Geweldige fiets!!

Ben ontzettend blij met de fiets, hij is fijn in de omgang, laad snel op en ziet er retro uit. Hij krijgt veel bekijks

Spam, spam, spam

Na aankoop wil het maar niet stoppen. Ongevraagd krijg je zooi thuis gestuurd, mails waar je niet expliciet toestemming voor hebt gegeven en dus in strijd met de AVG. de fiets maakt niet meer uit. Als een bedrijf zo met je om gaat moet je er wegblijven. En nog bedelen om deze beoordeling weer aan te passen, getver

Beste Rik, Wat spijtig om te lezen. Het enige wat wij verstuurd hebben is een presentje via de post aan onze klanten. De lente is begonnen, maar toch hebben we nog af en toe een spatje regen. We hebben daarom al onze klanten een zadelhoesje toegestuurd en dit opgevolgd met een email. We vinden het jammer dat je deze twee contactmomenten als spam ervaren hebt. Uiteraard mailen wij alleen klanten die hebben aangegeven ook mail en nieuwsbrieven te willen ontvangen. Het mailsysteem dat we daarvoor gebruiken is vanzelfsprekend AVG proof. Dat maakt het vrijwel onmogelijk om (potentiële) klanten te mailen die zich hebben uitgeschreven. We zullen naar aanleiding van jou review onze activiteiten nog eens goed onder de loep nemen. Het is zeker niet onze bedoeling om klanten te spammen. Excuus.

Fietsen is weer genieten geworden!

Toen mijn zoontje oud genoeg was om mee te kunnen op een fiets, ben ik op zoek gegaan naar een eigentijdse, niet-standaard ‘mama-fiets’. Op de website van WATT Mobility trof ik mijn huidige fiets aan. Mooi, anders dan anders, praktisch én elektrisch. Een groot voordeel van WATT fietsen, is dat je er niet aan af ziet dat het om een elektrische fiets gaat. Sterker nog; toen ik deze zomer in Limburg de Cauberg op fietste mét bepakking plus zoontje voorop, werd ik door menig voorbijganger nagestaard… Fietsen is weer genieten geworden. Vroeger, toen ik als kind naast mijn vader fietste, kreeg ik soms een duwtje in m’n rug. Als het even zwaar was of de wind even tegenzat. Dát gevoel, dat steuntje in de rug, ervaar ik als ik op mijn fiets rijdt. Zo fijn om net even met meer gemak te kunnen fietsen. En hoe leuk is het als wielrenners jouw fiets opmerken en je erover complimenteren? Ik kan niet anders zeggen dan dat ik superblij ben met mijn WATT fiets!

Veel roest en loskomende onderdelen/schroeven en boutjes.

Ik heb de fiets nog geen 5 mnd en er zit al enorm veel roest op, ketting nagenoeg helemaal geroest. Terwijl fiets onder afdak staat en bij laden altijd binnen. Onderdelen gaan al na 1 maand los; trapper vloof eraf, voorlamp valt steeds naar beneden, achterspatbordhouder, moer weg en dus alles los.

Hoi roos, Dank voor je review. Vervelend om te horen en ook niet de kwaliteit die wij nastreven. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice? Graag bieden we je een check-up aan om je fiets weer helemaal in orde te maken.

kwaliteit erg teleurstellend

Ik heb deze fiets nu al ruim 1,5 jaar. en de kwaliteit is echt teleurstellend. in het eerst jaar heb ik meerdere keren de band lek gereden. op advies van de fietsenmaker maar een goede buitenbanden er op laten zetten. hierna geen last meer van gehad. ook heb ik al de achterlamp moeten vervangen. kwaliteit van het schijfkopje is echt slecht. bij een paar keer gebruiken al kapot. ik heb bij deze fiets ook gekozen voor de Brooks handvatten en zadel. ook zijn deze al helemaal verkleurt terwijl hij eigenlijk altijd binnen staat. zelf had ik hier voor gekozen omdat dit wal leuk staat op z'n mooie fiets. maar de lak brokkelt bij het minste en geringste stootje af. dus lijkt nu meer op een oude stationsfiets. bij het melden van de tekortkomingen krijg ik de reactie dat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan mijn gebrek aan onderhoud. blijkbaar moet ik wekelijks een bandenspanning en onderhoudscheck uitvoeren. Kortom de eerst paar maanden Super blij, maar daarna zie je de nadelen. Overigens krijg ik wel een chocolade reep en zadelhoes opgestuurd met de vraag om een review te schrijven. Bij deze!

