Fijne stadsfiets

Ik heb de Montréal female fiets, nu een jaar. Mijn min-puntje is wel dat je, bij parkeren, niet het stuur vast kan zetten, waardoor die meteen omklapt, zeker als je een kratje erop hebt.....of fietsstoeltje. Als ik geweten had dat er een steviger uitvoering was (Boston) had ik daar zeker voor gekozen! (Denk dat die er toen nog niet was...) Hij fiets lekker en ik haal ruim de 30 km ermee (als ik heuvel af ga) maar vind dat, persoonlijk, toch te snel! Zie ook niet op de website hoeveel power de externe batterij geeft........zou dat wel graag willen weten alvorens aanschaffen....

prima fiets zeer te vrede mee

alleen de oplader word erg heet met opladen. (is dit normaal)

Prima fiets. Goede communicatie. Prima levering

De paar dagen dat ik de Boston Male nu heb, ervaar ik het als een prima fiets. De maximale snelheid van 25 km/u ervaar ik als voldoende snel in het verkeer. Het bestelproces verliep goed, ook de toevoeging van de voordrager via FB messenger was goed. Helaas van de vervoerder geen mail gehad met de tijd van levering, nadat ik de mail over de dag van levering had gekregen. Die mail zou in de ochtend van levering komen, maar aangezien de vervoerder om 7.15 's ochtends voor de deur stond had dat niet zoveel zin gehad. Gelukkig was ik thuis. Prima aflevering, nette uitleg en fietsklaar met volle accu geleverd. Ik kan Watt Mobility tot nu toe zeker aanbevelen.

Impressionné ! :0))

Je viens d'acheter un Brooklyn. Livraison en - de 10 jours. Superbe vélo! Cela fait une semaine que je roule avec. Le design est magnifique et le prix est un des meilleurs sur le marché. Chaîne en carbone de marque connue , frein à disques Shimano et pas de gadget inutile!! Pas besoin d'un smartphone pour rouler en vélo ;0). Un vrai concurrent du VanMoof et du Cowboy en moins compliqué. Toutes les pièces sont facilement trouvables sur le marché. Bravo Watt!

Anti lekbanden advies

Aanvulling op een eerdere review. Jammer genoeg na 4 dgn een lekke achterband opgelopen wat niet werd veroorzaakt door een scherp voorwerp! Een lek/scheurtje plakken kost meer tijd dan een nwe binnenband omleggen!

Helemaal top

Ik heb de Boston Male aangeschaft met slot bagagedrager bel, etc . Ik heb er 2 dagen mee gereden en ik ben zeer tevreden. Zonder enige moeite naar de 25 km/u....en nog harder als je wilt. Geweldige ervaring. de aflevering aan huis top! blij dat ik hem heb aangeschaft...Jochem bedankt.

Superfijne en -mooie fiets

De fiets deze week ontvangen en meteen op de fiets naar het werk. Mijn eerste ebike, dus even testen hoe het rijdt. Rijdt super, zelfs zonder extra ondersteuning. Levering met uitleg was prima. Hij is al ready-to-go, alleen de app van het Lonka slot nog te installeren. Enige verbeterpunt is een antilekbanden optie die nu ontbreekt. Daar had ik zeker gebruik van gemaakt. En het design is geweldig, iedereen in mn omgeving is enthousiast. En ik ook!

Wat een genot en plezier om te fietsen

Per toeval kwam ik de Watt fiets tegen tijdens mijn zoektocht naar een betaalbare E bike. Omdat de fiets een mooie trendy retro design heeft werd mijn aandacht en belangstelling getrokken. Mede ook dat de fiets niet als een E bike uitziet. Na alle "ins en outs" en reviews gelezen te hebben over Watt fietsen heb ik contact gezocht met klantenservice. Opvallend en bijzonder fijn dat je vragen vlot en correct worden beantwoord. Om mijn enthousiasme en ervaringen te kunnen delen heb ik via klantenservice een proefrit laten reserveren bij een servicepunt. Mij werd de Watt Boston geadviseerd vanwege de iets bredere en sterkere banden en actie radius 40-70km in tegenstelling tot de Montréal met dunnere banden en een actie radius 30-60km. Zo gezegd zo gedaan. Bij het servicepunt werd ik zeer vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg over de fiets met ondersteuning. Vol goede moed, enthousiasme en met heel veel plezier gefietst. Zowel met als zonder ondersteuning Is het prima en comfortabel fietsen. De handvatten voelen zacht en luxe aan, het zadel met vering vangen oneffenheden van de weg prima op! Na een prettige fietsrit was de fiets mij zeer goed bevallen waardoor mijn besluit vast stond om deze fiets aan te schaffen. Na de proefrit mijn ervaringen met klantenservice gedeeld en aangegeven dat ik besloten heb om de fiets te gaan kopen. Mijn fiets kreeg ik(door omstandigheden) binnen een week bezorgd en afgeleverd! De bezorging kwam keurig op tijd, je werd keurig, correct en klantvriendelijk te woord gestaan! Nu 4 dagen de Boston in mijn bezit en inmiddels 170 km gefietst kan ik alleen maar zeggen dat ik er goed aan gedaan heb om een Watt fiets te kopen en geen andere (peper)dure E bike met allerlei overbodige toeters en bellen.

