Snelle levering met een persoonlijke boodschap. Zeer tevreden. Je ziet dat er extra zorg wordt besteed aan je bestelling! Schoenen helemaal goed!

goed kwalitatief materiaal en leuk dat je een persoonlijk bericht erbij krijgt!

Helemaal top service.

ze belden mij omdat ik 2 verschillende maten had ingevuld en dat had ik inderdaad ook niet goed gedaan.

Ik heb er geen woorden voor ❗️(Positief)

Dit is de eerste keer dat ik via de webwinkel schoenen heb besteld, en dat is uitstekend gegaan! In het bijzonder ben ik getroffen door de persoonlijke aandacht besteed aan mijn nieuwe schoenen ! Ben hier heel blij mee! Dank je wel!!

alles prima geregeld

Winkelervaring: TOP. On-line bestelling: TOP!

Leuk verpakt, snelle levering, hele fijne stoelen

Heerlijkeschoenen

Bij een vriendin gezien en meteen besteld

een vlotte levering in een vrolijke uitvoering..........geschenkje van de dag

een pakketje ontvangen met xtra attente noot.........mooi klantenservice.........dankjewel.....

Ik koop al jaren schoenen bij Happy Walker. Wolky’s zijn nog steeds mijn favoriete schoenen.

Snelle bezorging. Leuk kaartje erbij! Ik ga hier vaker bestellen!

Uitstekende klantenservice!

Genoten van de persoonlijke service..... even meedenken met een online aankoop. Even bellen om uit te leggen dat de schoenen wellicht groter uitvallen dan verwacht. Zo kan online winkelen toch nog plezierig en persoonlijk zijn, in deze moeilijke tijd voor iedereen.

Kadootje

Paar blundstone schoenen besteld, ze werden vlot geleverd en superleuk ingepakt, complimenten

Heerlijke schoenen, eigentijds.

Goede service in Groningen. Ondanks een drukke zaterdag kon ik zoveel passen als ik zou willen. De Loints Triathlon voelen als sloffen aan. Heerlijk

super service

al reeds enkele malen besteld, altijd correct, zeer vlot, en super fijne schoenen! happy client :-) tot de volgende keer weer Sylvie

Wederom goede ervaring !

Met zorg ingepakt en goede service; weer blij met mijn loints !

Bestelling nog niet ontvangen

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst. Nam Happy Walker contact met mij op dat de schoenen niet voorradig waren en dat de levering wat later zou worden. W.s na het weekend.

Persoonlijk geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Loints!

Nadat ik een mailtje aan Happy Walker had gestuurd met enkele vragen over de schoenen van mijn keus en vrijwel meteen een vriendelijk mailtje terug kreeg, heb ik mijn nieuwe Loints besteld. Die werden diezelfde dag nog naar mij toegestuurd zodat ik ze de volgende dag al in huis had. Super snel geregeld, met aandacht ingepakt, een persoonlijke handgeschreven kaartje erbij.....kijk, hier word ik als klant nu gewoon heel blij van. Oh ja, de schoenen zijn super!

Snel met een persoonlijke touch

Grote keuze in kwaliteit. Voor elke voet een goede fit. Ik ben gek op loints.

Bestelling via internet geplaatst en toch een telefoontje met de vraag over de maat die heb opgegeven. Dit ivm hun ervaring met merk dat de schoenmaat klein uitvalt in de praktijk . Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt bij internet bestellingen.

Is hele maal goed gegaan

Uitstekende ervaring door een zeer klant- en servicegerichte benadering !

Chris maakt op een heel natuurlijke manier contact en laat hiermee zien dat hij oprecht van plan is je als klant optimaal van dienst te zijn. En zo geschiedde, persoonlijk en vakkundig. Bij thuiskomst opende ik de schoenendoos en trof een kaart aan waarop Chris handgeschreven bedankte voor het bezoek en veel plezier wenste met de aankoop. Erg leuk !

Prima schoenenwinkel.

Ik weet dat de Loints goede schoenen zijn, nu had ik echt mazzel, mijn maat was er nog en wel in de opruiming + € 15,-- korting op Loints. De schoenen zijn zoals alle Loints licht en lopen heerlijk. Precies de goede ondersteuning aan de binnenkant. Lekker breed, dus tenen hebben alle ruimte. Via internet besteld, snelle levering en leuk ingepakt met goede wensen en een lintje.

Schoenen waren niet leverbaar ofschoon de website het wel aangaf. Werd persoonlijk gebeld. Om kort te zijn, prima opgelost.

Super enthousiast, geduldig en vooral heel kundige medewerkers!

Paar weken geleden schoenen gekocht. Ze voelden tijdens het passen prima, maar na een poosje dragen en veel lopen toch niet echt oké. Happy walker gaf wat tips en advies. Gelukkig door de goede kennis van voeten zijn de schoenen een succes! Pas nog een paar sandalen gekocht en ze lopen heerlijk! Ik ben een Happy Walker!!

De sluiting van mij 2 jr oude sandaal werkte niet meer. Even mail contact en kreeg nieuwe sluiting op gestuurd.

Over Happy Walker

Happy Walker is een begrip in Groningen, al meer dan 40 jaar een echt familiebedrijf. Als gespecialiseerde schoenenwinkel in comfortabele merkschoenen streven wij ieder seizoen naar een bijzonder assortiment schoenen, die voor elke gelegenheid passend zijn, zowel voor de vrije tijd, een speciale gelegenheid of op het werk. Happy Walker heeft bijzondere merken zoals Loints, Wolky, Blundstone en Dolomite. Elke dag zowel online als offline in onze fysieke winkel, staan wij voor u klaar om een passende schoen voor u te vinden. Kom langs bij Happy Walker!