5-10 werkdagen levering of wel 3 maanden

Ik heb mijn fiets 15 maart gekocht met erbij de melding dat deze over 5 tot 10 werkdagen geleverd zal worden. naar 15 werkdagen had ik nog geen informatie over de levering ontvangen dus contact met de klantenservice opgenomen. Deze vertelde mij dat de fietsen pas in de derde week van april geleverd zouden worden. Geen excuses aangeboden of iets dergelijks... 20. april weer contact opgenomen weer niet heel vriendelijk en ze konden mij niet vertellen wanneer de fiets geleverd zou worden. Vandaag 2. mei weer contact opgenomen dus 7 weken naar mijn aankoop en nu vertellen ze me dat de fiets is uitverkocht en dat deze pas eind mei geleverd zou worden. Zoiets zou je toch op de site moeten aangeven!! Hun oplossing - je kunt je bestelling gewoon annuleren.. En weer geen excuses!

Beste Cara, Hartelijk dank voor je feedback, we waarderen het enorm dat je de moeite neemt een reactie achter te laten. Het spijt me te lezen dat we onbedoeld onduidelijk zijn geweest over de levertermijn van je fiets. De mondiale uitdagingen met betrekking tot transport hebben ons helaas niet overgeslagen. Ik ben blij dat we een passende oplossing hebben kunnen vinden voor de tussentijd, en wil je nogmaals hartelijk danken voor je vertrouwen!

Zeer goede kwaliteit

We hebben ze nu 3 jaar, de kwaliteit is zeer goed. De service is uitstekend. Ik kan deze fietsen van harte aanbevelen. TOP!!!!

Super stijlvolle fiets

Mijn vriendin fietst al een aantal jaar op de Boston (vrouwelijke model) en het was voor mij nu ook tijd om er eentje aan te schaffen. Prachtige fiets en in kwaliteit ook nog eens een flinke stap vooruit, ten opzichte van de van de oudere versie Boston van mijn vriendin (al is dat ook nog steeds een hele goede fiets). Ik heb zelf een blauwe gekocht, gaaf om eens op wat anders te rijden dan zwart en nog steeds een mooi subtiele kleur. Blij mee!

Geweldige service, ben zeer tevreden

Ben nu een aantal maanden eigenaar van een watt bike. Ben erg tevreden. Naast de geweldige looks, het lijkt op een hippe stadsfiets zonder ondersteuning, kom ik overal waar ik wil zonder buiten adem te zijn. Bij een klein probleempje, omwisselen van het zadel, werd ik gelijk geholpen. 2 dagen later was m’n zadel er al. Fijn om een fiets te kopen bij een bedrijf dat bereikbaar is en met je meedenkt. Een tevreden klant

Relaxt op tempo naar de stad.

Watt een mooie fiets, met weinig inspanning op vol vermogen brengt deze blikvanger mij naar de plek van bestemming. Qua prijs kwaliteit verhouding is de Watt fiets in balans.

Snel gebreken, weinig hulp vanuit Watt

Na een maand begaven zowel mijn voor- als achterlicht het. De klantenservice van WATT kwam hierop gelijk tot de conclusie dat ik wel ergens tegenaan zou zijn gestoten en meldden ook gelijk dat ik geen vergoeding krijg. Terwijl ik zeker weet dat ik heel voorzichtig met de fiets ben omgegaan. Verder viel me op dat er al roest vormt op mijn ketting, ondanks dat ik de fiets nog maar 3 maanden heb. Toen ik dit ook opmerkte bij de klantenservice zeiden ze dat ik elke 3 maanden een check-up moet doen. Dat loopt aardig in de kosten! Een halve ster erbij omdat de fiets wel een mooie uitstraling heeft, maar wat een teleurstellende service!

Beste Thijs, Hartelijk dank voor je feedback, we waarderen het enorm dat je de moeite neemt een review achter te laten. Het spijt me te lezen dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Het is belangrijk dat een fiets na ongeveer drie maanden een korte check krijgt van een aangesloten dealer of je eigen fietsenmaker. Niet alleen om de ketting opnieuw in te vetten maar ook om bijvoorbeeld de spanning van de spaken te controleren. Ik wil je hartelijk danken voor je vertrouwen in ons merk, en laat het ons gerust weten als we wat voor je kunnen betekenen.

