Super fiets

Mijn bestelling duurde wat langer als gepland vanwege de toegenomen drukte. Watt fietsen hield me hier netjes van op de hoogte. Mijn Brooks zadel is er echter ook nog niet maar ook hiervan hielden ze me netjes van op de hoogte, en kreeg ik de optie om me fiets al te laten bezorgen zonder de Brooks zadel, of hier nog even op wachten waardoor me zadel later geleverd word maar toch al vast kon genieten van me fiets. Echter heb ik gekozen voor de laatste optie en heb nu een paar dagen op mijn nieuwe brooklyn fiets mogen fietsen. De fiets fietst heerlijk je mist geen versnellingen. De fiets weegt weinig. Ook heb ik geprobeerd om zonder ondersteuning te fietsen. Dit was niet zwaar, dus mocht je zonder ondersteuning willen fietsen of de batterij valt plots uit kun je hier prima mee fietsen. Deze fiets is echt een aanrader.

Heel erg tevreden

Prachtige fiets, nog mooier dan verwacht, fiets heerlijk! Goede service van Watt

Watt een geweldige fiets

Woon nu 5 jaar in het centrum van ‘s-Hertogenbosch. Het eerste wat we deden was de fietsen verkopen omdat we deze niet meer nodig dachten te hebben en liever wandelde dan fietsten. Nu ruim een week in het bezit van een Watt fiets. Het plezier in fietsen ontdekt, met de grootste eenvoud leg je 30 kilometer af. Het plezier om lekker buiten te zijn en te fietsen is geweldig. De Watt fiets doet wat wordt belooft en ziet er ontzettend gaaf uit. Met recht WATT een geweldige fiets!!!!

Perfect gevoel

Volgens mijn 16-jarige dochter was ik maar een ‘luie’ 40- er. Maar deze fiets is perfect voor mijn woon-werkverkeer ritje van 10 km. En ook bij wind-tegen en regen pak ik lekker de fiets..

Goede service en fijne fiets

Intussen ben ik al een aantal maanden trotse bezitster van de female versie van de watt fiets maar kan echt niet meer zonder! Wat een heerlijke fiets en prachtig voor het oog. Heb er ook zoveel complimenten op gehad. Zelfs dat auto's naast me komen rijden, om te vragen welk merk de fiets is, wat grappig is, aangezien je dan roept: "Watt fiets!!" Met als tegen antwoord: Nee, welk merk fiets!! Ja , Watt! Hahaha. Heb 1x een service gehad gehad omdat ik wat kleine mankementen ondervond, maar ook dat is super netjes opgelost! Al met al, ontzetgend blij en nog nooit zoveel gefietst ♡

Good Value for Money =)

Ok, de trappers begonnen na een week al te kraken en de moeren van het achterwiel te roesten... Maar voor 1.100 euro hoor je mij daar niet over klagen, want deze fiets is bijna twee keer zo goedkoop als zijn concurrenten! Ik hou van de sportieve zit waardoor je weinig wind vangt en makkelijk tegen de 30 km/uur blijft rijden. Nadelen vind ik het relatief zware verzet (ik trap liever een wat hogere frequentie) en het abrupte aan-uit gedrag van de ondersteuning. Een goede krachtsensor zou het eerste zijn wat ik aan de fiets zou toevoegen. Maar al met al: very good value for money!

Superfiets, prijs kwaliteit klopt helemaal!

Fiets en collega Soeradj maken veel goed. Levertijden kloppen niet. Hebben de fietsen ruim vier weken later ontvang dan aangegeven. Het transport bedrijf heeft geen verstand van de fiets en kun je dan ook geen enkele vraag stellen. Vriendelijke mensen zijn het wel, zijn simpelweg slecht geïnstrueerd door Watt. Van de drie fietsen die ik heb besteld klopte er een. Zitten nu al een week te wachten op een antwoord wanneer we de ''extra'''onderdelen ontvangen. Des al niet te min ben ik erg te spreken over de fiets, fiets er nu dagelijks mee naar mijn werk. Groet Luc

Erg goed geholpen, fijne fiets

De fiets is inderdaad ideaal voor het dagelijkse gebruik, netjes afgewerkt.

Fiets is geweldig, levering prima.

Ik heb de montreal female gekocht. Afgezien van het niet kunnen schakelen is de fiets buitengewoon! Zolang je de trappers rondbeweegt, al gaat dit zonder tegendruk, Blijft de motor helpen. Stand 3 is genoeg voor serieuze tegenwind. Ik maak me alleen zorgen om de dunne bandjes, ook al zijn die van Michelin. Bij levering vriendelijk te woord gestaan maar informatie moesten we wel zelf vragen. Ook werd het zadel pas afgesteld nadat ik erom vroeg. Ik zou de fiets een 8 geven en de bezorging een 7. Ik ben dik tevreden!

