Goed als altijd

Snelle correcte levering met personal touch

Vertrouwd online shoppen

Online met persoonlijke aandacht

helemaal op maat!

als een cadeautje verpakt komen mijn schoenen op het moment zoals aangekondigd.. alles past precies..

Zeer mooie en goede kwaliteit schoenen

De producten zijn van zeer hoogstaande kwaliteit, de service is uitstekend, de verzending is snel met een.persoonlijke touch. Kortom, echt een cadeau om bij Happy Walker te kunnen winkelen.

Goede, mooie schoenen gekocht via een goed toegankelijke website met adequate klantenservice,

Na zoeken op een bepaalde schoen ,gekozen voor Happy Walker vanwege de prijs. Bestelling ging goed, echter ontving ik geen bevestigingsmail. Volgende dag contact gezocht met Hapy walker via de mail. Bestelling was goed binnen gekomen. Snel antwoord en ook nog bevestigingsmiddelen. De schoenen snel ontvangen. Ze lopen heel lekker.

Snelle levering, keurige vetpakking, mooie materialen!!

Mooie materialen, heerlijk loopplezier! Aanraden!

Snelle verzending en mooi ingepakt!

Schoenen besteld, de volgende dag al ( leuk verpakt) in huis. Pakket was te volgen via trackcode.

Fijne winkel om iets te bestellen

Oofos slippers besteld. Werd super opgestuurd. En in deze winkel nog goedkoper dan de originele prijs. Super!!

Eerst wat vragen gesteld via whatsapp... Gelijk respons.... Daarna bestelling geplaatst (Blundstone dress boot 068)en ook weer gelijk respons en bevestiging... Keurig op tijd binnen gekregen Hand geschreven bedank kaartje in de doos met pepermuntjes en schoonmaak doekje.... Groetjes Clifford....

Duidelijke website, pakketje netjes ontvangen met nog een persoonlijke noot. Slippers precies zoals op website!

Prima service met wat extra. Dit zie je bijna niet meer.

Goed telefonisch contact en komt met klantgerichte oplossing. Een leuk persoonlijk geschreven berichtje en een paar sokken als extraatje. Snelle levering en service die je zelden ziet.

Adequaat en klantvriendelijkheid.

Prettig telefonisch contact gehad en duidelijkheid ontvangen.

Hele fijne service. Ik had een paar besteld dat uiteindelijk te groot was, maar ik heb het teruggestuurd en toen werd er nog nagebeld, kreeg ik tips over waar ik misschien de goede Blundstones kon vinden, en wat er aan te doen was. Dank!

Snel geleverd, milieuvriendelijk verpakt, leuk handgeschreven bedankje erbij en goedkoper dan elders

Mooie espandrilles gekocht van Toni Pons. Goede pasvorm. Uitstekende prijs. Prettige zaak! Kortom: zeker een aanrader.

Bestelling erg vlot verwerkt en geleverd

Oofos slippers kunnen vinden voor de laagste sale-prijs. Bestelling erg vlot afgehandeld en bezorgd. Pakketje bijna als cadeau verpakt met handgeschreven bedankkaartje erbij! Top!

Prachtig product, snel geleverd!

Altijd goede kwaliteit. Ook fijne winkel. Goed advies!

Meer dan alleen een aankoop

Met zorg en aandacht heb ik mijn gekochte schoenen ontvangen. Met een lief kaartje en een klein extraatje. Heel lief, En de schoenen passen perfect.

Snelle levering en verzonden in een mooi pakket

Een mooi product , en niet verzonden in een sombere doos , maar in een mooi versierde tas . Om vrolijk van te worden . De bijgevoegde , geschreven kaart maakte het echt compleet.

ALLES NAAR WENS en tot in detail (aflevering) verzorgd

Mijn bestelling zal vast niet de laatste zijn. Exclusieve merken, niet overal verkrijgbaar!!!!!

Verrassend leuk!

Ik had schoenen besteld van Wolky. Netjes snel afgeleverd en ... als een kadootje! Zo mooi ingepakt met een strikje en een kaartje. Was net of ik jarig was, een eigen kado ... kei lief! Een echte meerwaarde. Heb er helaas geen foto van gemaakt :(

Het is een feest om het te onvangen

Hel goeie ervaring. Een snelle en goeie levering. Het is gewoon een feest om het uit te pakken. De manier hoe het is ingepakt en wat voor verrassingen die er bij zitten Super. We hebben al vaker besteld en het gaat altijd goed en de schoenen zitten altijd meteen goed.

Snelle levering helemaal duurzaam verpakt

Mijn slippers kwamen op tijd en ik was blij dat er geen overbodige verpakking gebruikt was en dat alles in papier zat.

denken met je mee

Ik had een verkeerde breedte maat besteld en dit werd geweldig opgelost door een ander paar schoenen te sturen zonder bijkomende kosten

Super!!!!!

Geweldig leuk verpakt!! Snelle service. Helemaal top!!!

Uitstekende schoen en leuk verpakt

Niets aan toe te voegen

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!