Hele slechte communicatie

Op 22 maart 2020 een levovo T450s besteld, wou deze toch graag upgraden naar een T470, hierover gebeld en zou een e-mail krijgen met een betaallink. Uiteindelijk deze gekregen en gelijk betaald. Levering ging vrij snel en niet over te klagen. Echter na nog geen week kreeg ik bij opstarten een zwart scherm en kon ik niet verder. Na de laptop geforceerd uit te zetten en toen weer aan te zetten deed deze het weer. “Zou wel een kleine glitch wezen”. Na nog een week gebeurde het zelfde weer, apparaat weer uit gedaan en en aangezet, probleem bleef nu volhouden. Hij bleef iedere keer hangen op het zwarte scherm net na opstarten van laptop. Na een half uur aan en uit zetten op internet gezocht naar dit probleem. Op de site van Lenovo zelf gaven ze een aantal tips en trucs; deze geprobeerd maar niets hielp. Conclusie vanuit het artikel was waarschijnlijk een probleem met het moederbord. Op dit moment contact opgenomen met het bedrijf; geprobeerd te bellen maar nemen nooit op. Dus mail gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik mailtje terug dat ik de laptop kon retourneren en mijn geld terug kon krijgen. Laptop na Pasen opgestuurd, na een week niets te hebben gehoord gemaild met de vraag wanneer ik m’n geld terug zou krijgen; het was erg druk dus ze waren nog niet met de laptop begonnen. Kan gebeuren; gekke tijden dus vooruit maar. Vandaag 25/4/2020 werd ik gebeld met de vraag naar mijn wachtwoord wat ik had ingesteld op de BIOS, dit gegeven, en de techneut zou er naar gaan kijken. Omdat dit mij niet lekker zat en klonk als reparatie ipv restitutie toch weer geprobeerd te bellen; wederom geen gehoor. Later werd ik gebeld en heb alsnog doorgegeven dat ik geld terug wil; dit was geen probleem en zou meneer in het systeem zetten. Voor de zekerheid nog even gewezen op de separate extra betaling voor de upgrade; ook dit zou hij noteren. Vervolgens waren er nog 4 mailtjes voor nodig om alles voor elkaar te krijgen, omdat ze eerst de laptop “gerepareerd” wouden terugsturen.

Slecht bedrijf

3.5 week geleden mijn laptop verkocht aan dit bedrijf. Aankomende zaterdag hebben ze deze 4 weken in hun bezit. Ik heb tot op heden nog geen geld ontvangen. Dacht verkoop mijn laptop snel aan hun ipv dat gedoe op marktplaats. Nou heit heb ik behoorlijk spijt van. Heb een laptop van 1.5 jaar oud op gestuurd met de met goeie specs. Zou hier 512 euro voor terug krijgen. Best een aardig bedrag, nou hier zit ik tot op heden dus nog op te wachten. Zijn alleen bereikbaar via de mail en heel sporadisch krijg je bericht terug. Heb nu al meerdere malen aangeven dat ze mijn laptop maar terug moeten sturen. Mijn geduld begint aardig op te raken en anders ga ik dit spelen via rechtsbijstand oid. Snap dat alles in deze tijd wat langer duurt. Maar een maand is wel heel erg overdreven. Neem aan de het bedrijf zelf ook geen 4 weken op hun centen wilt wachten van hun klanten

Echt helemaal geweldig!

Mijn internet deed het niet goed en viel steeds uit. Ik stuurde een mail met de vraag of ik een stickje kon krijgen voor het wifi en dezelfde dag werd er nog gereageerd en een dag later had ik het stickje al in huis. Nu doet mijn internet het echt super! Jullie klantvriendelijkheid vind ik echt super! Ook zijn jullie heel meedenkend en behulpzaam! GA ZO DOOR!!!!

After sales slecht

Heb een Elitebook gekocht kreeg geen verbinding met mijn printer. Navraag leverde het volgende op? Wij zijn geen servicedesk. Jammer dit antwoord j mag toch wel verwachten voor 300 euro dat ze e.e.a. proberen op te lossen. Mijn advies: geen aanrader dit bedrijf willen alleen verkopen maar geen service verlenen.

Beste Jan, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad, helaas kunnen we geen ticket op uw mailadres vinden en weten we niet met wie u precies contact heeft gehad. We geven standaard al onze klanten gratis ondersteuning bij het installeren van programma's (Microsoft Word, Excel etc.) en het oplossen van computer problemen, eventueel met behulp van TeamViewer. Kunt u een mail sturen naar [email protected]? Dan kunnen we samen kijken wat er precies gebeurd is en het probleem alsnog oplossen. Met vriendelijke groet, QX Systems

Prima geholpen

Ik had een probleempje bij het bestellen, maar dit was via de mail snel opgelost

tablet

was erg snel geleverd Woensdag middag besteld en donderdag ochtend ontvangen De samsung tablet zelf is goed, weinig gebruikssporen, goede prijs/kwaliteit

Goede ervaringen

Netjes en verzorgde Lenovo laptop ontvangen. Ik heb deze laptop al 2 dagen in gebruik, erg leuk om mee te werken, ventilatie is muisstil (vorige laptop maakte veel lawaai). Prijs was ook goed.