Altijd wind mee.

Ziet er goed uit, rijd lekker en is comfortabel.

Leuk maar snel kapot/gebreken

In eerste instantie heel blij met mijn fiets, maar als snel ging er iets kapot. De Kranck van mijn fiets zat los waardoor de trapper eraf viel. Dit gebeurde al enkele weken nadat ik mijn fiets heb gekregen. Dit werd gelukkig gemaakt door iemand die aangesloten was bij Watt, maar een afspraak maken duurde lang. Toen ik weer kon fietsen duurde het niet lang voordat ik weer gebreken had. Dit hebben we zelf opgelost, maar na een poos gingen de banden plat. Dit kan gebeuren want ik cross elke dag door de stad en hier en daar ligt nogal wat troep. We bestelde dus een nieuwe binnenband en zette deze erop. Alleen ging de achterband er voor geen mogelijkheid meer op. Wij naar de fietsenmaker tegenover ons en die vertelde dat de achterband te krap was. We bestelde een nieuwe achterband. Hierna ging viel de vrijloop tandwiel uit elkaar en kon ik niet meer remmen. Etc, Etc, Kortom in een korte tijd heb ik weinig origineels meer op de fiets zitten. Er is constant wat en daarom ben ik eigenlijk teleurgesteld ipv tevreden. Ik zal niemand dan ook deze fiets aanraden, hoe stoer hij er ook uitziet.

Hip hard gaan

Leuke fiets voor leuke prijs. Kwaliteit van materialen is beetje matig maar voor stadsritjes en deze prijs prima. De remmen zijn helaas niet zo best. Accu gaat best lang mee en op standje 5 fiets je met gemak 32km per uur, wat op zich best bijzonder is haha

Stoere e-bike

Lichtgewicht e-bike die mij helpt alle heuvels te nemen. Ziet er stoer en sportief uit en niemand heeft echt in de gaten dat het een e-bike is.. Past ook in de achterbak van de auto. Kleine opmerkingen: Remmen bult af is wel wat zwaar. Oplaadplug is lastig in het juiste gaatje te krijgen. Zou altijd adviseren het stuur te verhogen. Achterlicht is erg kwetsbaar.

Perfecte service, schoolvoorbeeld voor ieder bedrijf

Na een jaar nog steeds erg blij met de e-bike van Watt fiets. Erg vriendelijk personeel, zodra er iets mis was met de fiets werd ik snel geholpen. Bagagedrager ging stuk na een jaar, kreeg meteen zonder vragen een nieuwe opgestuurd.

Wat een heerlijk bezit

Top, die WATT e-bike. Een stoere urban e-bike, die nog betaalbaar is ook. Ben er erg blij mee. Fijn dat er eindelijk - tussen het aanbod van vele suffe elektrische fietsen - nu ook merken en modellen zijn die er geweldig uit zien EN het genot van elektrisch fietsen bieden

Veel voor weinig maar voor verbetering vatbaar

Ik heb er nu een fors aantal kilometers opzitten. Mijn ervaringen zijn als volgt: De fiets oogt schitterend De ondersteuning naar mijn werk is fantastisch. Als het moet volle ondersteuning heen en terug (12 km). Ik mis geen versnelling; beetje sneller draaien is geen probleem. Er zijn wel verbeterpunten: - de lak van de fiets is beroerd. Ik kreeg hem al met schade. Daarvoor kreeg ik een lakstift. Maar ik zie nu al weer nieuwe schade. Je hoeft er maar iets tegenaan te tikken of je hebt schade. Een druppel uit je neus geeft ook een vlek die er niet meer afgaat. - mijn bagagedrager werd nageleverd. Dat valt niet mee om die goed te monteren. Een gebruikshandleiding had geholpen. Ik vraag me nog steeds af of deze goed zit. - Een reflector is verplicht maar niet te koop bij Watt fietsen. Dus ik heb maar wat geprobeerd en uiteindelijk iets gevonden. - De aansluitstekker voor het opladen is even prutsen; dat had handiger gekund. - De bandjes zijn eng dun. Je moet ze goed blijven oppompen (2 x per maand). Heel af en toe voel ik dan toch nog de velg. Waarom dan toch nog een ruime voldoende? Vanwege de prijs kwaliteit verhouding. Want je mag voor dit geld ook geen topproduct verwachten. Maar voor de prijs heb je echt veel plezier.

Top fiets met nog wat balans uitdaging bij stilstand.

Ben blij met de fiets. Mooi uiterlijk, fietst goed in de stad (ook nog zonder accu), accu houdt het lang vol bij stilstand. Enige nadeel vind ik de balans bij stilstand. Stuur slaat om bij stilstand en dan valt je fiets en beschadigt. Zeker bij de standaard die er op zit en hem rechtop moet houden. Die moet veel breder en steviger zijn. Gelukkig heb ik geen kistje van jullie op de fiets maar een heel licht mandje. En zelfs daarmee klapt hij ook om. Ik heb er een andere standaard op laten zetten maar dat lost het ook niet op. Denk voor het nieuwe model proberen om het stuur vast te kunnen laten klikken net als een fiets met een kinderzitje.