Fijne en mooie e-bike met een paar minpuntjes.

Ik ben nog steeds erg blij met mijn mooie Watt e-bike. Fijn dat het een eenvoudige te bedienen fiets is zonder veel toeters en bellen en hij fietst ook als een zonnetje. Ik heb de fiets nu 9 maanden en heb wel een paar minpuntjes ontdekt. De kwaliteit van de lak is niet super en krast snel, vooral op de plek waar je instapt. Ook is het zadel al gescheurd nadat de fiets een keer omviel. Ik vind het stekkertje van de oplader heel lastig in het contact te krijgen en loop daar telkens mee te stoeien. Ook is het rubberen klepje waar je het oplaadcontact mee afdekt heel teer en scheurde na 3x opladen al af en ben het daardoor onlangs verloren. Gelukkig kan ik een nieuwe bestellen maar weet nog niet wat de kosten daarvan zijn. Verder is het stuur door de accu wat zwaarder dan bij een gewone fiets waardoor het steeds omklapt wanneer je de fiets ergens los neerzet. Beter kun je 'm daarom in een fietsenrek of ergens tegenaan zetten waar het stuur ondersteund wordt. Verder zijn de remmen niet geweldig. Ik ben een mooi weer fietser maar de enkele keren dat ik er mee gefietst heb op een nat wegdek merkte ik dat je een lange remweg hebt en niet abrupt kunt stoppen. Wat dat betreft niet zo veilig. Verder vind ik het jammer dat de verlichting niet is aangesloten op de accu van de fiets. De ledlampjes werken nog op ouderwetse batterijtjes. Kortom, kwalitatief geen hele degelijke fiets maar voor de prijs kun je dat ook niet verwachten denk ik. Al met al vind ik het een heerlijke fiets waar je gemakkelijk de steilste hellingen mee opfietst en altijd de wind mee in de rug lijkt te hebben. Ook al veel complimenten gekregen over zijn mooie retro looks!

Waardeloos

Komen met een nieuwe zwaar beschadigde fiets aan.

Hoi Jeroen, Dat is zeer vervelend om te lezen. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Onze fietsen worden met een erkende bezorger bij je thuis afgeleverd. Daar mogen natuurlijk geen mankementen aanzitten. Zowel, dan krijg je van ons vanzelfsprekend alsnog een splinternieuwe glimmende WATT. Op jouw naam konden we helaas geen bestelling in ons systeem vinden. Waar heb je de fiets online gekocht? Zou je anders zo vriendelijk willen zijn om contact met ons op te nemen zodat we dit voor je kunnen oplossen?

Matig enthousiast

Dunne bandjes die snel lek gaan, een snelheid van 25km/u, hobbels en kuilen in de stad, te snel trappen bij de hoogste ondersteuning..... volgens mij klopt het concept gewoon niet. Ik zal uitleggen waarom: Ten eerste heb ik in het begin een aantal keren lek gereden. En bij elke hobbel of kuil voelde ik zowat de velg door de band heen komen; dit was erg oncomfortabel. In de stad ontkom je hier niet aan; zeker niet als je 20-25km/u gaat. Ik geef de schuld aan de banden. De dunne bandjes zijn naar mijn mening niet geschikt voor een electrische fiets in de stad en ik heb besloten om er andere banden op te zetten. De nieuwe antilek-banden waren steviger en iets breder, waardoor de spatborden helaas niet meer pasten. Ik heb nu geen achterspatbord meer, maar het probleem is nu wel opgelost. Ik heb sindsdien niet meer lek gereden en ik voel de hobbels en kuilen een stuk minder. Het kostte wel veel moeite (en geld) om tot een oplossing te komen. Ten tweede ben ik niet tevreden over de batterijduur. Mijn werk ligt op ongeveer 10km, en na 10km is hij voor meer dan driekwart leeg. En zeker als je niet in de stad woont zou ik zeker een fiets met versnellingen aanraden, want je moet heel snel trappen bij de hoogste ondersteuning (stand 5). Zonder meetrappen is de batterij helemaal snel leeg.

