Super mooi kozijn prijs kwaliteit is top. De gene die het kozijn kwam brengen begeleid het kozijn tot op de plek waar je het wil hebben. Met goede raad. Kortom fantastische ervaring.

Top service!

Goede kwaliteit kozijnen voor een goede prijs. Top service (ook na leverentie en plaatsen van kozijnen)

window is good

I ordered window from Partumonline.nl as well as the installation service. The window quality is good but later I saw leakage, so far it is not sure if it is from the sealing or somewhere else, but I don't feel helpful from the installation service company, I wouldn't recommend the recommendation service.

Alles volgens afspraak

Alles ging volgens afspraak, en tussendoor krijg je vaak een update wat als heel prettig word ervaren Toen we de kozijnen gingen zetten en de deurkruk gingen plaatsen werkte deze niet , maar 1 belletje en het was geregeld en kreeg er een instructie filmpje bij Top bedrijf!!

• Klantenservice

Prijskwaliteit en service zeer aangenaam

Onze kozijnen zijn geleverd door Partumonline en de montage is uitgevoerd oor Uwrechterhand. Ik kan niet anders zeggen dat alles tot in de puntjes was geregeld. Wat erg fijn is dat alle prijzen transparant zijn. Zowel voor de kozijnen als voor de montage. Hierdoor kom je achteraf niet voor verassingen komt te staan. De klantenservice van Partumonline staat je goed bij voor al je vragen en je wordt in het gehele proces goed op de hoogte gehouden doormiddel van vele status updates. Kortom, prima zaken doen met Partumonline!

• Klantenservice

Goede prijs kwaliteitsproducten met kennis van zaken

Van aanvraag tot uitvoering spreek je mensen met kennis. Je wordt goed ip de hoogte gehouden qua levering.

• Klantenservice

Geweldig, niets anders dan dat !

Er zijn maar weinig mogelijkheden voor particulieren om een site te vinden waar men een beetje kan kijken, puzzelen, plannen en kan budgetteren, maar PartumOnline biedt dat allemaal. Vormen, maten, kleuren, accesoires, je kan alles bekijken, inpassen en zien wat het doet met de prijs. Snelle levering, mooie hefboom bij de levering om het op de juiste plek te krijgen en nog enige hulp van de chauffeur ook. Het is inmiddels een aantal maanden gemonteerd en DIK DIK DIK TEVREDEN. Ik heb openslaande naar binnen draaiende balkondeuren, die perfect aansluiten, doen wat ze moeten doen, en er keurig uitzien. Daarnaast is de prijs verreweg de laagste, dat je zou twijfelen aan de kwaliteit of een addertje......maar tot op heden zeker niet! Van mijn zijde hebben ze er iig een ambassadeur bij, super bedankt.

• Klantenservice

goede kozijnen en snelle levering en montage

kwalitatief goede en mooie kozijnen die snel en correct geleverd zijn en vervolgens ook netjes en snel gemonteerd werden

• Klantenservice

Top kwaliteit en Dhr Kingmais erg behulpzaam met montage!

Mooie harmonica kozijnen gleverd voor de aanbouw en de nieuwe tuin kantoor.

• Klantenservice

Kozijnen zijn ok maar in meting door uw rechterhand is dramatisch

Van de 14 kozijnen waren er 4 die niet goed waren. 1 kozijn te veel de rest allemaal verkeerde maten. Verder laten de tochtstrips onder de deur snel los. Dus als je ze zelf plaatst zou je voor partum kunnen kiezen. Maar als uw rechterhand erbij aan de pas komt heel snel verder kijken. Partum heeft wel een goede klantenservice maar snap niet dat ze zaken doen met uwrechterhand.