Topservice en Topfiets

snel en duidelijk bestelproces met online en/of telefonische ondersteuning superfijne en mooie fiets, net ff iets anders en fietst als de brandweer snelle levering Helemaal tevreden!!!

Fijne eerste km’s

De fiets (Boston make) is netjes afgeleverd met gemonteerde accessoires erop. Puntje van kritiek is de voorband, die zat niet netjes in de velg waardoor het leek dat er een slag in zat. De bezorger gaf aan dat dit vaker voor komt en heeft me uitgelegd hoe dit op te lossen (simpel wat lucht eruit laten en de band ‘stellen’ en weer opblazen). Desondanks een fijne ervaring van de bezorging en de eerste 100 km bevallen perfect. Ook het feit dat hij wat zwaarder trapt de eerste meters ivm 1 versnelling valt mij reuze mee omdat je direct elektrisch ondersteund wordt. Kortom tot nu toe ben ik zeer tevreden en zou ik de fiets aan iedereen aanraden.

Wat een geweldige fiets!

Prachtige fiets die enorm snel snelheid maakt. Ook zonder trapondersteuning is het makkelijk om tempo te maken en te houden. Ik ben er enorm blij mee.

Super Service - Super Fiets - Super Preis

Ich habe das Fiets jetzt 3 Tage und bin total zufrieden. Ich hoffe natürlich, dass das so bleibt und ich noch lange Freude habe.

fiets is mooi,

De communicatie na het bestelmoment was/is verder beneden peil. Fiets een maand na bestelling geleverd, terwijl 10 (werk)dagen was beloofd.Onjuiste informatie over levertijd, beloftes die niet werden nagekomen. uiteindelijk moest ik zelf maar contact opnemen met de vervoerder, dit wordt ook wel genoemd "van kastje naar de muur sturen". Erg jammer dit, want in mijn optiek is nee ook een antwoord. Later zal ik nog een review plaatsen over het gebruik van de fiets

Super fiets

Mijn bestelling duurde wat langer als gepland vanwege de toegenomen drukte. Watt fietsen hield me hier netjes van op de hoogte. Mijn Brooks zadel is er echter ook nog niet maar ook hiervan hielden ze me netjes van op de hoogte, en kreeg ik de optie om me fiets al te laten bezorgen zonder de Brooks zadel, of hier nog even op wachten waardoor me zadel later geleverd word maar toch al vast kon genieten van me fiets. Echter heb ik gekozen voor de laatste optie en heb nu een paar dagen op mijn nieuwe brooklyn fiets mogen fietsen. De fiets fietst heerlijk je mist geen versnellingen. De fiets weegt weinig. Ook heb ik geprobeerd om zonder ondersteuning te fietsen. Dit was niet zwaar, dus mocht je zonder ondersteuning willen fietsen of de batterij valt plots uit kun je hier prima mee fietsen. Deze fiets is echt een aanrader.

Heel erg tevreden

Prachtige fiets, nog mooier dan verwacht, fiets heerlijk! Goede service van Watt

Watt een geweldige fiets

Woon nu 5 jaar in het centrum van ‘s-Hertogenbosch. Het eerste wat we deden was de fietsen verkopen omdat we deze niet meer nodig dachten te hebben en liever wandelde dan fietsten. Nu ruim een week in het bezit van een Watt fiets. Het plezier in fietsen ontdekt, met de grootste eenvoud leg je 30 kilometer af. Het plezier om lekker buiten te zijn en te fietsen is geweldig. De Watt fiets doet wat wordt belooft en ziet er ontzettend gaaf uit. Met recht WATT een geweldige fiets!!!!

Perfect gevoel

Volgens mijn 16-jarige dochter was ik maar een ‘luie’ 40- er. Maar deze fiets is perfect voor mijn woon-werkverkeer ritje van 10 km. En ook bij wind-tegen en regen pak ik lekker de fiets..