Teleurstelling

Ondersteuning loopt soepel en natuurlijk, mooi dat er geen accu te zien is…….Echter geen stevige stadsfiets, smalle bandjes, veel onderdelen snel stuk….voorlicht afgebroken, palletje achterlicht, afdichtdop stuur. Banden om de haverklap zacht. Niet te doen op klinkers . Zelf een zacht zadel opgezet. Voor mij nooit meer een Watt.

Veel kapotte onderdelen

In eerste jaar al meerdere bagagedragers voor die kapot gingen. Lampen sneuvelden ook vrij snel. Achterwiel heeft al van begin af aan meerdere losse spaken en dat neemt steeds verder toe

Mooie fiets, aftersales/klantenservice kan veel beter

Een mooie fiets, rijdt lekker en je hebt veel bekijks. Wat beter kan is de aftersales/klantenservice. Ik had 7 oktober een aanrijding gehad. Daarna begon het gedoe. Slecht bereikbare klantenservice, van kastje naar de muur, verhaal meerdere keren aan verschillende mensen moeten uitleggen. Daarna afspraak met bikeservice en uiteindelijk is de fiets pas 21 december gerepareerd. Een Watt fiets is mooi maar een goede klantenservice is net zo belangrijk. Ze zijn redelijk nieuw maar als tip. Een product valt of staat ook bij een goede service als dat nodig is.

Top fiets en goede service.

Top fiets, in 1,5 jaar 6500km gefietst en still going strong! Voor dit geld i.c.m. mijn 95KG en 25km per dag echt petje af! De dunne banden zijn even wennen, je hebt erg weinig weerstand waardoor je super snel bent maar je moet ze wel goed op druk houden, dus je hebt wel iets minder comfort. Ik had in het begin een kapot lager in 1 vd trappers, dat is super opgelost door WATT en verder tot dusver 0,0 problemen met de fiets gehad.

Positief jammer dat het rubberlipje waarachter het oplaadpunt zit al na een aantal weken afbrak

Lekkere fiets met een mooie strakke uitstraling.

Fijne lichte fiets

Fiets was toe ik hem kocht goed in de aanbieding (versie met velgrem). Fijn om de optie van ondersteuning te hebben en ergens extra snel heen te kunnen. Had wel graag schijfremmen en lampen op accu gehad zoals op het nieuwe model, maar die optie was er nog niet en gezien het prijsverschil had ik nog voor deze gekozen. Met regen werken de velgremmen wat minder, maar dat is geen verrassing en ik heb de fiets vooral gekocht om met droog weer iets meer bereik en snelheid te hebben, daarvoor is ie prima

Heerlijke stadsfiets geen spijt van !

Vanaf de eerste dag geen moment spijt van deze aankoop gehad! Het fijne aan deze fiets is, dat het geen ingewikkeld schakelsysteem heeft; wil je meer ondersteuning deuk je op de plus en bij minder druk je op de min, dat is alles ! Verbeterpunten vind ik de verlichting die kon van steviger kwaliteit zijn, evenals de plastic spatborden, dat is minder.. En voor de veiligheid, zouden de remmen veel beter moeten remmen. Verder is het een heerlijke fiets, die zelfs zonder ondersteuning super licht loopt.

Fijne fiets

Ben erg blij met mijn nieuwe Watt-fiets. Naast het mooie design val ik erg voor de eenvoud waarmee het geheel is samengesteld. Rijdt goed, alleen de actieradius van de accu zou van mij wel groter mogen. Zie nu dat er ook een blauwe is, die had ik het liefste gehad,maar zwart is ook goed. Tevreden klant dus.

Fietst heerlijk! Onderdelen matig.

