Snelle reactie en service

Ik was veel te laat met een kadootje voor kerst. Met het bestellen gevraagd of het snel verstuurd kon worden en dit werd meteen gedaan en beantwoord. Super service!

Vlotte levering, mooie kwaliteit

Het moeilijkste aan het bestelproces was kiezen welk product ik nu wou. Uiteindelijk bleek het de juiste keuze: mijn vriend was heel blij met het cadeau. Ik heb er een half sterretje afgedaan omdat er blijkbaar een foutje in het ontwerp stond: de eerst GP op Francorchamps was al in 1925, niet in 1950 zoals op ons bord staat.

Precies zoals verwacht!

Precies als op de foto. Netjes en op tijd geleverd. Goed ingepakt om beschadiging te voorkomen. Een origineel kado voor mijn vriend. Ben erg blij met mijn aankoop.

Really nice product with fast delivery

Super happy with my race track shape purchase. It looks really nice and I got it home with the next post-delivery.

Super!!!

Opvolging van mijn bestelling bij latere levering dan voorzien. Nooit gezien.

Vlotte bezorging en word goed op de hoogte gehouden

Vlotte bezorging en word goed op de joogte gehouden.

Top services

Ik had een fout gemaakt in de bestelling en kreeg meteen een mail met de vraag of dit wel klopte. Erg attent en meedenkend. Super!!!

Het kwam door drukte bij de post later binnen. Zij namen van uit zich zelf contact met mij op met de vraag of ik het al gekregen Had. Ze zijn er achter aan geweest en cadeau kwam op tijd. top geregeld! Daarnaast zagen de gekochte cadeau er prachtig uit. Mooie site ook, zeker een aanrader!

Er was iets fout gegaan bij de gravering van de armband die ik had besteld. Dit werd keurig opgelost door de klantenservice zonder dat ik zelf moeite moest doen. De week daarna (gelukkig nog net op tijd voor Sinterklaas) had ik een nieuwe, goede armband binnen. Verder is de kwaliteit van de armband en sluiting erg mooi evenals de gravering.

Snelle levering..mooie spullen

uitstekend

Snelle levering netjes verpakt Product zoals omschreven.

Webshop met mooie kado artikelen. Gemakkelijk te bestellen en heel snel geleverd. Heel tevreden.

Leuk cadeau en goede service

Ik heb 2 tekeningen van F1 circuits besteld. Deze waren binnen een dag binnen, goed verpakt. Ik ben er blij mee

Erg mooi

Erg mooi en gauw binnen super!! Grtjes anneke.

Persoonlijke service en mooie spullen

Fijn hoe Bernd persoonlijk contact opneemt bij bestellingen als dat nodig is. Geeft een extra gevoel van verbinding. Verder mooie spullen die worden aangeboden.

100% tevreden

Helemaal tevreden over het product. Goed ingepakt tegen beschadiging, snel geleverd, kortom een aanrader.

Super!!!

Snel en betrouwbaar!!! 1 ding was wel jammer dat t niet duidelijk was of je met of zonder de lijsten geleverd kreeg.

Goede kwaliteit, snelle levering

Originele cadeaus

zeeeeerrrrr tevreden

ik heb mijn cadeau vanuit het buitenland gekocht op dit site. eerst had ik twijfels door slechte ervaringen in het verleden met ander online sites. maar ik moet echt zeggen na mijn eerste contact via mail kreeg ik een goed gevoel. hierna ging alles smooth. kreeg direct antwoord op al mijn vragen. ik kan iedereen aanraden hun cadeau hier te komen. Hoog kwaliteit en goede service. Alleen heb ik probleem met het wijzigen van mijn wachtwood. ik heb geen woord om jullie te danken.

Snelle en goede levering.

Duidelijke site en aanwijzingen.

Met 1 woord, GEWELDIG.

Uitstekende service, (zo zie je er nog maar weinig) ze hebben hun stinkende best gedaan zodat ik mijn kado voor onze zoon op tijd in huis had. Ik heb meerdere malen contact gehad en altijd even vriendelijk en meedenkend. Nogmaals hartelijk dank en het kado ....armband met vingerafdruk is prachtig.

Een persoonlijk luxe cadeau, mooi verpakt en snel geleverd

Goed. Echte aanrader en voor herhaling vatbaar

prima ingepakt en snel bezorgd!

Alles was keurig netjes ingepakt en een duidelijke omschrijving erbij.

Heel mooi!

Mooie armband, goede kwaliteit, mooi gegraveerd!

Deze mooie armband met naam viel erg in de smaak. Pracht cadeau

Het Tasveld 10

3342GT Hendrik-ido-ambacht

Over Humk

Cadeaus voor echte mannen! HUMK staat voor Handgemaakte Unieke Mannen Kado’s. HUMK biedt jou én de man die geen enkel idee voor een leuk cadeau heeft altijd één of meer passende antwoorden op de vraag: “wat wil je graag als cadeau ontvangen?”. Bij HUMK kun je terecht voor cadeaus waar de man echt wat aan heeft.