Zeer fijne sportieve e bike

Vorig jaar heb ik mij georiënteerd op een betaalbare elektrische fiets en dat is de Watt boston male geworden met korting op diverse accessoires welke de e bike af maken. Ik ben een 70 + en had geen zin in een super comfortabele rijwiel. Het model moest een trendy en een sportieve uitstraling hebben , nu dat komt wel over veel positieve kijkers en vragen als ik onderweg ben . De opbouw van de fiets is eenvoudig maar goed zonder extra toeters en bellen wat maar kapot kan gaan. Het rijden is super eenvoudig vijf standen welke je met een vinger kan regelen , zelf rij ik altijd op stand 1 dan kom je heel ver , bij een klim ga ik een stand hoger zitten . Wil je zelf nog wat extra energie kwijt dan is onder gunstige omstandigheden op nul te rijden , hier verhoog je de actieradius natuurlijk ook mee . Wilt u op niet alledaagse ebike rijden die fijn en licht rijd dan is een Watt mobility een leuke fiets voor u .

Geweldige fiets

Kleine zelf aanpassingen gedaan bv voor licht en stuurbars maar voor de rest prima en een hoop bekijks

Fijne fiets!

Watt Boston gekocht in augustus 2020 Fijne fiets, ziet er top uit, niet als een standaard electrische fiets. Design echt heel fijn. Watt Boston fietst prima, gebruik hem dagelijks voor woon-werkverkeer 30 km per dag, nu 1300km gefietst. Fiets gaat op de teller bijna 40km/u na wat instellingen veranderd te hebben in de computer. Maar meestal doe ik rustig aan. Zoals wellicht al gelezen in andere reviews, remblokken zijn niet veel bijzonders, maar bij droog weer zeker voldoende. (Als het regent pak ik de auto) Al een aantal x een lekke en kapotte binnenband gehad. Dit gemeld bij de klantenservice, weinig mee gedaan. (Maar kost ook niet de wereld). Al met al voor het geld zeker geen miskoop, fiets er nog elke dag graag op! Actieradius accu voor mij voldoende

Watt een prettig bedrijf en watt een fijne fiets!

Erg blij met de fiets. Op tijd bezorgd en rijdt als een zonnetje. Remmen hebben idd wat aandacht nodig maar dat is het dan ook. Krijg ook erg veel leuke reacties op de fiets(Boston male) voor mij de.koop van het jaar geweest!

Wij hebben vorig jaar mei 2 Bostons aangeschaft. Eerst een testrit gemaakt, en we werden hierdoor zeer enthousiast over deze fiets. Na 3/4 jaar fietsen kunnen we aardig goed oordelen over deze fiets. We zijn blij met de rij eigenschappen. De fiets fietst licht, en rijdt zelfs zonder ondersteuning prima. Bij gemiddelde ondersteuning is 60 kilometer actieradius proma haalbaar, en dat is prima voor een stadsfiets. Klein onderhoud is makkelijk zelf te doen, de meeste onderdelen zijn standaard en overal te verkrijgen. Geen gedoe met updates van de software, gewoon simpele software, dus geen gezeur over 1 of 2 jaar dat er geen updates beschikbaar zijn. We hadden een paar kleine issues, die door de klantenservice echt perfect afgehandeld zijn. Enige minpuntje zijn de remmen van de Boston. Dit zijn velgremmen, en de blokken zijn van mindere kwaliteit. We hebben deze zelf vervangen voor een betere kwaliteit, wat het acceptabel maakt, maar eigenlijk horen op een fiets als deze, bedoeld voor het ( hectische) stadsverkeer, gewoon schijfremmen. Verder zijn we echt heel blij met deze fiets!

Heerlijke fiets!

Erg blij met mijn Watt fiets. Hij ziet er mooi en hip uit. Enige nadeel: ik ben vrij lang en dan is de fiets iets aan de kleine kant.

Machtig!

Machtig mooie en sportieve bike! Heel tevreden met de prestaties en de service.

Waanzinnige mooie en goede fiets!

Super blij met m'n WATT bike. Niet alleen is het een lust voor het oog en gewrapped in onze huisstijl, hij fietst (ook niet onbelangrijk) waanzinnig goed en lekker. Absolute aanrader en we gaan er snel nog eentje bestellen!

Geweldige fiets!!!!!!!!!!

Echt een super fiets!!! Fiets makkelijk, ziet er goed uit en precies zoals een stadsfiets moet zijn.

Mooi en leuk

Topfiets! mooi design en goede prestaties tot hiertoe. perfect afgeleverd thuis.

