Fijne lichte fiets

Fiets was toe ik hem kocht goed in de aanbieding (versie met velgrem). Fijn om de optie van ondersteuning te hebben en ergens extra snel heen te kunnen. Had wel graag schijfremmen en lampen op accu gehad zoals op het nieuwe model, maar die optie was er nog niet en gezien het prijsverschil had ik nog voor deze gekozen. Met regen werken de velgremmen wat minder, maar dat is geen verrassing en ik heb de fiets vooral gekocht om met droog weer iets meer bereik en snelheid te hebben, daarvoor is ie prima

Heerlijke stadsfiets geen spijt van !

Vanaf de eerste dag geen moment spijt van deze aankoop gehad! Het fijne aan deze fiets is, dat het geen ingewikkeld schakelsysteem heeft; wil je meer ondersteuning deuk je op de plus en bij minder druk je op de min, dat is alles ! Verbeterpunten vind ik de verlichting die kon van steviger kwaliteit zijn, evenals de plastic spatborden, dat is minder.. En voor de veiligheid, zouden de remmen veel beter moeten remmen. Verder is het een heerlijke fiets, die zelfs zonder ondersteuning super licht loopt.

Fijne fiets

Ben erg blij met mijn nieuwe Watt-fiets. Naast het mooie design val ik erg voor de eenvoud waarmee het geheel is samengesteld. Rijdt goed, alleen de actieradius van de accu zou van mij wel groter mogen. Zie nu dat er ook een blauwe is, die had ik het liefste gehad,maar zwart is ook goed. Tevreden klant dus.

Fietst heerlijk! Onderdelen matig.

De fiets rijdt echt heerlijk. Nadeel vind ik wel de kwaliteit van de onderdelen. Veel is al kapot (voorlamp al kwijt, stuk van trapper afgebroken, plastic klemmetjes die de bedrading bij elkaar moeten houden kapot). Verder vind ik de remmen niet geweldig voor de snelheid die je met deze fiets maakt en valt de fiets heel snel om door de matige kwaliteit standaard en het zware stuur dat om kiept. Het kan waarschijnlijk ook niet anders voor deze prijs, dus neem dit op de koop toe en ben er verder blij mee. Hele fijne fiets voor jongere mensen. Als ik wat ouder zou zijn zou ik toch liever wat meer betalen voor wat meer kwaliteit :)

Mooi design, lekker snel en hele fijne city-bike

Ik ben sinds 1,5 jaar in het bezit van de Watt Boston. Mooie fiets en heerlijk snel. Geen versnellingen maar dat mis je ook niet. Paar kleine puntjes: de ondersteuning heeft af en toe een eigen willetje: ook bij stilstand wil de fiets 'door', maar contact met Watt en keurig en snel thuis opgelost. Ook is de fiets minder geschikt voor langere afstanden: niet qua bereik want op een lage stand kun je makkelijk 60 - 70 km fietsen. Ik bedoel door de houding op de fiets en t gemis van vering stap ik na 60 km wel een beetje gebroken af maar ja, eerlijk gezegd ik ben 61 ;-) Kortom: fijne en mooie fiets met een goede prijs-kwaliteit verhouding: aanrader!!

Mooie opvallende fiets..met ook nog aandachtspunten.

Fijne fiets. Rijdt fijn en is opvallend door zijn uiterlijk. Echter zijn er in mijn ogen ook verbeterpunten. Ik heb een Brooklyn en mijn zadel pen kan niet meer hoger omdat ik dan met mijn kabels van achterlicht zit, de zadelpen had wat langer moeten zijn, wat handiger voor wat langere mensen. Het stuur zou je ook moeten kunnen kantelen iets van je af of naar je toe. Kan nu maar op een stand. Je fiets dan wat comfortabele. Accu voor wat meer km, accu die je er ook uit kunt halen om op te laden (makkelijker om op te laden bv. als je op vakantie bent). Verder het afdek kapje waar je,je kabel in duwt om op te laden is nogal gevoelig. Gaat snel stuk. Verder fiets hij fijn

Een verheerlijking

Heb mijn watt nu bijna een jaar en elke keer als ik er op fiets sta ik versteld van het gemak van de ondersteuning die de motor geeft. Hij rijdt nog net niet vanzelf. Maar het gemak van het fietsen en de afstanden met volle accu die je kunt maken verbaasd n[=me elke keer weer

Perfecte balans van prijs, kwaliteit en bereik.

Normaliter schrijf ik dit soort reviews niet. Luiheid. Toch moet deze review geschreven worden. Watt heeft zo’n beetje de goedkoopste Westerse e-bike in Nederland te koop die exact doet wat het belooft. Hij is fancy, comfortabel en heeft voldoende “urban” actieradius. Daarnaast kost de accu slechts een fractie van die van andere e-bikes waardoor de Watt niet bij het grof vuil hoeft wanneer de accu einde is. Als je netjes met deze fiets om gaat (niet van stoepranden afknallen kom op zeg amateur) is dit een fiets met ongekende prijs kwaliteit verhouding. Hij gaat pas weg wanneer hij op is en dan koop ik opnieuw een Watt.

voldoet voor de prijs

Ik kocht deze fiets omwille van de looks. de kwaliteit van sommige onderdelen laat wel wat te wensen over. de banden zijn echt te dun voor gebruik in de stad. Bredere banden kunnen niet worden opgelegd, zonder een aantal extra aanpassingen (remmen, spatborden, ...) Al bij al tevreden met de aankoop.

