Prima installatie

De ploeg arriveerde keurig op tijd, de werkzaamheden werden eerst doorgenomen voor men aan de slag ging. Alles keurig geinstalleerd (11 panelen, nieuwe meterkast en thuisaccu). Er werd zeer veilig gewerkt, op het dak werd netjes aangelijnd. Bij het boren van gaten in de muren eerst overlegd of dit een goede locatie zou zijn enz. Kortom, aanbevolen!

Na een aantal flinke hobbels een keurige installatie afgeleverd door Youen!

Samen met onze buren gekozen voor Youen voor de installatie van zonnepanelen. Helaas is Youen tot tweemaal toe zonder enig overleg via onze uitbouw het dak opgegaan om bij de buren op het dak te werken. Wij hebben dit na de 1e keer meteen telefonisch gemeld, men beaamde dat dit inderdaad absoluut niet de bedoeling was en kregen daarvoor excuus. Tot onze grote verbazing stond er 2 weken later onaangekondigd een monteur van Youen voor ons slaapkamerraam. Wederom leek het informeren van ons, om via onze uitbouw naar het dak van de buren te gaan teveel gevraagd. Het vertrouwen in Youen was door deze 2 incidenten inmiddels flink gedaald. Eén dag voor de geplande installatie (7 dec) ontvingen wij van Youen een standaard mail dat de installatie pas een week later plaats zou vinden. Gevolg hiervan was dat wij het vertrouwen helemaal kwijt waren in deze organisatie en graag van onze getekende offerte af wilden. Na telefonisch contact met o.a. de commercieel verantwoordelijke (G.H.) binnen Youen waarin uitgebreid excuses zijn aangeboden, een voorstel ontvangen om ons toch aan boord te houden als klant. Na enig overleg tot overeenstemming gekomen waarna er vervolgens op 14 december (zonder meerkosten) een keurige installatie is afgeleverd waarvoor onze hartelijke dank. Ook kwamen de monteurs die dag met een lief knuffeltje aan voor de baby, erg attent. Uiteindelijk zijn wij dus een tevreden klant van Youen en bleek het oplossingsgerichte vermogen van deze organisatie voldoende om ons te behouden als klant. Dit na in eerste instantie meerdere negatieve ervaringen in korte tijd die door goede communicatie voorkomen hadden kunnen worden.

Fijn bedrijf

Goede ervaring met voorbereidend gesprek. Het plaatsen en inlichten ging ook prima. Wij kregen goede voorlichting. Daarna deed de app het niet en zijn wij goed geholpen door Youen door contact op te nemen met Solar Edge. Solar Edge heeft het helaas nog niet kunnen herstellen.

Youen is een heel fijn bedrijf met veel kennis.

Youen is een bedrijf met veel kennis in huis. Ze leggen goed uit wat er mogelijk is voor op jouw dak kan en ze luisteren goed wat je wil. Youen hebben de panelen perfect en veilig op mijn dak geplaatst en kon ik dezelfde dag gelijk gebruik maken van de zon. Dus voor mij hebben ze een dikke DUIM verdient

Betrouwbaar bedrijf en komt de afspraken na.

Youen heeft veiligheid hoog in het vaandel staan. De monteurs werken zeer netjes en geven uitleg over de installatie. Ze gingen niet eerder weg totdat de installatie werkte en ingeregeld was. Voor Youen een dikke 12 op de schaal van 10.

zowel pre- als aftersales EN het werk zelf heel netjes voor elkaar

we hebben 4 extra panelen bij laten monteren, natuurlijk weer door de mannen van Youen, want we waren zeer tevreden over het proces van de eerste panelen. Ook nu weer kwamen 2 enthousiaste en goed op elkaar ingespeelde mannen ons dak op. En weer geen kabeltje te zien en geen dakpan gesneuveld. Stevig doorgewerkt en met plezier bak koffie aangeboden vanzelfsprekend.

Van het eerste contact tot aan het inregelen van de monitoring werd alles top geregeld! Vooral het extra telefoontje na de installatie om te checken hoe alles verliep is echt een plus. De panelen liggen er super strak op en de nieuwe meterkast is keurig geïnstalleerd.

zeer tevreden!

goede service voor een goede prijs!

Van voor tot achter uitstekend

Zowel de gebruikte materialen, als het personeel maken op mij een goede indruk. Zeker een aanrader dit bedrijf!

Tip top geleverd

Snel geïnstalleerd, keurig gedaan, vriendelijke mensen. Niets dan lof!

