Best shop in Town!

Ging voor wandelschoenen naar Happy Walker. Heb gekozen voor de Dolomite Cinquantaquattro Hike GTX in het groen. Schoen zit vanaf het moment dat je de schoen aantrekt fantastisch! Je wordt er zeer vriendelijk geholpen in een prachtige winkel. Het team neemt alle tijd voor je en het advies is erg goed. Topwinkel met topmerken! Voor schoenen ga je gewoon naar Happy Walker!

Happy Walker heeft mij ook deze keer weer prima geadviseerd!

Op zoek naar goede wandelschoenen ging ik bij Happy Walker gericht op zoek naar de Dolomite-serie. Ook binnen deze serie viel weer veel te kiezen, gelukkig was er een zeer klantvriendelijke medewerker die mij snel en kundig van advies diende. Binnen een half uur stapte ik met prachtige wandelschoenen, 3 paar veters en een fijn stel sokken de winkel weer uit. De schoenen zijn echt een aanrader! En Happy Walker ook!

Prettig winkelen, eerlijk en deskundig advies. Prachtige ambiance.

Kennis, keuze & klantvriendelijk: super winkel waar ik graag m'n schoenen koop

Zeer content over de wijze waarop je geholpen wordt. Er wordt goed gekeken, geluisterd en meegedacht. Voor alles wordt geprobeerd een passende oplossing te vinden. Kom hier al jaren en hoop nog jaren van jullie kennis, keuze en klantvriendelijkheid gebruik te mogen maken.

Service ook in de anderhalvemetersituatie

Er is veel veranderd in de wereld. Winkelen doe ik niet meer graag, maar bij Happy Walker voelde ik me weer op mijn gemak. Service, advies als vanouds, een vriendelijke benadering. Top!

Topservice

Medewerkers adviseren online vanuit de webshop, meerdere maten opsturen om te proberen is geen enkel probleem! Al meerdere aankopen op deze manier gedaan. Geweldig!

Snel geleverd!

Kom al jaren zo nu en dan in de winkel. Maar nu besteld. Precies wat ik zocht en vlot geleverd. Leuk om uit te pakken met zo'n persoonlijke kaart erbij! Blij dat ik voor Happy Walker heb gekozen.

Mooie schoenen zitten geweldig.

Ik ben zeer tevreden keurig verpakt en snelle levering.

Prettige zaak, goede en leuke schoenen!

Deze keer loints schoenen besteld. Dit zou ik normaal niet gauw doen, maar dit model kende ik dus durfde ik de bestelling wel aan. Zodra het weer kan kom ik graag weer in de winkel. Mooie kwaliteitsschoenen en prima personeel.

Goede kwaliteit schoenen, en goed personeel

zeer goede schoenen, en deskundig en vriendelijk personeel

Zeer goede ervaringen Prima service Vooral ook dat je schoenen eerst thuis mag uitproberen Zeer vriendelijk en deskundig personeel Ruim assortiment goede schoenen

super klantgericht, vriendelijk en meedenkend, je voelt je gelijk thuis

Ik woon in Fryslân, maar ga speciaal naar Happy Walker voor schoenen. En meestal wordt het dan een paar Dolomite Cinquantaquattro. Het zijn fantastische schoenen en je loopt er zo mee weg, door de geweldige pasvorm en voetsteun. Mooi ontwerp en veel verschillende kleuren. Ik heb er nu al 3 paar van!

zijn zeer goed, erg attent en prettig om er te winkelen

Net een paar grisport schoenen via internet gekocht. De ouden waren versleten en aan vervanging toe Keurig volgens afspraak geleverd Het enige wat ik op wel merken is dat de schoenen "dorst" hadden, ik heb ze 2 maal moeten in smeren om het leer soepel en toonbaar te maken. Maar des ondanks zou ik ze zo weer bestellen

Goede prijs, snelle levering en goed verpakt

Goede prijs, snelle levering, goed verpakt en attent briefje erbij gevoegd.

Schoentjes lopen lekker.

Mijn arpedico schoentjes in het verleden al meer gehad maar kon ze nergens meer vinden. Na lang zoeken toch weer gevonden. Gelukkig!

Goed en vriendelijke geholpen ook in deze moeilijke tijd.

Fijne winkel mooie keuze in dames en herenschoenen.

Super snelle levering en zeer blij met het product

Zeer blij met het product en met de snelle en gratis levering

Ruime keus op internet

Ik heb grote maat en als ik niet vroeg in het seizoen op zoek ga naar schoenen, is er niks meer te krijgen. Zag nu toevallig op internet een paar wolkys, die ik al heb in andere kleur, dus die durfde ik wel te bestellen.

Prima, snelle service. Leuke verpakking

Kwaliteitsschoen van Dolomite. Happy Walker levert snel, vriendelijke website, leuke verpakking en bijgesloten kaartje. Attent

Super snelle service, maar ook met een persoonlijke tint/noot er aan. Echt leuk!

Snelle levering en uitstekende service!

Deze sloffen koop je voor het leven. Inmiddels mijn 4e paar.

In een woord ......Fantastisch

Bijzonder positief!

Snel, duidelijke communicatie.

geweldig

ik draag graag loints schoenen en hier kan ik goed terecht.

Bestelling nog niet ontvangen

Ws vanwege de corona heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen. De website is duidelijk, bestelprocedure goed. Maar jammer dat er geen mail gestuurd is met status van bestelling. Ik wacht nog maar even af

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Bundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!