Goede e-bike

Zeer fijne e-bike en voor een betaalbare prijs Ik heb hem ruim een jaar en alles werkt nog steeds goed Ik ben er zeer tevreden over Een Top fiets Groetjes Patrick

Fijne woon-werkverkeer fiets

Dagelijks fiets ik 16 km als woon- en werkverkeer. De Watt fiets voldoet hier prima voor. Licht model, wendbaar en trendy look maken het dat ik telkens met plezier opstap.

De Watt Brooklyn is een echte eye catcher

Ik heb een prima ervaring met de Watt Brooklyn, gekocht in juli 2020. Het minimalistische design sprak mij erg aan. Ik heb zelf spatborden gemonteerd wat de fiets ook bruikbaar maakt bij wat slechter weer. In het begin regelmatig overleg gehad met Watt (mbt positieve feedback), ook met de service afdeling. De monteur die op afspraak thuis bij je langskomt levert een uitstekende service. Het verbaast mij eigenlijk dat je deze mooie e-bike niet zo vaak ziet op de weg. Regelmatig word ik aangesproken door mensen die de fiets een opvallende verschijning vinden.

Watt Brooklyn. You mae my ries complete.

Watt an e n c r e d i b i k e you gave me in 08/2020. Riding the Watt Brooklyn every day gives me the feeling of taking her to the park. As I prospected many of her friends as the comparable Cowboy and others, the standards are far below tthe Watt-standards if combined with a trackable Linka Lock and a fancy frontlight and most important: less expensive. As for the Linka Lock, my stolen Watt Brooklyn is never far away. As I left her many times - by accident - unlocked on the street, I must admit that the Brooklyn is so prominent, like a highheeled lady in a fancy silver dress, that every one lookes at her but only the brave dare to make contact. As I drove my 2222nd kilometer this cold morning I can only tell that she never lets me down on the road, no tyre puncture, no failure, no battery problems, no nothing... I consider her a good friend, glad to see each other every day and expect from each other Watt we are ment for. Watt Brooklyn, honored to drive you. You make my rides complete. Dominiek DV - Brugge - Belgium

super fiets voor kleine afstanden

Blij met mijn fiets , enkel vind ik voor stadsfiets had het wel iets dikkere banden gehad , originele banden zijn wel te dun vooral voor grote rijder , anders mooie leuke fiets

Mooi en stevig design.

Mooie en stevige fiets die niet meteen er uit springt als e-bike. Fietst lekker en doet het na 1 jaar nog steeds naar behoren.

Heerlijke fietsen, zien er leuk uit, de ideale mix tussen een elektrische fiets en een stadsfiets en daarbovenop een top-service! Wij zijn fan!

Fijne fiets voor dagelijkse ritjes

Ik heb mijn Boston Male nu ruim een half jaar en heb er 1000 km opzitten en kan zeggen dat de fiets uitermate goed bevalt voor woon-werk verkeer. Punt van verbetering is de aflevering en montage. Ik heb een lokale fietsspecialist na 300 km een kleine servicebeurt uit laten voeren en hij vertelde me dat de fiets heel amateuristisch gemonteerd was, zaken niet goed afgesteld slecht gemonteerd etc. Ik heb daar zelf geen hinder van ondervonden, maar merkte na deze servicebeurt wel dat de remmen veel beter afgesteld waren. Ook de band zat bij aflevering niet mooi op de velg, dat kreeg ook de fietsmaker niet netjes. Desalniettemin hoor je mij niet klagen als ik over straat flaneer met mijn Watt fiets. Ik lees overigens ook verschillende klachten over de klantenservice, ik heb hier ook al eens contact mee opgenomen omdat de accu-indicator op het display naar mijn inziens niet accuraat / te vertrouwen was. Iedere keer wanneer ik na een rit bijv. nog 3 streepjes over had op de accu en ik het display uit en aan zette was de indicator van de accu weer vol. Waardoor ik niet meer kon vertrouwen op de indicator van de accu. Na uitleg vanuit de klantenservice heb ik dit zelf kunnen resetten, maar bleef dit voorval terugkeren. Toen is er binnen een week een servicemonteur van Go Bike Service langs gekomen die kosteloos naar het probleem heeft gekeken en mij uitgelegd heeft dat de indicator naar behoren functioneert en dat het zo werkt met dit systeem. Vraag me niet meer hoe het exact zit, maar mocht je dit zelfde probleem ervaren weet dan dat het display goed functioneert ook al staat de batterij indicator op vol nadat je er al x km mee hebt gefietst. Je ziet vanzelf dat de indicator dan sneller terugloopt. Ik heb in ieder geval nog nooit met een lege accu gestaan.

Mooie onderhoudsvriendelijke fiets

Minimalistische ebike maar wel met Shimano remmen Brooks zadel en Gates riem als aandrijving op de Watt Brooklyn.