Prima! Zeer tevreden.

Vlotte reacties. Ook per telefoon goed bereikbaar. Persoonlijke benadering en alles goed geregeld. De inscriptie in het bestelde cadeau was niet helemaal goed uitgevoerd en dat is door de medewerker van Humk goed opgelost. Dus........5 sterren.

Origineel cadeau en snelle levering

Fijn dat een online bestelling zo snel geleverd wordt. Zeker als je een origineel cadeau zoekt en de gelegenheid al op korte termijn is. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Goed product en goede service

Ik heb voor mijn zoon een armband met graveerplaat besteld. Ik wilde graag dezelfde tekst als op de armband op de foto, maar die tekst kon ik niet intypen want dan waren er teveel letters. Contact opgenomen met de klantenservice en heel goed geholpen. Hun oplossing werkte prima. Met 2 dagen was de armband in huis, mooi verpakt. Kwalitatief goed product en het ziet er echt prachtig uit!

Super snelle en juiste levering

Besteld paar dagen later al binnen Super service...

Een echte aanrader

Leuke aparte cadeaus wat echt in de smaak vallen Vriendelijke klantenservice Top bedrijf

Uiterste tevreden over Humk en het aangekochte cadeau

Na ontvangst de armbanden gepast en die bleken te klein, in overleg met Humk alles terug gestuurd en na 4 dagen zonder enige kosten de juiste armbanden weer in huis. Humk is echt aan te bevelen, contact over het product via de mail en indien nodig per telefoon.

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering. Cadeauartikelen ontvangen en ziet er mooi uit. Goede site voor een mannencadeau!

boven verwachting

Vorige week een leren armband besteld met alle namen van de kleinkids, nu kende ik de site niet dus altijd afwachten hoe ghet dan gaat maar het contact op de chat was goed, ik werd gewoon goed beantwoord en dat gaf vertrpouwen. Ik denk dat 3 dagen later de armband op de deurmat lag en ik draag hem nu vol trots

Opmerking ingewilligd. Prima en snelle service

Aan je bestelling word echt aandacht geschonken, ik kreeg nog een mailtje of de inscriptie juist was. Heel blij mee, het kado zag er goed uit

Exact zoals op de afbeelding, vlotte en duidelijke communicatie

Prima, zeer tevreden.

Snel en mooi gemaakt

Snelle levering en mooi product

Lederen armband besteld voor mijn man. Heel mooi degelijk materiaal en mooi gegraveerd!

Mooi product

Skyline van Mestreech; zeer snel geleverd. Goede verpakking.

Mooie kwaliteit en snel geleverd

Mooi bandje en mooi gegraveerd

Mooie oplossing

Goede service mijn armband is helaas kwijt in de post. Ben door de eigenaar zelf gebeld en krijg hem opnieuw opgestuurd. En meteen een goed gesprek gehad en zo weet je hoe eerlijk een bedrijf is. Ik zou zeggen koop er ook eentje voor jezelf verwen je eigen. Ik ga die met de foto erop nog bestellen ik vertrouw op dit bedrijf dat het erg mooi word,

Mooi, degelijk en snel geleverd...

Mooie juwelen, degelijk gemaakt, snelle service, echt aan te raden.

Leuk goed verpakt

Alles goed geregeld vooral het aspect dat het geproduceerd word door mensen met een afstand tor de arbeidsmarkt.

mooie producten en snelle levering

mooie producten en zeer snelle levering

Goed product

Wat onhandig om het zelf aan te doen.

Prachtige armband mooi gegraveerd

Mooie armband snel geleverd.

Uniek origineel cadeau

Heel makkelijk kiezen op de website, zeer duidelijk! Snelle en duidelijke communicatie en levering, de bestelling was netjes ingepakt. Het product zelf is wel zeer mooi, maar erg fragiel. De bevestigingsmaterialen voor de muur zijn echter niet voldoende om het netjes en permanent tegen de muur te houden. De nageltjes zijn wel lang genoeg, maar kunnen niet onzichtbaar gemaakt worden bij bevestiging.

Gewoon een fijne internet winkel

SUPER...heel goede service.

Probleempje bij een ontvangst is door Humk geheel uit eigen beweging op een zeer prettige manier opgelost. Nogmaals heel hartelijk dank.

Mooi product

Het is een mooie sleutelhanger, en ik werd vriendelijk geholpen. Een klein foutje, in het atelier gemaakt, werd snel en naar mijn zin hersteld. Ik kom hier zeker weer eens terug!

Het Tasveld 10 3342GT Hendrik-ido-ambacht

Over Humk

Cadeaus voor echte mannen! HUMK staat voor Handgemaakte Unieke Mannen Kado’s. HUMK biedt jou én de man die geen enkel idee voor een leuk cadeau heeft altijd één of meer passende antwoorden op de vraag: “wat wil je graag als cadeau ontvangen?”. Bij HUMK kun je terecht voor cadeaus waar de man echt wat aan heeft.