Geweldige fiets!

Na 1000 km op de fiets gereden te hebben vond ik het tijd voor een review. Nog geen moment spijt gehad van de aankoop. (een Boston male) de accu houd het prima vol zoals is aangegeven, uiteraard gaat ie in stand 5 met windkracht 7 tegen minder lang mee als wind mee. Ook zonder ondersteuning is er best op te fietsen. Alles is nog heel aan de fiets, geen lekke banden of los trillende onderdelen. De bezorging was ook keuring geregeld. Ook veel complimenten over het uiterlijk van de fiets gekregen. Het is je geld meer dan waard!

Service erg teleurstellend

Leuke fiets, maar ik geloof niet dat er een echte organisatie achter zit. De mensen aan de telefoon weten steeds van niks en verwijzen door naar een andere afdeling, die ook niet thuis geeft. Ik heb al wat afgelopen met mijn defecte fiets om bij de juiste vestiging te komen. Ook naar een vestiging gestuurd die alleen maar als showroom fungeert. Etc. Uiteindelijk verwezen naar niet aan Watt verbonden fietsenmaker omdat ze zelf op vakantie gingen. Nieuw wiel besteld en oplader besteld en betaald maar na 2 weken en verschillende verzoeken om informatie (wanneer wordt er geleverd?) nooit meer iets gehoord. Geen reactie op 3 mails, geen levering, niks. Nogmaals, fiets is leuk maar service is dramatisch slecht.

Slechte fiets

tijdje geleden de Boston male gekregen (6maanden) van mijn kinderen en in eerste instantie heel blij met dit cadeau maar gaandeweg begon de fiets steeds meer gebreken te vertonen. Trillingen, ketting stroef en daarbij batterij die soms uitviel. Contact opgenomen om de boel te laten repareren maar na een half jaar deze problemen…dat is niet goed.

Pracht fiets. Jammer dat het stuur niet verstelbaar is

Pracht fiets. Jammer dat het stuur niet verstelbaar is.

Service top!

Service was heel goed. Ik werd binnen 1 dag teruggebeld en vriendelijk op de hoogte gehouden van de levering etc. Boston female fiets besteld. Mooie fiets (oude look), maar zadel is wel hard. Houding op de fiets is ook niet zo fijn. We waren onderweg op de fiets toen hadden we nog 1 streepje batterij. Volgende dag (niet opgeladen) nog drie streepjes batterij.

Te gekke fiets en hij vliegt voorui!

De Watts fiets is een enorm goede fiets. Hij vliegt vooruit en zit prima. Alle materialen zijn ook erg netjes afgewerkt. Nadeel: als je stand 5 gebruikt, dan kun je zowat niet meer mee trappen.

Lekker fietsje!

Ik heb de Boston Female net binnen. Mooie fiets! Ik raad wel de Brooks handvatten en het Brooks zadel aan (had ik al). Het zadel wat erop zit ziet er niet uit, haha. Verder heel mooie fiets. Ik had gelijk de bagagedrager voor erbij besteld en ergens anders het bijpassende fietsmandje gekocht. Goed Axa slot plus ketting (gaat via het slot op je fiets) erbij besteld, ook goedgekeurd voor verzekeringen. Tot nu toe is de service van Watt ook goed geweest. Ik vond het ook prettig dat de fiets volledig rijklaar gemonteerd werd geleverd, zelfs de accessoires waren gemonteerd. Dat is top! Ik kon zo wegfietsen! (en dan ook heel hard, door de trapondersteuning ;-))

Wow wat een power

Fiets is geweldig. Rijdt geweldig en een hele goede ondersteuning.

Top.

Een hele fijne fiets voor een hele mooie prijs.

niet veelbelovend

Proefrit geboekt via de site voor de WATT Brooklyn. Aangekomen bij handelaar blijkt er geen fiets te zijn. De reden: omdat model tijdelijk niet leverbaar is, is de proefrit-fiets ook maar verkocht. Volgens handelaar niet alleen in Den Haag maar ook Rotterdam. Lijkt me getuigen van service om me daarvan telefonisch op de hoogte te brengen. Op de site nog steeds mogelijk om een proefrit te boeken....

Stevig, licht, doet wat wordt beloofd.

Voor 1575 euro verwacht je niet de meest verfijnde fiets. Dat is het ook niet. Maar toch is hij goed doordacht met een verrassend adequate ondersteuning en stevige onderdelen. Rijden doet hij prima. De ontbrekende versnelling is alleen een probleem als je harder wil dan 25, wat gemakkelijk kan. Dan trap je je suf. De beugel van de bagagedrager zou een extra gaatje moeten hebben om hem perfect recht te monteren. Maar dan boor je dat gaatje gewoon zelf en dan zit hij kaarsrecht. De batterijcapaciteit is, als je alleen standje 1 gebruikt, ruim voldoende. Je krijgt veel opmerkingen van anderen omdat hij er erg leuk uitziet. Dat vind ik ook nog steeds.

