Top kwaliteit in een leuke verpakking!

Goede wandelschoenen gekocht. 2 dagen later heel mooi verpakt als een echt cadeau binnen gekregen! Schoenen zitten erg comfortabel, heel blij mee!

Perfecte service

Persoonlijk benadering, uniek. Zeer snelle levering bovendien. Een tien!

Ik kreeg een prachtig, feestelijk pakketje toegestuurd. Alsof ik jarig was.

Vriendelijke en uitstekende service. Schoenen zijn van goede kwaliteit.

Perfecte service

Bestelde artikel bleek niet voorradig ,zeer netjes afgehandeld met vervangend artikel, persoonlijke touch bij bezorging. Perfect!

Mooie slippers ontvangen in een leuke verpakking!

Vlot, gezellig en klantvriendelijk

Schoenen koop ik het liefst in de winkel, maar de Wolky's die ik wilde hebben zag ik alleen nog maar online. Toch maar gekocht en ik heb er zeer prettige schoenen aan. Al waren ze toch iets lomper om te zien dan ik had verwacht, maar dat kan aan mijn verwachting liggen. Het feit dat schoenen geschikt zijn voor brede voeten, betekent meestal ook dat ze niet erg charmant zijn. Nou ja, ik loop er heerlijk op en charmante schoenen koop ik wel weer eens in de winkel.

Fijne sneackers

Zo leuk en mooi ingepakt met een persoonlijk berichtje. Sneakers zitten zalig, misschien dat ik ook de zwarte ga bestellen.

Wat een leuke vrolijke volle inzet.

Er ging iets niet helemaal goed met mijn bestelling. Dat is direct en zorgvuldig nagekeken en verholpen; daarbij werd mij ook nog een korting geretourneerd. Het pakketje komt als een verjaardagscadeau zo feestelijk.

Happy Walker daar wordt ik blij van!

Heel klant vriendelijk . Ik had grijze lage Dolomite wandelschoenen gekocht via de website. Ik werd de volgende dag gebeld dat de schoenen niet meer op voorraad waren maar dat er wel ocean green schoenen waren of ik die kleur ook wilde. De volgende dag had ik ze in huis , goede maat en super kleur. Kortom helemaal blij.

Zeer tevreden!

Zo blijf ik 'n happy walker!

Vlotte levering en topkwaliteit. De verpakking is superattent en leuk. Kreeg echt n kadotje binnen, zelfs de postbode riep “kadotje”. Kortom meer dan tevreden .

Zo moet het. Meedenken service bieden en extra aandacht

Ik heb pantoffels online besteld maar werd naderhand gebeld dat deze helaas niet meer er waren. Er werd een goed alternatief aangeboden en die is naar tevredenheid. De levering ging snel en het is mooi en attent ingepakt met leuke kaartjes en een klein presentje erbij. Aandacht voor detail en de service om een oplossing te vinden is echt top. Een mooi bedrijf uit Groningen.

Altijd goed!

Snelle correcte levering, met zorg verpakt.

Fantastische service

Ik had vorig jaar bij Happy Walker een paar sandalen gekocht. Geen goedkope! Maar ik zou er jaren mee toekunnen. Binnen een jaar was echter de binnenzool versleten. Ze hebben me gewoon gratis een nieuw paar toegestuurd. Fantastisch!

Heel erg fijn adres om je schoenen te kopen.

Ook dit keer weer heel fijn en vlot mijn nieuwe schoenen gekocht bij Happy Walker. De schoenen, Loints sandalen, waren super gezellig ingepakt. Hartelijk dank!

Fantastische service

Na eerst een product te hebben besteld dat niet meer op voorraad bleek, direct vriendelijk geholpen met advies om een vergelijkbaar product te vinden.

helemaal tevreden

ik werd heel vriendelijk bediend en werd heel snel geholpen. Het pakketje zag er verzorgd en vriendelijk uit. Ook toen er problemen waren , die door mij veroorzaakt waren, werd ik vriendelijk geholpen. Ik ga graag weer naar Happy Walker om schoenen te kopen!

snelle en goede en vriendelijke online-service en mooie schoenen!

Ik heb enkel online-ervaring met Happy Walker en daar ben ik heel tevreden over. Hopelijk zie ik de zaak nog eens in het echt :)

Mooie schoenen en fijn thuisbezorgd

Handige webshop. Prima wandelschoenen. Leuk verpakt en snel thuisbezorgd. Prima service.

Aandacht en liefde voor klant

Heel fijn om pakketje van jullie te ontvangen. Zoveel aandacht zit erin. … De schoenen zijn net pantoffeltjes in positieve zin. Bedankt, goed weekend

Snelle, vlotte levering

Mijn bestelling werd vlot geleverd en heb nu al veel plezier van mijn sandalen.

Geweldige service!

Er ging in het weekend iets mis met het online betalen. Maandagochtend gebeld. Vriendelijke en prompte afhandeling. Schoenen op woensdag ontvangen. Top!

Zeer tevreden!

Snelle levering met een vriendelijk, persoonlijk berichtje. Vraag over bestelling snel beantwoord.

Heel prettig en heel betrokken

Het pakket zag er erg gezellig uit. Het was heel persoonlijk en dat vind ik erg prettig. Het was ook fijn dat er telefonisch contact op werd genomen nadat ik mijn schoenen had teruggetsuurd die te groot waren.

Happy walker maakt mij altijd blij !

Altijd snelle levering, het uitpakken is een klein feestje met een persoonlijke noot ! Service is prima, je krijgt altijd netjes antwoord als je mailt. Zonder meer mijn favoriete schoenenwinkel !

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!