Leuk maar snel kapot/gebreken

In eerste instantie heel blij met mijn fiets, maar als snel ging er iets kapot. De Kranck van mijn fiets zat los waardoor de trapper eraf viel. Dit gebeurde al enkele weken nadat ik mijn fiets heb gekregen. Dit werd gelukkig gemaakt door iemand die aangesloten was bij Watt, maar een afspraak maken duurde lang. Toen ik weer kon fietsen duurde het niet lang voordat ik weer gebreken had. Dit hebben we zelf opgelost, maar na een poos gingen de banden plat. Dit kan gebeuren want ik cross elke dag door de stad en hier en daar ligt nogal wat troep. We bestelde dus een nieuwe binnenband en zette deze erop. Alleen ging de achterband er voor geen mogelijkheid meer op. Wij naar de fietsenmaker tegenover ons en die vertelde dat de achterband te krap was. We bestelde een nieuwe achterband. Hierna ging viel de vrijloop tandwiel uit elkaar en kon ik niet meer remmen. Etc, Etc, Kortom in een korte tijd heb ik weinig origineels meer op de fiets zitten. Er is constant wat en daarom ben ik eigenlijk teleurgesteld ipv tevreden. Ik zal niemand dan ook deze fiets aanraden, hoe stoer hij er ook uitziet.

Hip hard gaan

Leuke fiets voor leuke prijs. Kwaliteit van materialen is beetje matig maar voor stadsritjes en deze prijs prima. De remmen zijn helaas niet zo best. Accu gaat best lang mee en op standje 5 fiets je met gemak 32km per uur, wat op zich best bijzonder is haha

Stoere e-bike

Lichtgewicht e-bike die mij helpt alle heuvels te nemen. Ziet er stoer en sportief uit en niemand heeft echt in de gaten dat het een e-bike is.. Past ook in de achterbak van de auto. Kleine opmerkingen: Remmen bult af is wel wat zwaar. Oplaadplug is lastig in het juiste gaatje te krijgen. Zou altijd adviseren het stuur te verhogen. Achterlicht is erg kwetsbaar.

Perfecte service, schoolvoorbeeld voor ieder bedrijf

Na een jaar nog steeds erg blij met de e-bike van Watt fiets. Erg vriendelijk personeel, zodra er iets mis was met de fiets werd ik snel geholpen. Bagagedrager ging stuk na een jaar, kreeg meteen zonder vragen een nieuwe opgestuurd.

Wat een heerlijk bezit

Top, die WATT e-bike. Een stoere urban e-bike, die nog betaalbaar is ook. Ben er erg blij mee. Fijn dat er eindelijk - tussen het aanbod van vele suffe elektrische fietsen - nu ook merken en modellen zijn die er geweldig uit zien EN het genot van elektrisch fietsen bieden

Veel voor weinig maar voor verbetering vatbaar

Ik heb er nu een fors aantal kilometers opzitten. Mijn ervaringen zijn als volgt: De fiets oogt schitterend De ondersteuning naar mijn werk is fantastisch. Als het moet volle ondersteuning heen en terug (12 km). Ik mis geen versnelling; beetje sneller draaien is geen probleem. Er zijn wel verbeterpunten: - de lak van de fiets is beroerd. Ik kreeg hem al met schade. Daarvoor kreeg ik een lakstift. Maar ik zie nu al weer nieuwe schade. Je hoeft er maar iets tegenaan te tikken of je hebt schade. Een druppel uit je neus geeft ook een vlek die er niet meer afgaat. - mijn bagagedrager werd nageleverd. Dat valt niet mee om die goed te monteren. Een gebruikshandleiding had geholpen. Ik vraag me nog steeds af of deze goed zit. - Een reflector is verplicht maar niet te koop bij Watt fietsen. Dus ik heb maar wat geprobeerd en uiteindelijk iets gevonden. - De aansluitstekker voor het opladen is even prutsen; dat had handiger gekund. - De bandjes zijn eng dun. Je moet ze goed blijven oppompen (2 x per maand). Heel af en toe voel ik dan toch nog de velg. Waarom dan toch nog een ruime voldoende? Vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Want je mag voor dit geld ook geen topproduct verwachten. Maar voor de prijs heb je echt veel plezier.

