Keurig geplaatst

Netjes gewerkt. Vriendelijk personeel. Alleen schade aan de veranda gemaakt dit moet nog opgelost worden.

Heel erg goed

Alles is goed uitgelegd voordat de panelen geplaatst waren. Plaatsing ging perfect ,heel snel en keurig netjes. De mensen waar wij contact mee hebben gehad,waren heel leuk, spontaan en gezellig.

geweldig

Intake gesprek met Rick was goed gegaan, eerlijke prijs, professioneel, klantengericht. Daarna een telefoongesprek met Jeroen over de datum van de plaatsing en energie leverancier en de subsidie. Ook een fijn gesprek ervaren. Het plaatsen ging soepel door 2 ervaren personelen en een nieuwe collega. Ene voor de elektriciteit de andere voor het plaatsen van de zonnepanelen op het dak. Een compliment voor het bedrijf, een goed werkende team. Bedankt.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Open en eerlijk, goede service

Wij zijn enorm tevreden over Youen. De communicatie verliep erg goed. Bij vragen direct een eerlijk antwoord. Ze willen duidelijk de beste zijn en doen dat middels klantgericht werken. Niet keihard commercieel doorduwen, maar gewoon meedenken met de klant. Ze zijn open over een foutje, nog voor we het zelf hadden gezien. En ze lossen het meer dan keurig weer op. Wat ons betreft een dikke tien en zeker een aanrader.

Wij zijn dik te vrede!

Wij hebben 15 sept 10 zonnepanelen laten plaatsen door de firma Youen. Wij zijn dik te vrede, we hadden moeilijkheden met het doortrekken van kabels in leiding die al onder de vloer lag. De mannen die bij ons dit geplaatst hebben verdienen een dikke pluim ! Ook Wi-Fi was weggevallen en ze zijn pas weggegaan toen alles in orde was! Chapeau, de firma Youen is een echte aanrader!

zeer positief

Mijn ervaring met Youen is zeer positief, omdat ik een speciaal verzoek had m.b.t. aanleg voeding en uitvoering en daarbij hebben ze alles uit de kast gehaald om maatwerk te leveren met uiteindelijk als eindresultaat en goed werkende installatie en een tevreden klant. Echt kosten nog moeite werden gespaard.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Bekwaam, oplossingsgericht en communicatief sterk

De monteurs waren bekwaam, vaardig in het contact met ons en oplossingsgericht. Onze panelen liggen nu gunstiger dan volgens oorspronkelijk plan.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Goed en professioneel bedrijf.

Prima service, vooraf en tijdens installatie. Mooi resultaat.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Alles goed geregeld en keurig gemonteerd

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Erg tevreden, de panelen leveren meer op dan ik verwacht had!

Vlak nadat ik Youen had bevestigd kreeg ik de offerte van een concurrent. Ai, een paar honderd euro goedkoper zag ik.. Later toch nog maar eens na gaan rekenen; de concurrent was zo'n 10% goedkoper, maar de panelen brachten ruim 10% minder stroom op. Daarnaast bleek ik daar een heel goedkope omvormer te krijgen waarvan het merk me niks zegt en het apparaat er goedkoop en ouderwets uitziet, tegenover een mooie Huawei omvormer bij Youen. Ik was weer helemaal gerustgesteld, ik heb de juiste keuze gemaakt! De installatie is soepel verlopen, ze waren met een groot team en in 1 middagje klaar. De electricien uit het team heeft nog een paar vragen beantwoord die ik had over de laadpaal voor mijn toekomstige elektrische auto, ik ben dik tevreden over de installatie! De (15) panelen zitten er nu 1,5 week op en ik heb de afgelopen (grotendeels grauwe) dagen al 170 kWh opgehaald!

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Op alle gebieden fantastisch !

