moeilijk te verwijderen zijn.

• Klantenservice

Kwalitatief prima product. levering had iets vertraging echter werd dit ruim op tijd gemeld.

Prima bedrijf, kozijn mooi op de plek gezet en afgeleverd.

• Klantenservice

Heel professioneel en goede kwaliteit

Online zelf gemakkelijk samen te stellen en te bestellen. Opvolging bestelling erg professioneel en correct Levering volgens afspraak Kwalitatief goed product en mooi afgewerkt!

• Klantenservice

Kozijnen zijn goed levertijd veel te lang

De kozijnen zijn goed, levertijd was erg lang helaas.

In orde

Tevreden . Gekregen wat ik besteld heb. Perfect

• Klantenservice

Gewoon goed geleverd en prima gemonteerd.

Prima kiep/kanteldeur geplaatst. Ook goed en netjes gemonteerd door Luukse Houtwerken uit Schagen. Ik hoop dat ze deze beoordelingsvraag volgend jaar weer stellen. Dan zijn we een jaar verder en dat weet je echt dat het (nog steeds) goed is. Helaas doe ik nooit met aanbevelingen vragen mee. Dus daar geef ik geen antwoord op. Dat met iedereen voor zichzelf weten. Dus mijn aanbevelingsantwoord geldt niet!

Prima begeleiding bij bestelling

Ik koos voor kwaliteit en kwam bij partum online uit, hield mij goed op de hoogte van levertijd en levering

alles volgens afspraak geleverd

wel wat na stelwerk gehad en een kleine beschadiging. voor de rest alles ok.

Goede contacten. Snelle service

Zeer tevreden. We hopen vaker van dit bedrijf gebruik te maken.

Kreekwaard 35 1824DT Alkmaar