TOP!

Bestellen (online) ging erg goed, prima advies gekregen. Levering ging snel en de fietsen zijn perfect geassembleerd. Ze fietsen geweldig! De WATT Bolton is een hele gave fiets, zowel voor dames als voor heren. Echt een aanrader met topservice!

Geweldige fiets!

Het is natuurlijk sowieso een plaatje om te zien. Maar daarbij is hij ook super praktisch. Bij is ligt, stabiel en de ondersteuning werkt super. Je schiet niet opeens vooruit, hebt genoeg keuzes qua tempo en ook wanneer je hem uitzet kan je gewoon prima zelf trappen zonder het gevoel te hebben dat de rem erop staan( dat was wel zo bij mijn vorige fiets). Zelf gebruik ik hem met een kinderzitje voorop wat prima past. En door de fijne standaard gaat het erin zetten en het eruit halen van de kleine zonder moeite. De kleine en ik vinden het heerlijk om hier samen tochtjes op te maken. 100% tevreden.

Top fiets

Deze fiets ziet er en hip uit en fietst ook nog eens erg goed. De ondersteuning is echt heel goed. Je kunt er ook voor kiezen om zonder ondersteuning te fietsen, dat fietst ook prima.

Slechte kwaliteit

Slechte kwaliteit en onderdelen van slechte kwaliteit. Plastic spatborden die scheef gaan staan en tegen de wielen aan komen, achterlicht was binnen een paar weken kapot. Accu ging snel achteruit in kwaliteit, heel snel leeg. Banden snel versleten. Ook de remmen werkten niet altijd even goed.

Geweldige fiets!!

Ben ontzettend blij met de fiets, hij is fijn in de omgang, laad snel op en ziet er retro uit. Hij krijgt veel bekijks

Spam, spam, spam

Na aankoop wil het maar niet stoppen. Ongevraagd krijg je zooi thuis gestuurd, mails waar je niet expliciet toestemming voor hebt gegeven en dus in strijd met de AVG. de fiets maakt niet meer uit. Als een bedrijf zo met je om gaat moet je er wegblijven. En nog bedelen om deze beoordeling weer aan te passen, getver

Beste Rik, Wat spijtig om te lezen. Het enige wat wij verstuurd hebben is een presentje via de post aan onze klanten. De lente is begonnen, maar toch hebben we nog af en toe een spatje regen. We hebben daarom al onze klanten een zadelhoesje toegestuurd en dit opgevolgd met een email. We vinden het jammer dat je deze twee contactmomenten als spam ervaren hebt. Uiteraard mailen wij alleen klanten die hebben aangegeven ook mail en nieuwsbrieven te willen ontvangen. Het mailsysteem dat we daarvoor gebruiken is vanzelfsprekend AVG proof. Dat maakt het vrijwel onmogelijk om (potentiële) klanten te mailen die zich hebben uitgeschreven. We zullen naar aanleiding van jou review onze activiteiten nog eens goed onder de loep nemen. Het is zeker niet onze bedoeling om klanten te spammen. Excuus.

Fietsen is weer genieten geworden!

Toen mijn zoontje oud genoeg was om mee te kunnen op een fiets, ben ik op zoek gegaan naar een eigentijdse, niet-standaard ‘mama-fiets’. Op de website van WATT Mobility trof ik mijn huidige fiets aan. Mooi, anders dan anders, praktisch én elektrisch. Een groot voordeel van WATT fietsen, is dat je er niet aan af ziet dat het om een elektrische fiets gaat. Sterker nog; toen ik deze zomer in Limburg de Cauberg op fietste mét bepakking plus zoontje voorop, werd ik door menig voorbijganger nagestaard… Fietsen is weer genieten geworden. Vroeger, toen ik als kind naast mijn vader fietste, kreeg ik soms een duwtje in m’n rug. Als het even zwaar was of de wind even tegenzat. Dát gevoel, dat steuntje in de rug, ervaar ik als ik op mijn fiets rijdt. Zo fijn om net even met meer gemak te kunnen fietsen. En hoe leuk is het als wielrenners jouw fiets opmerken en je erover complimenteren? Ik kan niet anders zeggen dan dat ik superblij ben met mijn WATT fiets!

Veel roest en loskomende onderdelen/schroeven en boutjes.

Ik heb de fiets nog geen 5 mnd en er zit al enorm veel roest op, ketting nagenoeg helemaal geroest. Terwijl fiets onder afdak staat en bij laden altijd binnen. Onderdelen gaan al na 1 maand los; trapper vloof eraf, voorlamp valt steeds naar beneden, achterspatbordhouder, moer weg en dus alles los.