Hoi Kees, we vonden het hartstikke leuk om zonnepanelen bij jou te mogen installeren. Wij vinden het mooi om de wereld te verduurzamen en natuurlijk is het ook hartstikke gaaf dat je nu de energierekening flink omlaag zult zien gaan.

Top bedrijf met monteurs met veel ervaring

Belde een dag voor de installatie of de monteurs eerder konden komen i.v.m. de warmte. Geen probleem. Top personeel, alles gaat in overleg. Werken netjes en secuur. Elektricien met veel ervaring. Dag na installatie mail ontvangen van Enphase, kon gelijk de app gebruiken en per paneel kijken. Werd ook nog na de dag van installatie gebeld door Youen of alles goed was verlopen. Kortom top bedrijf met veel ervaring.

Hoi Marcel, Dank voor je mooie shiny TEN. Die vinden we echt leuk om te ontvangen. Nu kun je lekker zelf je eigen duurzame energie produceren die jouw energiemeter achteruit laat draaien. We wensen je een zonnige opbrengst!

Keurig personeel

Als is gewoon keurig op tijd goed personeel top alles gaat in overleg en in een rustig en beheers tempo en de werknemers waren ten alle tijden gezekerd en gelijk de meter kast aangepast top

Hoi Ton, Die opmerking over veilig werken, dat is wat we ongevraagd te horen willen krijgen. Alle personeelsleden van Youen krijgen meerdere keren per jaar training op het gebied van veiligheid. Ieder installatieteam krijgt bij ieder project de materialen mee die nodig zijn en we controleren ook steekproefsgewijs dat ze goed gebruikt worden. Al ons materieel wordt ook jaarlijks gekeurd. Terwijl we natuurljk wel hard doorwerken om de wereld te verduurzamen (dat is ook nodig) blijven we wel kalm en bedachtzaam te werk gaan. Zodat jij de beste Zonnepanelen-energie krijgt van je eigen dak. Dat is Youen.

Uitstekende installatie van 12 zonnepanelen.

Afspraken worden zeer goed nagekomen en ze hebben vaardig en vriendelijk personeel.

Hoi Martin, Dank voor jouw positieve review. Het goed nakomen van afspraken, dat is natuurlijk de gewoonste zaak van de wereld, maar we doen natuurlijk ook ons best om goede installaties te bouwen en het proces voor jou zo goed mogelijk te laten verlopen. Uiteindelijk geef je jezelf en de wereld een prachtig en duurzaam cadeau en wij zijn er om dat als een sneeuwvlokje in je handen te laten vallen. Veel plezier met jouw installatie en als je nog vragen hebt staan we voor je klaar. Team Youen

uiterst positief

Monteurs waren eerder dan gemeld. Zijn uiterst behoedzaam en gestructureerd te werk gegaan, en zeer geconcentreerd. Geen geneuzel. Bij vragen of twijfel werd er overlegd over de te volgen werkwijze. Geen rotzooimakers. Uiteindelijk alles netjes afgeleverd.

All good, fully inline with the expectations

Clear communication at all stages, perfect timing, the panels were installed at the date agreed in the initial offer. Got a call after the installation, to check if I'm happy with everything. So all good.

Installatie zonder zorgen

Diverse aanbieders een offerte laten uitbrengen. De offerte van Youen leek het meest passend. Het plaatsen en aansluiten van panelen verliep probleemloos. De monteurs zijn vakinhoudelijk top: de afwerking van gehele installatie verliep vlekkeloos. Ik zou Youen zeker adiviseren.

Levering en plaatsing naar verwachting uitgevoerd

Duidelijke communicatie en volgens planning uitgevoerd. Medewerkers gingen professioneel te werk. Vooraf duidelijke uitleg voor wat betreft hoe werkzaamheden zouden worden uitgevoerd. Goede uitleg na plaatsing, app de volgend dag beschikbaar en hiermee direct inzage in prestatie panelen.

Na slechte ervaring met andere installateur, is bij youen alles heel snel en goed verlopen. Van de offerte tot de installatie, alles volgens afspraak en zonder uitstel. Kortom, heel erg tevreden!

Uitstekende partij om mee te werken. Ik adviseer doen.

Wij hebben gekozen voor Youen omdat zij de enige partij zijn die de juiste veiligheidsmaatregelen voor valgevaar neemt voor hun personeel. Ik heb een hele goede indruk van het personeel over de kundigheid, de kwaliteit en netheid van de geleverde producten. Ook nemen ze de tijd voor je. Heerlijk om nu eindelijk zelf elektriciteit op te wekken en lokaal te gebruiken.

