Heerlijke schoenen en super service

2 paar heerlijke schoenen gekocht van xsensible, net of ik op vleugels loop, veel steun , wordt er niet moe op en zien er ook nog heel leuk uit

Volgende dag netjes geleverd. Alles was ingepakt alsof het een cadeautje was en zat een leuk handgeschreven kaartje bij met een chocolaatje! Toch leuk!

Goeie ervaring

Goeie en snelle service! Plus nette presetatie! Net een stapje meer!

snelle en persoonlijke levering

vlot geleverd en leuk verpakt met een persoonlijke touch. heel anders dan een normale webshop. Dit is een zaak met passie voor schoenen.

Bestelling geplaatst die nog werd nagebeld om goed de maat te checken (pantoffels die klein vallen). Snelle verzending, mooi verpakt met nog een persoonlijk kaartje: veel plezier van uw bestelling! Dat is nog eens persoonlijke service!

Attend, klantvriendelijk

Geweldige service.

Zeer snelle levering en omruiling! Goed contact mee te krijgen en goed (wederzijds) vertrouwen!

Good service

The delivery was really fast, and besides what I ordered (Blundstone renovating cream) they added to the package a free product also useful for my Blundstone. 100% recommended

Zeer goed.

Snelle bezorging en goed product.

Alles prima geregeld!

Adequate afhandeling. Mooi verpakt met als extraatje een spray.

Persoonlijke service

Mooi product, mooie aanbieding, pakketje met persoonlijke touch en snel geleverd. Top!

Snel, correct en leuk afgeleverd!

Rembrandt muilen zijn van ouderwetse kwaliteit. Gaat er iets kapot, kan je dit (laten) repareren. Aflevering volgens afspraak en ook nog voorzien van persoonlijke noot! Perfect.

Snelle levering in mooi pakket met als extra schoenenspray, heel attent, blij mee

Wat een goede service. Er word echt met je mee gedacht en snel gereageerd. Bedankt Daniek!

top service en snel

snelle en correcte service

Prima service, keurige verzending, prachtige schoenen!!!

Keurige afhandeling aankoop! Top kwaliteit schoenen! Heel blij mee!!!

Heel blij met de nieuwe sloffen

Prachtig verpakt. Alsof je een heel mooi cadeautje uitpakt. Met heel veel aandacht gedaan. De sloffen zijn prima. Passen goed, mooie kleur!

Betere sloffen bestaan niet

Bij Happy Walker heb ik onlangs een paar Glerups besteld. Vóór 4 uur, en jawel, de volgende dag liep ik er al heerlijk mee weg!

voor mijn voeten goede pasvorm

wel aantrekken met een schoenlepel

Geweldige service! Bestelling binnen n dag in huis, leuk verpakt met verrassing en handgeschreven kaartje in de doos erbij. Blije klant erbij!

Super bedrijf

Keurige, snelle afhandeling. Ook na retour!

Heel tevreden én blij!

Blij met de snelle service van mijn bestelde Glerups. Heb al eens eerder naar volle tevredenheid mijn favoriete Loints besteld dus kon met vertrouwen een nieuwe bestelling plaatsen.

Uitrekende service

Wat een fijne service

Online had ik glerupsloffen gekocht. Normaal verwacht je een treurige doos bij de post, maar Happy Walker had het echt leuk ingepakt in n papieren tasje met een strik. Helaas bleken de sloffen niet geheel te passen. Toch maar even contact opgenomen met Happy Walker voor advies. Eén telefoontje was voldoende om, na een uitgebreid advies, mij een tweetal alternatieven toe te sturen zodat ik deze thuis kon passen. En daarbij vond de verkoopster het vanzelfsprekend dat de retourkosten voor hun rekening kwamen. Wat een service! Als ik een keer in Groningen ben, ga ik beslist langs om persoonlijk te bedanken.

Snel en goed verpakt aangeleverd.

Duidelijke site, goed assortiment.

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!