Via zowel mail, app als telefonisch proberen in contact te komen. Nergens reactie.

Watt schrijft op de site dat er 30 dagen retour garantie is. Echter... er is geen mogelijkheid om met WATT in contact te komen. Dit maakt retourneren onmogelijk !! Ik heb eerst gemaild [meerdere keren]. Dit leek me het meest logisch, want de fiets is bij de WATT online winkel gekocht. Geen enkele reactie. Dan telefonisch. Geen gehoor. Voicemail ingesproken en nummer achtergelaten. Geen enkele reactie. Chat via de site. Onbemand [zonder uitzondering]. Meerdere keren e-mail adres achter gelaten; de automatische bot schrijft dan dat je snel reactie zal krijgen. Maar helaas. OOK geen reactie. Ondertussen zijn de 30 dagen verstreken....

Hoi Bart, Vervelend om te horen. Onze chat is dagelijks geopend en het retourneren van een fiets binnen 30 dagen kan altijd. Dat is onze beleid. Ik ga uitzoeken wat er in dit geval niet goed is gegaan. Ik heb je gegevens in ons CRM gevonden en laat je vandaag terugbellen door een van onze klantenservicemedewerkers. Excuus voor het ongemak.

Begin goed, uiteindelijk slecht

In december 2018 een de "WATT Mobility ELECTRIC MALE" aangeschaft. Gekozen voor deze fiets voor het mooie model, en de schappelijke prijs die ik als student kon betalen. Al snel bleek de fiets aan elkaar te hangen van goedkope onderdelen. Dit is ook logisch, gezien de prijs. De binnenbanden gingen snel lek, dit bleek te komen door het slechte velglint wat door de spakengaten heen trok. Deze vervangen door het ouderwetse textiellint van Velox en sindsdien was dat probleem opgelost. De fietsverlichting was ook snel stuk, en een fietsenmaker heeft een dag naar de trapper moeten kijken omdat deze zichzelf constant los draaide en tijdens het fietsen los ging zitten. Bleek uiteindelijk dat de traparm van dusdanig slechte kwaliteit was dat de vierkant-aansluiting zo goed als rond was. Bij mijn eerste fiets van Watt (ik heb er nog eentje moeten bestellen omdat mijn eerste gestolen was) was ook een probleem met de accu. Al snel kwam er rook uit de accu bij het aanzetten, iets wat niet een goed teken is bij Lithium accu's. Contact opgenomen met Watt en de volgende dag stond een zeer aardige en kundige monteur bij mij thuis op de stoep om de accu te vervangen. Top service! Na jaren de fiets gebruikt te hebben, begon de motor in het achterwiel op te spelen. Een schrapend geluid was te horen. De genadeklap kwam nadat de fiets omgevallen was, en de motor volledig vast stond. Contact opgenomen met Watt, en ze konden een nieuw achterwiel met motor leveren. Destijds heb ik dat door omstandigheden even in de kast gezet, omdat ik er toen niet aan toe kwam om het wiel (zelf) te vervangen. Toen ik later bij Watt erop terug kwam kreeg ik geen reactie meer. Meerdere keren proberen te mailen en contact te zoeken via de mogelijkheden op de website. Later las ik in de verschillende reviews dat Watt er een handje van heeft niet meer te reageren als ze de onderdelen niet meer kunnen leveren. Het lijkt mij toch een kleine moeite om dit even naar de klant terug te communiceren.

De WATT Boston Female, echt een aanrader!!

De WATT Boston Female heb ik nu ruim drie maanden in mijn bezit en ik ben dik tevreden. Het is een prachtig robuust model en is mooi afgewerkt. De vijf standen zijn ruim voldoende om een mooie snelheid te maken. De verlichting werkt top. De batterij zit mooi afgewerkt in het frame. Om de stekker daarin te krijgen, vergt wat moeite (vrij klein). Maar na wat handigheid werkt dit ook beter. Deze fiets is echt een aanrader! Ik krijg veel complimenten....

super!

Hele fijne en mooie fiets. De montage was niet helemaal strak bij aankomst maar was zelf makkelijk op te lossen. Ook vereist de fiets een sportieve fietshouding waar ik niet zo gewend aan ben. Dit was met aanpassing van stuurpen ook op te lossen en nu fietst mijn WATT perfect! De batterij gaat lang mee en je kan ook heel goed zonder ondersteuning fietsen op deze fiets.

Mooie fijne fiets

Ik ben zeer tevreden over deze fiets, vooral door het uiterlijk. Je ziet niet dat hij elektrisch is doordat het mooi in het frame is verwerkt. Enige wat we nog missen is de bagagedrager maar die is hopelijk in 2023 leverbaar.