Hoi roos, Dank voor je review. Vervelend om te horen en ook niet de kwaliteit die wij nastreven. Heb je al contact gezocht met onze klantenservice? Graag bieden we je een check-up aan om je fiets weer helemaal in orde te maken.

kwaliteit erg teleurstellend

Ik heb deze fiets nu al ruim 1,5 jaar. en de kwaliteit is echt teleurstellend. in het eerst jaar heb ik meerdere keren de band lek gereden. op advies van de fietsenmaker maar een goede buitenbanden er op laten zetten. hierna geen last meer van gehad. ook heb ik al de achterlamp moeten vervangen. kwaliteit van het schijfkopje is echt slecht. bij een paar keer gebruiken al kapot. ik heb bij deze fiets ook gekozen voor de Brooks handvatten en zadel. ook zijn deze al helemaal verkleurt terwijl hij eigenlijk altijd binnen staat. zelf had ik hier voor gekozen omdat dit wal leuk staat op z'n mooie fiets. maar de lak brokkelt bij het minste en geringste stootje af. dus lijkt nu meer op een oude stationsfiets. bij het melden van de tekortkomingen krijg ik de reactie dat het niet aan de kwaliteit ligt maar aan mijn gebrek aan onderhoud. blijkbaar moet ik wekelijks een bandenspanning en onderhoudscheck uitvoeren. Kortom de eerst paar maanden Super blij, maar daarna zie je de nadelen. Overigens krijg ik wel een chocolade reep en zadelhoes opgestuurd met de vraag om een review te schrijven. Bij deze!

Zeer fijne sportieve e bike

Vorig jaar heb ik mij georiënteerd op een betaalbare elektrische fiets en dat is de Watt boston male geworden met korting op diverse accessoires welke de e bike af maken. Ik ben een 70 + en had geen zin in een super comfortabele rijwiel. Het model moest een trendy en een sportieve uitstraling hebben , nu dat komt wel over veel positieve kijkers en vragen als ik onderweg ben . De opbouw van de fiets is eenvoudig maar goed zonder extra toeters en bellen wat maar kapot kan gaan. Het rijden is super eenvoudig vijf standen welke je met een vinger kan regelen , zelf rij ik altijd op stand 1 dan kom je heel ver , bij een klim ga ik een stand hoger zitten . Wil je zelf nog wat extra energie kwijt dan is onder gunstige omstandigheden op nul te rijden , hier verhoog je de actieradius natuurlijk ook mee . Wilt u op niet alledaagse ebike rijden die fijn en licht rijd dan is een Watt mobility een leuke fiets voor u .

Geweldige fiets

Kleine zelf aanpassingen gedaan bv voor licht en stuurbars maar voor de rest prima en een hoop bekijks

Fijne fiets!

Watt Boston gekocht in augustus 2020 Fijne fiets, ziet er top uit, niet als een standaard electrische fiets. Design echt heel fijn. Watt Boston fietst prima, gebruik hem dagelijks voor woon-werkverkeer 30 km per dag, nu 1300km gefietst. Fiets gaat op de teller bijna 40km/u na wat instellingen veranderd te hebben in de computer. Maar meestal doe ik rustig aan. Zoals wellicht al gelezen in andere reviews, remblokken zijn niet veel bijzonders, maar bij droog weer zeker voldoende. (Als het regent pak ik de auto) Al een aantal x een lekke en kapotte binnenband gehad. Dit gemeld bij de klantenservice, weinig mee gedaan. (Maar kost ook niet de wereld). Al met al voor het geld zeker geen miskoop, fiets er nog elke dag graag op! Actieradius accu voor mij voldoende

Watt een prettig bedrijf en watt een fijne fiets!

Erg blij met de fiets. Op tijd bezorgd en rijdt als een zonnetje. Remmen hebben idd wat aandacht nodig maar dat is het dan ook. Krijg ook erg veel leuke reacties op de fiets(Boston male) voor mij de.koop van het jaar geweest!

Wij hebben vorig jaar mei 2 Bostons aangeschaft. Eerst een testrit gemaakt, en we werden hierdoor zeer enthousiast over deze fiets. Na 3/4 jaar fietsen kunnen we aardig goed oordelen over deze fiets. We zijn blij met de rij eigenschappen. De fiets fietst licht, en rijdt zelfs zonder ondersteuning prima. Bij gemiddelde ondersteuning is 60 kilometer actieradius proma haalbaar, en dat is prima voor een stadsfiets. Klein onderhoud is makkelijk zelf te doen, de meeste onderdelen zijn standaard en overal te verkrijgen. Geen gedoe met updates van de software, gewoon simpele software, dus geen gezeur over 1 of 2 jaar dat er geen updates beschikbaar zijn. We hadden een paar kleine issues, die door de klantenservice echt perfect afgehandeld zijn. Enige minpuntje zijn de remmen van de Boston. Dit zijn velgremmen, en de blokken zijn van mindere kwaliteit. We hebben deze zelf vervangen voor een betere kwaliteit, wat het acceptabel maakt, maar eigenlijk horen op een fiets als deze, bedoeld voor het ( hectische) stadsverkeer, gewoon schijfremmen. Verder zijn we echt heel blij met deze fiets!