1 van de 2 bestelde armbanden kwam in de verkeerde kleur. 1 mailtje was genoeg; werd direkt geregeld en binnen enkele dagen had ik een nieuw exemplaar in de juiste kleur in huis. De armband in de andere kleur mocht ik houden. Super!

De nazending is uitstekend

geweldig

netjes verzorg en snel geleverd bedankt

Snelle service mooie kwaliteit

Prima de lux

Mooi artikel ,redelijke prijs ,snel thuis bezorgd.

Leuk product, gemakkelijk te verwerken.

De skyline van Tilburg binnenshuis aan de wand. Geweldig!

mooi product

Mooie armband besteld. Kwaliteit is prima, alleen jammer dat er bij het bestellen toch wat onduidelijkheid is ontstaan. Er wordt gevraagd naar de omtrek van je pols om zo je lengte van de armband te bepalen. Humk telt daar dan zelf nog een bepaalde lengte bij op om de armband wat speling te geven. Dit wordt niet medegedeeld tijdens het bestel proces en is bij mij dus verkeerd gegaan. Ten eerste bepaal ik liever zelf hoe ruim een armband om mijn pols zit en ten tweede kunnen ze dit veranderen. Kost alleen wel weer €12,50.

Jammer dat deze bestelling niet helemaal naar verwachting is uitgevoerd. We vragen bij het bestellen van een armband om de polsomvang. Dit wordt ook beschreven in de "aanvullende informatie" bij iedere armband. Op basis van de polsomvang worden de armbanden gemaakt, zodat deze voor de drager perfect zitten. Gelukkig kunnen we de armband indien deze te ruim valt inkorten. Helaas zijn hier kosten aan verbonden.

Ze doen wat ze beloven, goed contact over hoe en wat je precies wilt

Wauw factor

Wilde eigenlijk een 10+geven maar die optie is er niet. Geweldig geholpen, super leuke sieraden, ook voor de bijzondere persoonlijke sieraden moet je hier zijn. Het oplossen van problemen, zij zorgen ervoor dat er geen probleem is!! Kom zeker weer.

Prima, snelle levering, product komt overeen met de beschrijving.

Leuke site met leuke cadeau ideeën.

Zeer snelle levering, product voldoet zeker aan verwachting en uitstekende klantenservice

Recent 3 gepersonaliseerde armbandjes besteld, ondanks de personaliseringsvraag werden de armbandjes al binnen 2 dgn geleverd en kwaliteit is top. Daarnaast had ik een vraag over een bestelling en ik werd enorm goed geholpen, kortom, zeker een aanrader!

Mooie armband en snelle bezorging!

Aanrader!

Geweldig product

Leren sleuten hanger met inscriptie besteld maar had het snel nodig. Dag 2 na mijn bestelling al in de brievenbus. Top product en snelle levering!

Mooie armband

De bestelde armband is mooi. Goede kwaliteit en op tijd geleverd, zoals was aangegeven op de website. Top! Goede webshop.

Fijn om met Humk zaken te doen

Hele prettige ervaring met dit bedrijf gehad, door een fout van mijzelf zou de hele bestelling of niet doorgaan of veel vertraging oplopen maar Hunk leverde ondanks dat de betaling nog niet was voldaan.....

Prima! Zeer tevreden.

Vlotte reacties. Ook per telefoon goed bereikbaar. Persoonlijke benadering en alles goed geregeld. De inscriptie in het bestelde cadeau was niet helemaal goed uitgevoerd en dat is door de medewerker van Humk goed opgelost. Dus........5 sterren.

Origineel cadeau en snelle levering

Fijn dat een online bestelling zo snel geleverd wordt. Zeker als je een origineel cadeau zoekt en de gelegenheid al op korte termijn is. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Goed product en goede service

Ik heb voor mijn zoon een armband met graveerplaat besteld. Ik wilde graag dezelfde tekst als op de armband op de foto, maar die tekst kon ik niet intypen want dan waren er teveel letters. Contact opgenomen met de klantenservice en heel goed geholpen. Hun oplossing werkte prima. Met 2 dagen was de armband in huis, mooi verpakt. Kwalitatief goed product en het ziet er echt prachtig uit!

Super snelle en juiste levering

Besteld paar dagen later al binnen Super service...

Een echte aanrader

Leuke aparte cadeaus wat echt in de smaak vallen Vriendelijke klantenservice Top bedrijf

Uiterste tevreden over Humk en het aangekochte cadeau

Na ontvangst de armbanden gepast en die bleken te klein, in overleg met Humk alles terug gestuurd en na 4 dagen zonder enige kosten de juiste armbanden weer in huis. Humk is echt aan te bevelen, contact over het product via de mail en indien nodig per telefoon.

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering. Cadeauartikelen ontvangen en ziet er mooi uit. Goede site voor een mannencadeau!

boven verwachting

Vorige week een leren armband besteld met alle namen van de kleinkids, nu kende ik de site niet dus altijd afwachten hoe ghet dan gaat maar het contact op de chat was goed, ik werd gewoon goed beantwoord en dat gaf vertrpouwen. Ik denk dat 3 dagen later de armband op de deurmat lag en ik draag hem nu vol trots

Opmerking ingewilligd. Prima en snelle service

Aan je bestelling word echt aandacht geschonken, ik kreeg nog een mailtje of de inscriptie juist was. Heel blij mee, het kado zag er goed uit

Over Humk

Cadeaus voor echte mannen! HUMK staat voor Handgemaakte Unieke Mannen Kado’s. HUMK biedt jou én de man die geen enkel idee voor een leuk cadeau heeft altijd één of meer passende antwoorden op de vraag: “wat wil je graag als cadeau ontvangen?”. Bij HUMK kun je terecht voor cadeaus waar de man echt wat aan heeft.