Zeer professionele klantvriendelijke organisatie met een goede service

Je wordt goed geholpen in de winkel en krijgt goede uitleg. We hebben de fiets mogen uitproberen en dit beviel zo goed dat we besloten ze te kopen. Ik heb een speciaal zadel nodig en dat is ook voor mij uitgezocht. Het is een mooie sportieve fiets voor een relatief lage prijs!

Goede service en we mochten ze eerst uittesten.. dat werd wat langer maar vonden ze helemaal niet erg. Top service

Koop hier geen fiets

Geld overmaken en geen fiets geleverd krijgen. Daarnaast slechte communicatie waarbij er iedere week een andere smoes wordt gegeven waarom de fiets niet geleverd wordt.

Hoi Maarten excuus voor de latere levertijd. Dat is niet wat we bij WATT nastreven. Ook lees ik dat je de communicatie niet helder vond en ervaren hebt als 'smoesjes'. Dat is vervelend om te horen, en ik wil dat graag goedmaken met je. We hebben daar een speciaal email adres voor. "[email protected]". Onze klantenservice pakt klachten, tips, en ondermaatse dienstverlening serieus op. Ik zou het tof vinden als je dat doet, want wij willen graag tevreden klanten en dit samen oplossen. Afgelopen weken zijn we inderdaad te kort geschoten in het thuisbezorgen binnen 5 dagen voor een aantal modellen omdat we de productie niet aankonden. Dit had diverse oorzaken, en we hadden je daar beter over moeten informeren. Nogmaals excuus. Team WATT

Ronduit slechte communicatie

Na de storting van het bedrag ontvangt u geen enkele update over de levering. Er word gesproken over een levertermijn tussen 10-15 dagen, maar mijn fiets is besteld op 24 juni 2022 en op 20 juli 2022 krijg ik eindelijk iets wat lijkt op een track&trace code. In deze mail van de transporteur staat 26 juni 2022 als datum. In tussentijd nam ik contact op met Wattfietsen.nl en het enige wat ik als antwoord kreeg was dat de fiets wel zou komen en dat het aan problemen bij DHL lag en bij het feit dat ikzelf tijdens een telefoongesprek de dame aan de andere kant van de lijn verkeerd begrepen had. Dus zeer zeker geen excuses en na herhaaldelijk contact nog steeds geen update over de levering. Kortom een uiterst onaangename ervaring en als ik de fiets ooit ontvang ben ik van deze firma verlost.

mooie fiets, slechte kwaliteit, gebrekkige service

We kochten vorige zomer 2 fietsen, een online en een in een winkel. Na korte tijd viel bij beide fietsen de ondersteuning weg. Gelukkig is het makkelijk fietsen zonder ondersteuning, dat is een pluspuntje. De herstelling bleef maar aanslepen, De vriendelijke mensen van de klantenservice bleven maar de bal kaatsen naar de herstelfirma, maar uiteindelijk waren de nodige onderdelen niet beschikbaar. Eigenaardig toch voor een relatief nieuw model. Na lang wachten hebben we uiteindelijk 2 nieuwe fietsen gekregen. De soap rond de levering hiervan zal ik jullie besparen. Maar, ik blijf er bij: het zijn mooie fietsen.

Gave ebike waar je op gezien wilt worden!

Al enige tijd de Boston Male in bezit. Rijdt super en het design doet vele hoofden draaien. Genot om van terras naar terras te fietsen, lekker smoot. Een klein defect werd snel en vakkundig opgelost. Kortom, alle lof voor deze gave (stads) ebike.

5-10 werkdagen levering of wel 3 maanden

Ik heb mijn fiets 15 maart gekocht met erbij de melding dat deze over 5 tot 10 werkdagen geleverd zal worden. naar 15 werkdagen had ik nog geen informatie over de levering ontvangen dus contact met de klantenservice opgenomen. Deze vertelde mij dat de fietsen pas in de derde week van april geleverd zouden worden. Geen excuses aangeboden of iets dergelijks... 20. april weer contact opgenomen weer niet heel vriendelijk en ze konden mij niet vertellen wanneer de fiets geleverd zou worden. Vandaag 2. mei weer contact opgenomen dus 7 weken naar mijn aankoop en nu vertellen ze me dat de fiets is uitverkocht en dat deze pas eind mei geleverd zou worden. Zoiets zou je toch op de site moeten aangeven!! Hun oplossing - je kunt je bestelling gewoon annuleren.. En weer geen excuses!

