TIP, TOP IN ORDE

Het ging mij om een paar glerups voor onze tweeling, en die werden keurig geleverd, de andere dag. We hadden veel succes met dit cadeau

Supersnel geleverd in een mooie verpakking én een persoonlijke boodschap!

Top geregeld!!

Het was een cadeautje om mijn bestelde glerups zo te krijgen! De persoonlijke touch is net dat beetje meer, de groeten uit Groningen, de snoepzakjes en het kaartje met de wens voor lekkere warme voeten! Bedankt Marianne en blijf zelf ook gezond! De groeten uit Limburg

Fantastisch!

Prima service, snel geleverd met persoonlijke touch en zorg. Dagelijks ben ik superblij met de aanschaf van mijn Glerups sloffen. Wat een traktatie voor mijn voeten! De naam happy walker klopt helemaal!

Vrijdag besteld en zaterdag thuis. Het ging supersnel, zelfs in deze drukke tijd. Pakketje was mooi ingepakt, net een cadeautje en mét een persoonlijk touch. Als klant word ik hier heel blij van.

Warm en comfortabel

Blij met mijn aankoop. Laarzen zijn lekker warm en lopen fijn

Een bestelling geplaatst en de volgende dag al de pantoffels ontvangen. Prachtig ingepakt , een cadeautje om dit te krijgen met een persoonlijk bericht. Vandaar de tien voor dit Gronings bedrijf.

Duidelijke site, betalen prima, verzending snel en het voldane gevoel dat je niet bij Bol alles moet bestellen. Er zijn heel veel andere zeer goede sites! Zoals deze Hartelijke groet Timmermans

Persoonlijke aandacht heel leuk!

Pakket wordt leuk en duurzaam verpakt met een persoonlijke boodschap erbij. Helemaal goed!

geweldige winkel

Zowel online als fysiek is dit een geweldige winkel met leuke mensen en een prachtig assortiment kwaliteitsproducten. Ik bestel er graag en vaak. Hele gezin heeft inmiddels de Glerups sloffen. De online bestellingen worden vlot verstuurd en zijn superleuk verpakt. Kortom...topwinkel!

zeer betrouwbare en verzorgde service. Niet alleen dat de schoenen heel snel in huis waren, maar het was nog mooi verpakt ook. Een vreugde voor het oog.

Persoonlijk en goede service

Heel tevreden over persoonlijke service van Happy Walker. Snel een reactie op mijn vraag over pasvorm en ik ontving een retourlabel om sloffen te retourneren als ze niet zouden passen. Gelukkig is dat niet nodig en ben ik heel blij met de sloffen. Verder was schoenendoos mooie ingepakt en zat er een felicitatiekaart en zakje pepernoten bij, erg leuk en attent! Al met al een zeer tevreden jarige :-).

Prima service!

Mijn tweede paar Dolomite schoenen besteld bij Happy Walker. Snel geleverd, mooi verpakt met een persoonlijk berichtje. Dank je!

Heerlijk comfortabele gelrup sloffen

Vrijdag besteld en zaterdag binnen. Mooi verpakt met lief kaartje!

snel en persoonlijk

Snelle levering en mooi ingepakt met persoonlijke boodschap. Ik word er vrolijk van!

Geweldige service met net dat extra...

Als je je droomschoenen wilt bestellen en ze nergens meer kunt vinden, tot je tegen een webshop in Groningen aan loopt. Ik kende Happy Walker niet, dus even een snelle check gedaan of de webshop betrouwbaar is. Het bleek te horen bij een fysieke winkel en dus durf ik het dan wel aan. Graag zelfs, want een lokaal bedrijf steunen tov een grote keten doe ik in mijn eigen omgeving ook graag. Toen de laarzen binnen kwamen was alleen al de verpakking een feest: mooi ingepakt en met een leuk kaartje er aan. En in de verpakking een aardigheidje en een handgeschreven kaartje met leuke boodschap. TOP! Ik zou niet twijfelen om er een volgende keer weer te bestellen.

Alleen heb ik de verkeerde maat besteld. Ik had ze al besteld en op een andere site las ik toen pas dat het slim is een maat groter te bestellen. Helaas moet ik ze nu dus gaan ruilen en dat ga ik maar doen. Kost alleen helaas toch weer tijd.

snelle levering en heel netjes

was heel verrast door de verpakking en het leuke kaartje bij de schoenen.

Wat een leuk pakje!!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

top schoenen en top service

Zeer snelle levering. Mooi verpakt alsof het een kadootje is Lief kaartje erbij wat het erg persoonlijk maakt

Prima service!

Toen een medewerker (Marian) zag Dat mijn pakketje naar een ander adres gestuurd moest worden dan het factuuradres vroeg ze me of het om een kadootje ging. Dan kon ze het gratis leuk inpakken. Dat vind ik nog eens een leuke service!

Snel geleverd, duurzaam verpakt

Sneller dan verwacht had ik mijn schoenen (Loints) in huis. De originele doos was verpakt in alleen een stevig papieren zak dus geen overbodig verpakkingsmateriaal dat niet gerecycled kan worden. Deze buitenzak was op een erg leuke manier gesloten, dat gaf het gevoel een kadootje te krijgen en heeft me aangenaam verrast. De Loints zelf voldeden helemaal aan mijn (hoge) verwachting van dit merk.

Snel, correct en extra attent verpakt.

En de sloffen zijn geweldig.

Goede, snelle en persoonlijke service

Bestellen van deze heerlijke Glerup sloffen was makkelijk en er waren maar weinig andere webshops die dit type verkochten. Daarna aangenaam verrast door snelle levering mét persoonlijk kaartje, top!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!