Goede service en fijne fiets

Intussen ben ik al een aantal maanden trotse bezitster van de female versie van de watt fiets maar kan echt niet meer zonder! Wat een heerlijke fiets en prachtig voor het oog. Heb er ook zoveel complimenten op gehad. Zelfs dat auto's naast me komen rijden, om te vragen welk merk de fiets is, wat grappig is, aangezien je dan roept: "Watt fiets!!" Met als tegen antwoord: Nee, welk merk fiets!! Ja , Watt! Hahaha. Heb 1x een service gehad gehad omdat ik wat kleine mankementen ondervond, maar ook dat is super netjes opgelost! Al met al, ontzetgend blij en nog nooit zoveel gefietst ♡

Good Value for Money =)

Ok, de trappers begonnen na een week al te kraken en de moeren van het achterwiel te roesten... Maar voor 1.100 euro hoor je mij daar niet over klagen, want deze fiets is bijna twee keer zo goedkoop als zijn concurrenten! Ik hou van de sportieve zit waardoor je weinig wind vangt en makkelijk tegen de 30 km/uur blijft rijden. Nadelen vind ik het relatief zware verzet (ik trap liever een wat hogere frequentie) en het abrupte aan-uit gedrag van de ondersteuning. Een goede krachtsensor zou het eerste zijn wat ik aan de fiets zou toevoegen. Maar al met al: very good value for money!

Superfiets, prijs kwaliteit klopt helemaal!

Fiets en collega Soeradj maken veel goed. Levertijden kloppen niet. Hebben de fietsen ruim vier weken later ontvang dan aangegeven. Het transport bedrijf heeft geen verstand van de fiets en kun je dan ook geen enkele vraag stellen. Vriendelijke mensen zijn het wel, zijn simpelweg slecht geïnstrueerd door Watt. Van de drie fietsen die ik heb besteld klopte er een. Zitten nu al een week te wachten op een antwoord wanneer we de ''extra'''onderdelen ontvangen. Des al niet te min ben ik erg te spreken over de fiets, fiets er nu dagelijks mee naar mijn werk. Groet Luc

Erg goed geholpen, fijne fiets

De fiets is inderdaad ideaal voor het dagelijkse gebruik, netjes afgewerkt.

Fiets is geweldig, levering prima.

Ik heb de montreal female gekocht. Afgezien van het niet kunnen schakelen is de fiets buitengewoon! Zolang je de trappers rondbeweegt, al gaat dit zonder tegendruk, Blijft de motor helpen. Stand 3 is genoeg voor serieuze tegenwind. Ik maak me alleen zorgen om de dunne bandjes, ook al zijn die van Michelin. Bij levering vriendelijk te woord gestaan maar informatie moesten we wel zelf vragen. Ook werd het zadel pas afgesteld nadat ik erom vroeg. Ik zou de fiets een 8 geven en de bezorging een 7. Ik ben dik tevreden!

Altijd wind mee.

Ziet er goed uit, rijd lekker en is comfortabel.

Leuk maar snel kapot/gebreken

In eerste instantie heel blij met mijn fiets, maar als snel ging er iets kapot. De Kranck van mijn fiets zat los waardoor de trapper eraf viel. Dit gebeurde al enkele weken nadat ik mijn fiets heb gekregen. Dit werd gelukkig gemaakt door iemand die aangesloten was bij Watt, maar een afspraak maken duurde lang. Toen ik weer kon fietsen duurde het niet lang voordat ik weer gebreken had. Dit hebben we zelf opgelost, maar na een poos gingen de banden plat. Dit kan gebeuren want ik cross elke dag door de stad en hier en daar ligt nogal wat troep. We bestelde dus een nieuwe binnenband en zette deze erop. Alleen ging de achterband er voor geen mogelijkheid meer op. Wij naar de fietsenmaker tegenover ons en die vertelde dat de achterband te krap was. We bestelde een nieuwe achterband. Hierna ging viel de vrijloop tandwiel uit elkaar en kon ik niet meer remmen. Etc, Etc, Kortom in een korte tijd heb ik weinig origineels meer op de fiets zitten. Er is constant wat en daarom ben ik eigenlijk teleurgesteld ipv tevreden. Ik zal niemand dan ook deze fiets aanraden, hoe stoer hij er ook uitziet.

Hip hard gaan

Leuke fiets voor leuke prijs. Kwaliteit van materialen is beetje matig maar voor stadsritjes en deze prijs prima. De remmen zijn helaas niet zo best. Accu gaat best lang mee en op standje 5 fiets je met gemak 32km per uur, wat op zich best bijzonder is haha

Wilhelminapark 40 A

4818SM Breda