Beste Cara, Hartelijk dank voor je feedback, we waarderen het enorm dat je de moeite neemt een reactie achter te laten. Het spijt me te lezen dat we onbedoeld onduidelijk zijn geweest over de levertermijn van je fiets. De mondiale uitdagingen met betrekking tot transport hebben ons helaas niet overgeslagen. Ik ben blij dat we een passende oplossing hebben kunnen vinden voor de tussentijd, en wil je nogmaals hartelijk danken voor je vertrouwen!

Zeer goede kwaliteit

We hebben ze nu 3 jaar, de kwaliteit is zeer goed. De service is uitstekend. Ik kan deze fietsen van harte aanbevelen. TOP!!!!

Super stijlvolle fiets

Mijn vriendin fietst al een aantal jaar op de Boston (vrouwelijke model) en het was voor mij nu ook tijd om er eentje aan te schaffen. Prachtige fiets en in kwaliteit ook nog eens een flinke stap vooruit, ten opzichte van de van de oudere versie Boston van mijn vriendin (al is dat ook nog steeds een hele goede fiets). Ik heb zelf een blauwe gekocht, gaaf om eens op wat anders te rijden dan zwart en nog steeds een mooi subtiele kleur. Blij mee!

Geweldige service, ben zeer tevreden

Ben nu een aantal maanden eigenaar van een watt bike. Ben erg tevreden. Naast de geweldige looks, het lijkt op een hippe stadsfiets zonder ondersteuning, kom ik overal waar ik wil zonder buiten adem te zijn. Bij een klein probleempje, omwisselen van het zadel, werd ik gelijk geholpen. 2 dagen later was m’n zadel er al. Fijn om een fiets te kopen bij een bedrijf dat bereikbaar is en met je meedenkt. Een tevreden klant

Relaxt op tempo naar de stad.

Watt een mooie fiets, met weinig inspanning op vol vermogen brengt deze blikvanger mij naar de plek van bestemming. Qua prijs kwaliteit verhouding is de Watt fiets in balans.

Snel gebreken, weinig hulp vanuit Watt

Na een maand begaven zowel mijn voor- als achterlicht het. De klantenservice van WATT kwam hierop gelijk tot de conclusie dat ik wel ergens tegenaan zou zijn gestoten en meldden ook gelijk dat ik geen vergoeding krijg. Terwijl ik zeker weet dat ik heel voorzichtig met de fiets ben omgegaan. Verder viel me op dat er al roest vormt op mijn ketting, ondanks dat ik de fiets nog maar 3 maanden heb. Toen ik dit ook opmerkte bij de klantenservice zeiden ze dat ik elke 3 maanden een check-up moet doen. Dat loopt aardig in de kosten! Een halve ster erbij omdat de fiets wel een mooie uitstraling heeft, maar wat een teleurstellende service!

Beste Thijs, Hartelijk dank voor je feedback, we waarderen het enorm dat je de moeite neemt een review achter te laten. Het spijt me te lezen dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Het is belangrijk dat een fiets na ongeveer drie maanden een korte check krijgt van een aangesloten dealer of je eigen fietsenmaker. Niet alleen om de ketting opnieuw in te vetten maar ook om bijvoorbeeld de spanning van de spaken te controleren. Ik wil je hartelijk danken voor je vertrouwen in ons merk, en laat het ons gerust weten als we wat voor je kunnen betekenen.

Fijne en mooie e-bike met een paar minpuntjes.

Ik ben nog steeds erg blij met mijn mooie Watt e-bike. Fijn dat het een eenvoudige te bedienen fiets is zonder veel toeters en bellen en hij fietst ook als een zonnetje. Ik heb de fiets nu 9 maanden en heb wel een paar minpuntjes ontdekt. De kwaliteit van de lak is niet super en krast snel, vooral op de plek waar je instapt. Ook is het zadel al gescheurd nadat de fiets een keer omviel. Ik vind het stekkertje van de oplader heel lastig in het contact te krijgen en loop daar telkens mee te stoeien. Ook is het rubberen klepje waar je het oplaadcontact mee afdekt heel teer en scheurde na 3x opladen al af en ben het daardoor onlangs verloren. Gelukkig kan ik een nieuwe bestellen maar weet nog niet wat de kosten daarvan zijn. Verder is het stuur door de accu wat zwaarder dan bij een gewone fiets waardoor het steeds omklapt wanneer je de fiets ergens los neerzet. Beter kun je 'm daarom in een fietsenrek of ergens tegenaan zetten waar het stuur ondersteund wordt. Verder zijn de remmen niet geweldig. Ik ben een mooi weer fietser maar de enkele keren dat ik er mee gefietst heb op een nat wegdek merkte ik dat je een lange remweg hebt en niet abrupt kunt stoppen. Wat dat betreft niet zo veilig. Verder vind ik het jammer dat de verlichting niet is aangesloten op de accu van de fiets. De ledlampjes werken nog op ouderwetse batterijtjes. Kortom, kwalitatief geen hele degelijke fiets maar voor de prijs kun je dat ook niet verwachten denk ik. Al met al vind ik het een heerlijke fiets waar je gemakkelijk de steilste hellingen mee opfietst en altijd de wind mee in de rug lijkt te hebben. Ook al veel complimenten gekregen over zijn mooie retro looks!

