Fijne en persoonlijke service

Op afspraak gaan kijken, kreeg ruim tijd om verschillende sousafoons en mondstukken te proberen. Prima uitleg, ook voor reparaties prima adres.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Occasion instrument geleverd
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? N.v.t.

Kees is een betrouwbaar persoon met kennis van zaken

Reparatie van King sousafoon is top gegaan. Hoewel er tijdsdruk achter zat is er met veel aandacht aan gewerkt en heb ik weer een top instrument waar ik alweer veel plezier aan heb beleefd. Ik heb de manier van werken (van tevoren een duidelijke offerte met en zonder facultatieve werkzaamheden) als zeer fijn ervaren. Ook top dat het op relatief korte termijn allemaal gerealiseerd kon worden. Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? Te hoge prijs

Vakkundig en behulpzaam

Prima onderhoud en reparaties uitgevoerd aan mijn sousafoon. Prijzen zijn duidelijk van de reparaties en Cees heeft veel kennis van sousafoons. Kom zeker nog eens terug!

• Hoe heeft u ons gevonden? Facebook advertentie
  • Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Grootkoper levert niet enkel zeer goed onderhoud maar deelt ook goede adviezen uit eigen ervaringen

Een es bas en sous voor onderhoud aangeboden en speelde beide na onderhoud perfect. Ook goede adviezen betreffende mondstukken gekregen. Voor mij iemand die eigen ervaringen deelt en goed vakmanschap.

Prima advies en onderhoud

GROOTkoper verzorgd het onderhoud aan mijn sousafoon naar volle tevredenheid. Vooraf worden duidelijke afspraken gemaakt en tussentijds wordt er goed gecommuniceerd indien dat nodig is. Een instrument is bij GROOTkoper in goede handen. Reparaties en onderhoud worden met deskundig uitgevoerd tegen een realistische prijs.

Uitstekende topservice!

Ik ga al een tijdje naar grootkoper. Komt altijd afspraken goed na en heeft echt verstand van z’n vak! Ik kom er voor onderhoud trombone, bariton en sousafoon! Altijd goed advies, fantastische services en Kees van Grootkoper is altijd flexibel. Zeker aan te raden!

Zeer goed bedrijf.

Zeer kundige reparatie en goed advies !!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Super deskundig en veel ervaring

Super service en meedenken, snelle service van top kwaliteit!

Als nieuw

Mijn kunststof 36K weggebracht voor onderhoudsbeurt na 8 jaar uitstel.... Hij is weer als nieuw en speelt beter als ooit. Dik tevreden en ga zeker terug.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Goeie, snelle en flexibele service

Kees is professioneel en duidelijk in het contact, stelt zich erg flexibel op en levert hele goede service. Je merkt dat Kees goede kennis heeft, hij is een echte professionals. Ik doe mijn Bas voortaan in het onderhoud bij Kees.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Vriendelijk, behulpzaam en echte kenner

Ik heb mijn Conn sousafoon laten restaureren en ben ontzettend tevreden over het resultaat. Speelt weer fantastisch en ziet er ook weer fantastisch uit!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Reparatie en servicebeurt perfect uitgevoerd !

De reparatie die Kees heeft uitgevoerd is top gedaan. Het instrument (Conn 20K) speelt weer als vanouds en staat ook weer mooi in lijn zoals het hoort te staan, dit vanwege een ongeval. Ventielen lopen ook weer als een zonnetje dankzij het polijsten en afstellingen. Ook het advies over onderhoud (en mondstuk) wat ik kreeg was zeer waardevol. Super tevreden en blijf naar Kees gaan voor onderhoud en reparatie. Bijkomstigheid; gezellige vent!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Leverd goede service en prima werk

Sousafoon kunsstof met koper pijpwerk waren beugels/steuntjes gebroken en uitgebroken uit kunststof Hiervoor nieuwe gemaakt en hele sousafoon gereinigd en alles weer gangbaar gemaakt

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Super service heeft absoluut verstand van zaken.!!

Ben via via bij Kees terecht gekomen en sinds die tijd nergens anders geweest . Heeft serieus verstand van zaken en enorm veel kennis . Dus je Sousa en rest van groot koper is zeer zeker in goede handen .

Fijne ervaring, uitstekende service

Heb hier mijn trompet en bariton gebracht voor een nodige onderhouds beurt. Beide instrumenten zijn nagekeken en de kelk van de trompet is weer uitgedeukt, kan eindelijk weer zelfstandig op de kelk staan. Erg vriendelijk, en eerlijke prijs.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Uitstekende service voor een leuke prijs.

Trombones komen piekfijn onderhouden terug van servicebeurt. Elk mankementje, van een kapot kurkje tot een flinke deuk in de beker, wordt met vakmanschap hersteld. Prijs-kwaliteit verhouding prima.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? Te weinig productinformatie

Zeer persoonlijke en vriendelijke service

Het onderhoud aan mijn bas is zeer netjes uitgevoerd. Het instrument speelt weer heerlijk. Verder heel fijn geadviseerd over mondstuk en onderhoud voor de bas. Dus zeker een aanrader!

Over GROOTkoper.nl

Onderhoud-, reparatie- en restauratie atelier voor sousafoon, bariton, euphonium en trombone. Webshop voor onderdelen en toebehoren voor instrumenten uit de grootkoper groep en occassion instrumenten. Niets is zo persoonlijk als een muziekinstrument. Het uit handen geven aan iemand anders vereist vertrouwen. Ik verdien dan ook graag dat vertrouwen met een no-nonse en to the point instelling anno nu. Muzikale groeten, Kees Gelten