Goedkope onderdelen op een dure fiets. Miskoop

Wat een mooie fiets en een goede wegligging, maar hier houdt het absoluut op. Voor 2000 euro krijg je in vergelijking veel minder fiets dan bij de concurrent, met een hoop goedkope onderdelen, maar, ik wilde geen gedoe met een app, daarom voor de WATT Brooklyn gekozen, daar heb ik inmiddels, heel, heel erg spijt van. Allereerst en tot mij verbazing adverteert WATT nog steeds dezelfde onzin, de batterij laad niet op binnen 3 á 4 uur, dat kan de oplader namelijk helemaal niet aan, dit is notabene door WATT bevestigd, maar tot op heden is dit niet aangepast en ik krijg ik ook niet waar ik voor betaald heb. Naast het accu probleem vond ik na 3 weken al roest tussen het achterwiel en de motor. De fiets is nooit buiten gestald geweest. Ook had de motor veel mankementen, wanneer de accu halfvol was begon deze te stotteren, en kon er eigenlijk niet meer op de fiets gereden worden, In de laagste stand maakte de motor een continu jank geluid, en was zo ook niet te gebruiken. Toen ik dit meldde bij WATT werd in de eerste instantie mijn klacht niet eens aangenomen, ik zou gebeld zijn, nooit gebeurd. Ik heb vervolgens 5 weken lang, meermaals zelf moeten bellen en e-mailen met WATT omdat er nauwelijks tot geen actie werd ondernomen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe fiets gekregen, maar deze werd zo verschrikkelijk slecht gemonteerd afgeleverd, dat ik 2 uur lang heb moeten sleutelen voordat ik de weg op kon. Echt, werkelijk alles zat scheef. Deze fiets heeft geen problemen met de motor, maar deze accu is binnen 25km leeg. Watt heeft een waslijst aan mogelijk oorzaken, van het koude winterweer tot een vlinder die zijn vleugels slaat in Bejing. Ik heb mijn lesje geleerd, goedkoop is duurkoop, en koop vanaf nu mijn fiets voortaan bij een bekend merk met service. De fiets gaat voor de lente nog marktplaats op.

Teleurstellende ervaring Montreal Female

Het was zo'n mooi ontwerp, maar helaas is de kwaliteit ondermaats, zelfs voor die prijssegment. De ultradunne bandjes horen niet op een stadsfiets, rijden continue lek. Dikkere banden monteren lukt weer niet, dan loopt de fiets aan. Op de optionele bagagedrager kan je weer geen normale fietstassen monteren, dan kan je niet meer trappen. De remmen zijn heel zwaar (bijna gevaarlijk) en niet te vervangen omdat het goedkope, niet standaard remmen zijn. Deze fiets blijft alleen heel als je voorzichtig rechtuit fiets, heel licht van gewicht bent, drempels vermijdt en geen bagage meeneemt. Niet echt praktisch. Met Watt de problematiek gedeeld en 2 maanden in gesprek geweest. De geboden oplosssing (ander model met bijna de helft vd nieuwwaarde bijbetaling) was niet echt een oplossing. Bandjes zijn nog steeds te dun en remmen slecht. Erg jammer.

Nieuw achterlicht

Ik ben tevreden over de klantvriendelijkheid en oplossend vermogen van Watt fietsen. Ik heb een 'Montreal Male' fiets, maar het achterlicht is niet degelijk. Ze hebben kosteloos een nieuwe lamp opgestuurd van een betere kwaliteit. Netjes en meedenkend! Complimenten!

Fiets stuk na 1 maand, geen service

De eerste 1000 km in 2,5 maand liep erg soepel. Mooie fiets ook. Nu laadt de fiets niet meer op. Belofte om er dezelfde dag op terug te komen gebeurd niet Ook bij de bestelling van een extra oplader zou ie op voorraad zijn, ben ik zelf 3 keer achteraan moeten gaan. Voor een fiets van Nederlandse bodem zou je meer verwachten. Nog zeker geeen volwassen bedrijf met een op zich mooi product. Nu weer terug naar de gewone fiets.

