Machtig!

Machtig mooie en sportieve bike! Heel tevreden met de prestaties en de service.

Waanzinnige mooie en goede fiets!

Super blij met m'n WATT bike. Niet alleen is het een lust voor het oog en gewrapped in onze huisstijl, hij fietst (ook niet onbelangrijk) waanzinnig goed en lekker. Absolute aanrader en we gaan er snel nog eentje bestellen!

Ben ontzettend blij met de fiets, hij is fijn in de omgang, laad snel op en ziet er retro uit. Hij krijgt veel bekijks

Geweldige fiets!!!!!!!!!!

Echt een super fiets!!! Fiets makkelijk, ziet er goed uit en precies zoals een stadsfiets moet zijn.

Mooi en leuk

Topfiets! mooi design en goede prestaties tot hiertoe. perfect afgeleverd thuis.

Goede e-bike

Zeer fijne e-bike en voor een betaalbare prijs Ik heb hem ruim een jaar en alles werkt nog steeds goed Ik ben er zeer tevreden over Een Top fiets Groetjes Patrick

Fijne woon-werkverkeer fiets

Dagelijks fiets ik 16 km als woon- en werkverkeer. De Watt fiets voldoet hier prima voor. Licht model, wendbaar en trendy look maken het dat ik telkens met plezier opstap.

De Watt Brooklyn is een echte eye catcher

Ik heb een prima ervaring met de Watt Brooklyn, gekocht in juli 2020. Het minimalistische design sprak mij erg aan. Ik heb zelf spatborden gemonteerd wat de fiets ook bruikbaar maakt bij wat slechter weer. In het begin regelmatig overleg gehad met Watt (mbt positieve feedback), ook met de service afdeling. De monteur die op afspraak thuis bij je langskomt levert een uitstekende service. Het verbaast mij eigenlijk dat je deze mooie e-bike niet zo vaak ziet op de weg. Regelmatig word ik aangesproken door mensen die de fiets een opvallende verschijning vinden.

Watt Brooklyn. You mae my ries complete.

Watt an e n c r e d i b i k e you gave me in 08/2020. Riding the Watt Brooklyn every day gives me the feeling of taking her to the park. As I prospected many of her friends as the comparable Cowboy and others, the standards are far below tthe Watt-standards if combined with a trackable Linka Lock and a fancy frontlight and most important: less expensive. As for the Linka Lock, my stolen Watt Brooklyn is never far away. As I left her many times - by accident - unlocked on the street, I must admit that the Brooklyn is so prominent, like a highheeled lady in a fancy silver dress, that every one lookes at her but only the brave dare to make contact. As I drove my 2222nd kilometer this cold morning I can only tell that she never lets me down on the road, no tyre puncture, no failure, no battery problems, no nothing... I consider her a good friend, glad to see each other every day and expect from each other Watt we are ment for. Watt Brooklyn, honored to drive you. You make my rides complete. Dominiek DV - Brugge - Belgium

super fiets voor kleine afstanden

Blij met mijn fiets , enkel vind ik voor stadsfiets had het wel iets dikkere banden gehad , originele banden zijn wel te dun vooral voor grote rijder , anders mooie leuke fiets

Mooi en stevig design.

Mooie en stevige fiets die niet meteen er uit springt als e-bike. Fietst lekker en doet het na 1 jaar nog steeds naar behoren.

Heerlijke fietsen, zien er leuk uit, de ideale mix tussen een elektrische fiets en een stadsfiets en daarbovenop een top-service! Wij zijn fan!

Fijne fiets voor dagelijkse ritjes

Ik heb mijn Boston Male nu ruim een half jaar en heb er 1000 km opzitten en kan zeggen dat de fiets uitermate goed bevalt voor woon-werk verkeer. Punt van verbetering is de aflevering en montage. Ik heb een lokale fietsspecialist na 300 km een kleine servicebeurt uit laten voeren en hij vertelde me dat de fiets heel amateuristisch gemonteerd was, zaken niet goed afgesteld slecht gemonteerd etc. Ik heb daar zelf geen hinder van ondervonden, maar merkte na deze servicebeurt wel dat de remmen veel beter afgesteld waren. Ook de band zat bij aflevering niet mooi op de velg, dat kreeg ook de fietsmaker niet netjes. Desalniettemin hoor je mij niet klagen als ik over straat flaneer met mijn Watt fiets. Ik lees overigens ook verschillende klachten over de klantenservice, ik heb hier ook al eens contact mee opgenomen omdat de accu-indicator op het display naar mijn inziens niet accuraat / te vertrouwen was. Iedere keer wanneer ik na een rit bijv. nog 3 streepjes over had op de accu en ik het display uit en aan zette was de indicator van de accu weer vol. Waardoor ik niet meer kon vertrouwen op de indicator van de accu. Na uitleg vanuit de klantenservice heb ik dit zelf kunnen resetten, maar bleef dit voorval terugkeren. Toen is er binnen een week een servicemonteur van Go Bike Service langs gekomen die kosteloos naar het probleem heeft gekeken en mij uitgelegd heeft dat de indicator naar behoren functioneert en dat het zo werkt met dit systeem. Vraag me niet meer hoe het exact zit, maar mocht je dit zelfde probleem ervaren weet dan dat het display goed functioneert ook al staat de batterij indicator op vol nadat je er al x km mee hebt gefietst. Je ziet vanzelf dat de indicator dan sneller terugloopt. Ik heb in ieder geval nog nooit met een lege accu gestaan.

