Snelle levering, goed kwaliteit

Mooi gedaan

Super mooi cadeau bedankt

Snelle reactie bij vragen en een mooi product!!

Ik had wat vragen over de gravering van mijn bestelling en er kwam steeds heel snel een reactie. Vriendelijk ook. Wij hebben het cadeau nog niet aan de jarige kunnen geven, maar wij zijn er erg tevreden over!

Geweldig product, en een goede service

Was een beetje laat met bestellen. Mijn zoon werdt 18,maar dankzij de geweldige service ,de ene dag besteld,en de volgende dag geleverd, op tijd voor de verjaardag van mijn zoon ,die heel blij was met zijn bacardi bar.

Het enige wat ik heb vemist was een bevestiging dat mijn bestelling goed was aangekomen.

Netjes verpakt en snel geleverd.

Veel keus en leuke artikelen. Netjes en stevig verpakt en snel geleverd.

Wou super mooi

Bedankt super mooi ben er heel blij mee mijn man zal het een super mooi vinden

Prima voor elkaar

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻Goed

Levering is erg snel. Er was een klein foutje gemaakt, maar dat werd echt super goed opgelost....toppie. De kwaliteit is ook goed.

Ik had een leren armband voor mijn broer besteld,met de naam van zijn pasgeboren zoontje in het slot gegraveerd. Hij vind hem geweldig! Snelle levering,ziet er top uit en dat voor die prijs.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle correcte levering van een prachtig produkt! Precies zoals het gewenst was!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering. Kwaliteit van het papier waarop de F1-plattegrond is gedrukt is van een mooie, dikke kwaliteit. Erg blij mee!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Persoonlijke aandacht om tot een prachtig resultaat te komen! Goede service! Echt top!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering.. mooi product

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service vriendelijke mensen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Persoonlijke en snelle service

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service, snelle levering, leuke verpakking.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Geen want positiever als dit kan het niet worden. Goede service met nabellen omdat ik vergeten was info te verstrekken. Slaper! Petje af!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle ingrijp bij een fout

Geen idee

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Prima service en snelle levertijd

Een tip: ga zo door!!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk Goede service Snelle levering

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heldere site, goede service, snelle en prima verzorgde bezorging. Het meest belangrijk. Een origineel cadeau en een hele blije ontvanger.

Geen verbeterpunten. Prima zo!

Over Humk

Cadeaus voor echte mannen! HUMK staat voor Handgemaakte Unieke Mannen Kado’s. HUMK biedt jou én de man die geen enkel idee voor een leuk cadeau heeft altijd één of meer passende antwoorden op de vraag: “wat wil je graag als cadeau ontvangen?”. Bij HUMK kun je terecht voor cadeaus waar de man echt wat aan heeft.