• Klantenservice

PRIMA volgende kozijn ook van Partumonline

prima geregeld maten exact zo als opgegeven en vooral een prima prijs Ga zo door

Kozijnen zijn nu goed

Veel problemen gehad met niet juiste kleur Lang moeten wachten op vervanging Lange levertijden Maar altijd snel en goed geholpen zowel via de telefoon als toen ze het glas kwamen vervangen

• Klantenservice

Top service en perfecte (technische) support

Lang gezocht naar een kwalitatief goed aluminium kozijn met de juiste prijs. Door de combinatie van kwaliteit, service en prijs heb ik hier besteld. Vakmensen waarbij service nog belangrijk is :)

• Klantenservice

Super fijne service en goede kwaliteit

We zijn ontzettend blij met de harmonica deur die bij ons geplaatst is. De kwaliteit is super en de service die geleverd is hebben wij als heel fijn ervaren. Iemand die kennis heeft van zaken, weet wat hij doet en goed uitlegt waarom hij iets doet. Zeker een aanrader!

Goede kozijnen & goede service

Na zelf de gevel verwijderd te hebben en een nieuwe opgebouwd te hebben, was het tijd om te zoeken naar kozijnen. Na het vinden van Partumonline.nl was vooral de 10% aanbetaling iets wat ons over haalde om contact op te nemen. Freerk beantwoordde uitgebreid onze vragen en dacht zelfs mee over mijn constructie en gaf goed advies. Hij nam zelfs tijd en moeite om een constructie schets op te zetten, en onderbouwde dit telefonisch! Een service die hij helemaal niet verplicht was. Vond het een aangename samenwerking! Achter af was er een kleine miscalculatie maar dit werd goed opgelost. Met het plaatsten van kozijnen had ik geen ervaring dus hebben wij gekozen voor de montage service via Partum. Het bedrijf dat ons namens Partum hielp wist precies wat ze deden en gaven net zoals Freerk goed advies. De kozijnen zijn in korte tijd uitstekend geplaatst! Deze review is een beetje laat, eind 2020 zijn de werkzaamheden uitgevoerd. Wij wilden graag een foto plaatsen met gevelbekleding. Onze keuze op gevelbekleding liet op zich wachten. Uiteindelijk gekozen voor Siberisch lariks. Nu na bijna 2 jaar zijn wij nog steeds heel content met de kozijnen, wij hadden gekozen voor kozijnen van het merk Deceuninck met een witte buitenkant en een antraciete binnenkant met triple HR+++ glas Beter laat dan nooit.

• Klantenservice

Bedrijf met vakkennis en prettige werknemers!

Bij ons is gisteren de schuifpui geleverd en door goed overleg met collega is de schuifpui meteen naar twee hoog op balkon gezet. Complimenten voor het bedrijf door niet impulsief "nee kan niet" te geven. Weloverwogen met klant en bezorger Peter de keuze gemaakt. Zorgvuldigheid van Peter heeft ons veel tijd en geld bespaard. Er is een mooi product geleverd. Super bedankt Peter en Partumon.

Mooie harmonicapui geleverd

Service en contact een jaar na plaatsen nog geweldig!!

• Klantenservice

duidelijke website, en wat ze beloven komen ze na. goede service. Zeer goede prijs kwaliteit verhoud

duidelijke eerlijke en handige informatie op de website. Intuïtieve website en altijd snel antwoord als ik vragen had. Prima service en wat ze beloven zijn ze nagekomen.

• Klantenservice

prima kozijn , nette levertijd . goed afgeleverd , chauffeur die alles in het werk stelt om het kozijn zo dicht mogelijk op het werk te plaatsen .

• Klantenservice

Goede communicatie en komt afspraken na

Goede communicatie. Komt afspraken na en weet waar hij over praat.

perfecte service

Na plaatsing bleek dat er 3 ramen niet voldeden, binnen 2 weken heeft Partum ze alle 3 vervangen.

Afspraken nagekomen

Goed product en redelijk snel geleverd

Goede service en Kwaliteit

Zeer goed geholpen door klanten service tijdens het bestel proces. De Voordeur en zijlicht werd geplaatst door monteur die deze zeer netjes en goed heeft geplaatst. al met al was alles top.

Super, top kozijnen

Goede levering en vakkundig gelost. Super mooie kozijnen en voldoen aan de verwachtingen . Makkelijk te bestellen via de site. Goede uitleg waar je op moet letten ,voordat je besteld.

Fantastische pui

Oerdegelijk en strak design. Wil je je tuin bij je huis betrekken? Kies dan voor een harmonica pui van partumonline!

De Lus 15

1742 PH Schagen