WATT een Prettige ebike

Ik heb vorige week mijn WATT BOSTON netjes thuis afgeleverd gekregen! De klantenservice is heel behulpzaam en na een mailtje om wat info te krijgen werd ik gebeld en goed geinformeerd over de verschillende fietsen en opties! Kortom; Aardig attent en klantgericht/behulpzaam! Top! Heb de fiets nu een week en tot nu toe zeer tevreden ! Dacht even dat het wat stugge fiets zou zijn( geen vering) maar valt mee en zeker voor de stad is het hele goeie fiets voor goeie prijs! Wellicht in toekomst een fiets met versnellingen en vering! Voor nu iig meer dan tevreden over fiets en over persoonlijke benadering!

Fijne service en werd goed meegedacht!

Mooie fiets, kleine verbeterpunten

De eerste 200km heb ik erop zitten met mijn Watt Boston Female. Een mooie fiets voor een prima prijs. Ik heb al meerdere complimenten gehad over de fiets, veel zien niet dat het een elektrische fiets is. Opladen gaat gemakkelijk. Zoals in andere reviews te lezen is zijn de banden wel erg smal. Ook heb ik andere remblokken op de fiets gezet. De remweg was erg lang met de geleverde remblokken. Ook was het fijn geweest als het display eraf gehaald kon worden en verlicht zou zijn. Desondanks ben ik blij met mijn keuze voor deze fiets!

Super service!

Fiets wordt thuis gebracht en afgesteld. En de fiets rijd geweldig!

Wat een heerlijk feest die Watt Boston!

Na diverse city e-bikes gereden te hebben is dit toch wel de beste value-for-money!. - Hij zit iets rechter op en niet zo als een mountain-bike - Achterwiel motor is super stil in vergelijking met andere city e-bikes die ik gereden heb - En het belangrijkste: de 5 ondersteuningsniveaus geven trap ondersteuning tot 25km per uur. De andere fietsen deden dat in stand 2 bijvoorbeeld maar tot 15km per uur en in stand 3 tot 20km per uur. Je moet dan dusaltijd in de hoogste stand rijden met die andere fietsen, waardoor je batterij veel sneller leeg is. Kortom: Super fietstie ;-)

Brooklyn: Leuke fiets maar helaas slechte service

Ik heb mijn Brooklyn nu 6,5 weken en heb +/- 500km gereden. En daar heb ik geen klachten over. Wel over het trage contact met de klantenservice in de zin van actie ondernemen. Sinds ik de fiets heb loopt de voorrem licht aan. Ik heb het zelf geprobeerd te fixen maar dat lukt me niet en het aanlopen hoort niet. Daarnaast is de oplaadtijd die van de goedkopere Watt fietsen namelijk 5,5 uur. Omdat de oplaadduur één van mijn aankoopredenen was en dat in de folder van de Brooklyn ongeveer 3 uur staat, vind ik dit verschil onacceptabel. Ik zit nu al 2,5 weken te wachten om een afspraak te maken zodat hun mobile fietsenmaker langs kan komen. (er moeten onderdelen besteld worden want mijn accu gaat vervangen worden ivm lange oplaadduur. Ik zou denken dat een accu wel op voorraad zou zijn) De klantenservice toont in mijn optiek weinig ambitie om iets snel op te lossen. En dat is jammer. Want ik heb ook voor een Watt fiets gekozen omdat het een klein merk is en dus mijn sympathie heeft. Echter door het gedoe met de service is die sympathie wel aan het verdwijnen. Jammer, maar ik beveel, aan anderen, geen Watt fiets meer aan.

Very poor service and lack of communication

Placed an international order for a Brooklyn bike in the spring. The webpage cad 5-10 days delivery time. Did not hear from them at all for more than a month but the money was withdrawn on my creditcard. After several mails they finally shipped the bike. After receiving it, they lowered the price - I requested a credit which I got.That was goo. and the reason I give more than one star. The bike itself is ok, however adding fenders and a rear rack is very difficult due to the placement of the wholes for bolts etc. I do find that it very quickly runs out of power, even though I mostly ride in flat areas, but after 15 km the battery indicator is down from 4 to 1. If I then park the bike and leave it, it appears to have some power remaining. I dont' get more than 35 km on a charge, with medium assistance. And now the bike have developed a strange noise, I expect is from the motor, I have contacted Watt but they don't respond. So all in all they really need to work on their communication and service before I would recommend them.