In het algemeen goed maar met wat nazorg.

De fiets opzich is mooi en werkt prima. Maar wel wat problemen gehad met de accu. Is wel opgelost. Toen de batterijen willen vervangen van de koplamp. Dat ging niet, kreeg daarna niet helemaal de originele lamp en was wat lastig om te monteren. Daarna zat de voorrem los. En moest uiteindelijk met een bout vast gezet. Maar dat moet je net even weten. Dus er zijn wat schroefjes die los raken.

Watt een geweldige fiets en top service

Nu ruim 2 jaar een Watt fiets. Zeer tevreden mee mooi design en fietst super fijn. Als er een probleem is wordt dit snel en zeer klantvriendelijk verholpen.

Super fiets en super service

Alles goed geregeld bij levering, super aardige vent die het kwam brengen. Fiets (New York) voldoet aan alle wensen en verwachtingen

Goede prijs kwaliteit

Leuke fietsen, Kunnen tegen een stootje, Service is goed.

Fiets voelt goed en degelijk aan

De fiets rijdt geweldig. Stuurt soepel en de ondersteuning is meer dan voldoende

Een fijne fiets!

Ik ben na een jaar fietsen op mijn WATT Boston nog altijd zeer tevreden over de fiets. Het enige minpunt zijn wat mij betreft de banden. Die moet ik zeer regelmatig op pompen en slijten snel. Verder kan ik de fiets aan iedereen aan raden!

Top fiets voor een nette prijs

Minimalistische fiets. Geen toeters en bellen, fiets fijn ook zonder ondersteuning. Krachtige motor! Aanrader voor iedereen die nog aan het twijfelen is.

Heerlijke stoere fiets

Lang getwijfeld over het aanschaffen van een ebike en na lang wikken en wegen besloten om voor de Watt New York te gaan. De keuze voor deze fiets met name vanwege prijs, het gewicht en niet te vergeten de looks. De prijs kwaliteit verhouding is goed. De onderdelen zijn niet top of the bill maar meer dan goed genoeg. De lak is wel kwetsbaar, vanwege het ontbreken van een toplaag komen er relatief snel krasjes op. Om dit te voorkomen heb ik een nano bescherm tape besteld waarmee ik de meest kras gevoelige plekken wil.beschermen (voorvork, achter vork en onderste frame buis). Verder voldoen de remmen maar andere remblokken zullen het remmen ongetwijfeld verbeteren. De rembeugels zelf zijn van voldoende kwaliteit. Het gewicht was een ander belangrijk punt omdat de accu een beperkte capaciteit heeft en je ook zonder ondersteuning normaal wilt kunnen fietsen zonder het gevoel te hebben Miguel Indurain te moeten zijn. Hij fiets licht, echt als een normale sportieve fiets (zonder ondersteuning). Dan de looks....Regelmatig complimenten van bewonderaars over zijn no nonsens looks. What you see is what you get and then some.. De rijervaring is, als je niet gewend bent om op een ebike te fietsen, alsof je constant de wind in de rug hebt. Een natuurlijke ervaring die naarmate je de ondersteuning hoger zet verandert in een behoorlijke duw in de rug. Uitkijken als je trapt in een korte bocht in de hoogste ondersteuning stand. Fietsen is op deze manier een met deze fiets een genot. Waar ik voorheen vaak de auto pakte voor kleine stukjes, pak ik nu de fiets (mits droog weer) en rij met een big smile iedereen voorbij. Oh ja ook als je harder gaat dan 25 Watt makkelijk gaat op deze fiets, gaat dat heerlijk soepel. Ik kan iedereen die van een sportieve zit houdt en gezien wil worden op een mooie fiets, deze fiets van harte aanraden. Ondanks dat ik mijn cambium zadel en handvaten nog moet ontvangen (ga ervan uit dat dat goed komt) toch een voldoende voor de service. Ps: ik snap de z

Frustrating and disastrous

I ordered on January 15 and bought on line a Watt Boston female for my wife, to be delivered “between 2 and 3 weeks «  . First I didn’t receive any confirmation about my purchase. After contacting you I finally received a confirmation and an invoice. I was told there was a delay, that the bike should arrive end of February , mid March. It is a week now that I am writing, calling you and I don’t get any answer, despite multiple calls email. I have never experienced such a poor service, if “service” is still acceptable in such circumstances

