Netjes gerepareerd en onderhouden

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? N.v.t.

Mijn bas is al weer een tijd geleden gereviseerd maar door corona nu pas weer aan het spelen. Hij maakt echt veel mooier geluid nu.

Vakmanschap

Vlotte service vooraf prijs bepaalt fijne communicatie en vakwerk.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Top service echt een aanrader!!

Top service en zeker leuke ervaring gehad. Hiervoor ging ik altijd ergens anders, maar na mijn bezoek hier heb ik eindelijk het juiste adres gevonden. En dat zal voortaan altijd hier zijn. Echt een aanrader voor een goede service op je instrumenten !!

• Hoe heeft u ons gevonden? Google Shopping advertentie

Bangelijk goe.

Kees is een technieker die weet met wat hij bezig is . Men kan er alles aan vragen niets is te veel. Muziek- instrumenten is zijn leven , da straalt hij zeker uit . Hij ontvangt zijn klanten met de deur ver open.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Ja ben heel kosten het was super gedaan

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? Te weinig productinformatie

Zeer tevreden met het resultaat!

Bij GROOT koper mijn Conn 14K laten restaureren, netjes werk geleverd en zeer tevreden met het resultaat!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Weet waar hij het over heeft

Fijne ontvangst na afspraak. Instrumenten bekeken en beoordeeld. Na veertien dagen opgehaald met de nodige adviezen over het gebruik van de juiste olie en ook een mondstuk. Na een aantal weken gespeeld te hebben kan ik alleen maar zeggen dat speelplezier nog beter geworden is.

Op en top specialist

Goede adviezen en goed uitgevoerde reparatie voor een redelijke prijs. Mijn sous is er flink beter op geworden.

Uitstekend uitgevoerde deelrestauratie

Sousafoon kan er net een beetje geluk weer tientallen jaren tegenaan. Opdracht snel en vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden.

• Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.
  • Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Instrument is hier in goede handen

Trombone weggebracht voor onderhoud. Alles netjes schoongemaakt en nagekeken. Bedankt.

Vakkundig goed geïnformeerd

Duidelijk goed en vlot uitgevoerd van reparatie van sousafoon.

Betaalbaar en vakkundig

Groot koper heeft zowel mijn oude king trompet als mijn oude Reynolds trombone onder handen genomen en ik moet zeggen chapeau, de schuif loopt weer als een zonnetje en ook de trompet functioneert weer als nieuw, en das al bijna 90 jaar geleden. Toen maakte king instrumenten die nogal wat dikker waren dan de huidige maar Kees heeft er toch alle vervelende deukjes en vouwtjes uit gekregen ondanks het dikke stugge oude koper, en dit voor een meer dan schappelijke prijs.

Goede comunicatie

Mijn ervaring bij Groot koper is dat ik altijd goed geholpen word 1 heel klant gericht en altijd denken in oplossingen 2 altijd vriendelijk en behulpzaam 3 altijd eerlijke prijs

Verrassend snelle levering

Gigbag voor sous besteld: was niet op voorraad, levertijd ongeveer 7 dagen. Tot mijn verbazing na 3 dagen in huis: Super

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Professionele reparatie en advies.

Reparaties aan mijn sousafoon en euphonium zijn zeer professioneel uitgevoerd. Ook wordt er goed advies gegeven over materiaalgebruik en aankoop van aanvullende zaken. Een aanrader voor elke groot koper muzikant.

Super ervaring

Een behoorlijk toegetakelde sousafoon weg gebracht . Vanmiddag opgehaald; weer in top staat terug gekregen ! Vakman

Artikel overzicht duidelijk

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Goede service snelle levering mooie spullen

Onderdelen die slecht te krijgen zijn gewoon op voorraad en snel geleverd top.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderdeel geleverd via de webshop

Goed onderhoud, goede service, fijne gozer!

Een aantal keer mijn sousafoon voor onderhoud gebracht, altijd in overleg onderhoud gepleegd.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Prettig, vakkundig en no nonsens en snel gerepareerd

Kees verstaat zijn vak op en verrast elke keer weer met tips

Geweldige vakman met passie

Jaren gezocht naar iemand die om wist te gaan met mijn Conn uit “59. Kees is een geweldig aardige vakman met liefde voor je instrument. Ik ben onwijs blij met het resultaat (schade herstel & onderhoud). Mvg Vincent

Ge-wel-dige service!

Geweldige service! Zeer klantvriendelijk en voldoet aan alle wensen! Super netjes gerestaureerd. Voor vele muzikanten aan te bevelen!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Deskundig onderhoud met goede communicatie over kosten en opties.

Zeer prettig ontvangen door vriendelijke mensen die verstand van het instrument hebben. Goede communicatie en deskundig onderhoud gehad voor mijn sousafoon voor een eerlijke prijs. Kom graag volgend jaar terug voor meer onderhoud. Barbara

Netjes en snel geleverd

Bestelling kwam iets later, maar dit is goed gecommuniceerd.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderdeel geleverd via de webshop

Slingerstraat 25 4641GK Ossendrecht

Over GROOTkoper.nl

Onderhoud-, reparatie- en restauratie atelier voor sousafoon, bariton, euphonium en trombone. Webshop voor onderdelen en toebehoren voor instrumenten uit de grootkoper groep en occassion instrumenten. Niets is zo persoonlijk als een muziekinstrument. Het uit handen geven aan iemand anders vereist vertrouwen. Ik verdien dan ook graag dat vertrouwen met een no-nonse en to the point instelling anno nu. Muzikale groeten, Kees Gelten