Fijne stadsfiets

Ik heb de Montréal female fiets, nu een jaar. Mijn min-puntje is wel dat je, bij parkeren, niet het stuur vast kan zetten, waardoor die meteen omklapt, zeker als je een kratje erop hebt.....of fietsstoeltje. Als ik geweten had dat er een steviger uitvoering was (Boston) had ik daar zeker voor gekozen! (Denk dat die er toen nog niet was...) Hij fiets lekker en ik haal ruim de 30 km ermee (als ik heuvel af ga) maar vind dat, persoonlijk, toch te snel! Zie ook niet op de website hoeveel power de externe batterij geeft........zou dat wel graag willen weten alvorens aanschaffen....

prima fiets zeer te vrede mee

alleen de oplader word erg heet met opladen. (is dit normaal)

Prima fiets. Goede communicatie. Prima levering

De paar dagen dat ik de Boston Male nu heb, ervaar ik het als een prima fiets. De maximale snelheid van 25 km/u ervaar ik als voldoende snel in het verkeer. Het bestelproces verliep goed, ook de toevoeging van de voordrager via FB messenger was goed. Helaas van de vervoerder geen mail gehad met de tijd van levering, nadat ik de mail over de dag van levering had gekregen. Die mail zou in de ochtend van levering komen, maar aangezien de vervoerder om 7.15 's ochtends voor de deur stond had dat niet zoveel zin gehad. Gelukkig was ik thuis. Prima aflevering, nette uitleg en fietsklaar met volle accu geleverd. Ik kan Watt Mobility tot nu toe zeker aanbevelen.

Impressionné ! :0))

Je viens d'acheter un Brooklyn. Livraison en - de 10 jours. Superbe vélo! Cela fait une semaine que je roule avec. Le design est magnifique et le prix est un des meilleurs sur le marché. Chaîne en carbone de marque connue , frein à disques Shimano et pas de gadget inutile!! Pas besoin d'un smartphone pour rouler en vélo ;0). Un vrai concurrent du VanMoof et du Cowboy en moins compliqué. Toutes les pièces sont facilement trouvables sur le marché. Bravo Watt!

Anti lekbanden advies

Aanvulling op een eerdere review. Jammer genoeg na 4 dgn een lekke achterband opgelopen wat niet werd veroorzaakt door een scherp voorwerp! Een lek/scheurtje plakken kost meer tijd dan een nwe binnenband omleggen!

Helemaal top

Ik heb de Boston Male aangeschaft met slot bagagedrager bel, etc . Ik heb er 2 dagen mee gereden en ik ben zeer tevreden. Zonder enige moeite naar de 25 km/u....en nog harder als je wilt. Geweldige ervaring. de aflevering aan huis top! blij dat ik hem heb aangeschaft...Jochem bedankt.

Superfijne en -mooie fiets

De fiets deze week ontvangen en meteen op de fiets naar het werk. Mijn eerste ebike, dus even testen hoe het rijdt. Rijdt super, zelfs zonder extra ondersteuning. Levering met uitleg was prima. Hij is al ready-to-go, alleen de app van het Lonka slot nog te installeren. Enige verbeterpunt is een antilekbanden optie die nu ontbreekt. Daar had ik zeker gebruik van gemaakt. En het design is geweldig, iedereen in mn omgeving is enthousiast. En ik ook!