Waardeloos

Komen met een nieuwe zwaar beschadigde fiets aan.

Hoi Jeroen, Dat is zeer vervelend om te lezen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Onze fietsen worden met een erkende bezorger bij je thuis afgeleverd. Daar mogen natuurlijk geen mankementen aanzitten. Zowel, dan krijg je van ons vanzelfsprekend alsnog een splinternieuwe glimmende WATT. Op jouw naam konden we helaas geen bestelling in ons systeem vinden. Waar heb je de fiets online gekocht? Zou je anders zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen oplossen?

Matig enthousiast

Dunne bandjes die snel lek gaan, een snelheid van 25km/u, hobbels en kuilen in de stad, te snel trappen bij de hoogste ondersteuning..... volgens mij klopt het concept gewoon niet. Ik zal uitleggen waarom: Ten eerste heb ik in het begin een aantal keren lek gereden. En bij elke hobbel of kuil voelde ik zowat de velg door de band heen komen; dit was erg oncomfortabel. In de stad ontkom je hier niet aan; zeker niet als je 20-25km/u gaat. Ik geef de schuld aan de banden. De dunne bandjes zijn naar mijn mening niet geschikt voor een electrische fiets in de stad en ik heb besloten om er andere banden op te zetten. De nieuwe antilek-banden waren steviger en iets breder, waardoor de spatborden helaas niet meer pasten. Ik heb nu geen achterspatbord meer, maar het probleem is nu wel opgelost. Ik heb sindsdien niet meer lek gereden en ik voel de hobbels en kuilen een stuk minder. Het kostte wel veel moeite (en geld) om tot een oplossing te komen. Ten tweede ben ik niet tevreden over de batterijduur. Mijn werk ligt op ongeveer 10km, en na 10km is hij voor meer dan driekwart leeg. En zeker als je niet in de stad woont zou ik zeker een fiets met versnellingen aanraden, want je moet heel snel trappen bij de hoogste ondersteuning (stand 5). Zonder meetrappen is de batterij helemaal snel leeg.

Teleurstelling

Ondersteuning loopt soepel en natuurlijk, mooi dat er geen accu te zien is…….Echter geen stevige stadsfiets, smalle bandjes, veel onderdelen snel stuk….voorlicht afgebroken, palletje achterlicht, afdichtdop stuur. Banden om de haverklap zacht. Niet te doen op klinkers . Zelf een zacht zadel opgezet. Voor mij nooit meer een Watt.

Veel kapotte onderdelen

In eerste jaar al meerdere bagagedragers voor die kapot gingen. Lampen sneuvelden ook vrij snel. Achterwiel heeft al van begin af aan meerdere losse spaken en dat neemt steeds verder toe

Mooie fiets, aftersales/klantenservice kan veel beter

Een mooie fiets, rijdt lekker en je hebt veel bekijks. Wat beter kan is de aftersales/klantenservice. Ik had 7 oktober een aanrijding gehad. Daarna begon het gedoe. Slecht bereikbare klantenservice, van kastje naar de muur, verhaal meerdere keren aan verschillende mensen moeten uitleggen. Daarna afspraak met bikeservice en uiteindelijk is de fiets pas 21 december gerepareerd. Een Watt fiets is mooi maar een goede klantenservice is net zo belangrijk. Ze zijn redelijk nieuw maar als tip. Een product valt of staat ook bij een goede service als dat nodig is.

Top fiets en goede service.

Top fiets, in 1,5 jaar 6500km gefietst en still going strong! Voor dit geld i.c.m. mijn 95KG en 25km per dag echt petje af! De dunne banden zijn even wennen, je hebt erg weinig weerstand waardoor je super snel bent maar je moet ze wel goed op druk houden, dus je hebt wel iets minder comfort. Ik had in het begin een kapot lager in 1 vd trappers, dat is super opgelost door WATT en verder tot dusver 0,0 problemen met de fiets gehad.

Positief jammer dat het rubberlipje waarachter het oplaadpunt zit al na een aantal weken afbrak

Lekkere fiets met een mooie strakke uitstraling.