Hoera voor Happy Walker

Ben zeer tevreden ,er werd snel gereageerd ik werd zelfs nog gebeld of ik wist dat deze schoen extra breed is . Snelle verzending . Alles bij alles super tevreden!

Hartstikke blij met mijn aankoop. Super snel verzonden en ook nog eens leuk verpakt met een persoonlijke note. Ik kom zeker nog eens terug.

Vriendelijk en behulpzaam. Direct contact

Goed produkt, goede service en snelle levering.

Op zondagmiddag een paar slippers besteld en diezelfde middag is er nog teruggebeld door een medewerkster van Happy Walker over de exacte maat. Dinsdagmiddag werden de slippers op het aangegeven tijdstip thuisbezorgd.

Duidelijke website, mooie en goede schoenen.

Snelle levering van Wolky laarsjes. Ruim retourbeleid. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Verpakking en bijgevoegd kaartje bezorgden mij een lach op het gezicht. Heel persoonlijk.

Prima service en snel antwoord

Prima en conform verwachting, wegens een storing in het systeem kreeg ik een tweede keer de betaallink toegestuurd. Mijn vragen hierover zijn snel en afdoende beantwoord. Dank voor de service.

geweldige service , hartelijk en persoonlijk, bedankt Trijn

zo jammer dat jullie niet in de buurt van Nijmegen zitten, gelukkig kan ik online bestellen, bedankt voor jullie service en persoonlijke noot ! Vr. gr. van Karin

Mooi product, goede en leuke service!

Prachtige sloffen verstuurd in leuke en persoonlijk getinte verpakking. Goede service en vriendelijke bejegening!

Een bestelling met persoonlijke aandacht

Snelle levering, lief kaartje erbij én een kleine attentie. Super geregeld, maar had ook bijna niet anders verwacht van deze prettige winkel

Veel keuze in mijn favoriete merk: Loints

snelle levering in mooie verpakking en met lief kaartje!!

Correcte snelle levering van de wandelschoenen. vriendelijke klantenservice bij het beantwoorden van mijn vragen. aan het pakje zat een mooi kaartje met een roos. En verder een persoonlijk berichtje :) super!

Zowel online als in de winkel is de service top. Heb nu online xsensible schoenen gekocht.

Goede service met aandacht voor de verpakking!

Goeie snelle service en met aandacht voor de verpakking. Duurzaam en in herfstsfeer met een mooie quote. Ik werd er helemaal blij van! Ook heel erg tevreden met mijn Glerups sloffen die ik bij jullie heb besteld, wat zitten die lekker zeg!!

Ik ben heel blij met mijn aankoop!

Snelle en persoonlijke levering

Snelle levering, en erg origineel ingepakt. Uitgebreide collectie voor moeilijk voeten.

Fijne schoenen die fantastisch lopen

Snelle levering van de schoenen. Loints schoenen lopen altijd fantastisch!

Fijne Glerups snel geleverd

Mijn dochter en ik hebben beiden een paar laarsjes van Glerups besteld. De kwaliteit is super en ze werden binnen één werkdag geleverd. Prima dus!

In een woord GEWELDIG

Persoonlijk benaderd om bestelling te bespreken. Bezorgd zoals beloofd. Bijzonder leuk verpakt met een persoonlijk kaartje erbij van Marianne.

Goed en onderhoudend geholpen bij Happy Walker

Was op zoek naar een nieuw paar schoenen, zonder te weten wat ik wilde hebben. Na vragen over mijn wensen werden enkele paren schoenen opgehaald, waarvan het merk Dolemite erg aansprak door uiterlijk, vorm en elasticiteit Dat bleek een goede koop omdat de pasvorm goed aansloot op mijn voeten, wat eerder meestal niet zo was.

Per telefoon kundig geadviseerd

Voor het eerst schoenen per internet gekocht. Ik was blij dat ik per telefoon advies kon vragen. Ik werd vriendelijk en kundig geadviseerd.

Snel verzonden, prima verpakt!

Glerups besteld, dag later ontvangen. Erg blij met mijn nieuwe sloffen. Met een leuk herfstaccent aan de verpakking vastgemaakt. Het zijn die details die een gewone levering iets extra's geven.

Heel erg goed

Goede vriendelijke service

Duidelijke site, snelle levering.

Het merk Dolomite wandelschoenen voor dames is moeilijk te vinden. Happy walker is een fysieke winkel met een webshop dat vind ik positief vanwege de reisafstand. De site is duidelijk. Op maandagavond de schoenen besteld, woensdag in huis. Leuke verpakking en attent geschreven kaartje erbij.

Zeer snelle levering. Heel leuk ingepakt, lijkt wel een cadeautje.

Helemaal prima

Leuk en zorgvuldig verpakt net het juiste artikel!

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!