Top fiets met nog wat balans uitdaging bij stilstand.

Ben blij met de fiets. Mooi uiterlijk, fietst goed in de stad (ook nog zonder accu), accu houdt het lang vol bij stilstand. Enige nadeel vind ik de balans bij stilstand. Stuur slaat om bij stilstand en dan valt je fiets en beschadigt. Zeker bij de standaard die er op zit en hem rechtop moet houden. Die moet veel breder en steviger zijn. Gelukkig heb ik geen kistje van jullie op de fiets maar een heel licht mandje. En zelfs daarmee klapt hij ook om. Ik heb er een andere standaard op laten zetten maar dat lost het ook niet op. Denk voor het nieuwe model proberen om het stuur vast te kunnen laten klikken net als een fiets met een kinderzitje.

Zeer goede aankoop

Ik en mijn vrouw hebben allebei een Watt fiets gekocht: Weliswaar was niet alles in één keer op orde maar de serviceafdeling (Yvonne) die Watt leverde maakte dit alsnog goed. Top! - Beide fietsen rijden soepel en snel (28-30kmh) - Batterij is geschikt tm 40km - Rijdt zonder motor superlicht. (zelfs lichter dan mijn gewone fiets) - Moderne uitstraling - Goede en stevige bagagedrager - Bij de damesfiets voor en achter! Kratje erbij! - Deze fiets ziet eruit als een gewone fiets. Zelfs van dichtbij kunnen mensen niet geloven dat het een elektrofiets is. - Goed standaard zadel / goede bel / goede leren handvatten - Let op: Kies de standaard banden. Dan rijdt hij beter in de bocht. De upgrade banden zijn te dun en verliezen grip (service heeft dat gratis gedaan) - de beste service mogelijk AANRADER dus.

Prima fiets maar verwacht niet te veel!

Ik heb de fiets nu ruim een jaar en heb er zo'n 1500 KM op zitten. De eerste indruk was goed: de fiets ziet er prachtig uit en doet precies wat je ervan verwacht. Door de sterke motor vlieg je over de weg, zeker als de accu net opgeladen is. Helaas zijn er wat dingen die je voor lief moet nemen. Veel onderdelen voelen nogal plastic en goedkoop aan. Het grootste minpunt zijn de wielen die erg dun zijn voor zo'n krachtige e-bike. In de eerste week had ik al een lekke band en moest de binnenband vervangen worden, daarna is de binnenband nóg drie keer vervangen door een lekke band. Ook zitten er voor-en achter inmiddels nieuwe buitenbanden op. Door de dunne bandjes is de fiets super stug en voel je echt ieder hobbeltje. Op een klinkerweg wordt je compleet door elkaar geschud waardoor je dat echt niet langer dan een paar minuten volhoudt. De fiets is dus super snel en mooi maar verwacht geen comfort!

Top fiets voor een mooie prijs.

Fiets bevalt me erg goed zorg wel dat je direct na aankoop goede buitenbanden op de fiets legt en al de boutjes naloopt / aandraait. De geleverde banden waren voor de aantal kilometers die ik per dag fiets niet geschikt, ik had al snel een lekke band. Het achterwiel is overigens makkelijk zelf te demonteren zodat het wisselen geen complexe klus is.

Lekker lichte fiets

Fiets is superlicht. Stuurverhoger is wel aanrader omdat je anders erg voorover gebogen zit. Remmen zouden beter mogen. Accu gaat lang mee. En een stuurslot zou een zeer welkome aanvulling zijn, omdat de fiets moeilijk zelfstandig recht blijft staan als je 'm parkeert.

Niet heel goed!!