• Would you recommend us? No

Kastje naar de muur, gênant

Heb de fiets nu al een tijdje, kan veel dingen zelf maken en repareren. Nieuwe banden, remmen, spatborden. Allemaal prima, mijn eigen fiets en vind het niet erg om er zelf betere onderdelen op te zetten. Maar mijn fiets staat nu al 2 maanden stil omdat de controller kapot is (door hun eigen reparatie team) en mijn batterij lui is. Nieuwe batterij? hebben ze geen idee over. Nieuwe controller? ook geen idee. Heb ze gebeld, zeggen dat ze het hebben liggen alleen dat ze foto mijn mijn oplader en stekker port nodig hebben. Gestuurd, nooit meer reactie. Bellen, mailen, bellen, appen. Ben nu al meerdere weken bezig, geen stap verder. Maar ze kunnen wel echt mega goed je doorverbinden, naar niemand. En de communicatie goed vaag houden, zodat je echt niet weet waar je aan toe bent.

Heerlijke fiets

Ik heb mijn fiets sinds december 2021, een Boston Male met Brooks pakket en gebruik de fiets voornamelijk voor woon-werk verkeer, 28km retour. Ik heb er nu dik 4000 km opzitten. Onlangs de remblokjes vervangen, verder is de fiets nog perfect en fiets ik er bijna dagelijks met plezier op. Boven de 30km/h zou een extra versnelling fijn zijn...

DO NOT purchase a bike from this manufacturer.

I highly suggest you buy another brand. 7 weeks I had the BOSTON when it all of a sudden died. Contacted customer service only to be told it’s “not their problem “ and to take it back to the bike shop where I purchased it. So I did. And even the bike repair guy couldn’t figure out what is wrong with it. He contacts “customer service” and they said they will ship a new battery in 5-10 business days. It’s now been 15 business days and still my bike is in the shop… battery nowhere to be seen. Almost half of the time I’ve owned this bike has been unusable. I repeat, DO NOT buy a WATT bike. Spend the same or a little more on another brand. Postscript: read the fine print. Any review under an immaculate 5* review will take 7 days to show up. That also says a lot about this company.

• Would you recommend us? No

Heerlijke fiets

Ik heb de WATT Montreal male nu ongeveer een week. Ik moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben! Fiets super fijn en je kan m goed instellen. Tip: als je de gebruiksaanwijzing van de display download, dan heb je veel meer aanpassingsmogelijkheden dan in de meegeleverde gebruiksaanwijzing staat. Zo kan je de snelheid aanpassen naar bijvoorbeeld 30 km per uur (ipv van de standaard 25 km/u), wielgrootte aanpassen voor een juiste snelheid, wachtwoord instellen etc. Is alles dan helemaal top aan de fiets? Nee, enige minpuntjes zijn de remmen. Dit zijn schijfremmen die je best hard moet inknijpen om tot stilstand te komen. En ander minpuntje zijn de erg dunne bandjes. Ik houd soms mijn hart vast als ik over een fietespad fiets met stoeptegels die niet meer helemaal goed aansluiten... En in Amsterdam (en andere steden) altijd opletten bij de tramrails met je dunne bandjes. Overall: hele leuke fiets voor een vriendelijke prijs. |Een fiets die met een paar aanpassingen (trommelremmen en dikkere banden) de populaire vMoof zonder problemen van de troon kan stoten.

Mega blij met mijn WATT fiets!!!

Ik ben sinds enkele maanden in het bezit van de Boston WATT fiets. Ik moet zeggen dat ik hiervoor geen enkele ervaring met een elektrische fiets had. Ik ben overstag gegaan omdat als 1e de uitstraling van de fiets geweldig is, en dat in combinatie met een goede prijs maakte mijn keus makkelijk. Ik moet zeggen dat ik geen dagelijkse fietser ben maar, fietsen is nu gewoon wel heel erg leuk! Het stelt ook niks meer voor en je bent zonder enige moeite zo een aantal kilometer op weg. Het zal best wel dat er kwalitatief betere fietsen zijn, maar voor mij is het perfect en dus een super aankoop! WATT zet hem op, en hopelijk kunnen jullie nog heel veel blije mensen op een WATT fiets krijgen! :-)

Wat een super bike

Sinds kort heb ik hem. Ben er erg blij mee! Rijdt heerlijk. Actieradius valt me 100% mee! en wat ziet hij er goed uit. De prijs t.o.v. de kwaliteit is meer dan goed!

Geweldige fiets!

Na 1000 km op de fiets gereden te hebben vond ik het tijd voor een review. Nog geen moment spijt gehad van de aankoop. (een Boston male) de accu houd het prima vol zoals is aangegeven, uiteraard gaat ie in stand 5 met windkracht 7 tegen minder lang mee als wind mee. Ook zonder ondersteuning is er best op te fietsen. Alles is nog heel aan de fiets, geen lekke banden of los trillende onderdelen. De bezorging was ook keuring geregeld. Ook veel complimenten over het uiterlijk van de fiets gekregen. Het is je geld meer dan waard!