Zeer goede aankoop

Ik en mijn vrouw hebben allebei een Watt fiets gekocht: Weliswaar was niet alles in één keer op orde maar de serviceafdeling (Yvonne) die Watt leverde maakte dit alsnog goed. Top! - Beide fietsen rijden soepel en snel (28-30kmh) - Batterij is geschikt tm 40km - Rijdt zonder motor superlicht. (zelfs lichter dan mijn gewone fiets) - Moderne uitstraling - Goede en stevige bagagedrager - Bij de damesfiets voor en achter! Kratje erbij! - Deze fiets ziet eruit als een gewone fiets. Zelfs van dichtbij kunnen mensen niet geloven dat het een elektrofiets is. - Goed standaard zadel / goede bel / goede leren handvatten - Let op: Kies de standaard banden. Dan rijdt hij beter in de bocht. De upgrade banden zijn te dun en verliezen grip (service heeft dat gratis gedaan) - de beste service mogelijk AANRADER dus.

Prima fiets maar verwacht niet te veel!

Ik heb de fiets nu ruim een jaar en heb er zo'n 1500 KM op zitten. De eerste indruk was goed: de fiets ziet er prachtig uit en doet precies wat je ervan verwacht. Door de sterke motor vlieg je over de weg, zeker als de accu net opgeladen is. Helaas zijn er wat dingen die je voor lief moet nemen. Veel onderdelen voelen nogal plastic en goedkoop aan. Het grootste minpunt zijn de wielen die erg dun zijn voor zo'n krachtige e-bike. In de eerste week had ik al een lekke band en moest de binnenband vervangen worden, daarna is de binnenband nóg drie keer vervangen door een lekke band. Ook zitten er voor-en achter inmiddels nieuwe buitenbanden op. Door de dunne bandjes is de fiets super stug en voel je echt ieder hobbeltje. Op een klinkerweg wordt je compleet door elkaar geschud waardoor je dat echt niet langer dan een paar minuten volhoudt. De fiets is dus super snel en mooi maar verwacht geen comfort!

Top fiets voor een mooie prijs.

Fiets bevalt me erg goed zorg wel dat je direct na aankoop goede buitenbanden op de fiets legt en al de boutjes naloopt / aandraait. De geleverde banden waren voor de aantal kilometers die ik per dag fiets niet geschikt, ik had al snel een lekke band. Het achterwiel is overigens makkelijk zelf te demonteren zodat het wisselen geen complexe klus is.

Lekker lichte fiets

Fiets is superlicht. Stuurverhoger is wel aanrader omdat je anders erg voorover gebogen zit. Remmen zouden beter mogen. Accu gaat lang mee. En een stuurslot zou een zeer welkome aanvulling zijn, omdat de fiets moeilijk zelfstandig recht blijft staan als je 'm parkeert.

Niet heel goed!!

Hallo WATT, ik heb jullie al een keer een mail gestuurd dat ik niet zo blij was met de fiets. Ik had m net een week toen ik al twee lekke banden had.... nieuwe banden er op laten leggen geen probleem meer. Na een week of vier viel mijn voorste lamp eraf.. steun afgebroken! Nog twee weken later dacht ik wat hoor ik nou ratelen? Was er een spaak van mijn achterwiel afgebroken! Ongeveer drie weken later dacht ik wat trapt hij raar?? Zat de trapper los!! Aangedraaid maar mocht niet baten!! Hij gaat iedere keer los! Al met al heb ik m maar aan de kant gezet. Denk dat hij niet voor Amsterdam geschikt is... ik was en ben nog niet blij met de fiets. Gr Eric kok

Superblij met mijn fiets, iedere keer weer een feestje

Ik ben heel blij met mijn WATT fiets, voor mij echt de ideale electrische fiets voor een goede prijs. Gewoon de nodige dingen simpel en goed uitgevoerd. Voor mij is het geen probleem dat de accu niet uitneembaar is en het rijbereik is voor mij precies perfect. Het is voor mij alleen wel even wennen om ketting en fiets goed te blijven onderhouden, dat heeft met name te maken met de open kettingkast, dat was ik eerder niet gewend dus nu helaas te laat met roest op de ketting.

WATT een geweldige e-bike!

Veel bewondering voor het realiseren van een kwalitatieve maar stijlvolle e-bike voor een goede prijs. Wij beleven er erg veel plezier mee!

Een hele goede keuze!

Met de elektrische ondersteuning pak je veel vaker de fiets. Fijne zithouding, actieradius meer dan voldoende en ziet gaaf uit.