Alles is cf. plan verlopen. Alles in 1 dag geregeld ondanks de grote hoeveelheid panelen. Ze kregen de kabel niet zo makkelijk in de kruipruimte, maar kwamen hier de daaropvolgende dag gelijk voor terug. We zijn een week verder en alles werkt naar wens. Zeer aan te bevelen.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Jaren later nog steeds prima service

Bij Youen weten ze hoe ze met hun klanten moeten omgaan. Al vier jaar een prima installatie op mijn dak, maar nooit bij nagedacht dat bij een nieuwe internetrouter ook de wifi-beveiliging van de omvormer opnieuw moet worden geïnstalleerd. Toen ik belde werd de telefoon gelijk opgenomen en nog diezelfde middag stond er iemand voor mijn deur om even te helpen. Super!

Vriendelijk en netjes

Keurige mensen die het installeren en aansluiten, prima gevoel over gehouden. want ik vond het best spannend.

Klantgerichte en gedreven vakmensen

Youen heb ik ervaren als een club zeer gepassioneerde vakmensen. bij de intake was in grote lijnen duidelijk wat wel en niet mogelijk bleek. bij installatie bleek een andere oplossing goedkoper en nog beter te passen in onze situatie. Zo werd de best passende configuratie geïnstalleerd en vakkundig aangesloten. De vakmensen zijn vriendelijk en ter zake kundig. Na installatie kreeg ik in dezelfde week de mogelijkheid om in te loggen op de app, om het opgewekte vermogen zelf in te zien. Oftewel zeer tevreden met de begeleiding en de installatie van de zonnepanelen.

nette en correcte wijze van offerte, levering en montage

nette en correcte wijze van offerte, levering en montage

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

prima bedrijf, goeie service en snelle reakties.

De installateurs waren bijzonder goed opgeleid, harde werkers en zeer vriendelijk. Daarnaast wisten ze precies wat er van ze verwacht werd en werkten ze netjes en veilig.

Duidelijk,snel, netjes

Goede en duidelijke offerte. Alles conform afspraak geregeld. Nette en aardige monteurs. Vakkundige mensen.

Enthousiast, behulpzaam, goede communicatie

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Super geregeld en vriendelijke en behulpzame monteurs

Professionele monteurs

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

ook als het gaat om onderhoud, of een tijdelijke verwijdering van de panelen is dat in een dag geregeld Super!!

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel

Medewerkers waren zeer punctueel, voerden de installatie zeer gedegen en precies uit en legden met name de werking van de omvormer zeer duidelijk uit. Heel fijn!

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Kundige, snelle en vriendelijke samenwerking

Goed adviesgesprek, snelle levering en kundige installatie. Maatwerk is mogelijk en er is goed meegedacht over onze persoonlijke situatie. youen werkt transparant.

snel, vriendelijk

deskundig, snel, netjes, vriendelijk

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Een een zin: Ze maken het voor de volle 100% waar!

Al jaren keken we naar zonnepanelen en toen we een keertje niet op vakantie gingen besloten we zonnepanelen te nemen. Het begon een beetje anders want ze hebben geen verkoper maar een aankoopbegeleider die snel reageerde en ook wilde langskomen om de situatie te beoordelen. Die man wist wel overal van. De offerte bleek goedkoper dan van een collectieve actie. Installatie was al binnen drie weken en snel klaar. Op de dag zelf supermonteurs van het bedrijf zelf, er werd hard gewerkt en de communicatie was ook goed. Alles netjes en schoon achtergelaten. Naderhand nog telefonische ondersteuning omdat ik een nieuwe telefoon had gekocht en de app opnieuw moest installeren. Echt een aardig iemand die de tijd nam om te helpen. Als je zonnepanelen wil moet je hier zijn.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Prima bedrijf, doen wat ze beloven!

Ik ben zeer tevreden met de informatie vooraf, het meedenken, ook tijdens de installatie en de installatie zelf.

Over Youen

Youen Installatie gelooft in slimme en groene energie voor iedereen en voor een betere wereld. Energie die jij opwekt, waarmee je flink bespaart en de aarde minder belast. Dat kan met zonne-energie via zonnepanelen. Die leveren wij. Wij willen energie duurzaam, gratis en makkelijk maken. Daarom maken wij betrouwbare zonne-energie toegankelijk met de nieuwe generatie zonnepanelen van topkwaliteit en met jarenlange garanties. Zorgeloze zonne-energie om trots op te zijn. Voor jou thuis en op het werk. Dat is Youen, energie van jou.