De fiets rijdt echt heerlijk. Nadeel vind ik wel de kwaliteit van de onderdelen. Veel is al kapot (voorlamp al kwijt, stuk van trapper afgebroken, plastic klemmetjes die de bedrading bij elkaar moeten houden kapot). Verder vind ik de remmen niet geweldig voor de snelheid die je met deze fiets maakt en valt de fiets heel snel om door de matige kwaliteit standaard en het zware stuur dat om kiept. Het kan waarschijnlijk ook niet anders voor deze prijs, dus neem dit op de koop toe en ben er verder blij mee. Hele fijne fiets voor jongere mensen. Als ik wat ouder zou zijn zou ik toch liever wat meer betalen voor wat meer kwaliteit :)

Mooi design, lekker snel en hele fijne city-bike

Ik ben sinds 1,5 jaar in het bezit van de Watt Boston. Mooie fiets en heerlijk snel. Geen versnellingen maar dat mis je ook niet. Paar kleine puntjes: de ondersteuning heeft af en toe een eigen willetje: ook bij stilstand wil de fiets 'door', maar contact met Watt en keurig en snel thuis opgelost. Ook is de fiets minder geschikt voor langere afstanden: niet qua bereik want op een lage stand kun je makkelijk 60 - 70 km fietsen. Ik bedoel door de houding op de fiets en t gemis van vering stap ik na 60 km wel een beetje gebroken af maar ja, eerlijk gezegd ik ben 61 ;-) Kortom: fijne en mooie fiets met een goede prijs-kwaliteit verhouding: aanrader!!

Mooie opvallende fiets..met ook nog aandachtspunten.

Fijne fiets. Rijdt fijn en is opvallend door zijn uiterlijk. Echter zijn er in mijn ogen ook verbeterpunten. Ik heb een Brooklyn en mijn zadel pen kan niet meer hoger omdat ik dan met mijn kabels van achterlicht zit, de zadelpen had wat langer moeten zijn, wat handiger voor wat langere mensen. Het stuur zou je ook moeten kunnen kantelen iets van je af of naar je toe. Kan nu maar op een stand. Je fiets dan wat comfortabele. Accu voor wat meer km, accu die je er ook uit kunt halen om op te laden (makkelijker om op te laden bv. als je op vakantie bent). Verder het afdek kapje waar je,je kabel in duwt om op te laden is nogal gevoelig. Gaat snel stuk. Verder fiets hij fijn

Een verheerlijking

Heb mijn watt nu bijna een jaar en elke keer als ik er op fiets sta ik versteld van het gemak van de ondersteuning die de motor geeft. Hij rijdt nog net niet vanzelf. Maar het gemak van het fietsen en de afstanden met volle accu die je kunt maken verbaasd n[=me elke keer weer

Perfecte balans van prijs, kwaliteit en bereik.

Normaliter schrijf ik dit soort reviews niet. Luiheid. Toch moet deze review geschreven worden. Watt heeft zo’n beetje de goedkoopste Westerse e-bike in Nederland te koop die exact doet wat het belooft. Hij is fancy, comfortabel en heeft voldoende “urban” actieradius. Daarnaast kost de accu slechts een fractie van die van andere e-bikes waardoor de Watt niet bij het grof vuil hoeft wanneer de accu einde is. Als je netjes met deze fiets om gaat (niet van stoepranden afknallen kom op zeg amateur) is dit een fiets met ongekende prijs kwaliteit verhouding. Hij gaat pas weg wanneer hij op is en dan koop ik opnieuw een Watt.

voldoet voor de prijs

Ik kocht deze fiets omwille van de looks. de kwaliteit van sommige onderdelen laat wel wat te wensen over. de banden zijn echt te dun voor gebruik in de stad. Bredere banden kunnen niet worden opgelegd, zonder een aantal extra aanpassingen (remmen, spatborden, ...) Al bij al tevreden met de aankoop.

In het algemeen goed maar met wat nazorg.

De fiets opzich is mooi en werkt prima. Maar wel wat problemen gehad met de accu. Is wel opgelost. Toen de batterijen willen vervangen van de koplamp. Dat ging niet, kreeg daarna niet helemaal de originele lamp en was wat lastig om te monteren. Daarna zat de voorrem los. En moest uiteindelijk met een bout vast gezet. Maar dat moet je net even weten. Dus er zijn wat schroefjes die los raken.

Watt een geweldige fiets en top service

Nu ruim 2 jaar een Watt fiets. Zeer tevreden mee mooi design en fietst super fijn. Als er een probleem is wordt dit snel en zeer klantvriendelijk verholpen.