Vriendelijke personeel

Ze hadden vooraf een planning gemaakt en de monteurs kwamen tot de conclusie dat het niet goed was en samen me hun de juiste oplossing gemaakt Ze werken erg netjes

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Goed, volgens afspraak gewerkt, en netjes alles afgerond. Alleen na de betaling hoor je niets meer. Ook niet of alles is betaald of goed is gegaan.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Hebben het karwei zeer professioneel uitgevoerd.

Zoals hierboven omschreven. Ga zo door.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

vlotte en professionele afhandeling, zowel bij advies als bij installatie.

prima afhandeling bij advies en installatie.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Binnen enkele weken van offerte naar levering

Van voorlichting naar uiteindelijke plaatsing. Het verliep allemaal vlot en volgens afspraak.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Bedankt voor de beoordeling. Wij wensen jullie veel plezier van jullie installatie.

Ondanks weeffoutje goede ervaring met Youen

(1)Heel goed en gedegen advies gekregen in intakegesprek. (2) Afspraak voor installatie punctueel uitgevoerd. (3) De installatie keurig uitgevoerd. (4) Nazorg tot nu toe prima.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Robert, bedankt voor je beoordeling! Wij wensen je veel zonnige uren.

Constructief, meedenkend en flexibel

Ik kreeg een nieuw dak en wilde de installatie van zonnepanelen voorbereiden door de dakhaken van de rails aan te brengen tijdens het leggen van de dakpannen. Verschillende installateurs van zonnepanelen hebben dat laten afweten. Youen was bereid dat op te pakken en dat op korte termijn. De installateur van Youen heeft het dakbedrijf instructies gegeven en het dakbedrijf heeft de dakhaken geplaatst. De dakpannen liggen vast en deze aanpak voorkomt het loshakken van dakpannen indien achteraf de dakhaken zouden zijn gemonteerd. Youen heeft flexibel meegewerkt toen het dakbedrijf de werkzaamheden twee weken eerder in gang zette. Een kleine drie weken later zijn de zonnepanelen geplaatst en de installatie draait zoals verwacht. Kortom ik ben zeer tevreden.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Ben, dank je wel voor je mooie beoordeling. Wij denken graag mee met onze klanten. Wij wensen je veel plezier van je nieuwe dak met goedwerkende zonnepanelen.

Professioneel bedrijf!

Super goed en snel geholpen! Van te voren duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen. Transparant in communicatie. Op de dag van plaatsing kwamen ze op de afgesproken tijd, vervolgens alles netjes geplaatst. Super aardige werknemers, denken mee, weten ook duidelijk waar ze mee bezig zijn.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Bedankt voor de mooie review! Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Goed geregeld.

Professionele installatie en installateurs.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Toon, bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Prima eindresultaat!

Goed product, afspraken worden nagekomen. Enige minpuntje dat soms laat wordt gereageerd op een mailtje, niet door secretariaat, maar commerciële medewerker.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Jan, bedankt voor je review en feedback. Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Vakkundig en netjes gemonteerd

Goede begeleiding en rekening houdend met uw wensen

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Theo, bedankt voor je review! Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Heel erg tevreden

Mijn zonnepanelen zijn net geplaatst en alles is naar tevredenheid gelopen. Duidelijke uitleg, Heldere offerte, ze denken mee zonder opdringerig te zijn. Ook het plaatsen ging snel en kleine obstakels in huis werd in overleg geregeld. Ik kan ze alleen maar aanbevelen.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Bedankt Marleen voor je mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van je zonnepanelen.

Prima panelen, alleen een installatieteam dat zwaar te wensen overlaat

Het installatieteam heeft ons aardig wat kopzorgen bezorgd. Zo zijn wij geconfronteerd met waterlekkage, omdat de dakpannen en loodflap na installatie niet goed terug zijn geplaatst. Ook was het frame voor de panelen op het platte dak ingekort en met gevaarlijke bramen achtergelaten. Dit hebben we zelf allemaal opgelost. De panelen functioneren verder prima.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Edwine, Uiteindelijk een zes gekregen dank daarvoor. Fijn om te weten dat jullie zonnepanelen het hartstikke goed doen en veilig op het dak liggen. Wij zijn vlak voor de vakantie nog een avond bij jullie langs geweest. Tijdens het kopje koffie hebben we met elkaar vastgesteld dat er geen schade is, ook niet van lekkage. Uiteindelijk moet de rekening dan natuurlijk ook gewoon betaald worden :-). Ook in de toekomst, als je nog vragen hebt, dan staan we met raad en daad voor jullie klaar. Nog dank voor de complimenten voor het werk door onze elektricien. Ik heb ze doorgegeven en hij was er blij mee. Team Youen.

Ook al was door ziekte het team wat verlaat, toch alles op de afgesproken dag gereed

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Teun, dank je wel voor je mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Top geregeld.

Goede vaklui, overleggen alles netjes vooraf.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Bedankt Bastiaan voor je review. Veel plezier met je panelen.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Erwin, dank je wel voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Gewoon tevreden.

Werken netjes en beantwoorden alle vragen en leggen alles netjes uit.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Herman, dank je wel voor je review! Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Deskundig en adequaat.

Elektricien en de mannen die de panelen plaatsten hebben heel netjes gewerkt.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Henk, dank je wel voor je mooie review! Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Ze werken netjes en geen vraag is te veel Fijn team

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Harry, dank je wel voor je mooie beoordeling! Wij wensen je veel plezier van je installatie met veel zonuren.

Vriendelijk personeel, nette installatie.

Behulpzaam en meedenkend personeel wat op een keurige wijze de installatie (zowel de aansluitingen binnen als de panelen buiten) heeft verricht.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Chantal, bedankt voor je mooie review. Veel plezier met je installatie.

Goed advies gekregen en alles netjes afgehandeld. Installatie is netjes verlopen en de mannen waren erg beleefd. Zeker een aan rader voor andere.

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Hoi Karin, bedankt voor je mooie review. Wij wensen je heel veel plezier van je installatie.

prima werk verricht

Met goed overleg en verbeteringen aandragend uitgevoerd

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Jan Gerrit, bedankt voor je mooie review. Wij wensen je veel plezier van je installatie en veel zonnige dagen.

uitstekende service en montage

prima bedrijf

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Uilke, bedankt voor je beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier van je installatie.

5 jaar geleden zonnepanelen bij hun gekocht en zeer tevreden over alles. Nu moesten ze er af omdat ik een dak verhoging kreeg. Dus bel de youen . Zij hebben met uitbreiding van nog 2 panelen dit voor ons perfect geregeld. Wat een service en klasse bedrijf……..

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Marcel en Lia, bedankt voor jullie mooie beoordeling! Ook na installatie staat Youen altijd voor jullie klaar. Wij wensen jullie weer veel plezier van jullie installatie met veel zonnige dagen.

geweldig

zeer tevreden met de zonnepanelen via Youen

• Zijn door Youen alle afspraken goed nagekomen?

Beste Sjors, bedankt voor je review en feedback. Wij wensen je veel plezier van je installatie.

Over Youen

Youen Installatie gelooft in slimme en groene energie voor iedereen en voor een betere wereld. Energie die jij opwekt, waarmee je flink bespaart en de aarde minder belast. Dat kan met zonne-energie via zonnepanelen. Die leveren wij. Wij willen energie duurzaam, gratis en makkelijk maken. Daarom maken wij betrouwbare zonne-energie toegankelijk met de nieuwe generatie zonnepanelen van topkwaliteit en met jarenlange garanties. Zorgeloze zonne-energie om trots op te zijn. Voor jou thuis en op het werk. Dat is Youen, energie van jou.