Hallo WATT, ik heb jullie al een keer een mail gestuurd dat ik niet zo blij was met de fiets. Ik had m net een week toen ik al twee lekke banden had.... nieuwe banden er op laten leggen geen probleem meer. Na een week of vier viel mijn voorste lamp eraf.. steun afgebroken! Nog twee weken later dacht ik wat hoor ik nou ratelen? Was er een spaak van mijn achterwiel afgebroken! Ongeveer drie weken later dacht ik wat trapt hij raar?? Zat de trapper los!! Aangedraaid maar mocht niet baten!! Hij gaat iedere keer los! Al met al heb ik m maar aan de kant gezet. Denk dat hij niet voor Amsterdam geschikt is... ik was en ben nog niet blij met de fiets. Gr Eric kok

Superblij met mijn fiets, iedere keer weer een feestje

Ik ben heel blij met mijn WATT fiets, voor mij echt de ideale electrische fiets voor een goede prijs. Gewoon de nodige dingen simpel en goed uitgevoerd. Voor mij is het geen probleem dat de accu niet uitneembaar is en het rijbereik is voor mij precies perfect. Het is voor mij alleen wel even wennen om ketting en fiets goed te blijven onderhouden, dat heeft met name te maken met de open kettingkast, dat was ik eerder niet gewend dus nu helaas te laat met roest op de ketting.

WATT een geweldige e-bike!

Veel bewondering voor het realiseren van een kwalitatieve maar stijlvolle e-bike voor een goede prijs. Wij beleven er erg veel plezier mee!

Een hele goede keuze!

Met de elektrische ondersteuning pak je veel vaker de fiets. Fijne zithouding, actieradius meer dan voldoende en ziet gaaf uit.

WATT fiets = goedkoop en mooi elektrisch fietsen

Ik heb nu een paar maanden een WATT fiets en vind het top. Altijd de wind mee, de batterij gaat voldoende lang mee en de fiets fietst heerlijk. Niemand herkent de fiets als elektrische fiets en iedereen vind’m mooi. De WATT fiets die ik heb, de MALE, is geen toerfiets, maar het kan wel als je dat zou willen. Het is meer een fiets voor alledaags gebruik. Ik ben 1,82 cm lang en heb framemaat 59 cm gekozen en die lijkt zelfs klein. Dus als je de fiets koopt en je bent groter dan 1,82 neem dan de stuurpenverhoger er bij. Ik heb ook een zadel van Brooks, omdat dat nu eenmaal beter zit. Om de looks van de fietst te completeren heb ik ook de bagagedrager achter genomen, maar dat zou ik niet aanraden. Dat is een fragiel ding en je hebt eigenlijk niet zo veel aan. Het enige verbeterpunt dat ik heb betreft de banden. Die zijn nogal dun. Dat staat wel elegant, maar als je zwaarder bent dan 80 kg dan lijkt het net alsof je band constant lek is. Bij elke steentje waar je overheen fietst of elke kuiltje in de weg waar je doorheen fietst lijkt het net alsof de velg geraakt wordt. Je moet je banden dus heel hard oppompen. Dat is op zich geen ramp, maar het is net even wat minder comfortabel. Wat een heel handig dingetje van WATT fietsen is, en daar sta je bij de aankoop vaak niet bij stil, dat de componenten van de fiets standaard zijn. Je kan voor je onderhoud dut terecht bij elke fietsenmaker. Al met al is mijn WATT fiets een uitstekende investering. Ik pak vaker de fiets en laat de auto dus staan. Ik ben blij met mijn WATT fiets.

De perfecte stadsfiets voor mij.

Ik viel in eerste instantie voor het design, maar qua prestatie voldoet mijn Watt ook zeker aan de verwachtingen. Ze doet het prima in mijn heuvelachtige stad en is door het lichte gewicht makkelijk hanteerbaar.

Super fijne fiets.

Ik rij er super snel mee door de polder naar mijn werk. Ben echt blij met mijn fiets.

Prima fiets voor een voordelige prijs

Voor deze prijs een prima fiets, enige nadeel is de axiradius van de batterij 25 Max 30 km. Grote plus de klantgerichtheid van Watt en de service. Eerste batterij aan huis vervangen.

Fiets ziet er mooi uit maar beetje kwetsbaar.

