Snelle levering en heel mooi afgewerkt. Ik kan jullie zeker Humk aanraden.

Breda!

Kort voor de Kerst een uitsnede besteld van de stad Breda en jawel... op tijd binnen (hadden we niet verwacht) én van een uitstekende kwaliteit. Een prima club om eens wat anders aan familie of vrienden te schenken. Dank je Humk!

Vlotte levering ook tijdens drukte rondom feestdagen

Fijne overzichtelijke site. Kon vrij snel een toepasselijk cadeau vinden. Leren pasjeshouder met initialen. Was mooi op tijd voor de Kerst binnen, stijlvol verpakt en de ontvanger was er zichtbaar blij mee. Het zag er dan ook mooi uit.

Ik kreeg poster met het mooie stadion binnen en was snel binnen en toplevering

genaaid

stukje papier wat als poster van de amsterdam arena moet door gaan kost incl verzending 30 euro. schandalig. je schaamt je gewoon om dit als kado te geven. en belachelijke prijs voor zoiets.

Jammer dat u geen contact met onze klantenservice heeft opgenomen. De print van de 'Johan Cruijff Arena' is van het gerenommeerde merk WIJCK. Op onze site staat precies aangegeven wat u koopt. Natuurlijk kan het dan toch gebeuren dat u uw aankoop niet aan aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval is in overleg met onze klantenservice altijd een passende oplossing te bedenken.

Top!!

Mooie kwaliteit, precies zoals ik gehoopt had. Snelle levering. En super geholpen bij de klantenservice omdat, ik nog iets extra's gegraveerd erbij wilde hebben. Zou deze site aanraden en als ik nog eens een kado zoek, zou ik eerst deze site weer bezoeken.

Uitstekend !!! Probleem oplossend en super adequaat

Door PostNL was een pakket niet afgeleverd. Hier op gewacht echter kwam hier geen oplossing uit door PostNL. De heer van HUMK heeft dit erg snel en correct gecorrigeerd en mij uitmuntend geholpen. Nogmaals dank voor de fijne en snelle service

Hele goede service en product

Het e-mail contact met vragen werd prima en snel beantwoord. Het product is van uitstekende kwaliteit en mooi verpakt. Heel blij mee om te geven als cadeautje!

Vlotte levering goedverpakt.

Snel en correct geleverd

Netjes ingepakt en snelle bezorging

Snelle bezorging en goed verpakt! Heldere communicatie.

Pakket tevreden, levering ontevreden

De levering van het pakket werd een week na bestelling gedaan, ik had netjes bericht gekregen van HUMK dat het pakket wat later geleverd zou worden. Maar het pakket werd 6 dagen na bestelling aan mijn buurvrouw overhandigt omdat ik niet thuis was, ik had bericht gekregen van GLS dat ik binnenkort kon zien wanneer het geleverd zou worden, ik heb alle dagen gekeken maar nee hoor nog niet verzonden stond in de mail tot de buurvrouw het pakket woensdag kwam brengen, zonder dat ik een mail of een briefje in de deur had gekregen dat het geleverd was. Het pakket zag er zeer goed uit en het artikel was keurig netjes ingepakt, dus alle lof voor HUMK, maar voor GLS......nee

Zeer tevreden!

Via telefoon wat vragen over product gesteld, zeer vriendelijk te woord gestaan en uitleg gekregen. Daarna product snel geleverd en zeer tevreden, dus al met al prima service.

Prima, goed geregeld

Goede contact, goede qualiteit, snel geregeld. Ben echt blij

Mooie stalen herenarmband besteld, die een maat te klein bleek. Zonder probleem omgeruild voor de goede maat. Vriendelijk contact gehad en super geholpen.

Een snelle , nette levering.

Prima en snelle service.

Netjes met een snelle verzending

Makkelijke app Armband is voor nu van mooie kwaliteit ziet er netjes uit ook de gravures. Snelle verzending.

Bracelet helemaal.volgens mijn wensen gemaakt en erg blij mee!

Bracelet helemaal.volgens mijn wensen gemaakt en erg blij mee!

Goede service en mooi product!

Telefonisch goed geholpen bij een vraag die ik had. Mooi product en snelle levering!

Prachtig kwalitatieve sieraden met uitstekende service

Zeer fijne en plezierige ervaring met 'Humk', uitstekende service ook na aanschaf. Kortom een atelier die achter zijn producten staat en betrokken is naar de klant!

Kei leuk persoonlijk cadeau

Uitzoeken, aanpassen, betalen en verzenden ging goed. Ik had alcohol vrije gin gekocht in een mooie fles met een persoonlijke boodschap. De jarige is er blij mee, dus geslaagd!

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Uitstekende ervaring

Artikel is overeenkomstig de foto en omschrijving, goede informatie over verzending en snel geleverd.

Bedankt

Goede en snelle service. Armband met vingerafdruk laten graveren. Bijzonder en heel mooi cadeau.

Over Humk

Cadeaus voor echte mannen! HUMK staat voor Handgemaakte Unieke Mannen Kado’s. HUMK biedt jou én de man die geen enkel idee voor een leuk cadeau heeft altijd één of meer passende antwoorden op de vraag: “wat wil je graag als cadeau ontvangen?”. Bij HUMK kun je terecht voor cadeaus waar de man echt wat aan heeft.