Mooie onderhoudsvriendelijke fiets

Minimalistische ebike maar wel met Shimano remmen Brooks zadel en Gates riem als aandrijving op de Watt Brooklyn.

Goedkope onderdelen op een dure fiets. Miskoop

Wat een mooie fiets en een goede wegligging, maar hier houdt het absoluut op. Voor 2000 euro krijg je in vergelijking veel minder fiets dan bij de concurrent, met een hoop goedkope onderdelen, maar, ik wilde geen gedoe met een app, daarom voor de WATT Brooklyn gekozen, daar heb ik inmiddels, heel, heel erg spijt van. Allereerst en tot mij verbazing adverteert WATT nog steeds dezelfde onzin, de batterij laad niet op binnen 3 á 4 uur, dat kan de oplader namelijk helemaal niet aan, dit is notabene door WATT bevestigd, maar tot op heden is dit niet aangepast en ik krijg ik ook niet waar ik voor betaald heb. Naast het accu probleem vond ik na 3 weken al roest tussen het achterwiel en de motor. De fiets is nooit buiten gestald geweest. Ook had de motor veel mankementen, wanneer de accu halfvol was begon deze te stotteren, en kon er eigenlijk niet meer op de fiets gereden worden, In de laagste stand maakte de motor een continu jank geluid, en was zo ook niet te gebruiken. Toen ik dit meldde bij WATT werd in de eerste instantie mijn klacht niet eens aangenomen, ik zou gebeld zijn, nooit gebeurd. Ik heb vervolgens 5 weken lang, meermaals zelf moeten bellen en e-mailen met WATT omdat er nauwelijks tot geen actie werd ondernomen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe fiets gekregen, maar deze werd zo verschrikkelijk slecht gemonteerd afgeleverd, dat ik 2 uur lang heb moeten sleutelen voordat ik de weg op kon. Echt, werkelijk alles zat scheef. Deze fiets heeft geen problemen met de motor, maar deze accu is binnen 25km leeg. Watt heeft een waslijst aan mogelijk oorzaken, van het koude winterweer tot een vlinder die zijn vleugels slaat in Bejing. Ik heb mijn lesje geleerd, goedkoop is duurkoop, en koop vanaf nu mijn fiets voortaan bij een bekend merk met service. De fiets gaat voor de lente nog marktplaats op.

Teleurstellende ervaring Montreal Female

Het was zo'n mooi ontwerp, maar helaas is de kwaliteit ondermaats, zelfs voor die prijssegment. De ultradunne bandjes horen niet op een stadsfiets, rijden continue lek. Dikkere banden monteren lukt weer niet, dan loopt de fiets aan. Op de optionele bagagedrager kan je weer geen normale fietstassen monteren, dan kan je niet meer trappen. De remmen zijn heel zwaar (bijna gevaarlijk) en niet te vervangen omdat het goedkope, niet standaard remmen zijn. Deze fiets blijft alleen heel als je voorzichtig rechtuit fiets, heel licht van gewicht bent, drempels vermijdt en geen bagage meeneemt. Niet echt praktisch. Met Watt de problematiek gedeeld en 2 maanden in gesprek geweest. De geboden oplosssing (ander model met bijna de helft vd nieuwwaarde bijbetaling) was niet echt een oplossing. Bandjes zijn nog steeds te dun en remmen slecht. Erg jammer.

Nieuw achterlicht

Ik ben tevreden over de klantvriendelijkheid en oplossend vermogen van Watt fietsen. Ik heb een 'Montreal Male' fiets, maar het achterlicht is niet degelijk. Ze hebben kosteloos een nieuwe lamp opgestuurd van een betere kwaliteit. Netjes en meedenkend! Complimenten!