Professionele partij

Naar volle tevredenheid zijn bij ons 8 zonnepanelen door Youen geplaatst en is daarnaast de groepenkast vernieuwd. Aanvankelijk konden maar 6 van de 8 panelen worden geplaatst omdat de dakafvoer van de CV-ketel in de weg zat, maar later zijn de 2 andere panelen alsnog geplaatst. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Kortom: Youen is zeker aan te bevelen als een professionele partij voor het laten plaatsen van zonnepanelen.

Grandioos

Wij hebben uit het woud van zonnepaneelaanbieders de keuze gemaakt voor een betrouwbare partner. Dat is Youen geworden. Zij zijn deskundig en houden zich aan de geldende wet- en regelgeving voor het leggen van zonnepanelen. Wij vinden dat belangrijk. Uiteindelijk zijn wij als klant/opdrachtgever mede verantwoordelijk voor een veilige uitvoering. Zo werd er een complete steiger naast het huis opgesteld en waren de installateurs uitgerust met de nodige veiligheidsmiddelen. De elektricien heeft de kabels in huis aangesloten op de wijze, zoals we dat zelf wilden. De installatie is op dezelfde dag opgeleverd en werkt naar verwachting. Bovendien kunnen we als er iets is op Youen terug vallen. Kortom, alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd!

Een prettig en professioneel bedrijf

Op advies van een collega bij Youen uitgekomen. Er kon snel een afspraak voor een schouw op locatie en het opstellen van een offerte worden gemaakt. Door de complexiteit van de woning kwam speciaal een elektricien langs om vooraf de mogelijkheden te bespreken. Tijdens de installatie bleek er een onvoorziene uitdaging bij de montage op het dak waardoor de werkzaamheden moesten worden uitgesteld. Vervolgens werd er snel een passende oplossing voorgesteld en op korte termijn een nieuwe datum voor de installatie ingepland. De installatie is vervolgens helemaal naar tevredenheid uitgevoerd door vakkundige installateurs die ook ter plekke nog met goede voorstellen kwamen. Een speciale vermelding voor de wijze waarop de elektricien de bekabeling door de woning heeft aangesloten, top! Het bedrijf Youen is deskundig en heel prettig om mee te werken Bij vragen wordt er snel en vriendelijk gereageerd. De bezoeken aan huis en de installatie heb ik ook als prettig ervaren. Thanks!

Wat een TOP bedrijf!!!

Vanaf het eerste contactmoment tot en met de plaatsing van onze panelen en de nacalculatie te maken gehad met vriendelijke, eerlijke en vakkundige medewerkers. Alles is conform afspraken en binnen de planning uitgevoerd. Mooi voorbeeld hoe het eigenlijk altijd zou moeten zijn. Complimenten aan de verkoper, monteurs, elektricien en de kantoormedewerkers. Dank jullie wel.

Ronduit zeer tevreden!

Van a tot z, dus van eerste oriënterend gesprek tot het dichtdoen van de deur bij vertrek van de laatste monteur, is alles volgens afspraak gegaan. Als in de hele EU zou worden samengewerkt als door "onze" monteurs (een Bulgaar, Duitser en Nederlander), geroutineerd, op elkaar ingespeeld, met heldere taakverdeling, dan houdt je tevreden inwoners, kán niet missen!

nvt

Problemen zijn hersteld

Natuurlijk zijn problemen hersteld. Het gaat bijna altijd heel erg goed en soms moeten we nog een keertje terugkomen als er iets fout is gegaan. Dat hebben we ook bij jou direct gedaan. Je bewijst jezelf niet alleen als het lukt, maar vooral ook wanneer het niet lukt. Daar zijn we trots op.

Over Youen

Youen Installatie gelooft in slimme en groene energie voor iedereen en voor een betere wereld. Energie die jij opwekt, waarmee je flink bespaart en de aarde minder belast. Dat kan met zonne-energie via zonnepanelen. Die leveren wij. Wij willen energie duurzaam, gratis en makkelijk maken. Daarom maken wij betrouwbare zonne-energie toegankelijk met de nieuwe generatie zonnepanelen van topkwaliteit en met jarenlange garanties. Zorgeloze zonne-energie om trots op te zijn. Voor jou thuis en op het werk. Dat is Youen, energie van jou.