Aan grootkoper kun je jouw instrument vertrouwen.

Mijn ervaring met grootkoper is een hele goede. Een instrument is vaak heel persoonlijk en het onderhoud doe je zelf, maar groot onderhoud moet je aan iemand toevertrouwen. Bij grootkoper ben je verzekerd van een juiste behandeling. Er wordt vanuit passie voor het instrument gehandeld. Kees is een expert op het dit gebied van onderhoud en renovatie. Hij weet als geen ander wat een sousafoon nodig heeft aan onderhoud en heeft heel veel kennis van zaken. Bovendien is het ook nog eens een prettige vent! Als je zuinig bent op jouw sousafoon, dan moet je naar grootkoper!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? N.v.t.

Prima service, Instrument wordt goed schoongemaakt en alles wordt goed nagekeken. Verder is de communicatie over eventuele gebreken goed. Echt een vakman die weet waar hij mee bezig is.

Aanrader!

Kees heeft ontzettend veel kennis en kunde in huis om iedereen te helpen of van advies te voorzien. Fijne communicatie en eerlijke prijs. Kortom; een aanrader!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Snelle afhandeling en levering van de juiste onderdelen

Snelle afhandeling en levering van de juiste onderdelen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Google Shopping advertentie
  • Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderdeel geleverd via de webshop
  • Wat zou u hebben tegengehouden om een product in onze webshop te kopen? Te hoge prijs

Geweldig!!!

Goede update over mijn bestelling. Snel geleverd. Veilig verpakt!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderdeel geleverd via de webshop

Gewoon verstand van zaken en goed werk!

Met twee verschillende instrumenten geweest, allebei alles nagekeken. En super blij met het resultaat! Goed advies goed werk!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Goede service en vakmanschap.

Neemt ruim de tijd voor je en informeert vooraf wat de totale kosten zullen zijn zodat je niet voor verassingen komt. Kortom, zeer tevreden en zal onderhoud en/of reparatie zeer aanbevelen aan anderen.

Grootkoper (Kees) is DE vakman Voor uw grotere blaasinstrumenten

Ik breng regelmatig 2 instrumenten van mij naar Grootkoper voor onderhoud en 2 reparaties , dit is een REIJNOLDS sousafoon , welke na het carnavalSeizoen weer een grote beurt moet hebben. En een bastuba waar ik mee in een Oktoberfest orkest speel. En elke keer als de instrumenten weer klaar zijn merk je weer hoe fijn ze weer spelen. Terwijl je net ervoor denkt van , zou een beurtje wel nodig zijn. Ja dus. Een jaarlijkse checkup bij Grootkoper.nl is echt van belang voor het behoud van je instrument en daarmee het speelplezier.

Vakmanschap.

Diverse optie aangeboden gekregen voor het repareren ennof restaurenen van mijn sous. Uitgebreide antwoorden over wat er wel en niet gebeurd met duidelijke prijzen.

Weer helemaal blij met mijn Holton Collegiate

Al zeker 8 jaar heb ik een Holton Collegiate uit 1958. Particulier van iemand overgenomen, maar als beginnend bassist heel blij met het instrument. Hij had al wel e.e.a. meegemaakt, een restauratie was nu echt nodig. Nu de Sous door Kees van Grootkoper.nl volledig is uitgedeukt en groot onderhoud heeft gehad, speelt het fantastisch en ziet het instrument er weer solide uit, zonder de charme van een oude sous te zijn verloren. Echt heel mooi en goed gedaan.

Prima en fijn geholpen

Prima geholpen, 2 sousafoons gebracht voor onderhoud. Gelijk wat reparaties laten uitvoeren. Heel tevreden over het eindresultaat.

Gewoon goed!

Mijn trombones weer als nieuw na onderhoud. Deuk in stembuis netjes gerepareerd. Alles voor een nette prijs!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Een man met heeeel veeeel verstand van grootkoper....

Ik heb mijn Holton sousafoon binnen gebracht voor groot onderhoud....2 solderingen waren los en mijn leadpipe kon niet echt vast....Kees heeft uitmuntend werk afgeleverd tegen een prima prijs....

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Goede onderhoudsbeurt en aanvullende werkzaamheden!

Kees heeft mijn sousafoon voorzien van een onderhoudsbeurt en alle overige gebreken verholpen. Goede service, goede prijs en goed vakmanschap! Op naar de volgende onderhoudsbeurt!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Buitengewoon deskundig en professioneel!