Fiets stuk na 1 maand, geen service

De eerste 1000 km in 2,5 maand liep erg soepel. Mooie fiets ook. Nu laadt de fiets niet meer op. Belofte om er dezelfde dag op terug te komen gebeurd niet Ook bij de bestelling van een extra oplader zou ie op voorraad zijn, ben ik zelf 3 keer achteraan moeten gaan. Voor een fiets van Nederlandse bodem zou je meer verwachten. Nog zeker geeen volwassen bedrijf met een op zich mooi product. Nu weer terug naar de gewone fiets.

WATT een Prettige ebike

Ik heb vorige week mijn WATT BOSTON netjes thuis afgeleverd gekregen! De klantenservice is heel behulpzaam en na een mailtje om wat info te krijgen werd ik gebeld en goed geinformeerd over de verschillende fietsen en opties! Kortom; Aardig attent en klantgericht/behulpzaam! Top! Heb de fiets nu een week en tot nu toe zeer tevreden ! Dacht even dat het wat stugge fiets zou zijn( geen vering) maar valt mee en zeker voor de stad is het hele goeie fiets voor goeie prijs! Wellicht in toekomst een fiets met versnellingen en vering! Voor nu iig meer dan tevreden over fiets en over persoonlijke benadering!

Fijne service en werd goed meegedacht!

Mooie fiets, kleine verbeterpunten

De eerste 200km heb ik erop zitten met mijn Watt Boston Female. Een mooie fiets voor een prima prijs. Ik heb al meerdere complimenten gehad over de fiets, veel zien niet dat het een elektrische fiets is. Opladen gaat gemakkelijk. Zoals in andere reviews te lezen is zijn de banden wel erg smal. Ook heb ik andere remblokken op de fiets gezet. De remweg was erg lang met de geleverde remblokken. Ook was het fijn geweest als het display eraf gehaald kon worden en verlicht zou zijn. Desondanks ben ik blij met mijn keuze voor deze fiets!

Super service!

Fiets wordt thuis gebracht en afgesteld. En de fiets rijd geweldig!

Wat een heerlijk feest die Watt Boston!

Na diverse city e-bikes gereden te hebben is dit toch wel de beste value-for-money!. - Hij zit iets rechter op en niet zo als een mountain-bike - Achterwiel motor is super stil in vergelijking met andere city e-bikes die ik gereden heb - En het belangrijkste: de 5 ondersteuningsniveaus geven trap ondersteuning tot 25km per uur. De andere fietsen deden dat in stand 2 bijvoorbeeld maar tot 15km per uur en in stand 3 tot 20km per uur. Je moet dan dusaltijd in de hoogste stand rijden met die andere fietsen, waardoor je batterij veel sneller leeg is. Kortom: Super fietstie ;-)

Brooklyn: Leuke fiets maar helaas slechte service

Ik heb mijn Brooklyn nu 6,5 weken en heb +/- 500km gereden. En daar heb ik geen klachten over. Wel over het trage contact met de klantenservice in de zin van actie ondernemen. Sinds ik de fiets heb loopt de voorrem licht aan. Ik heb het zelf geprobeerd te fixen maar dat lukt me niet en het aanlopen hoort niet. Daarnaast is de oplaadtijd die van de goedkopere Watt fietsen namelijk 5,5 uur. Omdat de oplaadduur één van mijn aankoopredenen was en dat in de folder van de Brooklyn ongeveer 3 uur staat, vind ik dit verschil onacceptabel. Ik zit nu al 2,5 weken te wachten om een afspraak te maken zodat hun mobile fietsenmaker langs kan komen. (er moeten onderdelen besteld worden want mijn accu gaat vervangen worden ivm lange oplaadduur. Ik zou denken dat een accu wel op voorraad zou zijn) De klantenservice toont in mijn optiek weinig ambitie om iets snel op te lossen. En dat is jammer. Want ik heb ook voor een Watt fiets gekozen omdat het een klein merk is en dus mijn sympathie heeft. Echter door het gedoe met de service is die sympathie wel aan het verdwijnen. Jammer, maar ik beveel, aan anderen, geen Watt fiets meer aan.

Very poor service and lack of communication

Placed an international order for a Brooklyn bike in the spring. The webpage cad 5-10 days delivery time. Did not hear from them at all for more than a month but the money was withdrawn on my creditcard. After several mails they finally shipped the bike. After receiving it, they lowered the price - I requested a credit which I got.That was goo. and the reason I give more than one star. The bike itself is ok, however adding fenders and a rear rack is very difficult due to the placement of the wholes for bolts etc. I do find that it very quickly runs out of power, even though I mostly ride in flat areas, but after 15 km the battery indicator is down from 4 to 1. If I then park the bike and leave it, it appears to have some power remaining. I dont' get more than 35 km on a charge, with medium assistance. And now the bike have developed a strange noise, I expect is from the motor, I have contacted Watt but they don't respond. So all in all they really need to work on their communication and service before I would recommend them.