Paar keer een andere fiets geleverd omdat de oplader niet pastte en dan weer iets anders. Heel vervelend want elke keer weer wachten. Communicatie met Yvonne verliep goed dus dat compenseerde het wel. Helaas nadat ik uiteindelijk na maanden de fiets had kreeg ik na 2 weken al een lekke band terwijl ik gewoon aan het fietsen over een fietspad was. Hele dunne fragile bandjes want de week erna klapte de andee ook. Dus uitewindelijk nog voor meer dan 100 euro anti lekbanden erop laten zetten bij een fietsenmaker. Uiteindelijk werd de fiets dus een duur grapje. Hij ziet er prachtig uit en rijd best lekker (maar zeker alleen in stand 4, de rest is te licht) maar ik kan alleen maar hopen dat er niet nog veel meer mee gebeurt want vind het een fragile fiets. Laten we hopen dat de "machinekamer"het nog wel paar jaar blijft doen. Prettig wel dat ik hierover kon comminiceren. Ik heb geen korting gekregen op de fiets wel een extra slot. Maar het heeft me best wat stress gegeven en degene die de fiets kwam leveren nam ook niet de tijd om alles uit te leggen . Standaard is het stuur voor iedereen te laag dus moet je een stuurpenverhoger hebben, kost weer extra. En het zadel is echt te hard. Maar inmiddels ben ik blij dat ik kan fietsen en ik hoop dat ik dat nog even kan want voor wat je krijgt vind ik het teveel geld.

Prettig met mogelijkheid tot verbetering

Allereerst wil ik zeggen dat de fietsen erg prettig rijden. Wel is er ruimte voor verbetering, want het is niet geheel vlekkeloos gelopen, maar de service die er vanuit Wattfiets wordt geboden om het op te lossen is wel erg prettig geweest tot dusver. Om context te geven aan het gene wij hebben ervaren: We hebben 2 e-bikes besteld. Oorspronkelijk wouden we dit direct via de website afnemen echter werkte de website niet mee ten tijden van de link naar de betaal pagina. Hierdoor hadden wij het meerdere malen geprobeerd en omdat het buiten de openingstijden ons maar niet naar de betaallink doorlinkte hebben we de volgende dag contact met Wattfiets gehad om een van deze bestellingen met hen af te ronden. Tevens hebben we van een van de fietsen de zadel moeten laten vervangen en via WattFiets zijn de trappers van de fietsen nog een keer nagekeken en aangepast. Gelukkig is contact opnemen met WattFiets geen probleem binnen de openingstijden en denken ze met je mee. We hebben de fietsen inmiddels al een jaar en een vd twee fietsen heeft inmiddels al 2882.5 km erop zitten. Wij twee zijn tevreden en hopen dat de service blijvend optimaal blijft.

WATT rijdt 'ie lekker!

Ik gebruik mijn WATT voor woon-werkverkeer en ik vind hem erg lekker rijden. De prijs is ook bijzonder laag in vergelijking met zijn concurrenten. Maar...ik liever liever 100 euro meer betaald en dan geen roest aan mijn fiets gehad...

Blij met m’n Watt fiets

Vanaf oktober 2019 tot nu 1000 tevreden km met de Watt e-bike gefietst. Prettige fiets, goede ondersteuning, ook in de heuvelachtige omgeving van Nijmegen. Wel regelmatig de accu opladen, 70 km ondersteuning haalt ie zelden, terwijl ik meestal met 3, soms 4, als ondersteuning fiets. Maar ik ben erg blij met de fiets die mij uitnodigt om vaker te gaan fietsen. Kleine minpuntjes: superkleine achterlicht schakelaar was redelijk snel afgebroken, veel lakschade op de stang door het kettingslot.

Design fiets voor een mooie prijs

Heerlijke fiets die sportief en hip oogt. Je hebt niet het gevoel (qua looks) dat je op een electrische fiets rijdt. Met ondersteuning is de ervaring fantastisch en ook zonder de ondersteuning kun je goed fietsen. Kortom ik ben heel blij met deze aankoop!

redelijk positief

Het zijn mooie fietsen, die alom bewondering oogsten. De actieradius is wel erg beperkt de 70 Km die is aangegeven wordt absoluut niet gehaald Ook is de kwaliteit van de accessoires niet echt goed. Lampen zijn alweer vervangen en ook de voordrager is al vernieuwd (binnen 6 maanden) Ook rijd 1 van de fietsen met een slag in het wiel omdat de spaken niet goed zijn gemonteerd; de schroefjes zijn losgeraakt en zitten nu los in de velg (rammeltje bij lage snelheid) wellicht verhelpt Watt dit bij de komende servicebeurt