Goed bedrijf

Tot nu toe twee aankopen hier gedaan, beide waren op tijd geleverd en werken goed (laptop en een ipad).

Goede ervaringen

iPhone via de website besteld, deze was in goede staat de volgende dag geleverd.

Gewoon goed.

Eerste ervaring is prima gegaan. Ik had afgelopen donderdag een HP 1040 met extra ssd ruimte besteld via de website. Vrijdagochtend in huis ontvangen. Ik had 6 maanden geleden hetzelfde model als eens eerder ergens anders besteld, en beide werken zoals het hoort en zoals ik gewend ben van dit merk.

Mooi

Een iPhone X besteld, volgende dag in huis mogen ontvangen. Werkt prima, even gezocht naar mogelijke krasjes maar niks gevonden!

Keurig en netjes volgens afspraak geleverd, zelfs in corona tijd. De conditie van de telefoon is zoals op de website stond, lichte gebruikssporen, maar niks opvallends. Verder werkt hij prima, lekker snel.

Ik had een verkeerd artikel besteld en dit werd via een emailtje meteen opgelost.

Keurig. Vlotte bestelprocedure, netjes verpakt en geleverd!

Nieuwe macbook besteld voor een zacht prijsje, top conditie! Nogmaals bedankt qxsystem.

Een bestelling gedaan bij qxsystems.nl. De levering zou de volgende dag plaats vinden, maar niet gebeurd. Ik proveerde e toen te bellen, maar kreeg de hele dag geen gehoor. Ook hun geprobeerd via mail te bereiken...pas na mijn 6e mail aan hun en dreiging met politie, kreeg ik een telefoontje. Laptop bleek niet leverbaar ineens. Daarop aangegeven dat ik mijn geld dan terug wou, en dat was geen probleem. Zij hadden de fout gemaakt. Ze mailden een dag later dat het geld overgemaakt is...maar ik heb het nog steeds niet ontvangen!! Ook nemen ze wederom geen telefoon op, reageren niet op mail. Ik ga daarom aangifte doen.

Beste Chantal, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad. We hebben meerdere keren zowel telefonisch als via de email uitgelegd dat u binnen 3-4 dagen het geld automatisch naar het bankrekeningnummer (waarmee u betaald heeft) teruggestort krijgt. Helaas heeft u ons meerdere keren zowel telefonisch als via het ticketsysteem bedreigd. In uw laatste bericht is er gelukkig bevestigd dat het geld ontvangen is op uw bankrekeningnummer (binnen de 3-4 dagen). We hopen hiermee dat alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Zed

Super !!!!

Al meerdere Laptops voor het gezin besteld ( schoolgaande kinderen ) em zelf voor zakelijk gebruik. Werden snel en goed verpakt geleverd.... En al vele kennisen en vrienden geïnformeerd over dit bedrijf.

Aankoop laptop en IPad

Hele goede ervaring met deze winkelen medewerkers. De laptop heb ik later geruild voor de iPad. Was geen probleem en snel opgelost. Bij de omschrijving de iPad stond dat de conditie “gebruikt” was Dat was dus niet waar. De iPad bleek in nieuwstaat te zijn!,, Ik helemaal blij natuurlijk! Hartstikke bedankt QX Systems. Gr. Charles

heel erg tevreden met de service alle afspraken waren netjes nagekomen

Prima bedrijf

E7450 besteld, volgende dag ontvangen. Netjes verpakt, laptop voldoet aan de omschrijving. Prijs/kwaliteit is goed.

Top.

iPhone XS Max gekocht, snel geleverd en voor een uitstekende prijs

Slechte kwaliteit

Het woord refurbished bestaat bij dit bedrijf niet. Laptops (en ik denk de rest van al het elektronica) zijn niet refurbished. Laptopt worden aangeleverd met harde schijf problemen, batterij problemen etc etc. Je zou denken dat er een batterij vervangen moet worden bij een refurbished laptop. Maar dat gebeurt dus niet. Dus zijn het ook geen refurbished laptops meer. Alles wat je ziet is 2e hands voor een dure prijs. Ik heb zelf 2 laptops besteld, waarvan de eerste niet alle onderdelen die aan vervanging toe waren niet vervangen. 2e laptop (vervanging van de vorige) had harde schijf problemen.

Alles klopt

Vlotte levering, indien nodig vlotte service. In een woord: Top!!

Goede ervaring

Prima website laptop vandaag ontvangen en alles werkt naar behoren

Snel en goed. Niets op aan te merken.