snel en goed

Op mijn verzoek aangepaste armband met niet-magnetische sluiting geleverd, mooi gedaan. Fijn dat het zo flexibel kon en dat standaard producten kunnen worden aangepast

Prachtige gepersonaliseerde armband

Heel snel geleverd en mooi gemaakt. Ook heel snel een reactie ontvangen op mijn vraag via de email. Top!

Erg goede service!

Het bestelde artikel voldeed aan de verwachtingen. Maar de service was nog beter, want ivm de feestdagen liep er vertraging op bij die koerier. Jullie klantenservice heeft zijn best gedaan om hier achteraan te gaan en mij over de status te informeren!

Fantastisch!

Voor ik de bestelling online wou plaatsen heb ik eerst telefonisch contact gezocht met Humk. Ik had nog enkele vragen ivm de bedrukking en had een specifiek symbool dat ik op de armband wou. Na een heel vriendelijk gesprek te hebben gehad met de nodige info wou ik de bestelling online plaatsen. Zodra ik het formulier invulde kon ik het adres niet ingeven voor verzending. Maar dit was geen enkel probleem voor Humk. Zij konden mij gelukkig verderhelpen via mail. Zo gezegd zo gedaan en de bestelling via mail doorgestuurd. Vol spanning zitten wachten op de armband die ik besteld had voor mij man en eens aangekomen kon ik niet wachten tot de feestdagen om deze af te geven :) Hij had hem dus al vroeger gekregen dan eigenlijk voorzien. Bleek dat de armband toch ietwat te groot was. Hierop heb ik terug contact gehad met Humk en terugsturen en verkleinen, geen enkel probleem! Vandaag hebben we de armband terug aangekregen en met een grote glimlach op mijn gezicht heb ik deze aan mijn man overhandigd. Hij is PRACTIG! Perfect hoe ik hem wou en hij past als gegoten! Zeker aan te raden om hier een mooie armband te bestellen! Hele mooie ontwerpen, heel goede kwaliteit!

Mooie sieraden, snelle levering

Ik heb hier een hele mooie armband gekocht voor mijn neefje. Met een prachtige gravering. Werd snel geleverd, goede kwaliteit

Top service, mooie kwaliteit

Snel en correct

Mooie producten. Goed bevestigd, snel geleverd

Precies zoals de foto’s

Het zag er precies zo uit als op de foto’s Snelle levering Heel tevreden

Heel tevreden

Snelle bezorging en zeer tevreden ook

Waanzinnig

Professioneel en mooi op tijd

1 van de 2 bestelde armbanden kwam in de verkeerde kleur. 1 mailtje was genoeg; werd direkt geregeld en binnen enkele dagen had ik een nieuw exemplaar in de juiste kleur in huis. De armband in de andere kleur mocht ik houden. Super!

De nazending is uitstekend

geweldig

netjes verzorg en snel geleverd bedankt

Snelle service mooie kwaliteit

Prima de lux

Mooi artikel ,redelijke prijs ,snel thuis bezorgd.

Leuk product, gemakkelijk te verwerken.

De skyline van Tilburg binnenshuis aan de wand. Geweldig!

mooi product

Mooie armband besteld. Kwaliteit is prima, alleen jammer dat er bij het bestellen toch wat onduidelijkheid is ontstaan. Er wordt gevraagd naar de omtrek van je pols om zo je lengte van de armband te bepalen. Humk telt daar dan zelf nog een bepaalde lengte bij op om de armband wat speling te geven. Dit wordt niet medegedeeld tijdens het bestel proces en is bij mij dus verkeerd gegaan. Ten eerste bepaal ik liever zelf hoe ruim een armband om mijn pols zit en ten tweede kunnen ze dit veranderen. Kost alleen wel weer €12,50.

Jammer dat deze bestelling niet helemaal naar verwachting is uitgevoerd. We vragen bij het bestellen van een armband om de polsomvang. Dit wordt ook beschreven in de "aanvullende informatie" bij iedere armband. Op basis van de polsomvang worden de armbanden gemaakt, zodat deze voor de drager perfect zitten. Gelukkig kunnen we de armband indien deze te ruim valt inkorten. Helaas zijn hier kosten aan verbonden.

Ze doen wat ze beloven, goed contact over hoe en wat je precies wilt

Wauw factor

Wilde eigenlijk een 10+geven maar die optie is er niet. Geweldig geholpen, super leuke sieraden, ook voor de bijzondere persoonlijke sieraden moet je hier zijn. Het oplossen van problemen, zij zorgen ervoor dat er geen probleem is!! Kom zeker weer.

Prima, snelle levering, product komt overeen met de beschrijving.

Leuke site met leuke cadeau ideeën.

Zeer snelle levering, product voldoet zeker aan verwachting en uitstekende klantenservice

Recent 3 gepersonaliseerde armbandjes besteld, ondanks de personaliseringsvraag werden de armbandjes al binnen 2 dgn geleverd en kwaliteit is top. Daarnaast had ik een vraag over een bestelling en ik werd enorm goed geholpen, kortom, zeker een aanrader!

Mooie armband en snelle bezorging!

Aanrader!

Geweldig product

Leren sleuten hanger met inscriptie besteld maar had het snel nodig. Dag 2 na mijn bestelling al in de brievenbus. Top product en snelle levering!

Mooie armband

De bestelde armband is mooi. Goede kwaliteit en op tijd geleverd, zoals was aangegeven op de website. Top! Goede webshop.

Fijn om met Humk zaken te doen

Hele prettige ervaring met dit bedrijf gehad, door een fout van mijzelf zou de hele bestelling of niet doorgaan of veel vertraging oplopen maar Hunk leverde ondanks dat de betaling nog niet was voldaan.....

Over Humk

Cadeaus voor echte mannen! HUMK staat voor Handgemaakte Unieke Mannen Kado’s. HUMK biedt jou én de man die geen enkel idee voor een leuk cadeau heeft altijd één of meer passende antwoorden op de vraag: “wat wil je graag als cadeau ontvangen?”. Bij HUMK kun je terecht voor cadeaus waar de man echt wat aan heeft.