Ondertussen ben ik al jaren klant bij Kees voor onderhoud en herstellingen. Hij begrijpt mij met één woord en komt de afspraken altijd na. Voor vakkundig advies aan een eerlijke prijs ben je hier aan het juiste adres.

Deskundig en klantvriendelijk geholpen

Groot Koper heeft prima onderhoud uitgevoerd aan mijn soesafoon.

goede en snelle service

Door mond op mond reclame ben ik met mijn Schenkelaars tuba met een vast zittende stem buis van het kwartventiel ben ik bij g Grootkoper terecht gekomen. Wat een ander niet voor elkaar kreeg is het hier wel gelukt met de juiste tools en ook gelijk een service beurt laten geven. Ik kan alleen maar aanraden om hier je grootkoper te laten repareren en onderhouden.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

kees is gewoon ouderwets goed is zijn vak!!

Heb via Kees al enkele jaren mijn baby Old’s in bezit. Gekocht op basis van advies vanuit jaren ervaring als (hele goede) sousafoon/trombone bespeler. Ook de aftersales is top en reparaties worden zeer vakkundig gedaan!!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Occasion instrument geleverd

Super !! Mijn idee is werkelijkheid geworden en mijn sous is weer prima in orde.

Ik had al langer het idee om mijn zwarte Conn 36K te "pimpen" en toen ik op marktplaats een nieuwe messing beker langs zag komen moest dat het worden. Zwarte sous, messing binnenwerk en messing beker. Echter de diameter van de beker, pasgedeelte, was te klein dus moest deze aangepast worden. Ik heb bij 2 instrumentmakers aangeklopt met mijn idee, maar beide waren niet in staat om mijn droom te verwezenlijken. Kees keek mij eerst ook een beetje verbaasd aan en dacht waarschijnlijk, wat is die gekke Brabander toch van plan. Echter na enig overleg zag hij hier ook een uitdaging in en is ermee aan de slag gegaan. Het resultaat is super gelukt en kunt u terugzien op facebook, het is nu een uniek instrument geworden met de mogelijkheid om de bekers te wisselen. Verder nog een grote onderhoudsbeurt uit laten voeren en mijn instrument is weer tip top in orde. Kees je bent een vakman met veel liefde voor de sousafoon. Bedankt

SUPER

Ik vond dat de Conn Sousafoon bouwjaar 1926 toe was aan een 2e leven. Vooral omdat dit prachtig instrument a.g.v. de Carnaval nogal wat 'bijzondere' sporen van intensief gebruik had meegekregen. Na een gedegen inspectie van Kees hebben we samen een plan opgezet. Zo zijn bijvoorbeeld alle bochten van m.n. de stempompen vernieuwd. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn! Van vele muzikanten krijg ik te horen dat er (als vanouds) weer een lekkere sound uit de 23" beker komt... Met de nodige voorzichtigheid in acht nemend, kan "Opa" weer jaren mee!!!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Restauratie

Hier ben ik professioneel geholpen.

Vriendelijk ontvangen en volgens afspraak, vwb tijdsduur en afgesproken prijs, netjes geholpen.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Zeer tevreden over het geheel.

Goede service en vakmanschap.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Occasion instrument geleverd

Vakidioot ;0)

Kees is de specialist als het om grootkoper gaat. Door de amerikaanse sousen hebben we elkaar leren kennen. Hij geeft een eerlijk en vakkundig advies met evt. verbeterpuntjes voor de toekomst. Originele onderdelen speurt hij voor je op waardoor de reparatie vaak nog beter is dan nieuw. Een leuke kerel in de omgang, kortom een must voor de liefhebber van zijn of haar instrument!

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Reparatie

Altijd eerlijk, en goede prijs voor het onderhoud. reparaties vakkundig uitgevoerd.

• Wat heeft GROOTkoper voor u gedaan? Onderhoud

Een echte specialist voor restauratie en onderhoud .

Slingerstraat 25

4641GK Ossendrecht

Over GROOTkoper.nl

Onderhoud-, reparatie- en restauratie atelier voor sousafoon, bariton, euphonium en trombone. Webshop voor onderdelen en toebehoren voor instrumenten uit de grootkoper groep en occassion instrumenten. Niets is zo persoonlijk als een muziekinstrument. Het uit handen geven aan iemand anders vereist vertrouwen. Ik verdien dan ook graag dat vertrouwen met een no-nonse en to the point instelling anno nu. Muzikale groeten, Kees Gelten