super fijne snelle service

Wow, na een lange dag werken stond er een mooi pakje voor me klaar. Met een lief kaartje erbij. Erg goed verzorg. dank je wel Trijn

Mijn bestelling is snel geleverd, met daarbij nog een persoonlijk kaartje omdat ik een vraag gesteld had via de mail. Ga een volgende keer graag weer een bestelling doen bij Happy Walker.

Alsof ik in het warme zand op het strand loop!

Met blote voeten voelt het lopen alsof ik in het warme zand op het strand loop. In een woord geweldig. Comfortabel in een woord. Lekker wegdromen.

Duidelijke website en snelle levering

De website was helder, levering snel en met een persoonlijke noot.

Snel, vriendelijk en met aandacht.

Ik kreeg een prachtig verzorgd pakket thuis gestuurd met een persoonlijk kaartje. Nee schoenen bleken me helaas niet te passen en toen ik het retourformulier was vergeten bij te voegen, bleek dat geen probleem. En ‘t assortiment is eigenzinnig :-) Fijne zaak.

Een warm applaus voor happy walker

Snelle levering, op afgesproken tijd, Het sloffen zijn leuk verpakt, als een cadeautje, net persoonlijk kaartje erbij!

prima, snelle levering

de webshop doet precies wat het belooft

Geweldige service van aardige mensen

Schoenen via de webshop besteld en snel geleverd. Helaas was de maat niet goed. Hierover contact opgenomen en daarna een passende maat geleverd. Top.

Mooie schoenen voor een mooie prijs.

Goede website, mooie producten, goede en snelle verzending.

Geweldige service!

Snelle levering. prachtig verpakt en het zijn mooie goed zittende sloffen.

Klantvriendelijkheid en belofte nakomen staat hoog in het vaandelt

Service in de winkel en daarbuiten zijn prima. Helaas konden wij in december 2020 de winkel in Groningen niet bezoeken. Doen we ieder jaar. Maar ook via internet is alles uitstekend en snel. Blij met mijn nieuwe Loints.

fantastische 'gezellige' en snelle service!

Snelle reacties via mail op vragen over producten en de (afhandeling van de) bestelling. En het is een feestje om de bestelling te ontvangen; met zorg en creativiteit ingepakt! Dit maakt shoppen in Corona-tijd weer goed :)

alles precies zoals afgesproken

Vanwege Covid 19 heb ik schoenen via de webshop besteld. De afhandeling inclusief bezorging is precies volgens belofte verlopen. Heel fijn.

Heel erg blij met mijn rode hoge glerups!

Na een paar keer ruilen, wat gelukkig gemakkelijk kon, de perfecte glerups gevonden. Zeer vriendelijk geholpen.

Goed artikel, goed te vinden. Fijn om te dragen....goede pasvorm, heerlijk warm mn pantoffels... Ik raad het anderen ook aam. Snelle levering ook...

Snel beleverd

Niets te veel beloofd. Snelle levering, kleur en maat zoals uitgezocht. Prima verpakking.

Mooie laarzen, zeer verzorgd bezorgd

Ik heb al diverse keren laarzen besteld bij happy Walker. Zeer tevreden over de snelle levering maar ook over de verzorgde en persoonlijke verpakking. Met kerst zelfs een stol erbij gekregen! Was lekker !

Met aandacht verpakt, dat valt mij het meeste op

Heel blij met mijn nieuwe laarsjes. Prachtig van kleur en ze zitten zalig.

Passie en aandacht

De bestelde laarsjes werden vrijdag geleverd. Het pakket was mooi ingepakt met een persoonlijk bericht. Helaas pasten ze niet. Zaterdags teruggestuurd en dinsdag al de terugbetaling ontvangen

online winkelervaring met persoonlijke touch

Mijn moeder van 86 is erg blij met haar nieuwe, stoere en comfortabele Loints sandalen in okergeel. Tijdens een regenachtige middag heeft zij online haar oog op dit exemplaar laten vallen en zag zich al in zomerse sferen. De schoenen werden snel verzonden en kwamen leuk verpakt hier aan. Kleine details zoals een handgeschreven boodschap en een feel good kaartje op het pakketje maken het aanschaf van een paar sandalen online tot een persoonlijkere ervaring die zelfs een glimlach opwekt.

Helemaal naar wens

Alles conform afspraak en het persoonlijke kaartje is een echte kers op de taart. Nu nog meer plezier bij het dragen van de bestelde sloffen.

Persoonlijk pakketje ontvangen uit Groningen

Glerups-sloffen besteld op advies van mijn zussen. Happy Walker was een verkooppunt dus daar besteld. Kreeg het pakketje mooi op tijd én met een leuke persoonlijk kaartje erbij. Dat doet toch leuk aan. Bedankt!

Snelle en goed verzorgde levering

Verrast door de persoonlijke boodschap bij het bestelde product. Het maakt dat het een cadeautje voor jezelf is. Dank jullie wel

persoonlijk contact en warme sloffen

na een zeer klantgericht telefoongesprek mijn Glerups besteld. Snel geleverd en hoe! Fijne papieren verpakking om mijn papierberg tot een minimum te balsten, een lief kaartjes met de groetjes uit Groningen en een kaartje om me plezier te wensen met mijn aankoop. Daarmee voelt het bijna of ik persoonlijk op bezoek ben geweest in de winkel. Kortom super klantgerichte service.

Via online bestellen net zo hartelijk en klantgericht als in de winkel. Bestelling snel ontvangen. Hele mooie schoenen, heel blij mee!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!