Wat een genot en plezier om te fietsen

Per toeval kwam ik de Watt fiets tegen tijdens mijn zoektocht naar een betaalbare E bike. Omdat de fiets een mooie trendy retro design heeft werd mijn aandacht en belangstelling getrokken. Mede ook dat de fiets niet als een E bike uitziet. Na alle "ins en outs" en reviews gelezen te hebben over Watt fietsen heb ik contact gezocht met klantenservice. Opvallend en bijzonder fijn dat je vragen vlot en correct worden beantwoord. Om mijn enthousiasme en ervaringen te kunnen delen heb ik via klantenservice een proefrit laten reserveren bij een servicepunt. Mij werd de Watt Boston geadviseerd vanwege de iets bredere en sterkere banden en actie radius 40-70km in tegenstelling tot de Montréal met dunnere banden en een actie radius 30-60km. Zo gezegd zo gedaan. Bij het servicepunt werd ik zeer vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg over de fiets met ondersteuning. Vol goede moed, enthousiasme en met heel veel plezier gefietst. Zowel met als zonder ondersteuning Is het prima en comfortabel fietsen. De handvatten voelen zacht en luxe aan, het zadel met vering vangen oneffenheden van de weg prima op! Na een prettige fietsrit was de fiets mij zeer goed bevallen waardoor mijn besluit vast stond om deze fiets aan te schaffen. Na de proefrit mijn ervaringen met klantenservice gedeeld en aangegeven dat ik besloten heb om de fiets te gaan kopen. Mijn fiets kreeg ik(door omstandigheden) binnen een week bezorgd en afgeleverd! De bezorging kwam keurig op tijd, je werd keurig, correct en klantvriendelijk te woord gestaan! Nu 4 dagen de Boston in mijn bezit en inmiddels 170 km gefietst kan ik alleen maar zeggen dat ik er goed aan gedaan heb om een Watt fiets te kopen en geen andere (peper)dure E bike met allerlei overbodige toeters en bellen.

Topservice en Topfiets

snel en duidelijk bestelproces met online en/of telefonische ondersteuning superfijne en mooie fiets, net ff iets anders en fietst als de brandweer snelle levering Helemaal tevreden!!!

Fijne eerste km’s

De fiets (Boston make) is netjes afgeleverd met gemonteerde accessoires erop. Puntje van kritiek is de voorband, die zat niet netjes in de velg waardoor het leek dat er een slag in zat. De bezorger gaf aan dat dit vaker voor komt en heeft me uitgelegd hoe dit op te lossen (simpel wat lucht eruit laten en de band ‘stellen’ en weer opblazen). Desondanks een fijne ervaring van de bezorging en de eerste 100 km bevallen perfect. Ook het feit dat hij wat zwaarder trapt de eerste meters ivm 1 versnelling valt mij reuze mee omdat je direct elektrisch ondersteund wordt. Kortom tot nu toe ben ik zeer tevreden en zou ik de fiets aan iedereen aanraden.

Wat een geweldige fiets!

Prachtige fiets die enorm snel snelheid maakt. Ook zonder trapondersteuning is het makkelijk om tempo te maken en te houden. Ik ben er enorm blij mee.

Super Service - Super Fiets - Super Preis

Ich habe das Fiets jetzt 3 Tage und bin total zufrieden. Ich hoffe natürlich, dass das so bleibt und ich noch lange Freude habe.

fiets is mooi,

De communicatie na het bestelmoment was/is verder beneden peil. Fiets een maand na bestelling geleverd, terwijl 10 (werk)dagen was beloofd.Onjuiste informatie over levertijd, beloftes die niet werden nagekomen. uiteindelijk moest ik zelf maar contact opnemen met de vervoerder, dit wordt ook wel genoemd "van kastje naar de muur sturen". Erg jammer dit, want in mijn optiek is nee ook een antwoord. Later zal ik nog een review plaatsen over het gebruik van de fiets

Super fiets

Mijn bestelling duurde wat langer als gepland vanwege de toegenomen drukte. Watt fietsen hield me hier netjes van op de hoogte. Mijn Brooks zadel is er echter ook nog niet maar ook hiervan hielden ze me netjes van op de hoogte, en kreeg ik de optie om me fiets al te laten bezorgen zonder de Brooks zadel, of hier nog even op wachten waardoor me zadel later geleverd word maar toch al vast kon genieten van me fiets. Echter heb ik gekozen voor de laatste optie en heb nu een paar dagen op mijn nieuwe brooklyn fiets mogen fietsen. De fiets fietst heerlijk je mist geen versnellingen. De fiets weegt weinig. Ook heb ik geprobeerd om zonder ondersteuning te fietsen. Dit was niet zwaar, dus mocht je zonder ondersteuning willen fietsen of de batterij valt plots uit kun je hier prima mee fietsen. Deze fiets is echt een aanrader.