Zeer vlugge levering in een mooi pakket. In het pakketje nog een kleine verrassing. En de schoenen passen perfect.

Geweldige service

Top service, en snelle levering. Het was echt een cadeautje hoe het binnen kwam.

Uitstekend.

De pantoffels werden op tijd geleverd. Heel leuk was de manier waarop e.e.e. verpakt was ( als een kado). De brief en het zakje pepermunt was erg attent.

Fantasie

Wat een geweldig service! En mooi pakket.

Goede schoenen en fijn personeel

Leuke goed zittende schoenen. Fijn en deskundig personeel

Bestellen ging makkelijk , ruime keuze. De schoenen waren erg leuk ingepakt, het kaartje en het koekje maakten het helemaal compleet. Heel leuk om zo je schoenen te krijgen en uit te pakken

Snel, leuk en attent

Ik had mijn pantoffels al de volgende dag in huis, leuk verpakt met aardige kaartjes er bij

Snelle levering, persoonlijke touch

Snelle levering, pakketje gepersonaliseerde wat de ontvangst extra leuk maakt

Met recht een cadeautje wat de post bracht!

Wat een goede service en attent, meedenkend personeel.

Fantastisch!

Happy Walker heeft het helemaal begrepen! Geen saaie doos maar een leuk verpakt "kadootje". Verder een snelle service, persoonlijke touch en nog goedkoper dan elders. TOP wat mij betreft! Ik ga vaker bestellen!

Geweldig !

Hele mooie schoenen , ze doen wat ze beloven. Zeer snelle verzending , goed en feestelijk ingepakt. Alleen de vreters zijn wat kort, dat is jammer, maar ik kan ze net strikken. Misschien zijn er wat langere veters beschikbaar. Bij veterschoenen is het altijd fijn als er een tweede paar bij zitten. Verder echt top,

Zo leuk verzorgd

Het leek wel een paaspakket. Vriendelijk en zorgvuldig

Happy Walker, altijd goede schoenen

Wolky laarsjes besteld, twee dagen later in huis. Prima service.

Binnen 24 uur bezorgd!

Prachtige schoenen, snel bezorgd, duidelijke website, ook nog aanbiedingen.

Snelle levering met een persoonlijk tintje, erg goed . Juiste kleur en goede maat lopen heerlijk

Zeer positief

Mn Haflinger pantoffels (heerlijk!) werden snel geleverd en waren feestelijk verpakt ivm pasen en een attent kaartje erbij!

Geweldige Groningse zaak met internationale schoenen

Geweldige service en perfecte schoenen. Echt. ...kwaliteit voor m’n voeten en dus voor mij. Blij met m’n (digitale) aankoop. Toen het kwam leek het wel een feestje, zo mooi verpakt en een lieve tekst erbij. Top.

De winkel gesloten maar toch een persoonlijke klantervaring, top!

Heerlijke Loints turbo instapper in een originele jeanskleur. Snel geleverd en met een persoonlijk briefje.

Wederom perfect passende en mooie schoenen.

Erg blij met mijn 2 paar mooie schoenen. Snelle levering en een lief kaartje bijgevoegd. Én dropjes!

Geweldig !

Hartelijk dank voor de supersnelle levering van mijn nieuwe turbo schoenen ! 30 jaar geleden in heel mooi donkergroen, en nu in jeans blauw ! Ben er zo blij mee !

Goede serves

Goede serves

heel fijn!

Makkelijk bestellen, snelle levering en vriendelijke "bijlage". Voor herhaling vatbaar. Alleen dat met die code en dan 10 euro korting is me niet gelukt....wie weet een volgende keer. Vriendelijke groet, Tilly

Klasse, blij verrast.

Het was een leuke verrassing het pakket te ontvangen met nog een persoonlijke kaart en heel leuk verpakt. Dank daarvoor. Groeten Joke.

Snel, top verpakt, eerlijke prijs

Erg tevreden!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!