Superbreed aanbod, top. Corona aanbod slim!

Wat ik mis op de site: Home: wie zijn wij en wat bieden we: prima. Ik zou starten of in ieder geval op de home pagina: van uit de klant gedacht; wat zoekt u, wat wilt u: wij hebben het en regelen het vanuit de what's in it for me gedachte. Verder komt de site zakelijk nuchter over. Misschien hier en daar wat feestelijks qau uitstraling. Wat jullie doen en bieden is toch vooral leuk en leuk met een doel ook... Succes en goede zaken!

Sportieve competitie

Bij RBE met onze afdeling van 40 personen een "sportieve spelsterrenslag"gespeeld. Voor iedereen van 20 tot 65 jaar was er een rol weggelegd. Wat hebben we het naar ons zin gehad. De professionele en vriendelijke begeleiders zorgden ervoor dat alles sportief en op een super leuke manier verliep. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug!!

Super goed georganiseerde organisatie met een geweldig team!

Wanneer je Rottedam Business Events belt weet je dat je feestje geslaagd zal zijn. Ze denken goed mee en stellen alles in het werk om iedereen een heerlijke tijd te laten beleven.

Prettige samenwerking en altijd ok georganiseerd.

Zie boven

toppers

Wist al wat Daniëlle in haar mars had. Dit werd wederom bevestigd tijdens beide evenementen die we bij haar geboekt hebben. Voor komend jaar staat er nog wat op de planning; kijk er naar uit!

Topbedrijf met leuke uitjes

Rotterdam Business Events wordt geleid door de enthousiaste Danielle, die alles goed regelt. Stevast wordt er voor een leuke sfeer gezorgd.

Met een groep ondernemers door Schiedam opdrachten vervuld

Vertrekkende vanuit Grand Cafe Babbels in groepjes om opdrachten te vervullen op locaties door een deel van Schiedam. Hilarisch. En je komt veel te weten over de stad. Goede organisatie, strak geregeld. Tablets werkten ook uitstekend.

UItstekend

Eens per jaar organiseert RBE ons evenement bestaande uit ca. 1500 personen. Dit evenement behoort tot één van de-, zoniet het meest stressvolle/strak geleid evenement van Nederland: De opbouw is op dezelfde dag vanaf 15 uur, aanvang evenement om 18 uur, einde om 24u en om uiterlijk 02:00 uur is alles weer spik en span achtergelaten; en dat voor 1500 man inclusief diner, artistieke acts, DJ en een spetterend eindfeest . RBE voert op die dag de regie uit en zorgt dat alles op rolletjes verloopt. Mede daardoor heeft ons evenement jaar op jaar en NPS van minimaal 75 (=rapportcijfer rond de 9)

Fantastische teammiddag gehad

Rotterdam Business Events had voor ons een erg leuke middag georganiseerd. Lekker geluncht, mooie city game met escape room gedaan. Voor het mooie hadden we iets teveel activiteiten in de middag. De volgende keer moeten we hiervoor meer tijd uittrekken.

Altijd een geslaag event

RBE denkt goed mee met de opdrachtgever, komt met originele ideeën, professionele begeleiding en daardoor is je evenement altijd geslaagd!

Super enerverende teambuildings-activiteit!

Voor een kick-off event aan het begin van het jaar zocht ik nog naar een stevige teambuilding activiteit. Iets waarmee onze collega's (ongeveer 40 personen) even uit hun comfort zone moesten, maar wat paste bij de thema's samenwerken en daadkracht. RBE regelde voor ons een heuse HAKA-workshop. Het persoonlijke verhaal en de theorie achter deze originele HAKA overtuigden alle collega's om daadwerkelijk uit hun comfort zone te gaan. Het was een geweldige ervaring en het leverde een enorme energieboost op voor het hele team. Het was top geregeld, goed begeleid en een activiteit waar we nog veel over napraten. Een absolute aanrader!

Danielle, is echt iemand die er daadwerkelijk alles aan doet om niets aan het toeval over te laten en daardoor een topresultaat neerzet!

superleuke pubquiz avond gehad

pubquiz met Guus Bok was heel erg leuk. Goed geregeld, goede sfeer. Op onze vereniging doen ze wel meer evenementen, en dat loopt altijd uit op een succes.

Super enthousiast team en professionele begeleiding.

Wij hebben met onze afdeling al diverse teamuitjes bij Rotterdam Business Events ondergebracht en iedere keer was het zeer groot succes. Complimenten aan het behulpzame en professionele team!

Hele leuke dag gehad

Samen met 18 collega's hebben we meegedaan met een workshop schermen en aansluitend een kookworkshop in de markthal. Actief geweest en lekker gegeten. Top dag gehad!

Escape room & pub quiz - Hogeschool Rotterdam

We hebben een onwijs middag en avond dag gehad met het team. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Onwijs bedankt!

Palissanderhout 15 2994HK Barendrecht

010 205 40 30